Kommentar: Skulle egentligen hålla emot på nedvägen men kände inte för det så testade köra tunga treor i sumomark istället. Har nog inte gjort en trea på 200kg förut så det verkar gå framåt! Blev rätt slut efter dom så körde bara lugnt i vanliga marklyften sedan.
Jävligt bra pass, du börjar hitta tillbaka i marken
Mm, har ju bara kört sumomark i några veckor nu senaste tiden. Känns väldigt bra och tror den ökade styrkan i vanliga mark gör att jag borde vara starkare i sumo nu än jag var förut.
Haha nä men kul att det går framåt. Ibland bra att köra på känsla också.
Haha . Kände mig absolut inte sugen på hålla emot :P. Men ska nog köra det nästa vecka iaf. Tror det blev lite mycket för mig med två gånger per vecka.
Kommentar: Riktigt bra pass. Vet inte om jag kört på 120kg förut utan bälte... Trodde det skulle vara svårt att klara men gick helt okej. Ska testa på 125kg på torsdag. Sedan failade jag på sista vikten i frontböj, hade lite för dålig vilja och kraft i botten. Kändes även lite tungt i magen och kanske lite sliten i ryggen från marken.
Kommentar: Bra pass. Gick rätt så tungt på 122.5kg, men är ändå det näst tyngsta lyft jag gjort raw i bänken. Dipsen var kanske lite lättare nu när jag körde dom innan lockout men gick ändå rätt bra i lockout.