Citat:
Ursprungligen postat av Ozziking
Alright, vi har snackat, blev ganska hetsigt men iallafall. Nu säger hon att hon uppskattar det jag sagt, bett om ursäkt, berättat läget och allt. Hon säger att hon inte vill att jag ska ändra på något men ändå känner hon sig bortprioriterad och i vägen ibland och sen skriver hon asmkt "jag vet inte". Alltså hon är nog den mest reflekterande och kloka personen jag känner men just nu är allt 150% oklart
KVINNOR
|
Gör det som du mår bra utav. Om det är träning, musik och din flickvän så håll fast vid det. Ifall du är seriös när du säger att du ska sluta träna för att bli vegan och börja spela musik och om nu detta får dig att må bra så tycker jag du ska göra det. Min spontana reaktion är dock att jag inte tror du kommer må bättre på lång sikt om du bara släpper träningen helt då detta verkar vara något som du uppskattar. Du verkar dessutom vara duktig på att lyfta.
Det klokaste rådet jag kan ge dig är "Säg inte ja till något eller någon om det innebär att du säger nej till dig själv.". Detta innebär dock inte att du vägra kompromissa men att du ändå ska se till att du själv först och främst mår bra och gör saker som får dig att må bra. Mår inte du bra så kommer du ha svårt att få andra i din omgivning att må bra.
Du verkar vara en klok grabb för din ålder.
Följ ditt hjärta, där kommer du finna svaret för vad som blir
bäst för dig att göra.