Smala latsdrag, lyft åt sidan och armar supersettat med adeptkollande, trams och glada tillrop med det övriga tränande gänget.
inget spektakulärt i träningsväg men en del slitande och skojighet i ett par timmar.
Synd man inte ligger i fas med nerbantandet. Faktiskt. Var tvungen att se om jag var för tjock för att vara på bild efter passet - och det var jag. Jag får ju plats, men det är väl typ det. =d
Tanken är att väga under 81 till oktober. Idag sa vågen fortfarande 83. Man borde kanske äta mindre kaka. =/
Enarmsrodd
10x5
6x1
tvåarmsrodd i cc.
55 15x1
70 10x5
Böj
50 6x2
80 6
90 6x2-3
ett par set crunchmaskin
ett par set plankan
sex set underarmsextensorer
fyra, fem set sidebends
Stetch rectus femoris och iliopsoas. :>
Du kanske skulle testa att ta i lite på högre vikter istället för att ligga där och flatulera med 80kg i bänken trots att du gör flera reps och set? Samma med böjen... 6 set med 2-3 reps på 90kg, really? Smäll på med 120 och gör 2-3 set med nära max antal reps!
Du kanske skulle testa att ta i lite på högre vikter istället för att ligga där och flatulera med 80kg i bänken trots att du gör flera reps och set? Samma med böjen... 6 set med 2-3 reps på 90kg, really? Smäll på med 120 och gör 2-3 set med nära max antal reps!
Inte really. Alls. Jag skriver i följden repsxset(som jag gjort sen journalen påbörjades) så det var sexor på nittio. När jag böjde utan att vara ute efter nämnvärd belastning, jag böjde för att hålla adepten sällskap och dessutom med träningsvärk i adduktorerna så jag typ inte kom ner.
... Vad var det för fel på att göra många set på åtti när man bänkade förresten?