En vanlig hederlig Fury NXG+ har jag. Egentligen skulle jag ha skaffat en ny tröja, men storleken på Fury jag använder verkar nästan inte gå få tag på här i landet mera... Tröjrackarn är 2 år gammal nu & still going strong.
Jag har tidigare använt F6, men återgått till Furyn igen då jag tycker den är mkt mera effektiv. Trots att F6an var mkt trångare gav den inte i närheten samma effekt.
Katanan gillar jag inte alls & har provat ett antal olika modeller. Just nu har jag 2 st Katana stl 50 ( en AS & en SS) som jag håller på att prova ut, men de verkar inte så vidare bra heller.
Så du får ut mest av Furyn alltså?
Men visst är det så att de med mycket brygga oftast får mer av F6?
såå disco sicko jag köpte en tröjja av dig men skrev upp den på kritan :P kan också informera att nu är en multiplanka med 5/10/15cm funktion inbygd införsnickrats till roddis ;P
Ligger kring 139kg morgonvikt. Men väger nog in på 140+ på lördag.
Vet inte var jag landar, som sagt jag äter hälsosamt och motionerar 1-3ggr i veckan utöver tränandet. Sen vet jag inte hur lätt/tung jag blir.
Ligger kring 139kg morgonvikt. Men väger nog in på 140+ på lördag.
Vet inte var jag landar, som sagt jag äter hälsosamt och motionerar 1-3ggr i veckan utöver tränandet. Sen vet jag inte hur lätt/tung jag blir.
Jag tycker att det är ett väldigt bra upplägg du har! Att helt enkelt bara bli mer hälsosam och se vart det landar. Väldigt bra!
Nej, jag låg på golvet och vilade typ 30-40 sekunder mellan setten som var ungefär så här:
20,40,30,30,30,25,25 situps.
Men jag har klarat 70+80, finns film på det. Fitness movie 5 tror jag i min YT kolektion.