Visa fullständig version : Kolo-spotting på stan
Sidor :
1
[
2]
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
äckliga gymnasieslyngel :D du måste ju heja fattaru la!? :banned
jag ska snart till lindholmen
jag ska snart till lindholmen
Vad ska du göra där?:D
Vad ska du göra där?:D
kolla lite, dricka lite öl kanske, erbjuda mina tjänster åt allehanda vackra flickor å så
kolla lite, dricka lite öl kanske, erbjuda mina tjänster åt allehanda vackra flickor å så
Haha, trodde du skulle börja i nån skola:D hhaha
Haha, trodde du skulle börja i nån skola:D hhaha
jag är inskriven på chalmers..
bear.flowertwig
2006-08-26, 08:59
Princy igår kväll på Delta? *popcorn*
Princy igår kväll på Delta? *popcorn*
Jäklar va den bruden tränar eftersom jag körde lite med henne på Frescati tidig kväll.
jag är inskriven på chalmers..
program?
Princy igår kväll på Delta?
Jag har inte varit på Delta, än. ;) Dubbelgångare?
Tränade inte du på Frescati förresten?
Jäklar va den bruden tränar eftersom jag körde lite med henne på Frescati tidig kväll.
Haha, jag hade nog svårt med att gå till tunnelbanan efter benträningen i går. :D
Kaboffastar-lookalike i Gamla Stan. Även en hel del Scratch89-lookalikes som hade samlats utanför en liten skivbutik som hade rea på Good Charlotte-skivor.
Kaboffastar-lookalike i Gamla Stan.
Fettecke?
Angel tror jag att jag har sett på friskis nån gång-.-
Berätta *popcorn* *popcorn*
Jag tyckte jag såg yankeee härom dagen, fast vad skulle han i uppsala att göra tänkte jag och gick vidare*screwy*
Kaboffastar
2006-08-26, 19:13
När jag tänker efter så tror jag att fettecke var i gamla stan häromdagen. Hmmmmmmmmmm
När jag tänker efter så tror jag att fettecke var i gamla stan häromdagen. Hmmmmmmmmmm
Det var möjligtvis inte dig själv du såg i ett skyltfönster?
bear.flowertwig
2006-08-26, 20:03
Jag har inte varit på Delta, än. ;) Dubbelgångare?
Tränade inte du på Frescati förresten?
Aha. Trodde det var Delta. Såg en blond sak som såg fotoskygg ut i bänkpressen så... ;)
Aha. Trodde det var Delta. Såg en blond sak som såg fotoskygg ut i bänkpressen så... ;)
Tjaa.. vissa är fotoskygga och andra är bara skygga?
Mr. Butch-bear - Deltasmygis nr.1?
Hälsa nån gång när du smyger runt, det är jag som har rakad skalle och tränar (oftast i deltabyxor). :thumbup:
(Kör iofs 3-4 av 5 pass i veckan på frescati nuförtiden.. :Virro )
mirrranda
2006-08-26, 20:27
Jag tror jag sett Yankee i Ursvik, fast det var innan jag började latja på Kolo så jag är inte säker. MrBurns har jag definitivt sett en hel del av och Honn har jag faktiskt pratat i telefon med :cool:
Det var allt..förutom sommarträffen.
bear.flowertwig
2006-08-27, 00:33
Tjaa.. vissa är fotoskygga och andra är bara skygga?
Mr. Butch-bear - Deltasmygis nr.1?
Hälsa nån gång när du smyger runt, det är jag som har rakad skalle och tränar (oftast i deltabyxor). :thumbup:
(Kör iofs 3-4 av 5 pass i veckan på frescati nuförtiden.. :Virro )
Ahh...då tror jag att jag vet. Rakad skalle och rätt grov? Kan bara vara en på Delta! :thumbup: Hälsar gärna med Delta är inte mitt ordinarie gym, kör nåt pass då och då för extra inspiration och transpiration. Underbart med ett(det enda?) ställe som har 10-kort kvar. Nostalgi!
Ahh...då tror jag att jag vet. Rakad skalle och rätt grov? Kan bara vara en på Delta! :thumbup: Hälsar gärna med Delta är inte mitt ordinarie gym, kör nåt pass då och då för extra inspiration och transpiration. Underbart med ett(det enda?) ställe som har 10-kort kvar. Nostalgi!
det går nog lika bra att knacka honom på axeln på frescati med. *w*
Hahaha, jag tror att de har lyckats bota mig en del från kamera-skyggheten nu. Fast jag har ju fortfarande kvar lite smithpress-skräck. :D
Helena B
2006-08-27, 13:23
zonecapone kom och tog bananer av mig. Var så nära att hälsa, men sen kom jag på mig själv att det vore kanske lite knasigt. Vad skulle jag säga...? Noterade att jag är ganska så mycket längre än honom, fast han är dock lite bredare :D
zonecapone kom och tog bananer av mig. Var så nära att hälsa, men sen kom jag på mig själv att det vore kanske lite knasigt. Vad skulle jag säga...? Noterade att jag är ganska så mycket längre än honom, fast han är dock lite bredare :D
kukl att du är tillbaka Helena B!
Du skulle givit honom en kram från mig, och sagt att kramen var från Kwone Capone! [Kolozzeum-style]
Kaboffastar
2006-08-28, 15:55
Det var möjligtvis inte dig själv du såg i ett skyltfönster?
Det var tyvärr inte jag, jag var i Karlskoga just den dagen.
Är det en eufemism?
Helena B
2006-08-28, 22:00
Är det en eufemism?
Nej.
Kwon: Tack! Ska tänka på det nästa gång han kommer och handlar :Virro
tossefar
2006-08-28, 22:37
Han plockade ditt körsbär? På jobbet? Fräckt.
Han plockade ditt körsbär? På jobbet? Fräckt.
NEJ HAN KNULLADE DIG I RÖVEN!!!!!
CAPS LOCK IS LIKE CRUISE CONTROL FOR COOL
tossefar
2006-08-28, 22:40
http://www.tvparty.com/vgifs13/jjbig.jpg:Virro
CAPITAL LETTERS WILL GET YOU BANNED :D
Krokodil
2006-08-28, 22:46
Jag såg den här killen i goldfinger... Om Kwon och Krampus får barn kommer han se ut så här. :D
Oddjob (Harold Sakata)
http://img74.imageshack.us/img74/8909/oddjob2jp0.jpg (http://imageshack.us)
Jag såg den här killen i goldfinger... Om Kwon och Krampus får barn kommer han se ut så här. :D
Oddjob (Harold Sakata)
Jag är fetare. Men sjukt snygg annars!
Trance tar och skärper till språket med en gång - BEGRIPS? *grr*
Krokodil
2006-08-28, 23:13
Trance tar och skärper till språket med en gång - BEGRIPS? *grr*+1 *grr*
grisbil3n
2006-08-28, 23:52
Jag såg liraren som kallar sig för Ante tror ja på tekniska högskolans t-banestation. Hans kikade på mig litegrann och så fick han något vilt i blicken :MrT:
Om jag får citera från filmen Titanic för att beskriva mina egna känslor i det ögonblicket:
"It was the most erotic moment of my life"
Jag såg liraren som kallar sig för Ante tror ja på tekniska högskolans t-banestation. Hans kikade på mig litegrann och så fick han något vilt i blicken :MrT:
Om jag får citera från filmen Titanic för att beskriva mina egna känslor i det ögonblicket:
"It was the most erotic moment of my life"
Om idioten hade en brun tröja på sig och ryggsäck, SÅ HAR DU RÄTT! *flex*
Säga hej kan du också göra, jag lär minnas dig till nästa gång isf.
grisbil3n
2006-08-28, 23:59
Om idioten hade en brun tröja på sig och ryggsäck, SÅ HAR DU RÄTT! *flex*
Säga hej kan du också göra, jag lär minnas dig till nästa gång isf.
Icke, blåa jeans, svart tröja och en väska i näven. Haha fan ska jag hälsa för? Du skulle nog inte placerat nicket på rak arm ändå, och då blir det mest lustigt. Det var nog du, har sett dig på en massa bilder, du va i sällskap med en dam och såg jävligt munter ut.
Edit: Eller var du idioten med ryggsäck o brun tröja? *förvirrad* *L* *skjattaj*
Icke, blåa jeans, svart tröja och en väska i näven. Haha fan ska jag hälsa för? Du skulle nog inte placerat nicket på rak arm ändå, och då blir det mest lustigt. Det var nog du, har sett dig på en massa bilder, du va i sällskap med en dam och såg jävligt munter ut.
Edit: Eller var du idioten med ryggsäck o brun tröja? *förvirrad* *L* *skjattaj*
Nja, om "jag" var i sällskap med en dam har du garanterat sett fel.
Detta måste redas ut! :D
Vem var egentligen killen som fick Grisbil3ens blomma?
grisbil3n
2006-08-29, 00:07
Fyfan va underligt, kanske va en skapligt tajt snubbe med ljus röst du va merå? Annars har du en tvilling.
Fyfan va underligt, kanske va en skapligt tajt snubbe med ljus röst du va merå? Annars har du en tvilling.
Ha ha ha ha, du gjorde iaf någons dag lite gladare :Virro
Jag såg Whopper på Träningsvärket. Han körde bröst och hade en kedja runt halsen.
Jag såg Whopper på Träningsvärket. Han körde bröst och hade en kedja runt halsen.
Silver är opti fan.
Silver är opti fan.
Skaffat byggarkedja?
Skaffat byggarkedja?
Nej, men högklackat inför december. :em:
Nej, men högklackat inför december. :em:
Sött! :kinky:
...och jag såg givetvis Nina.L på samma ställe. Fick strikta order att tala om att hon såg biffig ut. Nina.L du var biffig. Hon körde triceps och axlar, och hade ingen kedja runt halsen. Men hon gick och bar med sig en liten plastpåse som såg ut att innehålla en sminkväska. Så var det trots allt inte, tyvärr, för det hade varit roligare om det varit en sminkväska.
Såg nån brud.. kommer fan inte ihåg va hon heter :D Elan ? :Virro
...och jag såg givetvis Nina.L på samma ställe. Fick strikta order att tala om att hon såg biffig ut. Nina.L du var biffig. Hon körde triceps och axlar, och hade ingen kedja runt halsen. Men hon gick och bar med sig en liten plastpåse som såg ut att innehålla en sminkväska. Så var det trots allt inte, tyvärr, för det hade varit roligare om det varit en sminkväska.
Tycker du Nina är en flicka som behöver mycket smink?
Tycker du Nina är en flicka som behöver mycket smink?
Nej absolut inte, just därför hade det varit roligare om det varit en sminkväska...
Såg Jay-z komma cyklandes på stan (linköping) för kanske 2-3 veckor sedan. Glömde skriva det.
Såg en mela kliva av bussen igår. Börjar änna bli vardag nu att se henne. haha:D
Daniiiel
2006-09-12, 16:24
Har sett både Angel och han den tatuerade snubben på gymmet.
tossefar
2006-09-12, 17:00
Har sett både Angel och han den tatuerade snubben på gymmet.
Du menar 90% av alla byggare? Det var inte han skalliga med halskedja då? :thumbup:
Tricklev
2006-09-12, 17:02
Inte sett någon på evigheter*cry*
Daniiiel
2006-09-12, 17:03
Du menar 90% av alla byggare? Det var inte han skalliga med halskedja då? :thumbup:
Finns så vitt jag vet bara en tatuerad snubbe som hänger här och är från jönköping, iafall med halstatuering.
Jag såg en Luke Wood-look-a-like på Donken.
Säkert någon från Kollo (kan ha varit 30-35 år)
Såg nån brud.. kommer fan inte ihåg va hon heter :D Elan ? :Virro
Mig? Coolt, vardå? :D
Såg Jay-z komma cyklandes på stan (linköping) för kanske 2-3 veckor sedan. Glömde skriva det.
CYKLAR han?
bara det var ju en sensation
...och jag såg givetvis Nina.L på samma ställe. Fick strikta order att tala om att hon såg biffig ut. Nina.L du var biffig. Hon körde triceps och axlar, och hade ingen kedja runt halsen. Men hon gick och bar med sig en liten plastpåse som såg ut att innehålla en sminkväska. Så var det trots allt inte, tyvärr, för det hade varit roligare om det varit en sminkväska.Så var det inte alls. Låt mig förklara.
Nina: Tjenare Wopper! Dig känner jag igen från teh Internet.
Wopper: Hejsan Nina! Fan, va bitig du ser ut!
Nina: Så sant, så sant. Glöm inte att berätta det för de andra på forumet, haha.
Wopper: Nejdå, jag lovar. Ärligt talat, du är grym!
Nina: Tack. Snygg kedja. Kör du bröst idag?
Wopper: Tack själv. Ja för fan, det blir mest det nu för tiden. Babesen diggar det, du vet.
Nina: Mmm... Stora bröst är aldrig fel.
Wopper: Läcker väska. Var har du köpt den? Jag skulle behöva en till mitt man-make-up.
...osv.
Så var det inte alls. Låt mig förklara.
Nina: Tjenare Wopper! Dig känner jag igen från teh Internet.
Wopper: Hejsan Nina! Fan, va bitig du ser ut!
Nina: Så sant, så sant. Glöm inte att berätta det för de andra på forumet, haha.
Wopper: Nejdå, jag lovar. Ärligt talat, du är grym!
Nina: Tack. Snygg kedja. Kör du bröst idag?
Wopper: Tack själv. Ja för fan, det blir mest det nu för tiden. Babesen diggar det, du vet.
Nina: Mmm... Stora bröst är aldrig fel.
Wopper: Läcker väska. Var har du köpt den? Jag skulle behöva en till mitt man-make-up.
...osv.
Busted....
Nina du lovade ju att inte tala om sanningen. Nu får jag byta gym igen när du avslöjat min passion för stora bröst, make-up och läckra handväskor...
Pez på delta, pirahna på frescati, sen har jag sett några till på delta som fått mig att tänka "hmm honom/henne har jag nog sett på kolo" men inte orkat utreda det :D
Pez på delta, pirahna på frescati, sen har jag sett några till på delta som fått mig att tänka "hmm honom/henne har jag nog sett på kolo" men inte orkat utreda det :D
Det är alltid trevligt när kollofolk kommer fram å säger hej tycker jag *slap* .
Det är alltid trevligt när kollofolk kommer fram å säger hej tycker jag *slap* .
Jag var inte så mycket på kolo då, kom på att det var du efteråt :)
Däremot har du blivit sur på mig för att jag råkade ta en cablecross från dig omedvetet en gång :D
Jag var inte så mycket på kolo då, kom på att det var du efteråt :)
Däremot har du blivit sur på mig för att jag råkade ta en cablecross från dig omedvetet en gång :D
Ha ha ha din jävel :D
Ha ha ha din jävel :D
Tränar du fortfarande på frescati? :)
Tränar du fortfarande på frescati? :)
Javisst, Pez hänger där rätt mycket med nuförtiden.
Javisst, Pez hänger där rätt mycket med nuförtiden.
Okej, nä nu fick jag nästan lite dåligt samvete att jag inte hejat. Om jag passerar sthlm och frescati igen ska jag hälsa, då kanske du kommer på att "visst fan det var den störige jävlen som stal min cablecross" :D
Edit: När vi ändå är inne på det, snubben du brukade träna med iaf för ett par år sen på Frescati, storväxt herre precis som du med mörkt hår och skägg, är det en kolo-medlem?
Okej, nä nu fick jag nästan lite dåligt samvete att jag inte hejat. Om jag passerar sthlm och frescati igen ska jag hälsa, då kanske du kommer på att "visst fan det var den störige jävlen som stal min cablecross" :D
Edit: När vi ändå är inne på det, snubben du brukade träna med iaf för ett par år sen på Frescati, storväxt herre precis som du med mörkt hår och skägg, är det en kolo-medlem?
Isse, nej han är inte medlem, men kvar på gymmet.
Jaaa äntligen har jag spottat en kolo-medlem på stan...ingen mindre än Pez (gick ut från H&M på Hamngatan) kändes väldigt stort!
Rock'nRoll
2006-09-13, 16:10
Jag träffade på TheRobRoy på Campushallen för några dagar sen.
fintelligens
2006-09-13, 16:51
Inte sett någon på evigheter*cry*
Åker genom kärra varje morgon. Kom och kolla om du vill.
Pirre var nere på gymbolaget igår, dock såg han ut att ha krympt en hel del.
http://www.parkyourpic.com/uploads/244c1c6177.jpg
hehehehehhe
ganska bra
men du glömde adda ciggen
http://www.parkyourpic.com/uploads/244c1c6177.jpg
Snygg kille :thumbup:
Helena B
2006-09-14, 20:25
Jag vill ju kunna skriva att jag har träffat z_bumbi, men har ju inte stött på någon med rött skägg än :D
Snygg kille :thumbup:
AFanatic slängde suktande blickar efter honom. :(
Såg Sheo på Hallands nation. En väääldigt tight tröja, men dock utan hatt =)
Tricklev
2006-09-16, 08:17
Åker genom kärra varje morgon. Kom och kolla om du vill.
Mja riktigt så ballt är det nog inte.:D
Varför åker du igenom kärra?
mystic[-_-]
2006-09-16, 09:54
Fitnesskepsen Ogge fitnesskepsen :Virro
fothermucker
2006-09-20, 23:37
Vinkade på Arne när jag cyklade till min programmeringsföreläsning igår eftermiddag.
Sau e de.
Spottade McLoud i söndags när han gick förbi på Rörstrandsgatan.
En st mela inkräktade i mitt klassrum idag? :D
Såg Sheo på Hallands nation. En väääldigt tight tröja, men dock utan hatt =)
Vafan, bor Sheo i Lund? Borde nätan ha skaffat studentleg för att se Sheo o hans hattar! :thumbup:
Jag vet i fan om jag ser Goddaniel stup i kvarten?
Jag ser en kille som liknar honom där jag bor, men om det inte är han skulle han nog bli rätt förvånad om jag börjar dillar om ngt som Krampus och kolozzeum.
Nu får du ge dig till känna pojjävel! Jag bitts inte! :D
Edde_1 på gymmet idag, spännande.... Han kom in, körde några reps hantelpress med jeansen på.. sedan sprang han ut innan jag hunnit fylla på vatten...... Jörgen ser man svansa omkring emellanåt också.
fintelligens
2006-09-23, 12:41
Mja riktigt så ballt är det nog inte.:D
Varför åker du igenom kärra?
Skola i torslanda :D
Vafan, bor Sheo i Lund? Borde nätan ha skaffat studentleg för att se Sheo o hans hattar! :thumbup:
Yeeeees, såg han på Gerda nu i veckan också!
Brooklyn
2006-09-24, 10:26
krampus nära deltagym igår.
En st mela inkräktade i mitt klassrum idag? :D
Vadå ditt klassrum? *slap* SOUSSE!
Jag har allt sett Piranha...tror jag...
*popcorn*
Jag har allt sett Piranha...tror jag...
*popcorn*
Det må vart jekligt länge sen då, jag gick förvisso i skolan i Enköping på 80 talet.
Träffade nån snubbe på gymmet, kommer inte ihåg vad han hette.
Det må vart jekligt länge sen då, jag gick förvisso i skolan i Enköping på 80 talet.
Gjorde du?
Såg dig i sthlm tror jag... eller kanske inte..
Gjorde du?
Såg dig i sthlm tror jag... eller kanske inte..
Mycket möjligt faktiskt.
Mycket möjligt faktiskt.
På en tatueringmässa kanske? :cool:
På en tatueringmässa kanske? :cool:
Stämmer, jag var den enda utan tatuering på hela stället tror jag.
Stämmer, jag var den enda utan tatuering på hela stället tror jag.
Då var det dig jag såg...
:D
Ironbabe
2006-09-24, 11:15
mohahahaha, tror inte ens Sandra var född då ;)
"vi" är gamla som gatan T *cry*
Jo då... nog fanns jag alltid.. :naughty:
Jo då... nog fanns jag alltid.. :naughty:
Han menade egentligen 70-talet men var för blyg för att säga det.
Vadå ditt klassrum? *slap* SOUSSE!
Det var mitt klassrum, till du och dina chalmers nördar inkräktade!*slap*
Då var det dig jag såg...
Hur full var han?
Vi har bara hört andrahandsversionen.
Vi vill nu ha en objektiv analys av händelsen
Ironbabe
2006-09-24, 11:41
"vi" är gamla som gatan T *cry*
Japp! Men vi är ganska söta trots de´ :D
melancoolio
2006-09-28, 18:05
Spottade krampus idag. Han stod och sålde sin kropp vid mitt jobb. Visade honom min jättefina väska från företag man inte får nämna…han såg mäkte imponerad ut :D
Jag har haft närkontakt med ett flertal kolomedlemmar på SM. Alla var utomordentligt trevliga. (utom mini så klart, hon är jävligt farlig.)
Piranha såg grov ut, men jag hade brått in att kolla på tävlingarna så jag tänkte snacka senare. Då stod han inte att finna. Babette gav starka utslag på min gaydar. Apropå gaydar så var minis trettioårstuttar större än jag hade väntat mig. (Kan det vara ovanifrån-perspektivet?) Frida-Marie var overkligt snygg. Jay_Z var galen. Tinus spottade jag utan att känna igen henne. :em: Afan gick inte alls att missta för en kille i verkligheten. Jörgen var en liten linslus, som alltid. :D
Vem har vi mer? Jag får säkert fylla på senare.
http://img147.imageshack.us/img147/2694/sm06019smallja2.jpg
Jo, just det. Strumpis, så klart. Det var äkta kolospotting. Jag såg henne, men hon såg inte mig. :cool:
Jay_Z var galen.
Moste ha jelp? :em:
Moste ha jelp? :em:Snela moste ha sprit? :)
Snela moste ha sprit? :)
Pra idé! Man får pra tröööck. :)
Vem har vi mer? Jag får säkert fylla på senare.
Kom på att det kanske inte framgick att det var jag som var jag. Hangaround till OggeP och AFan.
Edit: Sedan undrar jag hur många som har sett mig och övriga i sällskapet på SM i helgen utan att komma fram och hälsa. Kände mig lite utstirrad ibland.
Kom på att det kanske inte framgick att det var jag som var jag. Hangaround till OggeP och AFan.Du e dum i huvudet. *grr*:whipped: Klart att det inte framgick. Hur skulle det framgått? Jag känner mig blåst på viktig info.
Du e dum i huvudet. *grr*:whipped: Klart att det inte framgick. Hur skulle det framgått? Jag känner mig blåst på viktig info.
borde jag byta avatar till beecher utan råtta i munnen?
Tricklev
2006-10-09, 08:25
Tror jag såg Mela igår, på msn.*popcorn*
http://img182.imageshack.us/my.php?image=p1040895pg2.jpg
*flex*
Äkta spotting så spottade jag i lördags Nina, Jay-Z, Action, Frida-Mari
Sen pratade jag med mini, Tinnitus och Jörgen.
borde jag byta avatar till beecher utan råtta i munnen?Håll käften, din smutsiga råttsugare!
http://img182.imageshack.us/my.php?image=p1040895pg2.jpg
*flex*
TRÖÖÖÖÖÖÖCK!
Jelp. Jak er redd.
Du e dum i huvudet. *grr*:whipped: Klart att det inte framgick. Hur skulle det framgått? Jag känner mig blåst på viktig info.
Förlåt. :( Det ska aldrig mer upprepas. *kissass*
Å andra sidan så talade du inte om för mig heller att det var du som var NinaL. :cool:
Jag såg Pez och Killer-Ante på Sturehof i lördags. En full tjej kommenterade Pez stora biceps. Pez o Killer-Ante gick nog hem tillsammans..? Finns bildbevis..
TRÖÖÖÖÖÖÖCK!
Jelp. Jak er redd.
Jak er okså red :(
Ironbabe
2006-10-09, 09:28
Jak e redast *cry*
TRÖÖÖÖÖÖÖCK!
Jelp. Jak er redd.Kallar du det tryck? Det är ingenting.
Detta är TRÖÖÖÖÖÖÖCK!!!OMGone1
http://photos1.blogger.com/blogger/5488/2476/0/image-upload-22-738695.jpg
Kallar du det tryck? Det är ingenting.
Ja, jävlar. De där killarna ser ut att ha lyckats med laddningen! :hbang:
Detsamma med den här bruttan!! TrööööckomgBBQjwzrdbenchpress!!!11
http://img244.imageshack.us/img244/1361/dsc00256zo8.jpg
Hahaha. Va fan? :D Man skall inte fota biceps med blixt! *grr* Bra tryck i kinderna, dock.
Kallar du det tryck? Det är ingenting.
http://photos1.blogger.com/blogger/5488/2476/0/image-upload-22-738695.jpg
Jag kan inte se bilden. Får jag inte se den så skickar jag en viss Herr Andersson som kommer att stå jämte din säng varje morgon när du vaknar och trycka krabbor!
HUGA!
Jag kan inte se bilden. Får jag inte se den så skickar jag en viss Herr Andersson som kommer att stå jämte din säng varje morgon när du vaknar och trycka krabbor!
HUGA!
Andersson som är på bilden? :D
http://img201.imageshack.us/img201/5215/imageupload22738695px2.jpg
Andersson som är på bilden? :D
http://img201.imageshack.us/img201/5215/imageupload22738695px2.jpg
Nej nej nej, det är ju dröm jämfört med den andra Andersson. :D
Aaaaaargh!!
Nej nej nej, det är ju dröm jämfört med den andra Andersson. :D
Aaaaaargh!!
Sruuuuugs, Jukke!!! Nop pain!
Sruuuuugs, Jukke!!! Nop pain!
Hörrö deu jokke! :D
Hörrö deu jokke! :D
Gnnnrfffffhhh. Kör mark Jukke...döööh.
Ironbabe
2006-10-09, 11:31
Jag spottade några trevliga koloiter igår i V-ås!
Afan med min kärastes bakdel i sin mobil :D Oggepojken, söt som få =) Elan tror jag minsann att det var som hängde med dem *undrar* Jay-z såg glad ut! Mini den söta dvärgen som "mörkat" sin hårfärg =)
Det var dem jag hälsade på vad jag minns *förvirrad* sen såg jag en hel del löst fitnessfolk o forumprofiler :D
Det var en kul dag med bra tävlande! Tigge tyckte dock att det var lite trist emellanåt så han tog sin två små powernaps medans musiken dundrade ur högtalarna :Virro
Den här bilden är så fantastisk, tur att den platsar även i den här tråden!!! :D
http://img349.imageshack.us/img349/8255/smbb051bi2.jpg (http://imageshack.us)
Synd jag inte vågade fota The Nina när hon endå var så nära... :naughty:
formula4shape jobbar i 3butiken i nordstan? :confused:
sett honom många gånger nu :D
Synd jag inte vågade fota The Nina när hon endå var så nära... :naughty:Ingen fotade mig på mässan *cry*
Fast jag förstår dig. Jag bangade själv för att dra fram kameran ungefär 99% av gångerna som jag hade velat. :em:
Inte sett Ogge på ett tag... kanske gått under jorden?
mystic[-_-]
2006-10-09, 17:00
Inte sett Ogge på ett tag... kanske gått under jorden?
You can't see Ogge, he sees you :MrT:
Spooky
Finns så vitt jag vet bara en tatuerad snubbe som hänger här och är från jönköping, iafall med halstatuering.
du menar impegas??? :)
Jag vill fortfarande ha lite detaljer om det verkligen är mig du sett på gymmet? SÅ ofta är jag inte där....hur såg ja ut? va ja stark?
Fettecke
2006-10-09, 17:49
jag såg nina, jay z, jörgen, samt några till jag inte vet namnet på... och jag SKÄMS för att jag inte hälsade på nån. många kollade på mig märke jag, inkl. nina men ingen hälsade. nina hade en het polare som luktade gott iaf :)
fan va tråkigt det är att skriva inlägg m. telefonen.
']You can't see Ogge, he sees you :MrT:
Spooky
Haha :D
Den här bilden är så fantastisk, tur att den platsar även i den här tråden!!! :D
Ha ha ha så elakt :D
Sen på vägen hem köpte vi smågodis...
Jag såg Pez och Killer-Ante på Sturehof i lördags. En full tjej kommenterade Pez stora biceps. Pez o Killer-Ante gick nog hem tillsammans..? Finns bildbevis..
Visst att tjejen var full, men Pez var fullast. PÅ 2 ÖL OCH EN DRINK!
Var det så du fick hem honom?
Var det så du fick hem honom?
Japp. Han blir förvånansvärt experimentell på fyllan *popcorn*
Aaaaah dieten går bra ser jag! :thumbup:
Daniiiel
2006-10-09, 21:36
du menar impegas??? :)
Jag vill fortfarande ha lite detaljer om det verkligen är mig du sett på gymmet? SÅ ofta är jag inte där....hur såg ja ut? va ja stark?
Vet inte vad han heter här faktiskt, han är lite äldre..
Lol gumman lilla jag såg dig jag stog inte och spanade in dig*slap*
Har tränat där i 3 år runt 4 gånger i veckan så har sett nästan alla som tränar där:D Sen så är det ju inte 100% att jag såg dig men när jag såg tjejen så tänkte jag aha men det där är ju Angel.
jag såg nina, jay z, jörgen, samt några till jag inte vet namnet på... och jag SKÄMS för att jag inte hälsade på nån. många kollade på mig märke jag, inkl. nina men ingen hälsade. nina hade en het polare som luktade gott iaf :)
fan va tråkigt det är att skriva inlägg m. telefonen.
hehe jag satt snett bakom dig och jag är fan nästan hundra på att du kände igen mig :D hade nån svart v-ringad tröja med nån jävla örn på
Fettecke
2006-10-09, 21:51
hehe jag satt snett bakom dig och jag är fan nästan hundra på att du kände igen mig :D hade nån svart v-ringad tröja med nån jävla örn på
Men jajävlar, de va ju du, du va inte där under finalen på söndagen!!!!!! jag hade planer på att fråga om de va du :D. tufft!
Jag sa till min polre att det kanske var du som satt där uppe :D
Fan vilka mesar ni är då:D Säg hallå döööh det är ju du från kollo, så är alla glada, :D
Fettecke
2006-10-09, 21:53
Ingen fotade mig på mässan *cry*
Fast jag förstår dig. Jag bangade själv för att dra fram kameran ungefär 99% av gångerna som jag hade velat. :em:
Jag gjorde det *innocent*
Har ditt hår på bild.
du verkade flitig att fota grabbarna på scen iaf :D*haha*
Ja, att han inte fattade exakt vad det var han drack gjorde det hela lite roligare iof. Han reagerade inte över att jag inte lät honom se när jag blandade drinkarna heller..
http://img349.imageshack.us/img349/8255/smbb051bi2.jpg
skulle jag hamna efter pappa pirre i matkön så skulle jag nypa tag i hans bulkiga stjärt :booty:
Löjtnant Blank
2006-10-09, 22:31
skulle jag hamna efter pappa pirre i matkön så skulle jag nypa tag i hans bulkiga stjärt :booty:
Bulkiga? Den är ju hård som en nötknäckare!
Kanske var lika bra att ni inte syntes i Västerås då, då du hade greppat tag i gluteus som en igel och aldrig släppt! :laugh:
Killer-Ante: Har du inga foton ?
Killer-Ante: Har du inga foton ?
Jag sitter på ett par foton där du ser särdeles berusad ut.. var det nåt sånt du syftade på? :D
Herkulez
2006-10-10, 09:14
spottade j.saarela i hans bil för nån dag sen.
han åt en sittalängstbakibussenboll
spottade j.saarela i hans bil för nån dag sen.
han åt en sittalängstbakibussenboll
Han skulle till Guiness rekordtv där han skulle bända stekpannor.
Kanske var lika bra att ni inte syntes i Västerås då, då du hade greppat tag i gluteus som en igel och aldrig släppt! :laugh:
hur kommer det sig att du vet hur jag fungerar i alla situationer... :em:
Bulkiga? Den är ju hård som en nötknäckare!
ICKE! :Virro
Fan vilka mesar ni är då:D Säg hallå döööh det är ju du från kollo, så är alla glada, :D
var det inte du som hade sett mig köra glassbilen utan att ropa åt mig? ;)
Herkulez
2006-10-10, 09:33
Han skulle till Guiness rekordtv där han skulle bända stekpannor.
rulla ogge, rulla.
Vet inte vad han heter här faktiskt, han är lite äldre..
Lol gumman lilla jag såg dig jag stog inte och spanade in dig*slap*
Har tränat där i 3 år runt 4 gånger i veckan så har sett nästan alla som tränar där:D Sen så är det ju inte 100% att jag såg dig men när jag såg tjejen så tänkte jag aha men det där är ju Angel.
Jag är fortfarande lite chockad över det hela...
Ha ha ha så elakt :D
Sen på vägen hem köpte vi smågodis...
Aaahh, du giller den...ERKÄNN!!!
Smågodis FÅR man köpa när det är lördag :thumbup:
Ingen fotade mig på mässan *cry*
Det jag ångrar mest är att jag inte fotade dig när du höll upp tre toppar du ville köpa och Buycurus frågade vad som var bak och fram :D
Ditt uttryck när du fattade skämtet var oslagbart *mohaha*
jag TROR att jag sett Brooklyn på gymmet (Elite i Vasastan) nån gång... Räknas det? *flex*
var det inte du som hade sett mig köra glassbilen utan att ropa åt mig? ;)
Utan att veta om att det var du vid det tillfället:D Jo:D
Löjtnant Blank
2006-10-10, 15:28
sittalängstbakibussenboll
HAHA!
Det jag ångrar mest är att jag inte fotade dig när du höll upp tre toppar du ville köpa och Buycurus frågade vad som var bak och fram :D
Ditt uttryck när du fattade skämtet var oslagbart *mohaha*:D 5 minuter senare, liksom. "Ahaaaa"
fan va tråkigt det är att skriva inlägg m. telefonen.Jag vet inte hur du såg ut, fast jag stirrrar på de flesta. (Jag har ingen hyfs!) Min heta polare heter Elisabeth.
http://img237.imageshack.us/img237/3415/blandat1jf8.jpg
Jag vet inte hur du såg ut, fast jag stirrrar på de flesta. (Jag har ingen hyfs!) Min heta polare heter Elisabeth.
I´d hit it.:thumbup:
Krokodil
2006-10-10, 23:29
Jag tror att jag spottade en kolokändis på tv under Brasilienmatchen. Gul väst och bockskägg...
Jag tror att jag spottade en kolokändis på tv under Brasilienmatchen. Gul väst och bockskägg...
Vem var det? :)
Daniiiel
2006-10-11, 00:48
Jag är fortfarande lite chockad över det hela...
Varför är du det? Vi tränar på samma gym varför är det en sån omöjlighet att jag sett dig?
Vet inte hur ofta du tränar men har du tränat där ett tag så känner du säkert igen mig med om du visste vem jag var, har tränat med samma träningspolare sen jag började och vi ser nog ut som ett roligt team. Jag är lång och mörk och tränar med en kortare svensk kille som är råstark.
Kanske inte säger dig så mycket men de flesta på gymet känner nog igen oss-.-
Varför är du det? Vi tränar på samma gym varför är det en sån omöjlighet att jag sett dig?
Vet inte hur ofta du tränar men har du tränat där ett tag så känner du säkert igen mig med om du visste vem jag var, har tränat med samma träningspolare sen jag började och vi ser nog ut som ett roligt team. Jag är lång och mörk och tränar med en kortare svensk kille som är råstark.
Kanske inte säger dig så mycket men de flesta på gymet känner nog igen oss-.-
vilka tider brukar ni träna då? Jag har tränat där i flera år men jag känner inte igen er på beskrivningen?
Daniiiel
2006-10-11, 06:30
vilka tider brukar ni träna då? Jag har tränat där i flera år men jag känner inte igen er på beskrivningen?
vanliga tiderna har väl varit mellan 17.00-21.00 men det har ju självklart blivit både senare och tidigare pass.
Daniiiel
2006-10-11, 06:34
http://www.lenaochjohan.se/bilder/orginal/danielstudent2.jpg
dålig bild kanske men det är jag som tagit studenten och svennen är han som är jämte mig.
känner du igen?
no, er känner jag inte igen
no, er känner jag inte igen
Tror mig ha sett Nina_L när jag åkte igenom Malmö förra veckan, när vi väntade vid ljussignalerna.
Sen tidigt denna vecka fick jag känslan av att ha sett Slartibartfast när jag cyklade igenom Lund. Tänkte inte på det då utan var mest "Ah fan, känner igen den där" och sen cyklade jag vidare, sen råkade jag se en bild bland medlemsbilder igår och såg att det nog fan hade varit han ;)
Tror mig ha sett Nina_L när jag åkte igenom Malmö förra veckan, när vi väntade vid ljussignalerna.
Sen tidigt denna vecka fick jag känslan av att ha sett Slartibartfast när jag cyklade igenom Lund. Tänkte inte på det då utan var mest "Ah fan, känner igen den där" och sen cyklade jag vidare, sen råkade jag se en bild bland medlemsbilder igår och såg att det nog fan hade varit han ;)
Iofs så bor han väl i finland?:)
Tror mig ha sett Nina_L när jag åkte igenom Malmö förra veckan, när vi väntade vid ljussignalerna.Mer information, tack. Vad gjorde jag, vem var jag med, var jag grofv?
Daniiiel
2006-10-11, 16:20
låter helt osannolikt att du inte sett mig eftersom jag tränat där redan när det var ett litet pissgym
men men tränar du tidigt så är det ju ingen omöjlighet
edit: quatade fel person:P
Mer information, tack. Vad gjorde jag, vem var jag med, var jag grofv?
Du stod och väntade på grön gubbe, antar jag :D Tror du var ensam, men den söta brunetten kanske var med dig också?
Jadå, grov och fin och allt sådant! Definitivt en ljuspunkt i vimlet av människor ;)
Pepparkakssmurfen
2006-10-11, 17:34
...Sen tidigt denna vecka fick jag känslan av att ha sett Slartibartfast när jag cyklade igenom Lund....
Han har börjat köra cardio(Vasa->Lund->Vasa) på cykel! :thumbup:
Rock'nRoll
2006-10-11, 18:25
Optimalt!
AFanatic
2006-10-11, 22:16
En äkta Kolospotting idag!
Jay-to-da-Z just got of the rails walkin' home to read da mailz.
LOL.
Han stod stilla den lathunden! *grr*
LOL.
Lolz så sjukt rhyme Fanatico..
MEN BRA!
Jag lollade....
LOL.
Kewl! Såg jag ut som Biggie?
Såg nyss Piranha (såg iaf ut som han) svänga upp på Valhallavägen från Odengatan iförd träningskläder, stor och stark *flex*
Såg nyss Piranha (såg iaf ut som han) svänga upp på Valhallavägen från Odengatan iförd träningskläder, stor och stark *flex*
Hade han fitnesskeps? Isåfall var det han.
Det var jag :Virro, synd man inte hadde ögonen med mig.
Det var jag :Virro, synd man inte hadde ögonen med mig.
Yes! En äkta kolo-spotting :D
Spottade Muskelbyggaren på gymmet. Eller han spottade mig, rättare sagt. Hälsade t.o.m.. Tyckte jag var trevligt! :thumbup:
Det ryktas om att mela satt i botten på Svea på föreläsning ungefär just nu. Har jag rätt eller inbillade jag mig bara? :D
En riktigt, riktigt dragen GymTT spottades och kramades på Stureplan i lördags ;)
En riktigt, riktigt dragen GymTT spottades och kramades på Stureplan i lördags ;)
:em:
Det ryktas om att mela satt i botten på Svea på föreläsning ungefär just nu. Har jag rätt eller inbillade jag mig bara? :D
wtf.. HAHA! Jag är alltid inne i Svea :Virro
Edit: Hade matte med Reimond :P
Jag tror att jag spottade dig på drottninggatan i söndags, är det möjligt?
blekfet2
2006-10-30, 19:54
Såg Eagle eye cherry på domus i boden för några timmar sedan.
Jag tror att jag spottade dig på drottninggatan i söndags, är det möjligt?
Igår nej.. var dock på Drottninggatan i lördags runt 15-16. Var det inte då tror du? Hade brun skinnjacka och en träningsback som hängde nerför axeln.
Såg Eagle eye cherry på domus i boden för några timmar sedan.
Åfan vad har han för nick på kollo?
blekfet2
2006-10-30, 20:11
Åfan vad har han för nick på kollo?
hehe, vi var 3 stycken som tittade på honom för att helt säkra att det var han. Jag tror han köpte bl a mjukt toapapper, för stjärten.
hehe, vi var 3 stycken som tittade på honom för att helt säkra att det var han. Jag tror han köpte bl a mjukt toapapper, för stjärten.
Då väntar vi på toapapperstråden så han röjer sin hemliga identitet :D .
blekfet2
2006-10-30, 20:14
Då väntar vi på toapapperstråden så han röjer sin hemliga identitet :D .
Sitter beredd med att ta screenshot.
Igår nej.. var dock på Drottninggatan i lördags runt 15-16. Var det inte då tror du? Hade brun skinnjacka och en träningsback som hängde nerför axeln.
Jo, då var det naturligtvis, tog fel på dagarna.
Jacksatan
2006-10-30, 20:22
Zone-Capone i Umeå knallandes runt på stan. Sen har jag sett Arne och Action på tävlingar. Arne är faktiskt riktigt tunn i verkligheten, mer som en flaggstång.
Jo, då var det naturligtvis, tog fel på dagarna.
Det var som fan! Följde du med mig och min polare in i rock/läder/S&m-butiken?
wtf.. HAHA! Jag är alltid inne i Svea :Virro
Edit: Hade matte med Reimond :P
Haha, jag var osäker eftersom jag bara såg på väg ner för trappan. :)
Matte, gahh, jag ångrar nästan att jag inte valde en linje med matte i. Den meningen trodde jag aldrig att jag skulle skriva. ;)
Haha, jag var osäker eftersom jag bara såg på väg ner för trappan. :)
Matte, gahh, jag ångrar nästan att jag inte valde en linje med matte i. Den meningen trodde jag aldrig att jag skulle skriva. ;)
Hur i helvete kunde du se mig där :laugh:
Vad läser du? Varför ställde du dig inte banka på rutan och skrev en lapp "ZLIN PÅ KOLO" ? *slap*
Hur i helvete kunde du se mig där :laugh:
Vad läser du? Varför ställde du dig inte banka på rutan och skrev en lapp "ZLIN PÅ KOLO" ? *slap*
Haha, jag vet faktiskt inte det var ett jävla sammanträffande helt enkelt. :)
Läser systemvetenskap på IT-Univ.
Och varför jag inte skrev en lapp? Tja, jag har väl i alla fall större delen av den mentala hälsan kvar. :D
Haha, jag vet faktiskt inte det var ett jävla sammanträffande helt enkelt. :)
Läser systemvetenskap på IT-Univ.
Och varför jag inte skrev en lapp? Tja, jag har väl i alla fall större delen av den mentala hälsan kvar.
Usch. Då har du sett mig under en av mina sämre dagar :D När jag har matteföreläsning dessutom :laugh:
Eh. Du ska heja nästa gång. Fattaru? :MrT: :Virro
Det var som fan! Följde du med mig och min polare in i rock/läder/S&m-butiken?
Nej, jag gjorde en cut lite innan, in i den nya H&M butiken. Var det inte du som stod och sålde små batteridrivna kaniner som lyser och någon typ av vissla så man låter som en anka?
Nej, jag gjorde en cut lite innan, in i den nya H&M butiken. Var det inte du som stod och sålde små batteridrivna kaniner som lyser och någon typ av vissla så man låter som en anka?
*rolleyes* *innocent*
Usch. Då har du sett mig under en av mina sämre dagar :D När jag har matteföreläsning dessutom :laugh:
Eh. Du ska heja nästa gång. Fattaru? :MrT: :Virro
Haha, jag såg inget fel. ;)
Heh, jag lovar att heja nästa gång jag ser dig utanför föreläsningssalen.
Må vara så att jag såg Zonecapone på mitt gym idag? Snubben var STOR och hade en Zone tröjja?
Såg en hel hööööög koloiter nere på Delta i fredags.. :thumbup:
Princy:love:, Mini, skaparn, Janna, Langster, Ante.. och sådär påkommet i efterhand - BeefCake!..
mystic stod i kassan på ica i krämarn när jag köpte en banan idag!!!! *gah!*
Brooklyn
2006-11-10, 17:52
mystic stod i kassan på ica i krämarn när jag köpte en banan idag!!!! *gah!*
banan är itne bra för dig :smash:
banan är itne bra för dig :smash:
vet....det var ganska pinsamt, kände mig så tjock när jag stod där i kassan och lade den på rullbandet *cry*
nä men jag borde nog köpt lite nötter, hade min adept (som för övrigt har ett BMI på 18 och försöker desperat gå upp i vikt) med mig, han köpte 2 :D
var dock stressad, valde banan framför chokladkaka iallafall :Virro
fan har ju glömt skriva här, tror fan jag spottade en langster i slussen för nån uke sen, röd vinter jacka av märket helly hansen samt en better bodies-bag... har jag fel??
skrek "HEJ MYSTIC!111" till honom när han satt i kassan på Ica idag.
Köpte 1L fruktyoghurt, fick panik och visste inte hur jag skulle få i mig protte lätt *gah!*
mystic[-_-]
2006-12-06, 22:48
skrek "HEJ MYSTIC!111" till honom när han satt i kassan på Ica idag.
Köpte 1L fruktyoghurt, fick panik och visste inte hur jag skulle få i mig protte lätt *gah!*
Ja det var fint :hbang:
Så jag såg Beecher idag http://forums.offtopic.com/images/smilies/orly.gif
Spottade Powpow på stallet sent i måndags. *drool*
Goddaniel
2006-12-06, 23:23
Såg Mats Egelstig och Linda Fodor igår på Delta :)
Såg Mats Egelstig och Linda Fodor igår på Delta :)
Jag undrar om jag såg dig då, för jag såg också dem.
Jag såg Linda Fodor, och två andra "profiler". Dom har ju varit där och plåtat kläder nu i två dagar.
Spottade Powpow på stallet sent i måndags. *drool*
OMFG! Vem är du? Spottade jag på dig? Varför sa du inget? wa, så många frågor, så lite svar. Sa jag "Blubb blubb"?
Sofia4_4
2006-12-07, 07:45
Jag spottar aldrig nån.
Jag spottar aldrig nån.
Du spottade på mig för ett år sen, men det räknas nog inte eftersom vi hade bestämt det innan. :(
Spottade PowPow ikväll tillsammans med en fräsch tjej på snerikes. Nu är jag sugen på hela historien...*popcorn*
Spottade PowPow ikväll tillsammans med en fräsch tjej på snerikes. Nu är jag sugen på hela historien...*popcorn*
Men fanken, du spottar ju mig stup i kvarten! :)
Sofia4_4
2006-12-20, 09:31
Du spottade på mig för ett år sen, men det räknas nog inte eftersom vi hade bestämt det innan. :(
nej, det är fusk. men vi kan ju göra om det och låtsas som att det var inte meningen. Jag gör allt för att vara med i tråden.
tomccc: Var såg du mig? Vad gjorde jag? Varför sa du inte hej? Varför slog du mig inte i magen? Varför ser du mig överallt men jag ser aldrig dig? Är du en pyssling?
Daniiiel
2006-12-20, 14:51
tomccc: Var såg du mig? Vad gjorde jag? Varför sa du inte hej? Varför slog du mig inte i magen? Varför ser du mig överallt men jag ser aldrig dig? Är du en pyssling?
Om jag spottar dig på stan någon gång så kan du va säker på att jag kommer och slår dig i magen! *popcorn*
Om jag spottar dig på stan någon gång så kan du va säker på att jag kommer och slår dig i magen! *popcorn*
Det är lugnt. jag tränade obliques för några dagar sedan, så jag kan ta det!
Jag spottar aldrig nån.
Inte jag heller.
I baren där nere tillsammans med någon brunett. Vem var hon? *popcorn*
Faktum är att jag ser dig lite då och då av någon anledning. Jag tänkte säga hej igår men så sa jag hej till någon annan som stod där istället. Förlåt. Jag tror det har med att göra att jag tycker det är pinsamt att ha kompisar man träffat över nätet. Det grundar sig i ett gammalt katastofalt förhållande som startade där på den tiden när det begavs sig.
Action i (på?) food court:en i Kista Galleria igår.
I baren där nere tillsammans med någon brunett. Vem var hon? *popcorn*
Faktum är att jag ser dig lite då och då av någon anledning. Jag tänkte säga hej igår men så sa jag hej till någon annan som stod där istället. Förlåt. Jag tror det har med att göra att jag tycker det är pinsamt att ha kompisar man träffat över nätet. Det grundar sig i ett gammalt katastofalt förhållande som startade där på den tiden när det begavs sig.
Om det var hon jag tror du menar så är det bara en kursare. Fast vid närmare eftertanke så stof jag nog aldrig i baren där nere med henne. Hon var inte rödhårig? Nåväl. Kursare båda två i alla fall, så det spelar ju ingen roll.
Men ja, jag förstår. Jag hade inte heller gått fram och sagt hej, tror jag :D
Men på gymmet (för vi tränar väl på stallet båda två?) så borde du säga hej om du ser mig. Där räknas det ju inte.
Såg precis alexlindgren på tunnelbanan.
rememberence
2006-12-21, 23:17
ser matte_maiden i skolan sådär några gånger i veckan, hälsar inte eftersom jag blir dwarfad :em:
Victoria
2006-12-22, 07:53
Fasen Pirjo... När ska vi dricka kaffe?
Victoria
2006-12-22, 07:54
P.s. jag har likadana byxor som hon som star brevid, but they're hotter on me...
Emil_Larsson
2006-12-22, 09:19
Nobody will see me cause im dark like the wind.. mohaha.
Nobody will see me cause im dark like the wind.. mohaha.
Att bo i Uddevalla är som att befinna sig i evigt mörker?!
Action i (på?) food court:en i Kista Galleria igår.
Där många dagar i veckan nu..:eating: Bra mat med mycket variationsmöjligheter. :D
Va du i Kista på jobb, eller julklappsärende?
Va där och plåtade för BB.. tyvärr var jag i usel form.. svårt att hålla diet för en plåtning....*grr*
Va där och plåtade för BB.. tyvärr var jag i usel form.. svårt att hålla diet för en plåtning....*grr*
Frugan din verkade inte ha samma problem, men du såg lite plufsig ut.
*whistle*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.