2013-12-21, 01:07
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2013
|
Om du nu inte e superanonym posta en bild på ditt fejs, så får vi avgöra =) eller så PMar du ..
No homo
|
|
|
2013-12-21, 01:13
|
|
Kärvt maskulin
Reg.datum: Nov 2011
|
Märkte ingen skillnad.
Tycker lång oskött kalufs passar mitt psyke bättre än snaggad tough-guy. Så jag kör nog på det. Falsk marknadsföring är omoraliskt och allt det där. Har man dessutom ett babyface av rang som jag så är det ju inte fel att dölja det under så mycket lurv som bara går.
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
|
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
|
|
|
2013-12-21, 01:16
|
|
Klår sin lillasyster i armbrytning
Reg.datum: Dec 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av skivståång
Om du nu inte e superanonym posta en bild på ditt fejs, så får vi avgöra =) eller så PMar du ..
No homo 
|
Vem, jag? Finns ju bilder i Strangerdangers ansiktstråd.
|
|
|
2013-12-21, 01:22
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av PureWhey
Hmm, mörkt hår har jag ju, har du någon bild på vad du menar?
|
Sök på pharrell, har man mörkbrunt hår är det fint att lämna några milimeter på huvudet och kort på sidan.
Hårfästet fram och på sidorna skär man med rakkniv så det blir linjer. Jag vet inte om frillan är tänkt för affros men tycker det ser bra roligare ut än bara rakat med samma längd och inget mönster /fade
Senast redigerad av Babyface den 2013-12-21 klockan 01:23.
|
|
|
2013-12-21, 01:25
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av BelowAverage
Märkte ingen skillnad.
Tycker lång oskött kalufs passar mitt psyke bättre än snaggad tough-guy. Så jag kör nog på det. Falsk marknadsföring är omoraliskt och allt det där. Har man dessutom ett babyface av rang som jag så är det ju inte fel att dölja det under så mycket lurv som bara går.
|
Man ser ju bara yngre ut med kalufs ju? Tycker tvärtom att det ser mognare ut / mer vuxet ut med snagg om man ser ung ut för sin ålder
|
|
|
2013-12-21, 01:33
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av Babyface
Man ser ju bara yngre ut med kalufs ju? Tycker tvärtom att det ser mognare ut / mer vuxet ut med snagg om man ser ung ut för sin ålder
|
Ytterst få som verkligen passar i snaggat imo. Antingen blir man en Robert Berg eller typ Kartellen Staxx.
Ursprungligen postat av ARMSTARK
Gestapo sparkar in dörren och skriker "visa kuken", och man har inget val. 
|
|
|
|
2013-12-21, 01:39
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2013
|
Citat:
|
Inte om man har ett babyface, då finns det en överhängande risk att man liknar en... bebis. :P
|
2013-12-21, 01:47
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans
Vem, jag? Finns ju bilder i Strangerdangers ansiktstråd. 
|
Nee babyface!
Det var ju du som var snubben me käken va?
|
|
|
2013-12-21, 02:11
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av wilhelmblomgren
Inte om man har ett babyface, då finns det en överhängande risk att man liknar en... bebis. :P
|
Om man är fet/rund med 0 skägg så
|
|
|
2013-12-21, 02:12
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av skivståång
Nee babyface!
Det var ju du som var snubben me käken va? 
|
Kan skicka pm, fast why?
|
|
|
2013-12-21, 02:13
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av LillisJ
Ytterst få som verkligen passar i snaggat imo. Antingen blir man en Robert Berg eller typ Kartellen Staxx. 
|
Dessa herrar är ju mer kala inte riktigt snagg
|
|
|
2013-12-21, 02:18
|
|
Kärvt maskulin
|
Citat:
|
Tycker att mitt hår döljer mina mindre manliga ansiktsdrag. För en person med manliga ansiktsdrag hade snagg säkert framhävt dem.
Ang ålder brukar folk tro att jag är ett par år äldre. Tills jag piper till iaf, lol.
Citat:
Ursprungligen postat av wilhelmblomgren
|
lol xD
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
|
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
Senast redigerad av BelowAverage den 2013-12-21 klockan 02:19.
|
|
|
2013-12-21, 02:21
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av BelowAverage
Tycker att mitt hår döljer mina mindre manliga ansiktsdrag. För en person med manliga ansiktsdrag hade snagg säkert framhävt dem.
Ang ålder brukar folk tro att jag är ett par år äldre. Tills jag piper till iaf, lol.
lol xD
|
Ok
|
|
|
2013-12-21, 02:23
|
|
Kärvt maskulin
|
En sak till värd att nämna - fan vad surt folk tittade på mig när jag var snaggad.
Jag brukar alltid bli väl bemött, men inte då.
Men jag antar att dåligt bemötande kan hjälpa alla snaggade tuffingar att hålla kvar sitt "bad-boy mode"
|
|
|
|
2013-12-21, 02:35
|
|
Banned User
|
Citat:
Kan skicka pm, fast why?
|
Om du vill ha en bedömning på vad frisyr du bör köra =)
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:13.
|

|