Visa fullständig version : Kolo-spotting på stan
Sidor :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
[
14]
15
16
17
18
;4033103']Säker på att det inte bara är mörkt ute och månen tittar fram?
lol
såg herkulez igår när jag gick förbi spegelaffären.
är det han som ser ut som ölobrännvin?
Pepparkakssmurfen
2009-12-09, 22:13
Såg en som jag kände igen härifrån på IKEA,kungenskurva i söndags. Minst 2meter lång,GASP-jacka.
Sprang på Allan på pendeltågsstationen i Jakan imorse, troligen den enda koloit jag springer på. Som jag vet om....ni kanske finns där ute.....lurandes på gymmen!
Nelson81
2009-12-11, 10:25
;4033103']Säker på att det inte bara är mörkt ute och månen tittar fram?
lol :D
har gått ner ett x antal kilo så ingen måne här mer :D
lol :D
har gått ner ett x antal kilo så ingen måne här mer :D
Hur menar du nu du är dig ju på pricken lik på din avatarbild!
Nelson81
2009-12-11, 10:31
ingen som sett myten smyga runt på delta och spionera på koloiter då?
Nelson81
2009-12-11, 10:32
Hur menar du nu du är dig ju på pricken lik på din avatarbild!
haha keffo, jag har ju ingen mustach :D
haha keffo, jag har ju ingen mustach :D
Jag trodde du bara hade druckit choklad! :D
Nelson81
2009-12-11, 10:34
är det han som ser ut som ölobrännvin?
hahahahahahahahahahahahhhahahhahahahah
ingen som har kvar mongo bilden på mig :P
Nelson81
2009-12-11, 10:35
Jag trodde du bara hade druckit choklad! :D
lol =)
Nitrometan
2009-12-11, 10:42
ingen som har kvar mongo bilden på mig :P
Den var uppe i en tråd ganska nyligen. ;)
Bra att ha om man skulle spotta dig nån gång. :thumbup:
Kul att du bjuder på dig själv också.
Alfred Nobel
2009-12-20, 11:36
Träffade en anonym kolomedlemm igår i dimman!
Sprang på Allan på pendeltågsstationen i Jakan imorse, troligen den enda koloit jag springer på. Som jag vet om....ni kanske finns där ute.....lurandes på gymmen!
Japp - Grahn med söt fru spottades tillbaka
Träffade en anonym kolomedlemm igår i dimman!
Det var jag. jo, i dimman var man verkligen... kth-priser ftw!
Alfred Nobel
2009-12-20, 12:59
Det var jag. jo, i dimman var man verkligen... kth-priser ftw!
Verkligen, 25kr ölen och 20kr cidern är inte att leka med :D Men du var en kort och bitig kemist!
Träffat på mangemani , han är stor som ett hus ;)
Fidelity
2009-12-20, 14:04
Såg axon, mourten och anton på gullmarsgym idag, + en drös andra som säkert hänger här.
Såg axon, mourten och anton på gullmarsgym idag, + en drös andra som säkert hänger här.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=140232 ?
Jag var på Eddie Izzard samtidigt som mikaelj. Såg inte honom, men såg hans twitter.
Verkligen, 25kr ölen och 20kr cidern är inte att leka med :D Men du var en kort och bitig kemist!
Jag spottade dig också. I kön till bankomaten.
Jag är rätt så säker på att jag såg Morty med polare vid solna stations busshållsplats 19:15ish idag. Dreads, lite skägg, proteindrink.
Inte helt otroligt då ;)
Blev spottad av dörrvakten på Oxid igår, vet dock inte vad han nickar.
Sen kände jag mig iaktagen på Fridays av lite olika, ingen som sa något dock.
spoonchest
2009-12-26, 13:34
Spottade Ollas igår på ex-huset i falun. Höll sig uppenbart nykter hela kvällen och var rutinerad nog att gå ungefär trekvart innan vi bommade igen.
F.ö verkar han vara en lokal kändis här i Falun, tamejfan varenda en skulle fram och hälsa på honom, tillochmed brandmännen när de gjorde inspektion.
Såg honom inte så mycket mer under kvällen, jag tror han hängde i the VIP section hela kvällen.
Pratade med en kille på nyårsfesten igår. Knytkalas och vi kom in på ämnet mat. Efter att vi pratat om det ett tag och ordet "BCAA" flög förbi frågade jag om han hängde på Kolo. Så killen jag pratade med var tydligen Lifeless (http://www.kolozzeum.com/forum/member.php?u=18854), och han kände igen mitt namn direkt från mina diverse fettexperiment och annat. Tyckte tydligen att mina inlägg var riktigt trevliga & intressanta att läsa. Whee. :-)
Snackade om SL, pirater, universum och allt däremellan. Jag vann i armbrytning mot honom, och han vann mot mig i fingerkrok. En hyvens kille, hade riktigt trevligt! Fick i uppdrag av hans flickvän att sammanställa lite lågkolhydratmaterial. Lipofil, indeed.
Min arbetskompis tillika Nio dök också upp, plus några andra koloiter vars namn jag inte minns. Mycket folk, och mycket tid. När jag kom hem hade tiden tagit slut.
Pratade med en kille på nyårsfesten igår. Knytkalas och vi kom in på ämnet mat. Efter att vi pratat om det ett tag och ordet "BCAA" flög förbi frågade jag om han hängde på Kolo. Så killen jag pratade med var tydligen Lifeless (http://www.kolozzeum.com/forum/member.php?u=18854), och han kände igen mitt namn direkt från mina diverse fettexperiment och annat. Tyckte tydligen att mina inlägg var riktigt trevliga & intressanta att läsa. Whee. :-)
Snackade om SL, pirater, universum och allt däremellan. Jag vann i armbrytning mot honom, och han vann mot mig i fingerkrok. En hyvens kille, hade riktigt trevligt! Fick i uppdrag av hans flickvän att sammanställa lite lågkolhydratmaterial. Lipofil, indeed.
Såhär söta var vi:
http://ost.ath.cx/tmp/jag-och-lifeless-nyar2010.jpg
http://ost.ath.cx/tmp/jag-och-lifeless-nyar2010-2.jpg
Kärlek vid första ögonkastet.
Min arbetskompis tillika Nio dök också upp, plus några andra koloiter vars namn jag inte minns. Mycket folk, och mycket tid. När jag kom hem hade tiden tagit slut.
Detta är en av anledningarna till att kolo är fantastiskt. :thumbup:
MissTiger
2010-01-09, 11:23
Om inte mina ögon lurade mig så spottade jag Lars Östling (igen) på Sportlife Domkyrkan...trampandes på stepmaskinen :o)
Scratch89
2010-01-16, 19:53
Jag såg en asgrov kille (som jag inte behöver nämna vid namn) idag på Sportlife Lindholmen i en gul SKKF-tshirt. Han fick rage och slängde iväg telefon och lurar över halva gymet. Satans grov! Riktigt opti kropp!
Jag såg tydligen Celia för några dagar sen.
Jag såg en asgrov kille (som jag inte behöver nämna vid namn) idag på Sportlife Lindholmen i en gul SKKF-tshirt. Han fick rage och slängde iväg telefon och lurar över halva gymet. Satans grov! Riktigt opti kropp!
Maahera? ;)
haha sorry om den nästan träffade dig :)
delerium
2010-01-16, 20:15
Det hade kunnat vara jag, men jag tränar aldrig i gul tröja. :)
Scratch89
2010-01-16, 20:18
Det hade kunnat vara jag, men jag tränar aldrig i gul tröja. :)
w00t? Var du där och tränade idag då?
Ska du flytta in i studentkomplexet här på Lindholmen? Då blir vi grannar.
delerium
2010-01-16, 20:23
w00t? Var du där och tränade idag då?
Ska du flytta in i studentkomplexet här på Lindholmen? Då blir vi grannar.
Jepp, har inofficiellt redan flyttat in på Lindholmsallén :)
Scratch89
2010-01-16, 20:27
Jepp, har inofficiellt redan flyttat in på Lindholmsallén :)
Du har PM!
Jag såg tydligen Celia för några dagar sen.
Bahh, och inte hade människan artigheten att hälsa :P
maaherra
2010-01-17, 23:11
Ja vad säger man, hade en dålig dag helt enkelt!
Jag är rätt så säker på att jag såg Morty med polare vid solna stations busshållsplats 19:15ish idag. Dreads, lite skägg, proteindrink.
Morty har fått sig sin alldeles egna lilla stalker. Denna gång buss 515 vid Norrtull runt 18:50. Jag var den genomsvettiga saken i skinnpaj på vänsterhanden på första raden bakom mitten på bussen :D
MissTiger
2010-01-22, 14:04
Tror allt det var Jure in thights jag spottade under lunchträningen på Backaplan idag...
Tror allt det var Jure in thights jag spottade under lunchträningen på Backaplan idag...
Var han en stolt ägare av en full size måne? I så fall var det garanterat Jure.
En kille som såg ut och vara lite tränad nickade och hälsade i förbifarten på mig vid Lunds station.
Kände inte igen honom där i eftermiddagsmörkret, men om det var en Kolozzeumare så får du gärna komma fram :thumbup:
Inge Enveten
2010-02-05, 23:10
har sett Linn 2 gånger i malmö under loppet av 1 vecka.. första gången gustav adolfs torg och andra gången davidshall!
Känn dig känd Linn ;p
Nicklas Sjö eller vad han nu heter. Nu på 515 mot odenplan..
Alfred Nobel
2010-02-12, 17:01
Nicklas Sjö eller vad han nu heter. Nu på 515 mot odenplan..
Men hallå... Var satt du? Nyvaken ju!
Super_Johan
2010-03-18, 19:12
"Eddie Vedder" på Folkes för nån timme sen? *jorgen*
Morty har fått sig sin alldeles egna lilla stalker. Denna gång buss 515 vid Norrtull runt 18:50. Jag var den genomsvettiga saken i skinnpaj på vänsterhanden på första raden bakom mitten på bussen :D
Haha det är bra, ligg i ;)
Joe Hardgainer
2010-03-19, 19:34
Han kanske har en användare här på Kolo, men Johannes Årsjö var o tränade samtidigt idag. Spontanmarkade lite så golvet skakade.
Man kände sig lite otillräcklig när man själv stod o körde med drygt en tredjedel av hans vikt. :thumbup:
maximuscle
2010-03-19, 19:44
nicklas sjö på restaurang brazilia vid kth..trodde inte du va så lång :D
wintersnowdrift på Campus 1477 vid 16 tiden idag?
Om så så var det första kolo-spottingen! :D
Alfred Nobel
2010-03-19, 23:02
nicklas sjö på restaurang brazilia vid kth..trodde inte du va så lång :D
Jag mäter 182cm och det är väl inget högt, eller? Sträck fram handen nästa gång :)
maximuscle
2010-03-20, 12:42
Jag mäter 182cm och det är väl inget högt, eller? Sträck fram handen nästa gång :)
hmm du kanske bara såg lång ut =) jobbar nere i ena huset där dom bygger om ...lunchar där varje dag typ ser jag dig igen hälsar jag...
Såg Henrik "Jiggen " Lindh i Karlstad idag. roligt att träffa på lite celebriteter när man strosar runt i stan i väntan på tåget.
Spottar Hades med jämna mellanrum på Gerdahallen i Lund. Grofv!
Sheogorath
2010-03-23, 21:05
Spottar Nina med jämna mellanrum :naughty: Apoteket. Check! Puben. Check!
Stark och snygg eleni spottad vid flera tillfällen på Gerdahallen.
svennebanan
2010-03-24, 23:40
Tolkia spottad! :D
Spottar Nina med jämna mellanrum :naughty: Apoteket. Check! Puben. Check!
:naughty::naughty::naughty:
Scratch89
2010-03-25, 00:21
Tufft! Jag har alltid velat se hur hon ser ut. Eller ja, träffa henne.
Spottar Nina med jämna mellanrum :naughty: Apoteket. Check! Puben. Check!Trams! *slap*
Sheogorath
2010-03-25, 17:01
Trams! *slap*
Whaat? *jorgen*
JuzupWilkosz
2010-04-01, 19:08
ingen som sett myten smyga runt på delta och spionera på koloiter då?
Han är retired från Delta sedan några år tillbaka. Nu är det förorten som gäller!
Spottade piranha idag när jag skulle hem från jobbet. Han åkte upp för rulltrappan på Sundbybergs station.
Och om det INTE var han så ska jag skaffa brillor.
Spottade piranha idag när jag skulle hem från jobbet. Han åkte upp för rulltrappan på Sundbybergs station.
Och om det INTE var han så ska jag skaffa brillor.
Skyldig :D
wintersnowdrift
2010-04-08, 08:38
wintersnowdrift på Campus 1477 vid 16 tiden idag?
Om så så var det första kolo-spottingen! :D
Oh, jag hade missat detta. Mycket möjligt, jag var på Campus1477 ett par ggr i mars. Hur var jag klädd? :D
//Kristin
Ironbabe
2010-04-08, 08:48
Han är retired från Delta sedan några år tillbaka. Nu är det förorten som gäller!
Vilken förort ska man besöka för att få spotta honom nowadays?
Jag tror jag såg King Grub på ica häromdagen. Kom in en mystisk väldigt smal och smärt kille med mycketkläder och ryggsäck, kände direkt att det var något annorlunda med honom, följde honom på ica, han gick till glassdisken, haffade tag i en ischoklad glasslåda och nästan sprang till kassan och försvann. Det måste ha varit King Grub, eller jag vill tro det iallafall.
Jag tror jag såg King Grub på ica häromdagen. Kom in en mystisk väldigt smal och smärt kille med mycketkläder och ryggsäck, kände direkt att det var något annorlunda med honom, följde honom på ica, han gick till glassdisken, haffade tag i en ischoklad glasslåda och nästan sprang till kassan och försvann. Det måste ha varit King Grub, eller jag vill tro det iallafall.
Inga bilder? *grr*
Oh, jag hade missat detta. Mycket möjligt, jag var på Campus1477 ett par ggr i mars. Hur var jag klädd? :D
//Kristin
Ehh, kommer jag inte ihåg.
Jag får hojta till om jag ser dig nån mer gång! :)
wintersnowdrift
2010-04-08, 14:23
Ehh, kommer jag inte ihåg.
Jag får hojta till om jag ser dig nån mer gång! :)
Anal statistiker som jag är kan jag bekräfta att jag var på Campus1477 den 19:e mars. Sprang intervaller på löpband följt av ett spinningpass. Så förmodligen såg du en plågad, svettig tjej med hästsvans och tights.
Japp, hälsa gärna! Jag bits inte ;).
//Kristin
Anal statistiker som jag är kan jag bekräfta att jag var på Campus1477 den 19:e mars. Sprang intervaller på löpband följt av ett spinningpass. Så förmodligen såg du en plågad, svettig tjej med hästsvans och tights.
Japp, hälsa gärna! Jag bits inte ;).
//Kristin
Haha, kul att få det bekräftat! Statistik är underbart! :D
Men så plågad såg du inte ut att vara.
machine gun
2010-04-12, 21:32
Spottade en springande ulfalf igår i Hammarby sjöstad. Hälsade, men han kände knappast igen mig, då han mest såg förvirrad ut :D
Har Alexlindgren flyttat till Lund? Tycker mig ha sett honom här ett par gånger.
Var spottade du henne?
Degpekka
2010-04-13, 01:36
Köpte han inte någon fläskfilé då? eller skrek något i stil med "FÖR BÖVELEN!"?
haha fan vad folk springer på niklas sjöö :D
svennebanan
2010-04-13, 07:14
Var spottade du henne?
Det du! :D
Super_Johan
2010-04-13, 22:39
Rolf @ netti i dörren?
JuzupWilkosz
2010-04-14, 12:20
Vilken förort ska man besöka för att få spotta honom nowadays?
Söderort eller Solnatrakten. Kör ju så ULTRASTRIKT, vilket innebär att vikterna på Fitness 24 räcker och blir över.
Tror jag såg eggroll då jag gick förbi ett internetcafé och "den" var inne på kollo. :)
axon, norrtullsgatan för 30 minuter sedan.
Piranha i rulltrappan på sunbybergs station...igen.
ladyinsane och deciver85 (LI syster och bror är reggade också va? )
vi slogs om maten i kinabuffén vid odenplan....
Äntligen fick jag skriva i denna tråden igen ;)
ladyinsane och deciver85 (LI syster och bror är reggade också va? )
vi slogs om maten i kinabuffén vid odenplan....
Äntligen fick jag skriva i denna tråden igen ;)
Du träffade nog min sambo idag också. Jag sa iaf åt henne att gå å lyssna på dig.
Du träffade nog min sambo idag också. Jag sa iaf åt henne att gå å lyssna på dig.
åfan. vem var det?
Tror jag såg nelson81 idag. Va i min kusins verkstad och tyckte mig känna igen en snubbe som stod där
åfan. vem var det?
vill inte skriva namn här men en tjej på 180, brunette, som är cirkelfysinstr. i kista. Är inte säker på om hon gick till dig men hon sa att hon skulle det tidigare iaf.
Piranha i rulltrappan på sunbybergs station...igen.
Conspiracy dot com?! Jag har sett Piranha åka rulltrappa 3-4ggr vid olika stationer, olika tillfällen.
Fact is, enligt kolos gemensamma observationer verkar åka rulltrappa vara Piranhas enda sysselsättning.
Hmm..? *jorgen*
Conspiracy dot com?! Jag har sett Piranha åka rulltrappa 3-4ggr vid olika stationer, olika tillfällen.
Fact is, enligt kolos gemensamma observationer verkar åka rulltrappa vara Piranhas enda sysselsättning.
Hmm..? *jorgen*
det är ju konditionsträning att gå i trappor och det motverkar ju muskelbygge......
Hmm..? *jorgen*
Wrong, spottade honom 1h sen på fitness five i sundbyberg.
Rulltrappan är ju bäst cardiomaskinen nånsin, förutsatt man tar den åt fel håll.
Hälsa gärna, jag är jeeete snel.
Jag kan gå i god för det.
Jeeetee snel han er. *kissass*
Rulltrappan är ju bäst cardiomaskinen nånsin, förutsatt man tar den åt fel håll.
Will do nästa gång :D
Känns lite stört bara att skrika piranha mitt i en rulltrappa.
Scratch89
2010-04-18, 21:31
Ropa "tjockis" istället. :)
Skratt, ja de här med nicknames och IRL kan faktiskt bli rätt antiklimax i verkligheten att yppa Dragonmaster86 och Wildstallion_mörby.
Jag får massa konstiga scener i huvudet nu.
Skratt, ja de här med nicknames och IRL kan faktiskt bli rätt antiklimax i verkligheten att yppa Dragonmaster86 och Wildstallion_mörby.
Jag får massa konstiga scener i huvudet nu.
"Pirre" är ju rätt harmlöst dock. Inte många som bryr sig, annat än att man gastar åt en annan person på allmän plats.
Var med om det på gymmet en gång, men inte med 'Stoltz' som ändå hade förekommit naturligt, utan med ett namn jag hade på ett spel jag lirade för riktigt många år sedan.
Kändes sådär bra att höra det namnet när man var omringad av fem stycken brunstiga styrkelyftare med namn som Harald, Riggen, Ceasar, Butch och Valdemar :D
slitenhet
2010-04-18, 23:59
Spottade Martin Löwgren i Liljeholmen vid sjön Trekanten. Han joggade och jag fiskade.
Någon med koluzzeum tröja, hälsade glatt på gold's gym idag.
Någon som vågar säga sitt namn?
Om Nina_L körde en röd bil genom Lund idag - Du körde nästan på mig :D
Om det inte var du, så var det jävligt likt, fick en rätt bra inblick.
Haha, ofta hon svarar nu. "Ja, det var jag som nästan körde ihjäl dig!".
Nitrometan
2010-04-27, 12:47
Om Nina_L körde en röd bil genom Lund idag - Du körde nästan på mig :D
Jag missade. Det ska inte upprepas.
/ Nina från Nitrometans konto
Haha, ofta hon svarar nu. "Ja, det var jag som nästan körde ihjäl dig!".
Nina är kaxig, hon kommer stå för det :D
Martin Löwgren
2010-04-27, 13:16
Spottade Martin Löwgren i Liljeholmen vid sjön Trekanten. Han joggade och jag fiskade.
De va som fan. Hade vart och kört intervaller med några polare och joggade ned runt sjön :Virro
JuzupWilkosz
2010-04-27, 18:00
Råkade spotta på mig själv idag, ingen trevlig syn.
Alfred Nobel
2010-05-01, 07:13
Både såg och snackade med Gustav Ollas en snabbis på valborg, väldigt (lång) trevlig person!
Spottade en springande ulfalf igår i Hammarby sjöstad. Hälsade, men han kände knappast igen mig, då han mest såg förvirrad ut :D
Visst kände jag igen dig, fast kanske inte riktigt förrän vi kutat förbi en bit. Får hojta till lite tidigare nästa gång :)
Dessutom har jag nog också spottat Niklas Sjöö. HM på hamngatan, lördagen för två veckor sen..?
Mr.Sjöborg
2010-05-01, 20:13
Spottade Pepzadept idag i nacka forum vid 15:30, han va grooooov!
gnagaren
2010-05-02, 14:59
Spottade en Kwon igår, inte kolos egna Kwon men däremot en asiat med en namnskylt som sade Kwon. Fick mig att le på det trånga pendeltåget.
PepzAdept
2010-05-03, 19:51
Spottade Pepzadept idag i nacka forum vid 15:30, han va grooooov!
Varför hälsade du inte då? *grr27*
Eller var det när jag babblade i telefon kanske? :P
Spottade stybb på hans överraskningsfödelsedagsfest i fredags - han såg sjukt förvånad ut :D
Mr.Sjöborg
2010-05-03, 21:07
Varför hälsade du inte då? *grr27*
Eller var det när jag babblade i telefon kanske? :P
haha mitt sällskap hade bråttom iväg, så han inte ta idolbild:(
inga som håller till på Skånes östkust?
jag vet inte hur folk från uppsala ser ut så det blir svårt att kolospotta :)
PepzAdept
2010-05-03, 22:54
haha mitt sällskap hade bråttom iväg, så han inte ta idolbild:(
I see. Nästa gång får vi ta en bild och slänga upp här :)
inga som håller till på Skånes östkust?Nä, bor det folk där eller?
jag vet inte hur folk från uppsala ser ut så det blir svårt att kolospotta :)
Jag vet hur du ser ut, I can spies on you... Fast vi rör oss i helt olika delar av stan, förvisso.
Igår 13.30, Fordon,spottad i en Chrysler van utanför Audi danderyd
Var på promenad hem och såg en chrysler van som åkte runt långsamt och var allmänt underlig, tyckte allt det var Fordon som körde, för föraren hade likadana tribaltattos på samma arm som fordon och var i övrigt väldigt lik.
Vettefasiken vad de höll på med, men jävligt underligt såg det ut:confused:
stolpskott
2010-05-04, 09:21
Igår såg jag Pwnyou, Cëmka, Kirusha, Beje, SuperofDoom, clork och Kim Jong Il.
Nitrometan
2010-05-04, 09:31
inga som håller till på Skånes östkust?
Nä, bor det folk där eller?
Tror inte det.
Då hade det väl funnits SL-klubbar där?
Kanske kan finnas nån turist där på somrarna?
Jag vet hur du ser ut, I can spies on you... Fast vi rör oss i helt olika delar av stan, förvisso.
Du får ropa hej ifall du ser mig. Jag brukar köra runt i en liten buss i hela stan då jag jobbar med att köra ut grejer ;)
Tror inte det.
Då hade det väl funnits SL-klubbar där?
Kanske kan finnas nån turist där på somrarna?
Ibland är jag där.
Nitrometan
2010-05-04, 12:23
Ibland är jag där.
Pics or it didn't happen. :D
Pics or it didn't happen. :D
:rolleyes:
eldhroka som satt på sin cykel och tittade på oss löpare runt kungsholmen. Såg henne två gånger, andra gången nära målgången skulle jag ropa "heja kollo" men jag var för trött för att få fram ett ljud.
Såg Ladyinsanes tvillingsyster också.
PepzAdept
2010-05-08, 15:45
Träffade Morrris igår och idag i Säffle. Har tom tävlat tillsammans idag i samma lag i en superstartävling. Kul... gick sådär för oss dock ;) ledde inför sista grenen och fick storstyrk där :D
Eventuellt var det Sess jag såg imorse cyklandes vid Vreten/okq8 ?
Eventuellt var det Sess jag såg imorse cyklandes vid Vreten/okq8 ?
Jag blir så glaaaaad! Äntligen har jag blivit spottad! SKYLDIG! :D
Jag såg en bult nere i Halmstad i torsdags vid fyra-tiden på donken (vid eurostop) och tänkte direkt på "han måste komma från internet/kolozzeum." Han var korthårig, något kortare än mig, kanske 180-182cm, ljusbrunt uppställt hår, och hade stora starka armar och beställde en såndär Baconburgare och en Cola Zero. Tänkte hojta till men vågade inte.
Jag tror att jag såg Martil Löwgren i t-banan igår med löpartightsen på! :thumbup: Han klev på vid stadshagen och jag stack av vid fridhemsplan. Inte helt säker på om det var han dock, men kanske? :)
Jag blir så glaaaaad! Äntligen har jag blivit spottad! SKYLDIG! :D
Haha kul då ska jag skrika nästa gång! Satt i bilen och svängde in precis framför där du skulle korsa :)
Spottade också Axon här för någon vecka sedan på Norrtullsgatan. Han hade shorts, vaderna släpade kanske lite tyckte jag.
Haha kul då ska jag skrika nästa gång! Satt i bilen och svängde in precis framför där du skulle korsa :)
Ja gör det. :)
Då bör jag nog få tummen ur och skaffa den där störtkrukan - snabbt!
Martin Löwgren
2010-05-20, 13:29
Jag tror att jag såg Martil Löwgren i t-banan igår med löpartightsen på! :thumbup: Han klev på vid stadshagen och jag stack av vid fridhemsplan. Inte helt säker på om det var han dock, men kanske? :)
Japp, var påväg till SATS Hötorget för att träna med en tjejkompis.
Martin Löwgren
2010-05-20, 13:31
Spottade också Axon här för någon vecka sedan på Norrtullsgatan. Han hade shorts, vaderna släpade kanske lite tyckte jag.
Njaaa, på den gatan rör jag mig inte ofta (om ens aldrig).
Martin Löwgren spottad, körde hantelcurls och fick telefonsamtal förra veckan? :)
Martin Löwgren
2010-05-23, 11:06
Pepz och PepzAdept på Träningens dag i Rålis igår.
Båda riktigt köttiga *flex*
PepzAdept
2010-05-23, 12:02
Ja fan kul att träffa dig! Var fan på tiden :thumbup:
På tisdag ges möjlighet att spotta Rolf i stockholm. *drool*
Njaaa, på den gatan rör jag mig inte ofta (om ens aldrig).
Du fegade ur och svängde ner surbrunnsgatan.
Pepz och PepzAdept på Träningens dag i Rålis igår.
Båda riktigt köttiga *flex*
mest jag :hbang:
Martin Löwgren
2010-05-23, 19:01
mest jag :hbang:
*flex*
Du är väl uppemot 1.90 va?
*flex*
:laugh:
Jag är 1.90. Det är inte Pepz :D
*flex*
nej inte riktigt, ca1.85. typ som dig?
BMI 30 har jag iaf, svår fetma :thumbup:
Martin Löwgren
2010-05-24, 08:37
nej inte riktigt, ca1.85. typ som dig?
BMI 30 har jag iaf, svår fetma :thumbup:
Jag är 183-184cm och upplevde dig som längre :)
The Draf
2010-05-24, 16:58
Jag är 183-184cm och upplevde dig som längre :)
No way, du är ju bara en tvärhand hög ;)
No way, du är ju bara en tvärhand hög ;)
Hehe precis. Om han upplever Pepz som lång så är han max medellängd men tveksamt ;)
PepzAdept
2010-05-24, 19:53
Hehe precis. Om han upplever Pepz som lång så är han max medellängd men tveksamt ;)
Hehe. Man skulle ju kunna tro att det var för att Pepz lämnade ett smalt intryck... men han är ju rätt tjock nu så kan väl knappast vara det heller ;)
Martin... kan ju ha varit för att han stod med mig, solle och ted... Tre småglin... då känns de flesta ganska långa ;)
Martin Löwgren
2010-05-25, 13:40
Hehe. Man skulle ju kunna tro att det var för att Pepz lämnade ett smalt intryck... men han är ju rätt tjock nu så kan väl knappast vara det heller ;)
Martin... kan ju ha varit för att han stod med mig, solle och ted... Tre småglin... då känns de flesta ganska långa ;)
Haha kan nog vara så *popcorn*
machine gun
2010-05-25, 20:27
Spottade ulfalf idag vid Milspåret, tror även att jag såg Karvig komma förbispatserandes efter loppet i full militärmundering?
Svar: Nej. När jag står på ett dags känner jag mig hemma, dock inte lång. Breve 90kg Kristian känner man sig bara som en plutt.
PepzAdept
2010-05-27, 21:01
Haha, det är ju rätt lustigt det där. När du är uppumpad på gymmet så känner sig en 90kgs Kristian som en plutt brevid dig ;)
Jag spottade en gammal legend dvs Clash. Som sa nåt att han funderade på att logga in snart igen
Spottade och hälsade på machine gun och Eldhroka efter målgång på Stockholm maraton idag.
Jobbade som funktionär.
Bra jobbat! :hbang:
Eldhroka
2010-06-06, 00:50
Spottade och hälsade på machine gun och Eldhroka efter målgång på Stockholm maraton idag.
Jobbade som funktionär.
Bra jobbat! :hbang:
Du gjorde mer än så. Tusen tack för hjälpen!!!!!!
Jag spottade en gammal legend dvs Clash. Som sa nåt att han funderade på att logga in snart igen
Då gjorde du en god gärning samtidigt *s*
Spottade T-train tittandes på marathon och Eldis springandes.
Eldhroka
2010-06-06, 19:47
Spottade T-train tittandes på marathon och Eldis springandes.
Jag vet inte om springandes är rätt ord för det.....
såhär såg det ut iaf: http://www.youtube.com/watch?v=yyHHoNK0ZUA
JuzupWilkosz
2010-06-07, 03:40
Lever liket?
krakowww
2010-06-07, 17:21
Jag träffade på Heraso på Mondaybar B&W cruise, trevligt värre! :)
Nelson81
2010-06-07, 17:50
var han grov som en bisonoxe eller smal som en etiopier med bulimi
Scratch89
2010-06-07, 18:17
Träffade Mr. Cosybear igår!
var han grov som en bisonoxe eller smal som en etiopier med bulimi
Vi har lite att jobba med ifall man säger så.
träffade lasse idag också, han hånade mig mest för min usla fysik, verkar som jag har lite att jobba med också.
orgish traskande ner längs Bogstadveien vid 11tiden idag.
Tror att jag såg Mental i Nannas p-hus i Umeå i lördags runt kl 2... Men jag är inte helt säker.
spoonchest
2010-06-11, 02:19
Jag har festat med Krampus dubbelgangare i Edmonton.
Han jobbade som dorrvakt pa en bar och ar pa sin fritid, hor och hapna, konstnar.
Det ar val ingen kolo-spotting i sig, men han var sa jakla lik att det borde platsa.
Jag har festat med Krampus dubbelgangare i Edmonton.
Han jobbade som dorrvakt pa en bar och ar pa sin fritid, hor och hapna, konstnar.
Det ar val ingen kolo-spotting i sig, men han var sa jakla lik att det borde platsa.
Det var trevligt att träffa dig också. ;)
Jag har sätt ceecay på kraftkällan några ggr^^
Tyckte han hade riktigt grova armar när jag såg han första gången, och det var första gången för mig på ett gym(A) :)
Piranha som vanligt, den här gången i sumpan och inte i rulltrappan upp till sumpan. Han såg större ut än jag mins honom.
Piranha som vanligt, den här gången i sumpan och inte i rulltrappan upp till sumpan. Han såg större ut än jag mins honom.
Nu är det dags du avslöjar dig len, vi ses ju nästan varje dag.
:D
Nu är det dags du avslöjar dig len, vi ses ju nästan varje dag.
:D
Jag lovar, den här gången satt jag på en buss och åkte förbi bara. Jag möter dig ju alltid på så dumma platser så jag kan ju inte säga hej.
JuzupWilkosz
2010-06-26, 20:53
Juzup är lite chockad!
Juzup såg med egna ögon en av träningsvärldens största legender genom tiderna LIVE!
Vem pratar vi om?
ExhaleMicke, mannen som gav 300 kilo bänkpress i smithen ett ansikte (För övrigt en av tidernas bästa trådar som skapats)
Vad händer då på gymmet? Jo ExhaleMicke börjar direkt köra i smithen!
Juzup är lite chockad!
Juzup såg med egna ögon en av träningsvärldens största legender genom tiderna LIVE!
Vem pratar vi om?
ExhaleMicke, mannen som gav 300 kilo bänkpress i smithen ett ansikte (För övrigt en av tidernas bästa trådar som skapats)
Haha vilken legend! Men var det inte knäböj?
JuzupWilkosz
2010-06-26, 21:22
Haha vilken legend! Men var det inte knäböj?
Ja, det kanske det var. Du får rätta Juzup om han har fel.
Scratch89
2010-06-26, 22:08
Jaha, vem är det som jobbar på samma jobb som Elin och spottade henne idag? :)
Jaha, vem är det som jobbar på samma jobb som Elin och spottade henne idag? :)
Vadå ropade h*n "JAG VET VEM DU ÄR PÅ KOLO" och sprang iväg?
Det var i så fall uppenbarligen Sunkan som övade inför nästa möte med Piranha i rulltrappan.
Scratch89
2010-06-26, 22:18
"Eh, är det du som är Elin?", tydligen. :) Han hade varit med på någon koloträff, men skriver alldeles för lite för att vara "känd". Har jag träffat honom så vet jag nog vem det är om han ger sig till känna.
Men vadå vad hände sen sa han det o sprang iväg? Hon kunde väl frågat vem de va?:D
Nelson81
2010-06-26, 22:28
Juzup är lite chockad!
Vem pratar vi om?
oj jävlar var han fortfarande så grov så dörrkarmarna krökte sig?
Men vadå vad hände sen sa han det o sprang iväg? Hon kunde väl frågat vem de va?:D
Låter lite som Olle 12 år som ropar "Det e fult å va lång!" för att sen springa ut hur huset! :D
JuzupWilkosz
2010-06-26, 22:38
oj jävlar var han fortfarande så grov så dörrkarmarna krökte sig?
Njae sådär. Var mindre vattnig än de legendariska bilderna och sprang omkring med en sån där blå "byggarlinnetröja" som gör att man ser lite bredare ut.
Skulle tippa på 183 cm och 96 pannor.
Timme på Gunnarsö i Oskarshamn.
Satt och läste en bok i det sköna vädret, vilken lirare!
Han hade varit med på någon koloträff, men skriver alldeles för lite för att vara "känd".
Låter som Pirre eller Allan.
Scratch89
2010-06-27, 05:18
Låter som Pirre eller Allan.
Det har du rätt i!
Juzup är lite chockad!
Vem pratar vi om?
herregud, underbart. Vad avis jag blir. Han borde verkligen blogga.
Får lite nostaligfeeling av gamla Exhale allmänt nu.
Det var i så fall uppenbarligen Sunkan som övade inför nästa möte med Piranha i rulltrappan.
busted:em:
Contribute
2010-06-27, 19:51
Han heter Simon, enda personen jag träffat från kolo som inte presenterat sig med nicket :D
Såg en rätt grov kille i Kolozzeum-tisha på min parkering i Kallhäll för någon kvart sedan. Någon som känner igen sig?
Han heter Simon, enda personen jag träffat från kolo som inte presenterat sig med nicket :D
Jag säger namnet, men iofs kanske jag aldrig presenterat mig ;)
Timme på Gunnarsö i Oskarshamn.
Satt och läste en bok i det sköna vädret, vilken lirare!
Coolt. Vem är du?
/Timmes brorsa.
Mirre på Rosenhill i skinnställ idag.
Scratch89
2010-06-30, 21:13
Baan igår vid Nordstan vid 16.30-tiden. Längre hår än King Grub, i en vit tajt t-shirt. Tur att han hade maskerat sin grovhet med en jacka över, annars hade kappmuskelpolisen kommit. I ena handen hade han en plastkasse av okänt märke, innehöll troligen optimaliteter som EAA och kvarg.
Baan igår vid Nordstan vid 16.30-tiden. Längre hår än King Grub, i en vit tajt t-shirt. Tur att han hade maskerat sin grovhet med en jacka över, annars hade kappmuskelpolisen kommit. I ena handen hade han en plastkasse av okänt märke, innehöll troligen optimaliteter som EAA och kvarg.
Mycket riktigt. Hade bråttom hem till bussen tillbaks till bygden.
Plastkassen är av märket Beijer Bygg (lol) och innehöll tom matlåda, tom shaker och bra bok™. Visst var du rätt ute.
Upptaget
2010-07-04, 16:48
Timme idag på beachen i oskarshamn, kände igen han efter bilderna här på kolo och Fb, grov som satan! Jag och några polare tänkte gå fram och fråga vad han bänkade bara för att tjöta lite, men var inte helt 100 på att det verkligen var han så, men eftersom fler spottat han här i tråden så är det nog ganska säkert att det var han :)
Jag är ganska säker på att en kolomedlem tränade på 24/7 samtidigt som mig igårkväll. Han stirrade väldigt mycket ibland på ett igenkännande vis och tyckte mig känna igen honom härifrån. Någon som känner sig träffad?
Timme idag på beachen i oskarshamn, kände igen han efter bilderna här på kolo och Fb, grov som satan! Jag och några polare tänkte gå fram och fråga vad han bänkade bara för att tjöta lite, men var inte helt 100 på att det verkligen var han så, men eftersom fler spottat han här i tråden så är det nog ganska säkert att det var han :)
Haha havsslätt eller gunnarsö? Tippar väl på havsslätt då han bor däromkring. Får nästan dra en OskEsamnträff i sommar ngngång haha ^^
prOtotype
2010-07-04, 23:15
Sprang in i Fredrik S på Peace & Love. Han verkade chill och gled runt och dwarfade folk.
Såg Edhroka i tisdags när hon kom löpande ner mot Sumpan city. Hon såg hyfsat ansträngd ut.
Eldhroka
2010-07-05, 08:01
Såg Eldhroka i tisdags när hon kom löpande ner mot Sumpan city. Hon såg hyfsat ansträngd ut.
Det var varmt! ;)
Det var varmt! ;)
Hehe. Nästa gång ska jag säga hej.
Eldhroka
2010-07-05, 08:09
Hehe. Nästa gång ska jag säga hej.
gör´t :)
Upptaget
2010-07-05, 11:56
Haha havsslätt eller gunnarsö? Tippar väl på havsslätt då han bor däromkring. Får nästan dra en OskEsamnträff i sommar ngngång haha ^^
Gunnarsö var det :) haha ja det vore grymt nice faktiskt även om jag bor en bit ifrån :thumbup:
Pipphi på gymmet, det var ett tag sedan.
alltid lika trevligt och han hade många roliga idéer. Som vanligt angående att reta andra.
Scratch89
2010-07-05, 19:28
Pipphi på gymmet, det var ett tag sedan.
alltid lika trevligt och han hade många roliga idéer. Som vanligt angående att reta andra.
Har rökabstinensen släppt?
Coolt. Vem är du?
/Timmes brorsa.
Ey , Du som var på hoffmaestro med Dea?:Virro
Jag är ganska säker på att en kolomedlem tränade på 24/7 samtidigt som mig igårkväll. Han stirrade väldigt mycket ibland på ett igenkännande vis och tyckte mig känna igen honom härifrån. Någon som känner sig träffad?
Inte jag i alla fall.
Gött. Ta nån helg i Augusti så kommer jag. Kommer ta bussen från P-vik då va.
Angående spotting så försöker jag hitta dig Stoltz, men du jobbar fan aldrig. Har nog bränt en tusing på att hyra film snart.
En överhettad? piranha i solna som lät bussen köra förbi övergångsstället innan han gick över :Virro
En överhettad? piranha i solna som lät bussen köra förbi övergångsstället innan han gick över :Virro
Ha ha, jag var så kissnödig så ja inte visste vart ja skulle ta vägen ...:D
Niklas Sjöö vid en lunchrestaurang. Kände igen honom från kolo, trevlig prick han är på riktigt.
thatkrillesshow
2010-07-08, 18:58
Tämligen säker på att jag såg Krampus gående genom LTKs lokaler in till Judo-hallen idag.
Fick äran att beskåda Krampus i morgonrock!
En svettig kram fick man med :D
Alfred Nobel
2010-07-08, 20:22
Niklas Sjöö vid en lunchrestaurang. Kände igen honom från kolo, trevlig prick han är på riktigt.
Tre dagar i rad nu, Sami är min nya lunchkompis.
Eddie Vedder
2010-07-08, 20:28
Tre dagar i rad nu, Sami är min nya lunchkompis.
Jag trodde jag spottade dig den 20:e maj i Vasaparken också. Men jag vågade inte chansa. En kille som var lik dig låg och pluggade med papper vars bilder antydde att de innehöll något relaterad till samma sak du pluggar.
Om det inte var du så måste killen ha trott att jag var sjuk i huvet som jag glodde:D
Tre dagar i rad nu, Sami är min nya lunchkompis.Vad blev det till lunch? Stek med stekt potatis och stekta grönsaker? :)
Alfred Nobel
2010-07-08, 20:31
Jag trodde jag spottade dig den 20:e maj i Vasaparken också. Men jag vågade inte chansa. En kille som var lik dig låg och pluggade med papper vars bilder antydde att de innehöll något relaterad till samma sak du pluggar.
Om det inte var du så måste killen ha trott att jag var sjuk i huvet som jag glodde:D
Haha, den personen måste drömt mardrömmar isf för jag befann mig inte i vasaparken den 20e maj! Jag satt nämnligen i skolan och pluggade inför en hemsk tenta :) Bäst vi bokar upp ett möte så vi inte tar fel på varandra Nicke.
Alfred Nobel
2010-07-08, 20:33
Vad blev det till lunch? Stek med stekt potatis och stekta grönsaker? :)
Haha, skaldjursplatå - vad annars? My treat givetvis.
Ey , Du som var på hoffmaestro med Dea?:Virro
Jaah det var jag det :D
Jaah det var jag det :D
Det var fan sjukt där inne, gick ju knappt och stå!
Du känner förmodligen igen mig nu :)
Gött. Ta nån helg i Augusti så kommer jag. Kommer ta bussen från P-vik då va.
Angående spotting så försöker jag hitta dig Stoltz, men du jobbar fan aldrig. Har nog bränt en tusing på att hyra film snart.
Dåligt med Ohamn i aug, är bara där v 29 :P Men Lundaträff i aug däremot vore nåt! Får försöka ta tag i det där..
Tämligen säker på att jag såg Krampus gående genom LTKs lokaler in till Judo-hallen idag.
Fick äran att beskåda Krampus i morgonrock!
En svettig kram fick man med :D
Kände ni sexigheten?
Ja - och nu är man fast. Osten går miste om en IRL-upplevelse här...
Spottade Numse med far i Allum, Partille idag.
Snygg som vanligt! (Numse alltså)
Spottade jag scrath_89 utan för Life gym igår? :$
Scratch89
2010-07-10, 05:43
Spottade jag scrath_89 utan för Life gym igår? :$
wat
Var, när, hur? Isf måste jag suttit på en buss, för jag jobbade hela dagen igår.
http://gulasidorna.eniro.se/f%C3%B6retag/life-health-fitness:69617923_gs
14.00
Gick sakta förbi?
Har inte sett många bilder på dig, men blev ganska säker.
Potatiskillen
2010-07-10, 10:26
Varför tar ni inte och träffas på riktigt istället? :)
Skaparn på Rockweekend, trevlig filur! :thumbup:
Litecore
2010-07-13, 19:36
jag blev spottad av kabuto i gävle på en mack i lördags tydligen ;P
Jwzrd spottades i gymmet idag. Och vilka bänkar han gjorde. 160x3 samt 170x1 och 175x1 med rövlyft. När blev han så här stark? :)
Jwzrd spottades i gymmet idag. Och vilka bänkar han gjorde. 160x3 samt 170x1 och 175x1 med rövlyft. När blev han så här stark? :)
Var legenden i Lund!? Missade jag detta!?
Faaan..!
Var legenden i Lund!? Missade jag detta!?
Faaan..!Var tusan tränar du? Bollhuset är det ju som gäller. Alla lyftare som kommer på besök kommer hit :). Vi snackar om att ha Koloträff här om några dagar.
Var tusan tränar du? Bollhuset är det ju som gäller. Alla lyftare som kommer på besök kommer hit :). Vi snackar om att ha Koloträff här om några dagar.
En man som inte anpassar sig till drönarnas arbetstider kräver 24/7 :D
Koloträff? Vilka?
En man som inte anpassar sig till drönarnas arbetstider kräver 24/7 :D
Koloträff? Vilka?Haha, förståeligt. Bollhusets godtyckliga öppetider är verkligen dess akilleshäl.
Jag vet inte, än. Kimball, Medusa och någon till var det som skrev i den där LTK-tråden i träningsdelen av forumet. Sedan har vi ju hela hopen av LTK:are. Kurash skrev något om helgen 24-25 juli men då kommer inte jag vara hemma.
Fan tyckte jag kände igen någon på Ltk idag, måste vart han. Stor skäggig stark!
Tror jag såg Fredrik_S som stod och stekte precis vid ingången till festivalområdet på Peace and Love men jag var ju påverkad av alkohol så jag kan ha sett fel.
Fan tyckte jag kände igen någon på Ltk idag, måste vart han. Stor skäggig stark!För er som vill beskåda Herr Skägg men tyvärr missade erbjuds en ny möjlighet torsdag eftermiddag på Bollhuset!
Jag tror minsann att jag spottade Skaparn cyklandes i närheten av Hufvudsta Gård nu på morgonen. Snygg keps
JuzupWilkosz
2010-07-14, 12:07
Juzup "spottade" en legend! EN RIKTIG LEGEND! Minns ni killen med skägget som var med på Idol för några år sen. Ni vet han som gjorde Airbrushtatueringar i Heron City och som gjort det mesta i livet. Vad hette han, någon som minns?
Han var utklädd till polis om jag inte minns fel.
Nitrometan
2010-07-14, 12:26
Han har skaffat skägg. Det är hemligheten. ;)
Juzup "spottade" en legend! EN RIKTIG LEGEND! Minns ni killen med skägget som var med på Idol för några år sen. Ni vet han som gjorde Airbrushtatueringar i Heron City och som gjort det mesta i livet. Vad hette han, någon som minns?
Han var utklädd till polis om jag inte minns fel.
4fd3_TgmMMc
Haha, förståeligt. Bollhusets godtyckliga öppetider är verkligen dess akilleshäl.
Jag vet inte, än. Kimball, Medusa och någon till var det som skrev i den där LTK-tråden i träningsdelen av forumet. Sedan har vi ju hela hopen av LTK:are. Kurash skrev något om helgen 24-25 juli men då kommer inte jag vara hemma.
Helgen efteråt, kanske?
Spotade skuggan när han brände iväg med sin räser utanför Willys.
JuzupWilkosz
2010-07-16, 13:24
4fd3_TgmMMc
Haha.....där ja! Han stod i militärkläder på bussen och förklarade sitt intresse till kläder. Airbrushtatueringarna pratade han också om! Tydligen så skulle han upp och jobba i Arvika.
Tyckte han sa att tatueringarna gick på nån hundring!
Spotta nicklas sjöö igår på nälstas world class gym (provtränade där då några polare gymmar där).
Alfred Nobel
2010-07-21, 21:11
Spotta nicklas sjöö igår på nälstas world class gym (provtränade där då några polare gymmar där).
Då vet jag vem du var! Tordes inte morsa på dig men förstod direkt att du var en av oss :) Säg till nästa gång du kommer och gästtränar.
Spottade Kimball igår tror jag, gick lite ovanför lidl?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.