Tack!
Jo arrangemanget tog på krafterna, åtminstone psykiskt. När första gruppen hade lyft 1 omgång så kollade jag ut och såg att det var mycket folk på plats och att arrangemanget funkade perfekt. då gick all luft ur mej. Jag ville bara sitta i soffan i Pighouse och småskratta. Jag är så nöjd över arrangemanget. Enda orosmomentet är att jag inte visade någon storform inför EM. Alltså mina triceps var döda. Min starkaste del i bänkpress nämligen lockouten var tyngst idag och följdaktligen bommade jag 317,5 och 320 just vid lockouten. Och i avlyftet trots att jag hade en stark avlyftare så var det tungt. Jag brukar ju lyfta av vikter upp till 280kg RAW helt själv då jag kör hangbar osv...
Nu måste jag analysera om triccarna är övertränade eller om de bara hade en mycket svag dag?????????????? Och hur skall jag träna fram till EM?
Det blir ny match mot Ove på EM. Låter kanske kaxigt, men jag vill vinna över Ove. Att slå sin Idol vore stort. Igår hade jag ingen chans. Och jag vet för att kunna slå Ove krävs en stor INSATS av mej själv. Dålig dag finns inte i Oves vokabulär...
Ännu en gång tack till funktionärer och "talkojobbare"! Otrolig insats!!!!!!!!
Fluxen&koffeman fick väl blodad tand att tävla eller ????