Den håller otroligt bra fortfarande - oklanderliga specialeffekter, hajen känns skrämmande äkta.
Härlig stämning och riktigt sköna karaktärer. Kanonrulle!
Den håller otroligt bra fortfarande - oklanderliga specialeffekter, hajen känns skrämmande äkta.
Nog för att det är en skön rulle som håller fortfarande, gav dessutom en hel värld hajfobi. Men att specialeffekterna är oklanderliga måste du ju skoja om.
Nog för att det är en skön rulle som håller fortfarande, gav dessutom en hel värld hajfobi. Men att specialeffekterna är oklanderliga måste du ju skoja om.
Just den scenen kanske jag var lite för inne i det för att märka av det. Du har rätt.
I övrigt, när den simmar i vattnet och inte precis sticker upp truten i ansiktet på karaktärerna, är den rätt OK!
Om du enbart gillar komplicerade historier så är det nog inget för dig nej.
Förresten den som gillar Cape Fear borde förhoppningsvis gilla Elsewhere. Jag hade inget emot Cape Fear men tycker det finstilta fattas i den - trots en fylligare bakgrundshistoria än i många filmer. Annars är det samma genre.
Nu blev det ett missförstond.. Storm of the century är en av mina favoriter. Fyfabian åt mina kalla kårar då jag hör "im a little teapot short n ..."
Skickat från Eye-Phone.
Jaha , nu hänger jag med..
Citat:
Ursprungligen postat av drakfelt
Jaws
Om du tycker hajfilmer är bra så borde du se The reef från 2010.