Visa fullständig version : Kolo-spotting på stan
Sidor :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
[
12]
13
14
15
16
17
18
bear.flowertwig
2009-05-02, 18:08
Tror jag har spottat Krampus på en annan del av teh interweb. Iaf antyder målningarna det.
Helt säker på att jag såg Mantus cyklandes idag!!!!11111111
Jag har legat bakfull hela dagen och min cykel är snodd så jag är lite osäker.:D
banditdrottningen på söder igår :)
Granatgiraffen
2009-05-05, 19:21
Den där tatuerade rockaren, fed up.. och hennes söta men stränga kompis på random mack ute i kyliga Sverige. Grymt stalkat av mig.
stridis, eller någon som är väldigt lik honom, i Nordstan kring 18-tiden på föreläsningen om åldrande.
Det var min stand-in (tvillingbror). Hur var föreläsningen?
Det var min stand-in (tvillingbror). Hur var föreläsningen?
Jag tyckte väl att något saknades. Nu när du säger det saknar han ett jack i huvudet. :-)
Asexuella djur, såna som klonar sig och låter skräpet vara kvar i originalet. Sedan började hon väva in massa prat om bibeln och kärleksbudskapet. Innan dess var det väldigt intessant!
Spottat en kolomedlem två dagar/kvällar i rad. Minns dock inte hans nick. Världen är för liten :S
jag gissar att det var mig du spottade..
ps. eleni orkade inte äta en hel pizza..
jag gissar att det var mig du spottade..
ps. eleni orkade inte äta en hel pizza..
nä men tjena :D
jag var ju heartbroken, svårt o äta mat då ;)
Vem var personen som diskret smög fram och sa.. "snygg tröja" till mig igår på Sats södermalm när jag hade kolozzeum tshirt för att sedan avvika utan att presentera sig..
Vem var personen som diskret smög fram och sa.. "snygg tröja" till mig igår på Sats södermalm när jag hade kolozzeum tshirt för att sedan avvika utan att presentera sig..
Haha, <3 folk från kollo.
Alfred Nobel
2009-05-07, 21:37
Word! För ett tag sen skrek någon "stek stek stek... kolozzeum for life" (notera texten under mitt namn) åt mig när jag gick längs med sveavägen från gymmet. Den personen har ännu inte presenterat sig.
Word! För ett tag sen skrek någon "stek stek stek... kolozzeum for life" (notera texten under mitt namn) åt mig när jag gick längs med sveavägen från gymmet. Den personen har ännu inte presenterat sig.
Brukar du träna vid Hötorget?
Psychological
2009-05-07, 21:41
Ser Lellan rätt ofta. Senast i Måndags
Tycker det är på tiden att vi startar en rejäl stalkertråd. Rapportera in encounters och eventuella paparazzibilder i den här tråden.
Vem från kolozzeum har du sett irl och var? Skippa dem ni redan känner...
- Action(m flickvän) och Krampus.
Samtliga på gym. Tyvärr. Hade varit roligare med Konsum, bibblan eller på lokala swingersklubben.
Ser Lellan rätt ofta. Senast i Måndags
Ni har barn ihop eller hur va det? ;)
Psychological
2009-05-07, 23:39
Ni har barn ihop eller hur va det? ;)
Jupp.
Sorry, det var jag :em:
Ska säga hej mer på riktigt nästa gång, jag är inte den mest sociala på gymmet.
Eldhroka
2009-05-08, 18:24
LadyG på tunnelbanan blå linje idag.
Söta på finskt vatten i fredags
Såg en massa kollofolk på serieomgång 2 inne i Lund i lördags.
Jag tyckte väl att något saknades. Nu när du säger det saknar han ett jack i huvudet. :-)
Bra sammanfattning om brorsan! Mindre skadad i pallet...
Jag siktade Jaaaaaag i rondellen mellan värnhem och kirseberg igår. Förmodligen på väg till athletic center, att döma av sportbagen :)
Jag siktade Jaaaaaag i rondellen mellan värnhem och kirseberg igår. Förmodligen på väg till athletic center, att döma av sportbagen :)
Såg henne och Mickaz (Tror jag) på övergångstället efter konserthuset, vid allén, från bussen. Förken hår är svår att missa. :D
Såg Krampus i Malmö igår, en bra bit från stationen, från en väns bil? :)
Såg Krampus i Malmö igår, en bra bit från stationen, från en väns bil? :)
Hahaha, NEJ Stoltz! Inte den här gången heller, jag befinner mig norrut. :D
Hahaha, NEJ Stoltz! Inte den här gången heller, jag befinner mig norrut. :D
Då är det definitivt samma snubbe! Ni är sjukt lika :D
Ska fotografera mannen nästa gång
Fjollgymmarn kom å hälsade på KAK idag!
Stoltz: Jag försökte spotta dig i Lund för ett par veckor sedan, men det gick inte något vidare. Stegade in i en hemmakväll-butik, och förberedde mig för att presentera mig för en 7-fots, skräckfilmsälskande wrestle-maniac, men väl i butiken stod ingen Stoltz att finna. Besvikelsen var ett faktum. :(
Fan vad illa! Vilken gick du in i?
Nästan så man åker te Lund ENBART för att se Kolos egen Undertaker. (Har hört så mkt om Mr 8 feet nu)
Snacka om turistattraktion alt uppenbarelse! (om man är religioso)
Fan vad illa! Vilken gick du in i?
Den på Bankgatan, men jag såg nu att det fanns fler i Lund.
Jag vill också kolo-spotta någon på riktigt!! (räknar inte med skolkamraterna och LTKarna) Kan ingen hålla sig ute på stan nästa gång jag ska in till Lund och gå på stan??
Den på Bankgatan, men jag såg nu att det fanns fler i Lund.
Hah, jag är vid Laurentiigatan. Kom dit!
LadyG på tunnelbanan blå linje idag.
Heh, ja gissa om jag blev förvirrad :D
Jag vill också kolo-spotta någon på riktigt!! (räknar inte med skolkamraterna och LTKarna) Kan ingen hålla sig ute på stan nästa gång jag ska in till Lund och gå på stan??
Har hört att man kan spotta den där långa killen på Hemmakväll Laurentiigatan!
Hah, jag är vid Laurentiigatan. Kom dit!
Jag är sjukt sällan i Lund, men kommer det något bra på mejeriet så är jag där.
SpinkigFan
2009-05-12, 15:09
Jag såg King Grub på södermalms bastuklubb idag.
Jag såg King Grub på södermalms bastuklubb idag.
Har du ögon i nacken? *screwy*
jag såg Eddie Vedder ovanför Ackis i Uppsala.... Måste haft riktigt brottom till bussen, sprang sig svettig stackaren....;)
frambogir
2009-05-12, 19:00
Jag såg en långhårig pöjk med Kolotröja på F&S Ekeby här i Uppsala för en halvtimme. Vem erkänner sig skyldig?
Scratch89
2009-05-12, 19:18
jag såg Eddie Vedder ovanför Ackis i Uppsala.... Måste haft riktigt brottom till bussen, sprang sig svettig stackaren....;)
Jag såg en långhårig pöjk med Kolotröja på F&S Ekeby här i Uppsala för en halvtimme. Vem erkänner sig skyldig?
Intrigen tätnar...
frambogir
2009-05-12, 19:25
Jamen Eddie Vedder känner jag ju redan! :)
ehum..... nu känner jag ju inte Vedder, men hur många parspojkar som gillar att springa kan det egentligen finnas i Uppsala?
Eddie Vedder
2009-05-12, 19:51
Intrigen tätnar...
ehum..... nu känner jag ju inte Vedder, men hur många parspojkar som gillar att springa kan det egentligen finnas i Uppsala?
Ja det måste ha varit mig du såg manekin. Vilken tid typ? Jag kutade förbi vid 17:30-tiden kan jag tro. Hade personen i fråga mycket mycket korta shorts med tillhörande kritvita ben och röd T-shirt?
Scratch89: Jag tror inte frambogir skulle ta miste på mig, vi umgås regelbundet så det vore skam.:D
haha...japp, röd t-shirt precis utanför infarten till Ackis runt 16:45 tror jag... Frugan har "bannat" mig från forumet i några dagar pga av detta (mani och nörd fanns bland ordvalen..).... så jag får smyga med det på jobbet i några dagar...
haha...japp, röd t-shirt precis utanför infarten till Ackis runt 16:45 tror jag... Frugan har "bannat" mig från forumet i några dagar pga av detta (mani och nörd fanns bland ordvalen..).... så jag får smyga med det på jobbet i några dagar...
rofl :laugh:
haha kungligt!
manekin " Vad i hela helvete, det är ju eddie vedder som kutar där, jaa äntligen kan jag skriva i kollospottingtråden"
frugan "kollospottvad?"
haha kungligt!
manekin " Vad i hela helvete, det är ju eddie vedder som kutar där, jaa äntligen kan jag skriva i kollospottingtråden"
frugan "kollospottvad?"
japp..tyvärr var det något i den stilen.....
Eddie Vedder
2009-05-13, 05:55
haha kungligt!
frugan "kollospottvad?"
japp..tyvärr var det något i den stilen.....
:laugh:
"Älskling älskling, jag såg Eddie kutandes på Dag Hammarkjölds väg! Jag mååååååste få gå in på Kolo, snälla jag ber dig!":D
Rätt ny på forumet, men vet alla hur alla ser ut ???...eller är de bara på kolotröjor som gör att folk uppmärksammas :) ?
Rätt ny på forumet, men vet alla hur alla ser ut ???...eller är de bara på kolotröjor som gör att folk uppmärksammas :) ?
Finns en del som syns mer än andra i div bildtrådar på forumet.
Sen genom åren har man sett mycket bilder på folk i journaler mm.
Finns en del som syns mer än andra i div bildtrådar på forumet.
Sen genom åren har man sett mycket bilder på folk i journaler mm.
Japp, man har en rätt bra bild av hur stammisarna ser ut.
Scratch89
2009-05-13, 11:05
Ingen vet hur jag ser ut. http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_ninja.gif
Vet inte om jag sagt det tidigare men spotade chidde på ett öresundståg för länge sen, hälsade förstås. Sen har jag blivit spotad av någon på mitt tidigare jobb.
Mycket nördig tråd det här, det gillas :)
hehe.... Vedder var ju inte svår att känna igen, såg precis ut som på bilden tror t.o.m. att han hade nr-start-lappen på bröstet för "äkthetskänslan" ;)
(en syn man gärna vill se oftare körandes hem från willys när man är sjuk...hehe)
Spottade Backflash idag, eller snarare, han kom och handlade av mig och inledde med "Är det du som är Stoltz?"!
Modigt gjort :)
Spottade Backflash idag, eller snarare, han kom och handlade av mig och inledde med "Är det du som är Stoltz?"!
Modigt gjort :)Haha! Har funderat på att göra samma sak. Säljer ni godis? :)
Haha! Har funderat på att göra samma sak. Säljer ni godis? :)
Japp! Det köpte han det med *cupid*
Scratch89
2009-05-13, 19:55
Jävla sneaky affärsverksamhet har ni iallafall. Typ 4:90 per hekto om man köper ett helt kilo, annars kostar det 7:90. Läs det finstilta ftw. ;)
Jävla sneaky affärsverksamhet har ni iallafall. Typ 4:90 per hekto om man köper ett helt kilo, annars kostar det 7:90. Läs det finstilta ftw. ;)
Jag ska av ren princip inte diskutera priset på ett forum, men ren erfarenhet inom branschen säger att man får precis vad man betalar för i lösgodis :D
backflash
2009-05-13, 20:23
Och gott var det! :D
Scratch89
2009-05-13, 20:25
Jag ska av ren princip inte diskutera priset på ett forum, men ren erfarenhet inom branschen säger att man får precis vad man betalar för i lösgodis :D
Var det där ett pruttskämt? Jag fattar inte.
Vi blev spottade idag av Ante, han tyckte det var lustigt att vi bar en karta ägg och ett storpack toarullar.
Lika bra skriva det i tråden innan han gör sig lustig över detta faktum.
Vi blev spottade idag av Ante, han tyckte det var lustigt att vi bar en karta ägg och ett storpack toarullar.
:D
Better safe than sorry!
Eddie Vedder
2009-05-14, 05:42
Haha! Har funderat på att göra samma sak. Säljer ni godis? :)
Haha, faktum är att jag förvånats över att varenda Koloit i Lund med omnejd inte besökt Stoltz affär efter alla trådar. Den är ju legendarisk.
Åker jag någon gång till Lund skall jag först ta en titt på lite universitetsbyggnader och sedan tveklöst leta upp Stoltz affär. Kameran skall vara laddad och godis- och filmhyllorna som det berättats så mycket om skall dokumenteras.
BigSpawn
2009-05-14, 06:58
Jag har jobbat på östermalm nu i ungefär 2,5år och rör mig därför ganska mycket i dessa områden och aldrig lyckats spotta Piranha.
Då andra verkar spotta personer hela tiden som borde vara svårare att se(rent visuellt) så undrar jag:
1: om de helt enkelt går och letar en potentiell spott hela tiden.
2: att Piranha helt enkelt har ninja skills och man måste fånga honom då har bär på nått otympligt(som ägg och storpack toarullar):D
Vilket jävla påhopp :Virro Att jag ens skulle varit i närheten av donken :laugh:
Jag skyller på att mitt gym ligger i den riktningen :booty:
Finns inget gym i närheten av donken :P bara på fäladen men jag antar att ni menar donken i centrum?
Jag har jobbat på östermalm nu i ungefär 2,5år och rör mig därför ganska mycket i dessa områden och aldrig lyckats spotta Piranha.
Då andra verkar spotta personer hela tiden som borde vara svårare att se(rent visuellt) så undrar jag:
1: om de helt enkelt går och letar en potentiell spott hela tiden.
2: att Piranha helt enkelt har ninja skills och man måste fånga honom då har bär på nått otympligt(som ägg och storpack toarullar):D
Jag är aldrig på östermalm vardagar mellan 7-19 med jobb och träning så det är inte så konstigt ifs.
Jag är annars lätt att bespotta :D
MasterChief
2009-05-14, 08:52
Jag är annars lätt att bespotta :D
Vissa felskrivningar är lite roligare. :D
Haha, faktum är att jag förvånats över att varenda Koloit i Lund med omnejd inte besökt Stoltz affär efter alla trådar. Den är ju legendarisk.
Åker jag någon gång till Lund skall jag först ta en titt på lite universitetsbyggnader och sedan tveklöst leta upp Stoltz affär. Kameran skall vara laddad och godis- och filmhyllorna som det berättats så mycket om skall dokumenteras.Har inte läst så mycket om det, mer än den incidenten med barnfamiljen som var riktigt sjuk. Hade en kompis som jobbade där innan så då gick jag dit ibland, men det var flera år sen. Han har nog slutat.
Kommer du ner får du köra ett pass på bollhuset! Det ligger inom gångavstånd till Stoltz butik och vi har löparbanor utanför *drool*
Eddie Vedder
2009-05-14, 13:57
Kommer du ner får du köra ett pass på bollhuset! Det ligger inom gångavstånd till Stoltz butik och vi har löparbanor utanför *drool*
Stoltz butik, gym och löparbanor inom gångavstånd!? Finns där även ett motionsspår så har jag valt fel ort.:D
Stoltz butik, gym och löparbanor inom gångavstånd!? Finns där även ett motionsspår så har jag valt fel ort.:DTja, jag är ingen motionär, men folk brukar springa i Stadsparken, sen finns det välkända Hardebergaspåret :)
Stoltz butik, gym och löparbanor inom gångavstånd!? Finns där även ett motionsspår så har jag valt fel ort.:D
:laugh:
Man blir nästan lite sugen att göra en pilgrimsresa till Lund, enkom för Stoltz skull :D. Kommer ju vara i Helsingborg till sommaren ändå.
Eddie Vedder
2009-05-15, 12:36
Man blir nästan lite sugen att göra en pilgrimsresa till Lund, enkom för Stoltz skull :D. Kommer ju vara i Helsingborg till sommaren ändå.
Lokal för nästa Koloträff känns gjuten.:D
Lokal för nästa Koloträff känns gjuten.:DArne Perssons gym i Löddeköpinge! Vi har länge snackat om att ha en Hälso-träff där (annat träningsforum) eftersom vi är ett gäng från Malmö, Lund och Helsingborg på brädan. Löddeköpinge har ju dels Arne P's gym och ligger dels i centrum mellan dom tre städerna.
Scratch89
2009-05-15, 18:45
Löddeköping låter som en riktig metropol...
MissTiger
2009-05-15, 20:09
Löddeköping låter som en riktig metropol...
Ohh ja verkligen.. *host host*
Löddeköping låter som en riktig metropol...Här var vi peppa. Nä men Arne är en legend så det är ju gjutet att ha just en träff i hans gym. Eller Bollhuset? :)
Tror jag spottade Semiramis på Höis igår vid 17.30-tiden. Hon stod och bytte om. Gissar att hon har kört boxen där.
Tror att jag spottade Nicklas Sjöö vid Stureplan idag..... om det är så är jag "in the zone" (spottingsmässigt)
Tja, jag är ingen motionär, men folk brukar springa i Stadsparken, sen finns det välkända Hardebergaspåret :)
Glöm inte St. Hans backar!
Inte var det Jax som satt på blåalinjen och läste en VA imorse?
Glöm inte St. Hans backar!Bra! Riktigt fina förutsättningar för att träna backlöpning och spurter där. Den enda gången jag sprungit under de senaste 3 åren har det varit rusher upp längs backarna.
AFanatic
2009-05-20, 20:35
Jay-Z utanför Synsam på väg ner mot Trädgårdstorget. Han såg lurig ut.
Jag tror banne mig att Chidde stod framför mig i kön på Espresso House vid Lund C vid 12.30-isch idag. Eller? Jag vet inte, borde inte han vara i London?
The Draf
2009-05-21, 07:20
Tror jag såg Prisman vid Wedins igår i Piteå, vore en mäktig spottning isf.
Tror jag såg Prisman vid Wedins igår i Piteå, vore en mäktig spottning isf.Minns jag rätt landar hon inte i paltens förlovade land förrän 5 juni. Hon är dock väldigt lik sin syster. Och sin mamma, som ser väldigt ung ut. :naughty:
Svänger du förbi Luleå något så jag får spotta någon också? :D
Relativt säker på att jag sätt Eddie_vedder springa / promenera förbi mig ett par gånger :o
victor_n
2009-05-21, 18:39
tror jag såg Pez idag på en buss från slussen mot gustavsberg/lugnet!?
en hel FUCKING handfull på min fest!!! hade askul grabbar o tjejer :D askul, de som missade får skylla sig själva, nänän nän änä *cartman* nä nä nä näää nää
okej:
*kurash
*eleni
*thatkrillesshow
sry om jag glömt fler
The Draf
2009-05-25, 08:15
Minns jag rätt landar hon inte i paltens förlovade land förrän 5 juni. Hon är dock väldigt lik sin syster. Och sin mamma, som ser väldigt ung ut. :naughty:
Svänger du förbi Luleå något så jag får spotta någon också? :D
Kommer att vara på Kallax flygplats idag kring 1930 :)
Jay-Z utanför Synsam på väg ner mot Trädgårdstorget. Han såg lurig ut.
Haha, morgontrött ftw!
Berguven
2009-05-25, 09:26
Vi har åtminstone en Dag Hammarskjölds väg här också, vilket enligt tidigare konversation i tråden verkar duga för löpning.
Annars får man inte heller glömma Skrylleskogen som ligger på behagligt cykelavstånd. Förutom att den är populär bland motionärer så brukar även ovanliga ugglor ha en fallenhet för den. Under de senaste åren har den gästats av både hök- och lappuggla, och på vägen dit kan man alltid passa på att spotta berguv (riktiga uvar alltså, inte mig) i Hardeberga.
thatkrillesshow
2009-05-25, 10:48
en hel FUCKING handfull på min fest!!! hade askul grabbar o tjejer :D askul, de som missade får skylla sig själva, nänän nän änä *cartman* nä nä nä näää nää
okej:
*kurash
*eleni
*thatkrillesshow
sry om jag glömt fler
Kul va det!
okej:
*kurash
*eleni
*thatkrillesshow
sry om jag glömt fler
Tack för inbjudan!
Eldhroka
2009-05-25, 11:04
sweetkarolina på vasagatan, lördag 23/5 kl 15:40 ???
Kommer att vara på Kallax flygplats idag kring 1930 :)Ankomst eller avgång? :p
Eddie Vedder
2009-05-25, 13:14
Relativt säker på att jag sätt Eddie_vedder springa / promenera förbi mig ett par gånger :o
Jag vet ju inte vart du bor men inte är det otänkbart. Definitivt inte otänkbart angående löpningen men om du även sett mig promenerandes flera gånger lär du ju inte bo så himla långt från mig.
Vi har åtminstone en Dag Hammarskjölds väg här också, vilket enligt tidigare konversation i tråden verkar duga för löpning.
Annars får man inte heller glömma Skrylleskogen som ligger på behagligt cykelavstånd. Förutom att den är populär bland motionärer så brukar även ovanliga ugglor ha en fallenhet för den. Under de senaste åren har den gästats av både hök- och lappuggla, och på vägen dit kan man alltid passa på att spotta berguv (riktiga uvar alltså, inte mig) i Hardeberga.
Ja vi har sjukt mycket fantastiskt fina naturområden, både för löpning och cykling. Även centralt är det kul att löpa i Uppsala, vackra områden med lagom kupering och sällan överdrivet med folk.
Men det är ju skit samma om man ändå inte har Stoltz butik här. Vad är det då värt liksom?:D
Sheo spottades idag kl 9.00 på Lunds C. Han studerade cykelhavet/kaoset väldigt noggrannt och såg inte speciellt nöjd ut.
Tack för inbjudan!Haha!
Var inne i din affär o vände häromveckan. Fast det var någon annan i kassan (antar jag?) så jag stack ut igen.
Haha!
Var inne i din affär o vände häromveckan. Fast det var någon annan i kassan (antar jag?) så jag stack ut igen.
Hur såg personen ut?
Lång, mörkt hår, skägg. Tror det var en tjej/kvinna bredvid också om jag inte missminner mig.
machine gun
2009-05-25, 17:34
Ja vi har sjukt mycket fantastiskt fina naturområden, både för löpning och cykling. Även centralt är det kul att löpa i Uppsala, vackra områden med lagom kupering och sällan överdrivet med folk.
Ifall du missat det syftade Berguven på Lund.
Eddie Vedder
2009-05-25, 18:02
Ifall du missat det syftade Berguven på Lund.
Haha, ja jäklar. Sjukt dum miss av mig!:D
On topic så har jag en stark känsla av att jag BLEV spottad idag. Jag var nere vid i Ekonomikum och förtidsröstade förut, jag var iklädd min Kolozzeumtröja och en grov ung kille tittade ordentligt på mig.
Så inte otänkbart att det var en av Uppsalas många Koloiter.
Lång, mörkt hår, skägg. Tror det var en tjej/kvinna bredvid också om jag inte missminner mig.
Spretigt hår? Väldigt lång och lite hängig hållning? That's me :D
Jaså, jaha. Trodde du var blond. Aight, men då får man väl kika in nån dag :thumbup:
Kul att det fanns så många från Lund här. Har inte varit på hemmakväll på länge får nog ta en sväng inom snart. Sen är jag ju inte speciellt famous här på kolo ;)
Ska dock hålla ögonen öppna, har ju tränat på nautilus och där var det mest tanter, men bytat till Bollhuset nu och det ska finnas en del kolo'iter' där.
Ja, vi är ett tiotal kolo-medlemmar på Bollhuset, mest styrkelyftare.
Då kanske man får kryssa av nån idag då. Ska iväg dit nu så, disco pass inc ;)
sweetkarolina
2009-05-27, 15:10
sweetkarolina på vasagatan, lördag 23/5 kl 15:40 ???
Jajamen, det var nog jag, om jag hade rosa hår och gick mot stationen. :)
Man kan alltså inte sätta foten i huvudstan utan att bli observerad? ;)
Eldhroka
2009-05-27, 15:12
Jajamen, det var nog jag, om jag hade rosa hår och gick mot stationen. :)
Man kan alltså inte sätta foten i huvudstan utan att bli observerad? ;)
Yes. Jag bankade på rutan (satt på Espresso House) men du hörde inte.
:)
orgish på Stortinget Tbanestation vid 14:30 ?
Berguven
2009-05-27, 15:22
Ja, vi är ett tiotal kolo-medlemmar på Bollhuset, mest styrkelyftare.
Fast vi på Gerdahallen är lite bättre.
har tränat 3-4 gånger på Gerda, med 2 polare som tränar där. shysst gym är det, men det är för 'fint' och alldeles för mkt folk. Gillar bollhuset, känns lite mer som ett smutsigt ghetto gym :P
Enda som e bull med Bollhuset är när kidsen invaderar stället :(
Såg Mirre idag på lunchen.
sweetkarolina
2009-05-27, 15:34
Yes. Jag bankade på rutan (satt på Espresso House) men du hörde inte.
Haha. När jag går nånstans existerar inte omvärlden... *rolleyes*
Vinkar till Espresso House nästa gång ja är i stan. =)
Berguven
2009-05-27, 15:42
har tränat 3-4 gånger på Gerda, med 2 polare som tränar där. shysst gym är det, men det är för 'fint' och alldeles för mkt folk. Gillar bollhuset, känns lite mer som ett smutsigt ghetto gym :P
Enda som e bull med Bollhuset är när kidsen invaderar stället :(
Det ligger typ tio meter från institutionen där jag pluggar, så jag har lite svårt att välja bort det. Utrustningen är dock mycket bra och personalen är trevlig mot en fastän man ockuperar lyftarflaket minst en timme per pass.
Fast vi på Gerdahallen är lite bättre.Haha, it's funny because it's true. Inte resonemanget i sig utan åsikten :) LTK består dels av folk från Bollhuset och dels av folk från Gerda vilket resulterat i mer eller mindre skämtsamma jämförelser.
Enda som e bull med Bollhuset är när kidsen invaderar stället :(Tycker Gerda är för stort, som att träna på ett torg. Bollhuset är rätt perfekt storlek, kunde varit lite större med samma antal tränanden. Jag tycker Bollhuset är välstädat och mycket fint. Vi har stora fönster som gör lokalen ljus och bekväm, med utsikt över löparbanorna (dvs lättklädda tjejer) och gräsplan/grönområde. Mycket fint. Kidsen invaderar Bollhuset mitt på dagen fram till senast kl 16. De betalar iaf för sig (indirekt genom Polhemskolan) och jag tycker inte dom är i vägen så mycket, där de står och kör biceps och cablecross :)
Det ligger typ tio meter från institutionen där jag pluggar, så jag har lite svårt att välja bort det. Utrustningen är dock mycket bra och personalen är trevlig mot en fastän man ockuperar lyftarflaket minst en timme per pass.Gerda är ett mycket fint gym med många maskiner, hade jag tränat med maskiner istället för fria vikter hade jag helt klart tränat där istället. Opti läge också om man är student.
Jag försökte tappert att spotta någon i Malmös innerstad, men jag gick bet *cry*
Berguven
2009-05-27, 19:28
Haha, it's funny because it's true. Inte resonemanget i sig utan åsikten :) LTK består dels av folk från Bollhuset och dels av folk från Gerda vilket resulterat i mer eller mindre skämtsamma jämförelser.
Det är mycket trevligt att träna på Gerda när LTK:arna har kafferep.
Gerda är ett mycket fint gym med många maskiner, hade jag tränat med maskiner istället för fria vikter hade jag helt klart tränat där istället. Opti läge också om man är student.
Nåja, nu får du inte glömma att där finns en del fria vikter också. Sex ställbara skivstångsställningar, två böjställningar och ett lyftarflak är en inte helt dåligt.
Kan det möjligtvis vara så att mannen med videobutiken tränade på Gerda idag också?
Jag försökte tappert att spotta någon i Malmös innerstad, men jag gick bet *cry*
Och jag någon i Lund. :(
Spottade ett helt gäng koloiter på LTK igår mellan 17 och 19.
Scratch89
2009-05-29, 16:24
Samir Troudi på Coop Forum Backaplan. Han såg grov ut.
Och jag någon i Lund. :(Vem då?
lol:)
(det är uppenbarligen svårt att spotta dig)
edit: eller vad menas med att man "försöker spotta någon"? Jag trodde man menade att man såg en person men att denna inte hälsade tillbaka eller så... eller fattar jag det fel? Är det när man är i en stad, försöker se sig omkring efter kolo-medlemmar och inte hittar någon?
(det är uppenbarligen svårt att spotta dig)
edit: eller vad menas med att man "försöker spotta någon"? Jag trodde man menade att man såg en person men att denna inte hälsade tillbaka eller så... eller fattar jag det fel? Är det när man är i en stad, försöker se sig omkring efter kolo-medlemmar och inte hittar någon?
Hon menar, att precis som Rahf inte spottade någon i Malmö så spottade hon ingen på sitt besök i Lund, även om hon försökte.
Rellos_87
2009-05-29, 20:22
Tror schtekaren Brooklyn kom in på Louis Vuitton-butiken idag när jag jobbade, dock inte säker.
Krampus.
I min bil drickandes öl.
Spottade MilkmaN igår i dimman. Tanken blev senare att vi skulle på en krogrunda, men det slutade rätt så skevt. Haha!
Försökte spotta folk igår på tuben och utanför/inne i stadion. Var och såg Bruce Springsteen. Var någon där?
Condemned
2009-06-07, 01:17
Försökte spotta folk igår på tuben och utanför/inne i stadion. Var och såg Bruce Springsteen. Var någon där?
Jovars, jag är vakt/entrévärd på alla tre konserter. :)
Jovars, jag är vakt/entrévärd på alla tre konserter. :)Fett :)
Gick det att uppleva konserterna ändå? Kanske inte se något, men det är ju inte det viktiga.
Vilken tyckte du var bäst?
edit: snajdig handtatuering på bilden! Är det Lepras?
Condemned
2009-06-08, 20:19
Fett :)
Gick det att uppleva konserterna ändå? Kanske inte se något, men det är ju inte det viktiga.
Vilken tyckte du var bäst?
edit: snajdig handtatuering på bilden! Är det Lepras?
Stod i ena uppgången till läktaren, så jag såg allting. :)
Jag tyckte att publiken var som mest taggad på fredagen, men det berodde nog mycket på alkoholen också. Bruce själv var bäst på söndagen helt klart. Så söndagen blir nog den bästa.
LillSkalman
2009-06-08, 21:29
Min första oprovocerade spotting ever....
Lite osäker, men tror jag såg Stevebc på STK idag, looking strong och värmde upp med det jag markade :D *flex*
kom på en.
Mats Löv(f?)ström på sergelgatan i måndags 13:00 sharp.
kom på en.
Mats Löv(f?)ström på sergelgatan i måndags 13:00 sharp.
loefstroem.
Lite osäker, men tror jag såg Stevebc på STK idag, looking strong och värmde upp med det jag markade :D *flex*Haha! Jag hade på känn att du också var kolo-medlem.
Nitrometan
2009-06-10, 12:06
Lite osäker, men tror jag såg Stevebc på STK idag, looking strong och värmde upp med det jag markade :D *flex*
Haha! Jag hade på känn att du också var kolo-medlem.
Åsså stod ni där och tittade på varann... Gölligt. :)
hhmm jag räknar till 4 killar
Alla 4 kanske inte är medlem på kollo?
Karlakarln framför Banditen är Bror Bandit.
Nitrometan
2009-06-10, 14:04
hhmm jag räknar till 4 killar
Och han kände inte igen henne! :laugh:
Hon måste vara tydligare med så.
Sen vill vi ju veta vilka dom är.
Spottade Prisman på Sportprodukter i Luleå idag. :D Kjamkalaz!
Scratch89
2009-06-11, 19:05
Var det Caroline jag såg idag på MM Sports vid Brunnsgatan? Kom ut en tjej med en stor hink med protein.
Spottade Prisman på Sportprodukter i Luleå idag. :D Kjamkalaz!
Det var inte jag, jag lovar!!!!!! ;)
Var det Caroline jag såg idag på MM Sports vid Brunnsgatan? Kom ut en tjej med en stor hink med protein.
Jag passerade ju den butiken idag, var sugen på att traska in men det såg stängt ut... kanske hade blivit en "krossspotting".
Såg krampus på värnhemstorget idag, blagad som en jävel.
Såg krampus på värnhemstorget idag, blagad som en jävel.
Vill du ha min uppmärksamhet är det bara att ringa.
Din mamma hälsar från Jesusparken att Janne-sniff behöver sina 500kr..
Scratch89
2009-06-11, 22:21
Jag passerade ju den butiken idag, var sugen på att traska in men det såg stängt ut... kanske hade blivit en "krossspotting".
Om du var där vid 13.15-ish så kanske du hade sett mig!
Jag spottade emme igår på fyllan. Han hade tagit studenten. yey! :)
Carolinew
2009-06-16, 17:46
Var det Caroline jag såg idag på ********* vid Brunnsgatan? Kom ut en tjej med en stor hink med protein.
Om du menade mig så nej, det var inte jag :)
Carolinew
2009-06-16, 17:51
Är ganska säker på att jag körde förbi shadowfire i sin merca idag vid 16-tiden, i en sväng vid krokslätt. Securitas låg typ vid samma ställe.
Tror jag såg eleni idag på LTK, kan ha fel dock. Känner ju ingen av er där på Bollhuset :P
Tror jag såg eleni idag på LTK, kan ha fel dock. Känner ju ingen av er där på Bollhuset :P
Nopes. Det var inte jag.
Bah!
Hur många kolo tjejer finns på Bollhuset? :o
Bah!
Hur många kolo tjejer finns på Bollhuset? :o
Hur vet du att det var en tjej från Kollo?
Tror jag såg skaparn på stk igår, i varje fall var det en där med typisk cyklistsolbränna!:D
PS. han frivände sin egen kroppsvikt!:thumbup:
Sant, bara antog iåmed att det verkar som alla som är semi seriösa på Bollhuset har ett konto här hehe =)
lol jag har inte sett en tjej på Bollhuset på typ två månader :)
Spottade Kimball i Fredags på sagabiografen. Han satt raden framför mig och såg biff ut.
Tyckte mig se Morris på Ica Alvik, Pepsi Max!:hbang:
Är Johan Oldenmark medlem här? Jag såg honom utanför gymmet häromdagen
Scratch89
2009-06-29, 21:53
Är Johan Oldenmark medlem här? Jag såg honom utanför gymmet häromdagen
Spottar du aldrig Grub?
Spottar du aldrig Grub?
Jag har inte gjort det än iaf. Jag tränar inte på "hans" gym så ofta och han är väl allergisk mot värme så utomhus håller han väl inte till. Men jag ska vara kvar i Norrtälje i 2 månader till så nån gång måste det ske *popcorn*
Spottade ett gäng från STK på just, STK!
Piska mig om jag har glömt någon, dessa introducerade sig i alla fall:
P.J.
Yankeeeeee (!)
Mini
Thomast
Olof Wiklund (O.W.)
Alex
Därefter har jag inga namn som direkt fastnade. Jwzrd, Ironbabe, Mats Leafstream, LindaS och Skaparn uteblev tyvärr :(. Det finns kanske fika kvar till er, om inte Yankeee hällt pasta och ketchup på allting.
Jwzrd, Ironbabe, Mats Leafstream, LindaS och Skaparn uteblev tyvärr :(.
Vi tränar inte. Vi vill inte blir för stora. Långa slanka muskler du vet.
Vi tränar inte. Vi vill inte blir för stora. Långa slanka muskler du vet.
Jag påpekade detta för Yankeee. Han höll med mig, man får ju inte träna för tungt vet du.
Det finns kanske fika kvar till er, om inte Yankeee hällt pasta och ketchup på allting.Haha va?
victor_n
2009-06-30, 19:44
Helt sjukt va många som spottar på varandra*screwy*
Helt sjukt va många som spottar på varandra*screwy*
:laugh::laugh::laugh:
;)
Scratch89
2009-06-30, 21:16
Jag har inte gjort det än iaf. Jag tränar inte på "hans" gym så ofta och han är väl allergisk mot värme så utomhus håller han väl inte till. Men jag ska vara kvar i Norrtälje i 2 månader till så nån gång måste det ske *popcorn*
Tränar han inte på KAC?
Tränar han inte på KAC?
Jo det tror jag?
Nitrometan
2009-07-01, 09:27
Såg Timme ute vid det hemliga berget igår. :)
Nitrometan
2009-07-01, 10:00
Såg även Mescreant på ett köpcenter utanför stan. *kissass*
Jag såg OggeP och AFanatic på stranden. Sedan såg jag en inoljad garm på stan. :D
Lövbiffen
2009-07-01, 15:35
Jo det tror jag?
Grejen med Grub är att han tränar sjukt tidigt på mornarna, senaste gången man träffade honom på gymmet va kanske 1,5 år sen. Du kan annars åka runt o speja med bilen om dina innre stalkerfasoner skulle komma fram, man ser honom nämligen rätt ofta gåendes med sin ryggsäck. Det skulle väl ändå vara en "episk" spotting? :D
Tränar du på träningcentret då alltså om du nu sett oldenmark utanför?
victor_n
2009-07-02, 21:22
Jag ser ta mig fan aldrig någon=/ jag är ändå rätt ofta inne i stan.. vart är ni alla koloiter i sthlm??
Jag ser ta mig fan aldrig någon=/ jag är ändå rätt ofta inne i stan.. vart är ni alla koloiter i sthlm??
Inne på gymmet?
victor_n
2009-07-02, 21:30
Inne på gymmet?
Kör på ett gym i Segeltorp i huddinge, betvivlar att någon här kör där:)
Kör på ett gym i Segeltorp i huddinge, betvivlar att någon här kör där:)
Fitnessworld?
Grejen med Grub är att han tränar sjukt tidigt på mornarna, senaste gången man träffade honom på gymmet va kanske 1,5 år sen. Du kan annars åka runt o speja med bilen om dina innre stalkerfasoner skulle komma fram, man ser honom nämligen rätt ofta gåendes med sin ryggsäck. Det skulle väl ändå vara en "episk" spotting? :D
Tränar du på träningcentret då alltså om du nu sett oldenmark utanför?
Jag såg honom utanför badhuset så jag antog att han skulle in på KAC men han var kanske där för att köra ett par längder i bassängen.
maaherra
2009-07-03, 08:25
Är det aldrig någon här som går fram och säger hej till varandra?
Läs topic.
Eddie Vedder
2009-07-03, 08:28
Jo absolut. Jag har varit med om det många gånger. Att folk frågar om jag är Eddie Vedder på Kolozzeum, Totte_på_slottet, Dexterity, Aash, Kräket, DomPe och frambogir är exempel. Mer eller mindre aktiva medlemmar men där vi kommit i kontakt genom att Kolodiskussioner dykt upp eller att någon känt igen mig. Frambogir är numera än av mina bästa polare för övrigt.:)
Självklart fast har bara gjort en riktig spottning.
Spottade mini idag på vasagatan (bildbevis http://i40.tinypic.com/1gocb8.jpg )
Scratch89
2009-07-03, 16:05
Bra böjröv.
bear.flowertwig
2009-07-03, 17:30
Jo Krampus på Delta. Fick tom äran att vara vittne till ett rekordförsök i kronlyft på den tiden det var ett hett topic.
Tja, jag hade absolut gjort det som en kul grej. Men inte när personen är upptagen/pratar i telefon, då känns det bara påträngande.
Sofia4_4
2009-07-05, 12:12
Spottade Mirre vid Oden plan förra veckan. Vilken tur att jag hälsade annars hade hon inte känt igen mig eftersom jag har klippt mig och färgat håret...och dessutom bytt gym till Sportlife.
MangeByggarn
2009-07-05, 12:43
Kanske inte passar in här men w/e..
Träffade Ahmad Ahmad på Bo01^^
Vilken jävla off-season form på den killen asså
Ironbabe
2009-07-06, 16:21
Linda S i Kista Galleri idag runt fyra tiden. Hon hade shoppat lite snyggt till ***en, det var snyggt!
Spottade ett gäng storbröstade krappar und tjejer i Tjeckien :thumbup:
Nitrometan
2009-07-07, 09:53
Spottade ett gäng storbröstade krappar und tjejer i Tjeckien :thumbup:
Skalman såklart.
Men vilka andra kolomedlemmar?
maaherra
2009-07-07, 12:56
Läs topic.
Jo absolut. Jag har varit med om det många gånger. Att folk frågar om jag är Eddie Vedder på Kolozzeum, Totte_på_slottet, Dexterity, Aash, Kräket, DomPe och frambogir är exempel. Mer eller mindre aktiva medlemmar men där vi kommit i kontakt genom att Kolodiskussioner dykt upp eller att någon känt igen mig. Frambogir är numera än av mina bästa polare för övrigt.:)
Jo Krampus på Delta. Fick tom äran att vara vittne till ett rekordförsök i kronlyft på den tiden det var ett hett topic.
Tja, jag hade absolut gjort det som en kul grej. Men inte när personen är upptagen/pratar i telefon, då känns det bara påträngande.
Förvisso är det ju en stalking tråd :) Men för mig känns det lite främmande att bara spotta någon och skriva här utan att säga hej iaf, därför blev jag så förvånad. Bra att de flesta går fram och säger hej!
Skalman såklart.
Men vilka andra kolomedlemmar?Shellman ja, men även Krille, Fantomen, sweetkarro, Hirvis, Qarlsson (stänkarn).
Spottade en okänd snubbe i kolo t-shirt på simhallsgymmet här i sollentuna nyss. Keps hade han och tränade axlar (jag var den tjocka rödhåriga killen i svart linne ;)).
Förvisso är det ju en stalking tråd :) Men för mig känns det lite främmande att bara spotta någon och skriva här utan att säga hej iaf, därför blev jag så förvånad. Bra att de flesta går fram och säger hej!
Ja, jag fick skäll för det också. Men det är iaf åtgärdat nu :D
Jag såg i alla fall Mirre med sällskap välla ut från sergel med andra biobesökare idag. :D
Mr.Sjöborg
2009-07-10, 22:34
Såg någon som kan finnas här på kollo på sergel biografen vid 20 bläcket.
Han var grov, brunhårig, lite lockigt, och såg ut att ha tävlingsfärg på sig:P
Kan ju ha varit vilken bodybuilder som helst eller väldigt solbränd person men skulle ju vara kul ifall man lyckats spotta någon:)
hahavaffan
2009-07-10, 22:41
Såg mickebodyb på Tylösand i lördags.
Rock'n Roll kom fram till mig på jobbet och hälsade som han brukar: Du ser grov ut! *kissass*
Tycker det är på tiden att vi startar en rejäl stalkertråd. Rapportera in encounters och eventuella paparazzibilder i den här tråden.
Jag såg bubbe på en tävling, han var söt *cupid* , blev lite rädd för hans stora paket i trikån
Jag haffade Oskis utanför gymmet och frågade om han kunde gå in och hämta min pv (tyckte min pv hade varit på gymmet tillräckligt för dagen, pv blev utskrattad)
Klämde doommessiah på hans enorma bröstmuskler inne på rockbaren
clash, på centralen i Nässjö...så jag gick fram och sa, "Hej! Dig känner jag igen!" :D
Jag hade dött om någon hade sagt så till mig. Hade aldrig vågat gå ut igen.
frambogir
2009-07-14, 19:19
Träffade wintersnowdrift på hennes jobb idag, lucky shot!
wintersnowdrift
2009-07-14, 19:22
Träffade wintersnowdrift på hennes jobb idag, lucky shot!
Haha, iklädd ful orange pikétröja dessutom. Jag blev rätt paff faktiskt :). Trevligt att råkas!
//Kristin
frambogir
2009-07-14, 19:35
Haha, ja tröjan var inte det mest smickrade plagget jag sett någon bära. En klen tröst kan ju kanske vara att jag inte var så välklädd heller :)
Är det du på avataren?
LadyInsane
2009-07-15, 23:17
Ny gadd banditen?? :)
Du är å andra sidan extremt lång ifrån Clash
Är det du på avataren?
jao:confused:
Vad har NKC på sin tumme? :)
Vad har NKC på sin tumme? :)
Haha, det är körsbärskladd =)
victor_n
2009-07-16, 12:55
Fitnessworld?
Seg på att svara:P men japp fitnessworld
Sag Nina L pa centralen i Malmo for nagon vecka sedan. Hon var HAWT!!*drool*
Haha, det är körsbärskladd =)
yeah right....
Jacksatan
2009-07-16, 18:42
Mirre på SATS fridhemsplan. *flex*
yeah right....
Vill nog inte ens veta vad du tror att det är =)
Polzki såg jag nyligen. Imorgon kommer jag träffa smürfpücko
Vill nog inte ens veta vad du tror att det är =)
Säg som det är, du åt hallongrottor och skippade deffen.
Säg som det är, du åt hallongrottor och skippade deffen.
Eh, vet inte hur jag ska tolka det där riktigt. Vi deffade iaf hårt på sushi och öl ;)
OnT: Jag mötte polzki när jag var påväg hem från jobbet :D
Du är å andra sidan extremt lång ifrån Clash
Hur menar du nu?
Hur menar du nu?
Hade du vetat vem Clash var hade du inte behövt fråga.
Förklara för mig, snälla.
Du får söka på username "clash" och läsa på lite så får du insikt.
inte snacktråd !!!!!!!!
:thumbup:
värstingen
2009-07-22, 13:23
Tror jag såg några SAKare på biteline i sundsvall igår kväll vid 21 tiden. Dom var iaf jävligt stor och jag blev lite rädd när dom gick och hämtade glass :)
formula4shape
2009-07-22, 21:47
Spottade Piranha på SATS Kompassen Göteborg igår. Han satt färdigtränad på en bänk i entrén och såg allmänt stark ut när jag gled in för ett ryggpass. Hoppas det fanns tillräckligt med vikter :thumbup:
*uppdate*
Sag Nina L pa centralen i Malmo for nagon vecka sedan. Hon var HAWT!!*drool*
Yeah! :hbang::hbang: :cool:
Spottade Kson på filmstaden i Jönköping idag. "Harry Potter och halvblodsprinsen" visades.
Omöjligt att missa den frillan i kombination med all den massan.
Tror jag såg några SAKare på biteline i sundsvall igår kväll vid 21 tiden. Dom var iaf jävligt stor och jag blev lite rädd när dom gick och hämtade glass :)
Stämmer nog bra det.. Ifs så var inte jag där.
Allan på Hötorget.
Han var i bra form och bar tights :thumbup:
Såg Akoral idag på Bollhuset, stor :O
när man kollar runt lite på datan så ser man vad niklas har för sig en lördagkväll :D
http://www.stureplan.se/articles/9784/images/article_image_08b6fb40216221a4.jpg
Alfred Nobel
2009-08-02, 19:15
när man kollar runt lite på datan så ser man vad niklas har för sig en lördagkväll :D
http://www.stureplan.se/articles/9784/images/article_image_08b6fb40216221a4.jpg
Vad i hela friden... Det är ju jag
Granatgiraffen
2009-08-02, 19:49
när man kollar runt lite på datan så ser man vad niklas har för sig en lördagkväll :D]
Och vissa borde bannas från photoshop.
LillSkalman
2009-08-02, 21:24
Eldhroka i lördags på stan. Såg ut att vara i bra form :)
hehe,yes... Nu är du avslöjad my friend!
Ps!
din kompis ser ut att köra en serious comb over, börjar bli skallig kanske :P
Eldhroka
2009-08-05, 10:50
Eldhroka i lördags på stan. Såg ut att vara i bra form :)
I paraden va?
Tack!
LillSkalman
2009-08-08, 13:13
Jupp Jupp :)
Tigerkotten
2009-08-09, 21:29
BQ, i fredags på krogen. Hon börjada flex för en kompis och gjorde dubbelbiceps, latsspread osv... :)
Jag spottade Malfunction i lördags. Först vid Triangeln, sen bland nyckelpigorna på Ribban och slutligen i min lägenhet. Ingen dålig spotting det!
userfriendly
2009-08-11, 17:16
Tror jag spottade Pirahna på centralen i morse vid 7.45 ?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.