Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2013-12-21, 00:49   #1
Babyface
Banned User

Reg.datum: Aug 2013
När ni snaggar er. Hur påverkas erat women game? Märker ni skillnad på tjejerna?

Tänkte vi ska prata lite angående frisyr vs snagg och hur ni påverkar omgivningen med olika stilar.

Självklart är man snyggast i det man trivs i själv, då lyser självförtroendet som Max när man verkligen känner sig snygg. Själv älskar jag snaggat, tycker det framhäver ansiktsdragen mer och man känner sig allmänt fresh och mannlig.

Men till frågan

Märker ni att andra typer av brudar tittar på er när ni kör rakat? Känner på erat hår eller ger komplimanger?

Jag upplever att man får en helt annan typ av tjejer. Man ser mer "badboy/alfa" ut än någon lockig kalufs och jag tycker det är såhär för mig

Lockigt hår/kalufs/morgon-ruffs = man blir oftast söt,fin och snällare tjejer tycker man är fin oftast yngre också.

Snaggat/raket = man ser mer sexig ut. Mer "bad" girls dras till en och även äldre. Man lurar sig ofta på att riktigt heta tjejer föredrar långt välvårdat hår (och så är det säkert ofta)

Men man ser även ofta 10:or med rakade killar.

Mest opti som garanterat gör dom flesta tjejena våta är vad jag tror
Muskler
Bra skägg
Snagg
Och ett självförtroende i världsklass allmänt bra stil

Prata på om detta boys era erfarenheter på brud-fronten.
Babyface är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:47.