Om man utgår från populärmusik så borde 80-talet ligga bra till men mina personliga favoritalster härstammar mest från 90-talet så därför röstade jag på det.
95-05! Därimellan gjordes det mycket bra musik. Röstade dock på 2000!
Andreas
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
Blev förvånad över detta stora gillande av 80-talet, vad är det för nått som ni tycker var så bra då? Det enda jag kan komma på som lät bra då var ju depeche, som dock var enormt bra.
I övrigt: slutet av 60-talet till början av 70-talet kom det ju enormt mycket bra (typ 69-73)... Annars var det ju trevligt i början av 90-talet med ex. vis Kyuss.
Blev förvånad över detta stora gillande av 80-talet, vad är det för nått som ni tycker var så bra då? Det enda jag kan komma på som lät bra då var ju depeche, som dock var enormt bra.
I övrigt: slutet av 60-talet till början av 70-talet kom det ju enormt mycket bra (typ 69-73)... Annars var det ju trevligt i början av 90-talet med ex. vis Kyuss.
Depeche - toppklass
Nästan all 80-tals rock var bra, italo disco, dansmusiken var helt underbar.
80-talet för all "enkel", rak och ärlig hårdrock. 00-talet för den mer avancerade, komplexa hårdrocken (alltså dagens progressiva metal, som typ Dream Theaters och Pain of Salvations senare skivor).
__________________ When you wish upon a falling star, your dreams can come true. Unless it's really a meteorite hurtling to the Earth which will destroy all life. Then you're pretty much hosed no matter what you wish for. Unless it's death by meteor.
Millencolin gjorde sina bästa låtar under 90-talet ,alltså vinner 90-talet.
__________________ Tacka vet jag konstruktivt livsknarkande. - Doctor Snuggles
Fanns aldrig i kravspecifikationen att livet skulle vara rättvist. Försent att koda om allting nu så vi får fortsätta simulationen. Kanske kan vi patcha? - stridis