Haha, så jag prickade faktiskt? Var mest ett cp-ryck så jag tänkte att det verkar ju som jag slåss som en flicka om jag kallar det för slag och ber om ursäkt Nästa gång är det örat!
Dagens uppvisning inför 150 fulla finnar på Amarillo i Vasa
Hade ont i axeln så därför bestämde jag att repsvikten blir 150kg istället för 220kg. Hade på mej den stora tröjan, dvs den som jag klär på mig själv + att 20kg kommer lätt till bröstet. Så den ger nog minimal hjälp, men kanske förbygger skador?
Värmde på 20,60,100,120 och till sist 90kg .
Klockan var 01.00 på natten innan jag slapp och lyfta. Gjorde 27 reps, allt kändes riktigt lätt tills 27e repset då triccorna bara dog. Och så bommade jag det 28e. Hyfsad repsform med tanke på att jag inte äter kreatin(vilket ger repsstyrka) + att jag för en gång s skull inte reppat så mycket på träning i vinter som jag brukar. Monika vann publiktävlingen för damer i kroppsviktsbänk, eller rättare sagt ½viktenbänk. hon gjorde 27x25kg.
Roligt var även att fluxen med sällskap var och tittade och Åki var på plats och behandlade axeln både före och efter uppvisningen.
Till glädje för Saimon_82 så hade jag en "Såka UF" collage på mej!
Film från dagens kroguppvisning: 27x150kg i bänkpress
själv har jag fått stå dörrvakt i närpes vilket gick mycket bra... cirka 1000mark rikare är man också bara pengarna kommer på kontot. fick dessutom 25€ dricks