Visa fullständig version : Kolo-spotting på stan
Sidor :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
bear.flowertwig
2006-06-26, 14:00
Tycker det är på tiden att vi startar en rejäl stalkertråd. Rapportera in encounters och eventuella paparazzibilder i den här tråden.
Vem från kolozzeum har du sett irl och var? Skippa dem ni redan känner...
- Action(m flickvän) och Krampus.
Samtliga på gym. Tyvärr. Hade varit roligare med Konsum, bibblan eller på lokala swingersklubben.
Jag såg gabber på t-centralen, pez på delta. Typ, de enda jag har sett som jag inte känner och inte vid träffar.
Pez imorse. Jag lånade nyckeln av en granne och knallade in och väckte honom. Han undrar nog fortfarande vad som hände. Ska dit imorgon igen.
tossefar
2006-06-26, 14:03
Jag borde ha sett [bb]toxic (heter han så?) eftersom vi tränar på samma ställe. Men jag kan inget lova :)
och så nina i mina drömmar :em:
Gurk-Burk
2006-06-26, 14:03
Träffade Wennerberg på Hipp samma dag han tog studenten.
Pez imorse. Jag lånade nyckeln av en granne och knallade in och väckte honom. Han undrar nog fortfarande vad som hände. Ska dit imorgon igen.:laugh:
Pez imorse. Jag lånade nyckeln av en granne och knallade in och väckte honom. Han undrar nog fortfarande vad som hände. Ska dit imorgon igen.
De skämten blir aldrig gamla :D
bear.flowertwig
2006-06-26, 14:05
Inte Leon då? Eller båda två kanske?
Ska ta med mig kamera till Delta för lite adams-bilder på Pez.
tossefar
2006-06-26, 14:06
Inte Leon då? Eller båda två kanske?
Ska ta med mig kamera till Delta för lite adams-bilder på Pez.
Damn you, tvinga mig inte att välja! Jag är ung och lättpåverkad, jag klarar inte sånt här!
bear.flowertwig
2006-06-26, 14:10
Efter att ha läst den här tråden: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=73265
:D :D :D
TheGovernator
2006-06-26, 14:13
Jag såg en Piranha liknande figur vid Åhlens en gång, men det var nog inte han :(
bluelight
2006-06-26, 14:20
Mystic, reciever85 ( :D ), tjuckot, klo, sverker och aliqius, alla på ökk.
Corpobal
2006-06-26, 14:21
Jag kanske har sett några från Lund på Gerdahallen, men utan att veta om det.
GT_Razor
2006-06-26, 14:22
Yankeee på Willy's...som jag skrev i en annan tråd*rolleyes*
Yankeee på Willy's...som jag skrev i en annan tråd*rolleyes*
Jag trodde Yankeee bara handlade på lidl :/
Sheogorath
2006-06-26, 14:27
Jag kanske har sett några från Lund på Gerdahallen, men utan att veta om det.
Högst troligt :).
/Sheo, inneboende på Gerda.
GT_Razor
2006-06-26, 14:33
Åå nej...det är ett rykte han vill ska cirkulera...men sanningen....den säger annat...
J.Saarela
2006-06-26, 14:53
Såg Herkulez i dag ute hos sina föräldrar.
jag såg GT-razors rumpa i duschen en gång
åkt förbi aliquis i bil, han glodde misstänksamt mot oss (mystic, reciver85)
riktigt äventyr.
Högst troligt :).
/Sheo, inneboende på Gerda.
Hade inte du bytt till victoria?
Har sett Piranha ett antal ggr på gymet och tunnelbanan. Han är stor.
GT_Razor
2006-06-26, 15:30
jag såg GT-razors rumpa i duschen en gång
Hörru du du...nu ljuger du ju allt....du har ju sett den flera gånger! Måste jag påminna dig att du...t.o.m...har gjort....annat med den....än bara...tittat? *kissass* :em:
Kaboffastar
2006-06-26, 15:36
Piranha - På Delta - Vågade inte hälsa - Pirhana vart sur nästa dag på forumet över att jag inte vågade hälsa - Kommer inte våga hälsa nästa gång heller.
Krampus - På delta - Vågade hälsa!
Clash - på Delta, dag 1 på Arne-kursen. ( Legenden. )
reinholdsson - På DAVIDs.
nej, fast tycker folk kollar in en skumt på gymmet ibland, fast är nog bara för jag är så j-la biff *flex* (eller inte :em: )
grisbil3n
2006-06-26, 15:39
Såg Pirre på pendeln för länge sedan, det var erotiskt.
Den här gången var han ju med sin mor. Då ökar givetvis inköpskassan.*innocent*
hobbitar
2006-06-26, 15:42
Jag TROR jag såg Kraakkooww en gång i gallerian:)
sett arne på löddeköpings köpcentra. han kolla på skor. vilket scoop!
bear.flowertwig
2006-06-26, 17:27
sett arne på löddeköpings köpcentra. han kolla på skor. vilket scoop!
loafers med tofs, strl 47? *popcorn*
AFanatic
2006-06-26, 17:27
clash, på centralen i Nässjö...så jag gick fram och sa, "Hej! Dig känner jag igen!" :D
pez och killer_ante på fitnessfestivalen för något år sedan i älvsjö är väl det jag kommer på spontant :D
Fettecke swischade förbi med bestämda steg @ SRF.
Såg Jorgen och Arne P på fitnessfestivalen i GBG. Och NinaL, men jag hejade på henne (vet hon att det var jag).
Även Action - pratade ju med hans sambo då med.
Ah, jag har ju sett ArneP på en starkeman-tävling i Karlshamn. :hbang:
Ingen, men kanske får se Sheo nu när jag flyttar till Delphi. Du bor väl också där?
fortfarande endast fairing på pizzerian, mitt livs mest spännande händelse
Hum
Rambo
Mystic
Karl_alfred
Sverker
Klo
Davil eller vad han heter
Edwin
Bluelight
Z_Bumbi
Emzan
Jay-Z
och antagligen några till som jag inte vet nicket på / inte vet att de hänger på kolo.
Hum
Rambo
Mystic
Karl_alfred
Sverker
Klo
Davil eller vad han heter
Edwin
Bluelight
Z_Bumbi
Emzan
Jay-Z
och antagligen några till som jag inte vet nicket på / inte vet att de hänger på kolo.Yankeee också.
Känner o känner, var drar man gränsen? Jag har inte råkat stöta på någon som jag inte har någon aning om vem det är, hur skulle jag veta att det var dem isf? :D
Goddaniel
2006-06-26, 18:34
Har träffat på Krampus, Pez, Trasan(?), Myten och så är jag nästan säker på att jag såg Mats och Linda på Drottningholm förra sommaren.
Arne P, Kaboffastar och Olle någonting är de som jag vet var på Arnes föreläsning på Delta.
Edit: Krampus fru har jag även sett på Delta :)
Såg Herkulez i dag ute hos sina föräldrar.
hur såg han ut?!?!
Såg scratch89 sälja jordgubbar utanför kvantum för nån vecka sen
Herkulez ser man ganska ofta, förut så huserad han i närheten av där jag bor.
krakowww
2006-06-26, 19:43
Jag tror att jag sett Hobbitar på Kvantum en gång.
Haha jag o Pez gick en sväng efter träningen idag .. han berättade att någgra hantverkare stått i hans lägenhet när han vaknade imorse och att han blivit lite förvånad men att de sen gick o sa att de skulle återkomma när han va o jobba.
STarfish
2006-06-26, 22:20
Jag bor i princip i min Kolozzeum tröja, men aldrig stöt på någon ute eller på gymmet, antar att där inte finns någon i min närhet... Ser ni en kille på 173 cm med en tajt Kollo tröja i Malmö/arlövs trakten, kom fram och hälsa :thumbup:
Jag känner till en annan från mitt gym men har inte sätt han där på länge och minns inte hans namn här på kollo.
Jag borde ha sett [bb]toxic (heter han så?) eftersom vi tränar på samma ställe. Men jag kan inget lova :)
Hehe wtf har du nån bild här någonstans då? bilder på mig finns ju lite överallt...:D
Jadu... jürgen, mini, jp, sverker, klo, yankeee, muddler, jay-z säkert någon mer på no-gp nu senast
Fast jag bara hälsade på hälften...:D
Ogge på ica :D
Jasså? Det var som fasen. Var jag snygg?
Du får hälsa nästa gång :)
userfriendly
2006-06-27, 11:08
det kom nån igår till mig när jag jobbade (fairings gym) och sa att han var från kollo, men jag vet INTE vem (fan) det var!????
:Virro
Jag har sett Angel i jönköping och Papi hemma i stockholm.
fortfarande endast fairing på pizzerian, mitt livs mest spännande händelse
:D att du inte hälsade då ? Vi hade sommarställe uppe i Fagerviken och brukade handla i Tierp (käka)
Jag såg Mela på 99:ans i GBG en gång, hon stog vid baren och beställde så ja gick fram och frågade om det var hon och presenterade mig artigt. Sen skulle jag gå (hade redan jackan på..) då hon sprang efter mig med massa tequila i handen (och spillde citroner åt alla håll) och ja minns inte vad hon sa...men jag har fortfarande kvar hennes nummer iallfall :)
Har träffat på Krampus, Pez, Trasan(?), Myten och så är jag nästan säker på att jag såg Mats och Linda på Drottningholm förra sommaren.
Arne P, Kaboffastar och Olle någonting är de som jag vet var på Arnes föreläsning på Delta.
Edit: Krampus fru har jag även sett på Delta :)
:D och jag har fortfarande inte sett dig! Tom Myten har ju presenterat sig nu. Nästa gång tycker jag att du drar ner brallorna eller något om du inte vågar prata så att jag vet vem du är. :D
Har sett tigerofsweden gå utanför mcdonalds i lund. Jag åkte förbi i studentbil. :)
Jag ser ingen, jag bor i torshälla :cool:
Calleman
2006-06-27, 12:40
Jag bor i princip i min Kolozzeum tröja, men aldrig stöt på någon ute eller på gymmet, antar att där inte finns någon i min närhet... Ser ni en kille på 173 cm med en tajt Kollo tröja i Malmö/arlövs trakten, kom fram och hälsa :thumbup:
Jag känner till en annan från mitt gym men har inte sätt han där på länge och minns inte hans namn här på kollo.
Var i Malmö tränar du?
mangemani
2006-06-27, 12:59
kan faktiskt inte säga att jag sett någon här i s-vall.
men jag är deffinitivt inte så svår att märka,har på mej kollo tröjan rätt så ofta,har på mej en grå keps där det står "amiga" på sidan,är lång och relativt bred över axlarna,går helst klädd i svart.
så,är det nån som ser en sån person,then its me.
Absinteh
2006-06-27, 13:01
Jag tror jag såg Grub i någon film om choklad jag såg för ett tag sedan.
Jag såg Mela på 99:ans i GBG en gång, hon stog vid baren och beställde så ja gick fram och frågade om det var hon och presenterade mig artigt. Sen skulle jag gå (hade redan jackan på..) då hon sprang efter mig med massa tequila i handen (och spillde citroner åt alla håll) och ja minns inte vad hon sa...men jag har fortfarande kvar hennes nummer iallfall :)
Haha :D Tror jag fråga om du skulle med till Park Lane eller något? Men ni gick till Gretas? :confused:
Jay-z och OggeP ser man ibland discoträna på gymbolaget.
Jag tror jag såg Grub i någon film om choklad jag såg för ett tag sedan.
Näe, det var johnny depp ;)
http://i.imdb.com/Photos/Ss/0367594/1895r_v2g.jpg
jag såg anabolicP trycka jwzrd i rumphålet i stan :em:
jag såg anabolicP trycka jwzrd i rumphålet i stan :em:
Jag såg DaCvI skriva "i stan" istället för "på stan" :em:
För du menar väl inte att anabolicP tryckte in mig i stadens rumphål?
Haha :D Tror jag fråga om du skulle med till Park Lane eller något? Men ni gick till Gretas? :confused:
Jajjemen, jag e faghag och gillar att hänga på gay-ställen :)
Jag såg DaCvI skriva "i stan" istället för "på stan" :em:
För du menar väl inte att anabolicP tryckte in mig i stadens rumphål?
och? du blev fortf daimkryssad. :eek:
och? du blev fortf daimkryssad. :eek:
Och du kunde fortfarande inte skriva. Går det bra för dig tycker du? :)
Och du kunde fortfarande inte skriva. Går det bra för dig tycker du? :)
budskapet gick fram
förresten sitter du o bevakar den här tråden? svaren kommer som brev på posten, din osäkra tjockis *popcorn*
budskapet gick fram
förresten sitter du o bevakar den här tråden? svaren kommer som brev på posten, din osäkra tjockis *popcorn*
Heh, tjockis, kommer det verkligen från rätt person?
budskapet gick fram
Det finns en länk som heter "New Posts", testa den. Och nej, jag är inte osäker, jag svarar på angrepp från dig. Att du väljer att angripa mig, beror det på att du är stark eller på något annat?
Angående budskapet sen; budskapet är att du fantiserar om mig i homoerotiska sammanhang? Vill du komma ut ur garderoben DaCvI?
Heh, tjockis, kommer det verkligen från rätt person?
Sa vandrande pinnen något? :laugh:
Men allvarligt talat, DaCvI, du gör bort dig.
Förlåt att det tog några minuter innan jag svarade, det tog ett tag innan det du skrev kom runt din mage och ut på nätet.
Men allvarligt talat, DaCvI, du gör bort dig.
Vadå, har du sett yank IRL? han e smal som fan
Jay-z och OggeP ser man ibland discoträna på gymbolaget.
Varför har du inte hälsat? Är det Jay som ser farlig ut?
Tricklev
2006-06-27, 14:20
Arne Person
Erikwrestlingfreaket
Mart|n
Jense
Någonsomborikärra, minns inte hans användarnamn just nu.
GT_Razor
2006-06-27, 14:20
Men sluta tjaffsa nu calle...yank kanske är stark som satan däremot? Förresten har jag en bild på AnabolicP när han var liten...kanske 9 bast eller nåt...vem bjuder högst för att få se den? :D
Förresten har jag en bild på AnabolicP när han var liten...kanske 9 bast eller nåt...vem bjuder högst för att få se den? :D
Nej.
tigerofsweden
2006-06-27, 14:23
Har sett tigerofsweden gå utanför mcdonalds i lund. Jag åkte förbi i studentbil. :)
Vilket jävla påhopp :Virro Att jag ens skulle varit i närheten av donken :laugh:
Jag skyller på att mitt gym ligger i den riktningen :booty:
Nej du, l33tb33f3N. Eller nåt. Vafan, jag är snart 29...gimme a break. :D
Hälsa nästa gång Axmode. :)
Jag kan SVÄRA på att jag jag Castro på sky city för ett tag sedan. har sett Norsk_gadd ett par gånger med. Dissector träffar jag ofta tror jag.
Har nästan sett Herkulez med.
En kul grej vore att alltid presentera sig som AnimalGen om man träffar någon annan från brädan. Det tycker jag skulle vara kul. eller?
Hallå?
Goddaniel
2006-06-27, 14:49
:D och jag har fortfarande inte sett dig! Tom Myten har ju presenterat sig nu. Nästa gång tycker jag att du drar ner brallorna eller något om du inte vågar prata så att jag vet vem du är. :D
:D
Nu har jag faktiskt inte sett dig på ett bra tag, vi verkar ha olika träningstider, tränar numera mest på morgonen.
Men nästa gång :)
Herkulez
2006-06-27, 14:52
Jag kan SVÄRA på att jag jag Castro på sky city för ett tag sedan. har sett Norsk_gadd ett par gånger med. Dissector träffar jag ofta tror jag.
Har nästan sett Herkulez med.
En kul grej vore att alltid presentera sig som AnimalGen om man träffar någon annan från brädan. Det tycker jag skulle vara kul. eller?
Hallå?
:D haha ja
GT_Razor
2006-06-27, 14:54
Nej.
Hahaha, vadå då? E du inte lite nyfiken på vad det kan vara för bild?
Vilket jävla påhopp :Virro Att jag ens skulle varit i närheten av donken :laugh:
Jag skyller på att mitt gym ligger i den riktningen :booty:
Okej då, jag erkänner. Det var på mårtenstorget. :D
Var tränar du?
:D haha ja
Peuh. Skönt när nån visar att det man skriver är kul. Tänk om man drar skämt på ett forum i flera år och alla bara tycker man är dum och alla skickar duma PM och alla snela är borta :(
Hahaha, vadå då? E du inte lite nyfiken på vad det kan vara för bild?
Jag vet vilken det är! Du får inte posta någon bild på mig här iaf.
GT_Razor
2006-06-27, 15:46
Jag vet vilken det är! Du får inte posta någon bild på mig här iaf.
Hehe..säker på att du vet vilken? Men du är ju så söt där...vill bara kjama å gosa med den lilla rara pojken på bilden...jaja ok då...behåller den för mitt eget bruk *kissass*
bear.flowertwig
2006-06-27, 16:51
Hehe..säker på att du vet vilken? Men du är ju så söt där...vill bara kjama å gosa med den lilla rara pojken på bilden...jaja ok då...behåller den för mitt eget bruk *kissass*
Helt uppenbart spelar han lite svår för att du ska tjata, truga och smickra. Klart kan vill få den postad. Smörj honon två inlägg till sen tjoffar du upp den = klad AP.
reinholdsson
2006-06-27, 17:01
Piranha - På Delta - Vågade inte hälsa - Pirhana vart sur nästa dag på forumet över att jag inte vågade hälsa - Kommer inte våga hälsa nästa gång heller.
Krampus - På delta - Vågade hälsa!
Clash - på Delta, dag 1 på Arne-kursen. ( Legenden. )
reinholdsson - På DAVIDs.
Har faktiskt aldrig sett dig på davids, men jag har sett dig eftersom vi gick i samma klass på teknik i några veckor. :)
Brukade ofta se Baan på mitt förra gym. Han var så stark att jag inte vågade ge mig till känna.
DaCvI tar och passar sig ohyggligt noga, annars kommer han få väldigt svårt att logga in från den IP-adressen. Och det drabbar alla andra som vill logga därifrån också. Se dig som tillsagd. Nästa gång händer det grejor.
allan
STarfish
2006-06-27, 17:56
Var i Malmö tränar du?
Tränar ej i Malmö, står att jag bor i Malmö på min profil men det är för många vet inte var Arlöv ligger i skåne (Förort till malmö)
Tränar på www.styrka.net
Krokodil
2006-06-27, 18:02
Jag såg Krampus i Farsta centum en gång, men tydligen var det inte han.:em:
Nilsjohan
2006-06-27, 18:49
Förra veckan ryktades det på gymmet om att Jay var på väg till stan.
Han är rädd att förknippas med "gubbarna" på gymmet? :confused:
Spottade på wennerberg igår
Förra veckan ryktades det på gymmet om att Jay var på väg till stan.
Jag fastnade i kladdkake/kanelbulle-träsket. :em:
Pez: Jag är inte gammal bara tunnhårig. :em:
Hehe..säker på att du vet vilken? Men du är ju så söt där...vill bara kjama å gosa med den lilla rara pojken på bilden...jaja ok då...behåller den för mitt eget bruk *kissass*Den bilden är underbar, så söt!
Jag såg Krampus i Farsta centum en gång, men tydligen var det inte han.:em:
Haha, nej för fan! Har inte varit där på över ett år.:D
Pez: Jag är inte gammal bara tunnhårig. :em:
Alla har vi den vägen vandrat.. :/
Niclaaas
2006-06-28, 07:58
såg vic_1981 och flexonline på pendeln. userfriendly har jag sett i uppsala när hon var med ninjasmurf. det är nog de enda jag sett som jag inte känner
såg vic_1981 och flexonline på pendeln. userfriendly har jag sett i uppsala när hon var med ninjasmurf. det är nog de enda jag sett som jag inte känner
Jag blev Drive-By-flexad av flexonline utanför Konsum på hörnet Odengatan/Roslagsgatan förra veckan, ett däckskrik hörs mitt i korsningen och en spännd överarm åker ut med en garvande Flex bakom ratten.
Niclaaas
2006-06-28, 08:26
Jag blev Drive-By-flexad av flexonline utanför Konsum på hörnet Odengatan/Roslagsgatan förra veckan, ett däckskrik hörs mitt i korsningen och en spännd överarm åker ut med en garvande Flex bakom ratten.
då hade inte jag mycket att komma med då :D
Jag tyckte att jag såg Pez på gymmet i dag. :confused:
Jag tyckte att jag såg Pez på gymmet i dag. :confused:
Kan det ha varit den här jeppen?
http://img288.imageshack.us/img288/8067/pezbjer20gq.jpg (http://imageshack.us)
Tveksamt va? För ryktena säger att han aldrig kör ben så det kan ju knappast stämma *visslar*
Tveksamt va? För ryktena säger att han aldrig kör ben så det kan ju knappast stämma *visslar*
Haha, jo vi kom fram till det. :D Men om det är på det viset så kanske det var en dubbelgångare som tog benpasset.
Må hända Pez är lika Disco som Pointer Sisters, men faktiskt hans böjar såg teknikmässigt riktigt fina ut, å sitter tekniken så kommer resten rasa på rätt snabbt.
Vi styr upp det här, i vinter kommer vi ha en helt ny Pez.
:thumbup:
Må hända Pez är lika Disco som Pointer Sisters, men faktiskt hans böjar såg teknikmässigt riktigt fina ut, å sitter tekniken så kommer resten rasa på rätt snabbt.
Vi styr upp det här, i vinter kommer vi ha en helt ny Pez.
:thumbup:
Bra djup! :)
Bra djup! :)
Japps, markant djupare än dina.
Ironbabe
2006-07-01, 11:34
Den där jäkla ligisten flex ser jag nästan varje dag..Han försöker gulla med min unge *slap*
Pirre, säg åt honom!!
Japps, markant djupare än dina.
Och med mer vikt! :thumbup:
Jag såg Cilia, Cinna, Pirahna, Pez bada igår.
Haha, det gjorde jag också, för några dagar sen. Var osäker, men då var det nog han då...
Det är sant. Jag, Pez D Spencer, har kört ben. En epok går i graven. *cry*
Lägg märke till min slimmade midja. Ska börja köra med bälte under tröjan 24/7. :D
Jag såg/la märke till Princy häromdan, innan jag ens visste att det var Princy. *innocent*
Sen såg jag en massa koloiter sälsimma efter benpasset.. men det var inte samma sak. :D
Det är sant. Jag, Pez D Spencer, har kört ben. En epok går i graven. *cry*
Lägg märke till min slimmade midja. Ska börja köra med bälte under tröjan 24/7. :D
Jag såg/la märke till Princy häromdan, innan jag ens visste att det var Princy. *innocent*
Sen såg jag en massa koloiter sälsimma efter benpasset.. men det var inte samma sak. :D
Vem är liraren du har som passare?
Jeansshorts och jobbardojor är stabilt på gymmet. :laugh:
Scratch89
2006-07-01, 18:47
Vafasen! Kom fram o heja då!
Jag är kort, svarthårig och har en blå-tshirt när jag jobbar! Det är oartigt att inte hälsa! *grr27* :D
Ingen medlem här. Shortsen är det hög klass på, berömvärda.
När jag böjer som han så ska jag också ha små jeansshorts på mig. :thumbup:
Lyckades Cilia knäppa nåt foto på Pirre i sina berömda tights? :D
bättre än att köra i badtofflor iaf
underskatta aldrig användandet av stålhätta. Tror Pez kan berätta mer om det.
Lyckades Cilia knäppa nåt foto på Pirre i sina berömda tights? :D
nähhh har inte vågat.
Jag har en med fitnesskepsen och då gör han hotfulla gester mot mig.
Princy, vem är vi? Vem hade du med dig?
bättre än att köra i badtofflor iaf
underskatta aldrig användandet av stålhätta. Tror Pez kan berätta mer om det.
nähhh har inte vågat.
Jag har en med fitnesskepsen och då gör han hotfulla gester mot mig.
Princy, vem är vi? Vem hade du med dig?
upp med den tant :Virro
upp med den tant :Virro
charmig som få me alla dom rätta attributen
http://img301.imageshack.us/img301/6528/pipphi4qu.jpg (http://imageshack.us)
Haha, nu har jag insett att jag missade att halva Kolo var på gymmet i fredags. :D Men nu vet jag vilka Pez och Piranha är iallafall!
Jag var där själv, blond och med svarta byxor och linne. Bar runt på min tränings-lapp som alltid. :D
Haha, nu har jag insett att jag missade att halva Kolo var på gymmet i fredags. :D Men nu vet jag vilka Pez och Piranha är iallafall!
Jag var där själv, blond och med svarta byxor och linne. Bar runt på min tränings-lapp som alltid. :D
Hjo vi kom på rätt snabbt vem du var. :D
Hjo vi kom på rätt snabbt vem du var. :D
:em:
bear.flowertwig
2006-07-01, 20:53
:em:
Hmm, i fredags... då var ju jag där med. Tid och klädsel? :)
Runt 15.30-17.30, beskrivning längre upp. :)
Du själv?
bear.flowertwig
2006-07-01, 21:01
Runt 15.30-17.30, beskrivning längre upp. :)
Du själv?
Aha, nej för tidigt för mig. Vad där nån gång runt 19-20.
Ironbabe
2006-07-01, 21:05
Idag såg jag Mini på gymmet *flex* Jag VÅGADE gå fram o hälsa :D
bear.flowertwig
2006-07-01, 21:18
Hur visste du att det var hon? Har bara sett hennes "datorhörna" :confused:
Eller har du hälsat på alla där under 1.60 under en månads tid? :D
Ironbabe
2006-07-01, 21:20
Hur visste du att det var hon? Har bara sett hennes "datorhörna" :confused:
Eller har du hälsat på alla där under 1.60 under en månads tid? :D
:laugh: Precis så har jag gjort o nu träffade jag rätt :hbang:
Ironbabe
2006-07-01, 21:22
charmig som få me alla dom rätta attributen
http://img301.imageshack.us/img301/6528/pipphi4qu.jpg (http://imageshack.us)
Ciggen är där...Fjollkepsen är på...Blingbling kejdan är tjock..skallen är rakad...attityden är där...jag säger bara: DET FINNS BARA EN PIRAJJA ohohohohohoooo DET FINNS BARA EN PIRAJJA ohohohohohohoooo
Tsss, jag såg nog hur du försökte gömma dig bakom T-Tåget.
Så, idag såg jag Järnbaben, Järnbebben och TTTTTrain. Och Mirre.
Jag vill också bo i sthlm och gå på samma gym som princy :D haha
Jag pratade med Babe idag per telefon, räknas det ?
Jag såg faktiskt AP idag typ 15:36 utanför Hemköp i Sumpan (Sundbyberg för alla er oinvigda). Han hade camo-brallor och en blå tröja på sig. Förutom det så bar han på en väska. Dessutom gick han lite bredbent! Haft manligt sällskap på sistone? :naughty:
Jag såg faktiskt AP idag typ 15:36 utanför Hemköp i Sumpan (Sundbyberg för alla er oinvigda). Han hade camo-brallor och en blå tröja på sig. Förutom det så bar han på en väska. Dessutom gick han lite bredbent! Haft manligt sällskap på sistone? :naughty:
HAHHA jonas din gamla glidare! När fan ska du sluta stalka mig och hälsa istället??
HAHHA jonas din gamla glidare! När fan ska du sluta stalka mig och hälsa istället??
Hehe, satt på 515 så det blev lite svårt att hälsa, annars hade du känt ett nyp i rumpan! :D
Stalkar du Pirre? Först Delta, sen Frescati? :D
Jag svär, jag provade inga damtoppar.
Men lite skummt är det.
bear.flowertwig
2006-07-02, 00:48
Jag pratade med Babe idag per telefon, räknas det ?
Lyckost... Kan tänka mig att hon låter lika vän och oskuldsfull ut som hon ser ut. Jungfrufödsel utan tvekan.
bear.flowertwig
2006-07-02, 00:51
Ja han har kommit att bli något av en idol och fadersgestalt. På håll liksom.
Fast bara Delta, försöker ju tajma järnbejben också :em:
Ironbabe
2006-07-02, 06:43
Lyckost... Kan tänka mig att hon låter lika vän och oskuldsfull ut som hon ser ut. Jungfrufödsel utan tvekan.
Jag ÄR oskuldsfull *rolleyes*
Men ang jungfrufödsel så njae...jag erkänner att jag har "smakat på den förbjudna frukten" :em: två ggr i mitt liv :D
jag erkänner att jag har "smakat" på den förbjudna frukten" :em: två ggr i mitt liv :D
Det är inte genom att "smaka" man blir gravid Iron (ens om man sväljer), jag tror vi måste prata blommor och bin och hur bebisar blir till nästa gång vi ses.
Body Guard
2006-07-04, 21:44
idag var min lyckodag, såg krampus på centralen, dock såg han liten ut i gemförelse med den han var med, för mig okänd person. Men den okända kilen var riktigt grov.
Har aldrig sett någon, har så dåligt ansiktsminne att jag säkert inte skulle känna igen personerna på bilderna härifrån. Men jag får för mig att jag ser er hela tiden, men det e någ mest för att få lite spänning i vardagen :em:
Mini inhandlades 1kg lösgodis på Ica St.Eriksplan.
Biffen på centralen var Piranha som f.ö gjorde 0st chins idag. :)
idag var min lyckodag, såg krampus på centralen, dock såg han liten ut i gemförelse med den han var med, för mig okänd person. Men den okända kilen var riktigt grov.
Kort heter det. *cry*
Mini inhandlades 1kg lösgodis på Ica St.Eriksplan.
Jag dementerar allt!
Jag dementerar allt!
1hg då...
Rock'nRoll
2006-07-04, 23:22
Jag hälsade på Pez på centralen för några veckor sen. Jag hoppas han inte kände sig allt för antastad.
Jag hälsade på Pez på centralen för några veckor sen. Jag hoppas han inte kände sig allt för antastad.
Get your shit together.. hötorget var det faktiskt. :D
Gillar när Pez ger svar på tal! :)
Ett sådant bevis på att svenskar blivit MTV,Hollywood,Internet-skadade! :D
"Get your shit together..:" LOLZ! :thumbup:
ffs omgz bbq etc
ffs omgz bbq etc
Och du är ju så mycket bättre själv? Niggah plz?!:MrT:
Rock'nRoll
2006-07-04, 23:42
Get your shit together.. hötorget var det faktiskt. :D
Stämmer bra det, minnet sviker..
ffs omgz bbq etc
Pah! Jag är koloskadad, tala med bönder på bönders vis etc etc.. :D
Spottade Princy idag
borde åtminstånde göra en 17-åring avis *g*
Spottade Princy idag
borde åtminstånde göra en 17-åring avis *g*
Jag höll t.o.m. utkik innan jag vågade köra bänkpress, så dyker hemliga spioner upp från ingenstans! *grr*
Jag höll t.o.m. utkik innan jag vågade köra bänkpress, så dyker hemliga spioner upp från ingenstans! *grr*
Bilder togs, Princy grinade illa, sillen skrattade rått.. :D
bear.flowertwig
2006-07-08, 02:16
Jag var där och missade allt igen :confused:
Snart får ni lägga in era träningstider på kolo så ska jag gå runt med penna och papper och bocka av er.
Jag var där och missade allt igen :confused:
Snart får ni lägga in era träningstider på kolo så ska jag gå runt med penna och papper och bocka av er.
Du kan ju börja med att presentera dig ditt ägg ...
bear.flowertwig
2006-07-08, 13:43
Du kan ju börja med att presentera dig ditt ägg ...
Urval baserat på...
- Alla som hänger i chinsräcket utan att ta sig upp?
Urval baserat på...
- Alla som hänger i chinsräcket utan att ta sig upp?
aahhh var det du som körde chins med hjälpbrädan?
(obs, det gör jag med)
supersetat med någon magmaskin.
Bobbokrull och bamse79 har setts på sporthallen, bobbokrull på simhallen med sin skolklass? Honn har jag sett flera gånger på stan med sin ryggsäck och sina vandrarkängor ;p iskallt..
bear.flowertwig
2006-07-08, 16:11
aahhh var det du som körde chins med hjälpbrädan?
(obs, det gör jag med)
supersetat med någon magmaskin.
Jag har slutat med chins sen det i "chinstråden för inbördes..." framkom att man måste vara strongman eller heta M.Egelstig för att fixa det. Annars bygger man tydligen in sig. Och det vill jag inte, jag är en social kille.
Hinns det med någon träning på det där gymmet. Verkar mest vara titta stor ut och leka paparazzi på ont anande människor. :D
Jag undrar om det är någon som Kolo-spottat mig på senaste tiden. Tyckte det var en snubbe som tittade misstänksamt på mig och såg väldigt glad ut häromdagen.
Vad är förresten definitionen av att Kolo-spotta någon? Idag träffade jag Bartman på gymmet, men honom träffar jag ju titt som tätt. :)
Flower - då föll du bort där å andra sidan behövde jag nästan ha Pezt klivandes över Princy för att jag skulle haja vem hon var. Jag är inte den mest vaksamma när det gäller att spana särskilt inte på gymmet
Vad är förresten definitionen av att Kolo-spotta någon? Idag träffade jag Bartman på gymmet, men honom träffar jag ju titt som tätt. :)
Jag utgår ifrån att det är storleken. Pipphi kan jag aldrig spotta eftersom han mer är en blob medan pezt kan man spotta in hela tiden *innocent smile*
Niclaaas
2006-07-08, 17:24
garnax, var du i stockholm idag? för isåfall tror jag att jag såg dig. annars väldigt likt
Jag såg en blond grov Kollopersonlighet på Cityterminalen idag. *flex* Hann inte hälsa dock.
High1ander
2006-07-08, 17:58
Det är inte genom att "smaka" man blir gravid Iron (ens om man sväljer), jag tror vi måste prata blommor och bin och hur bebisar blir till nästa gång vi ses.
Beror väl på vilka "läppar" som gör smakandet?
Jag såg en blond grov Kollopersonlighet på Cityterminalen idag. *flex* Hann inte hälsa dock.
Namn ska man ju skriva ffs.
Spegel?
Jag kollospottade Angel på A6 för nån dag sen, gick även förbi hennes lägenhet 2 ggr idag men där blev det ingen spotting.
Jag har spottat Garnax nån gång i Katrineholm på ett öltält för många år sen är jag rätt säker på.
Pepparkakssmurfen
2006-07-08, 22:50
... gick även förbi hennes lägenhet 2 ggr idag men där blev det ingen spotting...
http://bestsmileys.com/eyes/4.gif
http://bestsmileys.com/eyes/4.gif
vi hade ett ärende på stan och passerade... faktist
Jag har sett:
Piranhan göra bomben.*popcorn*
Pez röka.
Cilia ligga på rygg o svettas. :thumbup:
Cinna äta sushi med pinnar. :bow:
Power få en p-bot. ;)
Ironbabe äta frukost. :eating:
Plus en hel del fler... bl a många från kolloträffen 2004.
Jag har sett "Grillen" in action.
OBS - väldigt internt? :D
"Grillen" på bilden nedan är inte "The Grill".
OBS - väldigt internt?
Grym bild, bra exponerat och fint ljus.
5 kundvagnar av 5 möjliga
http://img373.imageshack.us/img373/1407/kundvagncustom8kd.jpg (http://imageshack.us)http://img373.imageshack.us/img373/1407/kundvagncustom8kd.jpg (http://imageshack.us)http://img373.imageshack.us/img373/1407/kundvagncustom8kd.jpg (http://imageshack.us)http://img373.imageshack.us/img373/1407/kundvagncustom8kd.jpg (http://imageshack.us)http://img373.imageshack.us/img373/1407/kundvagncustom8kd.jpg (http://imageshack.us)
Såg Herkulez å vovven på stan för nåra dar sen:hbang:
Metal_boy_
2006-07-09, 18:44
vafan, är det aldrig nån som har sett mig då?*cry*
Krokodil
2006-07-09, 18:49
Du går ju aldrig ut panic_boy. :D
Jag har faktiskt spottat Metal_boy på Centralbadets gym i Norrköping, fast det var väl över ett år sedan eller så. ;)
Metal_boy_
2006-07-09, 19:00
Jag har faktiskt spottat Metal_boy på Centralbadets gym i Norrköping, fast det var väl över ett år sedan eller så. ;)
Haha seriöst? Hur såg jag ut? Var jag grov? Luktade jag motbjudande?
Metal_boy_
2006-07-09, 19:01
Du går ju aldrig ut panic_boy. :D
Jag är uppe med tuppen och ute mestadels nu :)
Haha seriöst? Hur såg jag ut? Var jag grov? Luktade jag motbjudande?
Du vet väl själv hur du ser ut, ungefär som på din bh-bild fast med lite mer kläder. :D Jag var inte tillräckligt nära för att känna hur du luktade, men det var i alla fall inte som en annan snubbe som tränar där som man känner lukten av genom hela lokalen.
Metal_boy_
2006-07-09, 19:11
Du vet väl själv hur du ser ut, ungefär som på din bh-bild fast med lite mer kläder. :D Jag var inte tillräckligt nära för att känna hur du luktade, men det var i alla fall inte som en annan snubbe som tränar där som man känner lukten av genom hela lokalen.
haha fy fan :D Jag vet inte vilken snubbe det kan ha varit, jag kanske är lyckligt ovetande :) Men det finns ju en del som man undrar vad fan dom har genomgått för experiment. Käkat dagens lunch på krematoriet och badat på reningsverket.
Bilder togs, Princy grinade illa, sillen skrattade rått.. :D
min bild blev inget, jag var nog för nervös men jag har en fin på dig tränades vader *blink*
Fast jag vet att en annan tog en bild av Princy liggandes i en utmanande ställning. *g*
min bild blev inget, jag var nog för nervös men jag har en fin på dig tränades vader *blink*
Fast jag vet att en annan tog en bild av Princy liggandes i en utmanande ställning. *g*
Jag visste nog att det fanns en baktanke med benpressen! :D
Antar att det inte var mig du menade (du skrev ju grov :laugh: ) men jag var faktiskt på Cityterminalen då:D Mer död än levande pga av resa och ingen sömn på sissådär 1 1/2 dygn..
Lasse Kongo
2006-07-10, 11:24
Jo, kunde knappt sova på en vecka sen...
Flash har jag sett ett par ggr här i Uppsala. En gång i krogkön till Seven och en annan gång i en galleria, fast då var jag iof inte säker på att de va hon. Jag vågade inte gå fram och hälsa då jag tyckte hon såg arg och farlig ut :D
Antar att det inte var mig du menade (du skrev ju grov :laugh: ) men jag var faktiskt på Cityterminalen då:D Mer död än levande pga av resa och ingen sömn på sissådär 1 1/2 dygn..
Klart det var du. Jag stog i min vanliga jobbkoma när byggarradarn gav fullt utslag.
Klart det var du. Jag stog i min vanliga jobbkoma när byggarradarn gav fullt utslag.
Vad skoj! Men jag såg inte dig..får skylla på att jag hade tunnelseende :Virro Vart,när,hur?*popcorn*
Deceiver85
2006-07-10, 12:33
Mystic, reciever85 ( :D ), tjuckot, klo, sverker och aliqius, alla på ökk.
Very funny :D Förutom Tjuckot (som jag träffar 3-4 ggr i veckan) och Mystic (1-2 ggr i veckan) så har jag träffat Klo, Sverker, Davil och Bluelight. Aliquis har jag sett från en bil när han passerade på cykeln...
OBS - väldigt internt? :D
Minusförattdetinteärenriktiggrillmedfleraplattorpå sidanutanenextrasommnågonbarasattdärförattverkabal l!
minusnummertvåförattminspacetangentprecislaavpåjob bet.
Jag måste ju sätt någon tycker jag. Jag vet att det finns fler som tränar på Citygym i gbg som hänger här.
Jag måste ju sätt någon tycker jag. Jag vet att det finns fler som tränar på Citygym i gbg som hänger här.
Vilka har du satt? :D
Är det ett måste? Vilka vill du sätta? :thumbup:
jag menade inte det jag skrev, haha
Åkte till jobbet med farsan imorse, utanför bilen ser jag en Yankeee look-a-like. Fick nu varifierat att det var han :)
Minusförattdetinteärenriktiggrillmedfleraplattorpå sidanutanenextrasommnågonbarasattdärförattverkabal l!
minusnummertvåförattminspacetangentprecislaavpåjob bet.
Wtf.. Måste ju få plats med all mat?
Vi kom fram till att stekplattan på grillen var sub-optimal storleksmässigt, så då var det bara att initiera steg 2 och tända nästa grill. Steg 3 hade innefattat bersån, en dunk bensin samt ett paket grillkorv.
Träffade Kwon på tip-top i lördags...
Pepparkakssmurfen
2006-07-10, 19:51
eehh.... TipTop på Sveav. har stängt...
kollade på dina senaste posts, och du är i en rätt produktiv era nu :D
Metal_boy_
2006-07-16, 15:14
Jo, kunde knappt sova på en vecka sen...
Låg och tänkte på dig med om nätterna Lars.
Ah, tråden lever. Jag tror jag såg Lange på Delta här om dagen (tror det var i tisdags).
Pepparkakssmurfen
2006-07-17, 16:32
Såg Kwon(eller så var han väldigt lik) för några dagar sen.
Perscitus
2006-07-17, 20:55
Under en genomresa i Karlstad idag spionerade jag på formula4shape...
Wtf.. Måste ju få plats med all mat?
Vi kom fram till att stekplattan på grillen var sub-optimal storleksmässigt, så då var det bara att initiera steg 2 och tända nästa grill. Steg 3 hade innefattat bersån, en dunk bensin samt ett paket grillkorv.
Okej att min farsa har bättre grillar på sin gård, men att min morsa klår den där är ju bara inte okej. Fokusera på problemet nu och återkom när det är löst.
Daniiiel
2006-07-17, 23:42
Angel tror jag att jag har sett på friskis nån gång-.-
Glömde att rapportera det men jag såg Slarti och hans pojkvän (? :D) i förrgår. De såg rätt nykära ut där de stod utanför en biograf. *kissass*
kollade på dina senaste posts, och du är i en rätt produktiv era nu :D
Tack, jag vet :D
J.Saarela
2006-07-18, 07:45
Såg Kwon(eller så var han väldigt lik) för några dagar sen.
Bara för att det är någon som tittar snett på dig betyder det inte att personen är Kwon.
Min kolospottingpremiär idag, såg Nina Lätt med sällskap vid Fitness 24/7 vid Möllan.
Min kolospottingpremiär idag, såg Nina Lätt med sällskap vid Fitness 24/7 vid Möllan.Woho! Jag har blivit kolospottad!! *flex*
Det var inte du i bilen, eller?
Woho! Jag har blivit kolospottad!! *flex*
Snälla Nina kan du inte byta avatar, den du har nu får det att vändas i magen på mig trots att jag varken ogillar oralsex eller är speciellt äckelmagad i vanliga fall *spy*
Jag kollospottade som bara den i helgen.
fick ihop det till 39 stycken tror jag toatalt sett (inkl Pipphi på söndag).
Ni vet vilka ni är .......
Woho! Jag har blivit kolospottad!! *flex*
Nix, satt på Kreol bredvid 24/7 och åt en "Jerk Chicken". God och rejäl kryddning, rekommenderas starkt! :thumbup:
JAM besågs med damsällskap på Fairings idag. Inte med träningskläder utan i färd med att köpa med sig lagret...
allan
Jag tyckte jag körde bakom Pez idag...om han nu råkar köra runt i en vinröd Renault Megane Cab.. :cool:
(han hade iaf. samma frisyr och färg på t-shirten som på korten från koloträffen i söndags)
Jag tyckte jag körde bakom Pez idag...om han nu råkar köra runt i en vinröd Renault Megane Cab.. :cool:
(han hade iaf. samma frisyr och färg på t-shirten som på korten från koloträffen i söndags)
Såvida han inte tagit körkort idag eller snott bilen så lär det inte vara Pez :D .
Såvida han inte tagit körkort idag eller snott bilen så lär det inte vara Pez :D .
I got a kickbike..? :em:
tossefar
2006-07-26, 22:25
Niggah stole my bike?
Snälla Nina kan du inte byta avatar, den du har nu får det att vändas i magen på mig trots att jag varken ogillar oralsex eller är speciellt äckelmagad i vanliga fall *spy*
No can do. :) http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1688528&postcount=95
Kimo: Tack för tipset!
Jag kan möjligtvis ha sett Oxe på kvarnen i torsdags? Kan någon verifiera?
I got a kickbike..? :em:
F*n också...jag hälsade nästan :cryout:
grisbil3n
2006-07-27, 19:37
Gled upp jämsides med en powerwalkande flexonline för nån vecka sen lr om de var mer (tror jag) på Valhallavägen. Jag powerwalkade lite snabbare dock då jag skulle med tåget.
Ironbabe
2006-08-05, 19:12
Jag spotade en blond liten ärtig pingla på stan idag!
TINUS
Jag spotade en blond liten ärtig pingla på stan idag!
TINUS
Va... så hör hon inte av sig... sicken stil.
Monoxide
2006-08-20, 21:16
Misstänker att jag gick förbi en styck Fed Up vid Möllevångstorget idag. Hon vrålade efter någon stackare som hette Linus.
spotade en yankee nere i tuben i lördags afton
spotade en yankee nere i tuben i lördags afton
Trevlig koloträff på tbanan :thumbup:
Niclaaas
2006-08-22, 18:14
satt och bläddrade lite i en gammal FirstPokertidning idag och misstänker starkt att jag spottade elan i ett reportage? har jag rätt och kan känna igen kolomedlemmar sådär betyder det att jag sitter här för mycket... :banned
inte kolo-spotting på stan men ändå...
Det här är en rätt kul tråd. :)
satt och bläddrade lite i en gammal FirstPokertidning idag och misstänker starkt att jag spottade elan i ett reportage? har jag rätt och kan känna igen kolomedlemmar sådär betyder det att jag sitter här för mycket... :banned
inte kolo-spotting på stan men ändå...
Ja antingen är det du eller jag som sitter här för mycket. ;)
victor_n
2006-08-22, 20:49
kolo-spotting i lördags... såg mig själv i ett skylltfönster*rolleyes*
aldrig sett nån av er på stan... och jag rör mig rätt mkt där!
såg iofs viktor88 idag i plugget!
Det här är en rätt kul tråd. :)
Japp. Undrar hur många man egentligen spottat utan att veta om det; det måste vara ett par stycken.
Japp. Undrar hur många man egentligen spottat utan att veta om det; det måste vara ett par stycken.
Precis det skulle vara trevligt att veta vilka som hänger på kolo. Om alla hade "k0ll0zz3um"-tröjor på sig så skulle man ju känna igen alla och kanske till och med gå fram och hälsa :)
Precis det skulle vara trevligt att veta vilka som hänger på kolo. Om alla hade "k0ll0zz3um"-tröjor på sig så skulle man ju känna igen alla och kanske till och med gå fram och hälsa :)
Så varje gång man går till stan ska man ha en Kollo tröjja på sig?:D
Mm, så fort man går ut så ska man ha den på sig, man kan ha många hemma så att man har nånting att ha på sig när man tvättar också.
Eller en skylt eller nånting som det står "jag är kolo-spammare" på.
Niclaaas
2006-08-23, 20:22
Ja antingen är det du eller jag som sitter här för mycket. ;)
ha! det var väl det jag trodde. jag gissar på att vi båda sitter här för mycket :D
Spottade en st mela vid skolan idag :D Jävla chalmerist;)
Om alla hade "k0ll0zz3um"-tröjor på sig så skulle man ju känna igen alla och kanske till och med gå fram och hälsa :)
Jao (http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1441842&postcount=3). :D
Jao (http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1441842&postcount=3). :D
Ser man den där tishan har man tur det finns mig veterligen bara 3X av den.
Man kan ju printa ut den och göra massor av ex:D
Spottade en st mela vid skolan idag :D Jävla chalmerist;)
äckliga gymnasieslyngel :D du måste ju heja fattaru la!? :banned
äckliga gymnasieslyngel :D du måste ju heja fattaru la!? :banned
Får bli så nästa gång du står och tuffar dig utanför skolan ;)
Var försiktig killen, det börjar med ett hej sen sitter du där och skall betala underhåll.
Var försiktig killen, det börjar med ett hej sen sitter du där och skall betala underhåll.
:hbang: :laugh:
Efter 2h matteföreläsning så behövs det lite politiksnack utanför bibban :D
Pirhana: *slap*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.