Citat:
Ursprungligen postat av Pansartax
Han uttryckte sig som "kunnig" och jag tänkte bara informera honom om att han förmodligen missuppfattade frågan, vem bryr sig om protein tas upp om det bara blir snuskigt dyr energi?
Nej, det vet man givetvis inte exakt, men jag tänkte bara om han hade ett svar på tal, det hade varit kul att höra. Alla säger ju givetvis olika.
Om det är noga för mig? Nej självklart inte, jag har inte brytt mig om saker som står på det här forumet på år och dagar, för att inte säga aldrig. Men för andra människor som tar mycket av det som vissa skriver här inne som lag? Ja, det tycker jag helt klart. De förtjänar en ärlighet och de förtjänar sanningen. Unga människor ska inte behöva bygga sina grunder på falskhet eller ovisshet..
|
Intressant, jag känner exakt samma sak inför den smörjan man kan läsa här på forumet om hur man ska träna för att lägga på sig muskler, det vilseleder väldigt många och skapar frustration när folk inte får de resultaten dem vill ha, tycker det rent ut sagt är bedrägligt och jag förstår din reaktion då jag känner igen mig i den. Ibland kan det som skrivs på det här forumet liknas vid någon typ av propaganda som absolut ska indoktrineras och får inte ifrågasättas.
Vad det gäller kosten har jag ingen åsikt. Gör bara en lite inflik i debatten.