Ojoj, så seg man kände sig. Hann precis med att stoppa i mig två mackor innan jag åkte iväg och tränade efter jobbet. Var orolig att min sjukdom och hemma -period skulle bli ett rejält avbräck i styrkan, men det verkar inte vara så farligt som jag trodde.
Knäböj
Uppvärmning tom stång -> 160kg bläääääk så grymt omotiverad, stången kändes som den bara vill platta ut mig på golvet.
Sen blev det
180kgx3
190kgx3
200kgx3
210kgx3
From 200 gick det hyffsat, då hade jag fått på klovar och taggade upp mig innan lyften. Rätt skönt att ha satt 210 på kartan, mitt tidigare bästa var ju 205x5 men då var det max och nu kändes det inte som full gas ändå. 215 el 220x3 skulle nog funka det med. Det enda som var lite jobbigt var att lyften blev sneda halvvägs upp, roterade höften så vänsterben kom längre fram, säkerligen pga svagare vänster framsida lår.
Bara lite känningar i ryggen vid djup inandning, annars inget alls. ska testa lite halvböjar lite lättare under 250 någonting och utvärdera ryggen.
Testade lite frontböj, då tunga halvböjar är bortplockat för stunden.
90kgx5
110kgx3
120kgx3
130kgx3
aaaaaaaaj, vad det sträcker i handlederna och fingerlederna. Lite kramp i biceps också.........Hoppas på grym träningsvärk i benen imorgon och onsdag