handdator

Visa fullständig version : Störningsinslag på gymmet

Sidor : [1] 2 3

Herkulez
2005-09-25, 18:08
vilket är det värsta störningsmoment på gymmet för er?

själv hatar jag dom som ska börja föra diskussioner på gymmet, finns 3st på mitt gym som ska prata före, under och efter alla jävla set man kör, jobbigt som fan när man håller på att förbereda sig mentalt för ett set *grr* . Jag är där för att träna, inte för att idka sociala samlag, småsnacka går an men inga djupare dialoger tack. Värst är väl den killen som envisas med att stå 10cm från ens ansikte, när man vänder sig om för börja köra setet tex så följer han med och man står likfan där med hans fula jävla tryne mittemot sig.

Nu är jag så snäll vill inte vara elak med dom och be dom fuck off för det är ju ändå inte varje dag jag träffar dom där och dom menar ju egentligen inget illa jadda jadda jadda

palme
2005-09-25, 18:10
När man märker att nån står bedvid när man kör och väntar på att få prata med en. Lite drygt.

LBacker
2005-09-25, 18:12

själv hatar jag dom som ska börja föra diskussioner på gymmet, finns 3st på mitt gym som ska prata före, under och efter alla jävla set man kör, jobbigt som fan när man håller på att förbereda sig mentalt för ett set *grr* . Jag är där för att träna, inte för att idka sociala samlag, småsnacka går an men inga djupare dialoger tack. Värst är väl den killen som envisas med att stå 10cm från ens ansikte, när man vänder sig om för börja köra setet tex så följer han med och man står likfan där med hans fula jävla tryne mittemot sig.

Nu är jag så snäll vill inte vara elak med dom och be dom fuck off för det är ju ändå inte varje dag jag träffar dom där och dom menar ju egentligen inget illa jadda jadda jadda

Sluta va så jävla bra då Herkan, då slipper du både hang arounds och folk som idoliserar dig. :)

RobbeliRobban
2005-09-25, 18:13
Stör mig som fan på alla som tränar i gäng, typ fem-sju pers som hänger i en hög kring en bänkpress och ockuperar den i en och en halv timme.

tuben
2005-09-25, 18:15
Folk som snackar länge samt dom som har en odör som inte går av för hackor.

Herkulez
2005-09-25, 18:15
Sluta va så jävla bra då Herkan, då slipper du både hang arounds och folk som idoliserar dig. :)
sant, vara populär är fan inget lätt liv =)
mina föräldrars fel att dom födde en så välskapt pojke, deras fel alltihop

för att inte prata om folk som ska snacka med en hela tiden fast man har på mp3 spelaren på högvolym........

Weird
2005-09-25, 18:17
Stör mig som fan på alla som tränar i gäng, typ fem-sju pers som hänger i en hög kring en bänkpress och ockuperar den i en och en halv timme.
aa sånt e rikigt störande, men värre e nog när det kommer hockykillar som kör bänk latsdrag sen går hem

Lallle
2005-09-25, 18:18
Det finns nog inget som jag stör mig på riktigt på gymmet, känns mest som jag är ett störningsmoment.

thomast
2005-09-25, 18:19
Det är jobbigt med snackare. Men värst är ändå när människor kommer fram och frågar hur många set man har kvar, vilket oftast är alla för man har inte hunnit börja med första övningen. När de sedan fått svar bestämmer de sig för att stanna kvar och stirra, glo, stressa upp mig som lyfter och lägga in någon dum kommentar mellan seten.

RobbeliRobban
2005-09-25, 18:20
aa sånt e rikigt störande, men värre e nog när det kommer hockykillar som kör bänk latsdrag sen går hem

Ja hockeykillar. Men snäppet värre är lyftare som envisas med att träna på ngt ställe där det bara finns två stänger.

mystic[-_-]
2005-09-25, 18:22
Ja gymturken som han kallas på vårat gym är ganska störande. Behöver ha hjälp för att spänna sitt bälte (han använder 2), dra på sig handledsskydd, spänna handledslindor, linda knälindor.

Sen frågar han om pass mitt i setet man håller på med. Han tar 50 kg hantlarna i hantelpress för bröst och får inte upp skiten själv ens man måste ge han hantlarna för att sedan hjälpa till väldigt mycket för att han ska göra 0.5 rep själv sen 3-4 forced. Efter det skriker han JA!!!!

userfriendly
2005-09-25, 18:24
saker jag stör mig på under träning, dock händer det inte så mkt på Fairing faktiskt vi e duktiga på att sköta oss där:

*folk som hjälper andra på ett "elakt" och elitistiskt sätt
*folk som raggar eller försöker prata under själva setet eller distraherar en
*elaka (killar) som tror att man som tjej inte kan lyfta nåt alls o tar vikter (spec av vadpressen) fast man inte är klar
*när de spelar COPA COBANA på gymmet.. *alltid*

* (detta är iof rätt kul) folk som råkar köra EXAKT samma pass som en själv, samma övning vid samma tidpunkt i samma följd :D

*när jag inser att jag inte orkar lika mkt som jag trodde :em:

jaa jag e lättirriterad just nu

Lallle
2005-09-25, 18:24

Sånt händer aldrig på mitt gym. Det roligaste jag sett var när två taniga killar körde bänk-marklyft.

LBacker
2005-09-25, 18:29
sant, vara populär är fan inget lätt liv =)
mina föräldrars fel att dom födde en så välskapt pojke, deras fel alltihop

för att inte prata om folk som ska snacka med en hela tiden fast man har på mp3 spelaren på högvolym........

Undviker man helt ögonkontakt så går det ofta att komma undan (samtidigt infinner sig en viss känsla av social missanpassning), men nu är du ju den största internetkändis som Boden haft, då blir det rätt lurigt. :)

thomast
2005-09-25, 18:33
Sånt händer aldrig på mitt gym. Det roligaste jag sett var när två taniga killar körde bänk-marklyft.

Haha. En annan favoritövning att beskåda är bicepscurl-marklyft. *flex*

Herkulez
2005-09-25, 18:33
Undviker man helt ögonkontakt så går det ofta att komma undan (samtidigt infinner sig en viss känsla av social missanpassning), men nu är du ju den största internetkändis som Boden haft, då blir det rätt lurigt. :)
haha

nämen det är ett mindre källargym där alla känner alla så det går inte att ignorera dom, dom dras ändå till en som jense dras till sin mamma.

Mass-Tech
2005-09-25, 18:34
Alla som springer runt och pratar i mobil, plus dom som spendera 45min i sträk i den endas CC *grr27*

LBacker
2005-09-25, 18:36
haha

nämen det är ett mindre källargym där alla känner alla så det går inte att ignorera dom, dom dras ändå till en som jense dras till sin mamma.

Hahaha :D

Jense, kom ihåg, jag skrattar MED dig.

Lallle
2005-09-25, 18:37
Haha. En annan favoritövning att beskåda är bicepscurl-marklyft. *flex*

haha hur går den till?

Runda Grodan
2005-09-25, 18:38
STEP AWAY FROM THE DUMBELRACK!!! :insane:

Big_Vik
2005-09-25, 18:41
Kristna fundamentalister. Man blir så arg :insane:

Cilia
2005-09-25, 18:44
Jag är alldeles för otrevlig för att någon ska orka störa mig.

Frippe_L
2005-09-25, 18:45
haha hur går den till?

kör marklyftet med grepp som om du ska curla stången, sen lyfter du upp den och curlar. *flex*

jakke
En kille tränade med tandskydd!!! samt fixade till luggen mellan varje set. Det sabbade mitt pass

Mass-Tech
Kristna fundamentalister. Man blir så arg :insane:
Var fan tränar du? I knutby?

internethjälten
2005-09-25, 18:52
En kille tränade med tandskydd!!! samt fixade till luggen mellan varje set. Det sabbade mitt pass

Hahahaha, vilken lirare - finns han på bild/film ??? -vill se !

LBacker
2005-09-25, 18:53

Haha, kan man få vara med i ditt liv en dag?

Cilia
2005-09-25, 18:54
Haha, kan man få vara med i ditt liv en dag?
you are welcome!
det är ganska kul faktiskt. Ofta mycket skratt
tro det eller ej!

mini_Arnold
2005-09-25, 18:56
Tunnisar som tror att dom är Arnold. :D
Annars är det dom med parfym som stör mest.

LBacker
2005-09-25, 18:57
you are welcome!
det är ganska kul faktiskt. Ofta mycket skratt
tro det eller ej!

Perfekt, jag lämnar en Cilia-PRAO-ansökan sen.

H.Emanuel
2005-09-25, 19:05
Det finns nog inget som jag stör mig på riktigt på gymmet, känns mest som jag är ett störningsmoment.
:hbang:

PyToN
2005-09-25, 19:10
http://www.manligt.net/viewtopic.php?t=5120 ;)

Allan
2005-09-25, 19:12
Nu ska vi se här...Folk som snackar i mobil - DÖDA!!!!!
Folk som har mp3:n på så högt att man måste vråla åt dem att inte ta mina vikter - DÖDA!!!
Folk som inte klarar av att lägga tillbaka de jättetunga hantlarna i racken - Hudfläng och gnid in med citron!!!

Ungefär så......

allan

Allan
2005-09-25, 19:14
http://www.manligt.net/viewtopic.php?t=5120 ;)

...allt inom Hudvård och kroppsvård?????????

:MrT:

allan

nemd
2005-09-25, 19:17
Folk som har mp3:n på så högt att man måste vråla åt dem att inte ta mina vikter - DÖDA!!!
Folk som inte klarar av att lägga tillbaka de jättetunga hantlarna i racken - Hudfläng och gnid in med citron!!!

Ungefär så......

allan

Kan bara hålla med där. Och sen dem som inte kan plocka av sina vikter efter sig. Då man kommer inte och så är det 4 bänkpressar med vikter och en skivstång med vikter på en ställning. Man vet inte om nån kör eller inte.

Hehe det där med hantlarna, det hände en rolig grej. Det låg 6 hantlar på golvet som jag sett en kille andvända, detta var 20 minuter efter jag sett han, dem låg fortfarande kvar. JAg gick och la upp dem. Sen kommer han efter 2 minuter och ska köra igen, haha och då andvände andra dem hantlarna, haha :D

bubbe
2005-09-25, 19:22
som sagts innan, jag är nog ett rejält störningsmoment själv!

gormar när det blir tungt, har hänt att ett gäng har kommit fram och frågat hur många set man har kvar när man fortfarande värmer upp i böjen, och då ska man ändå ockupera ställning och stång i ca 1 1/2 timme, tror folk kan bli lite skraja och tycka jag tar mycket utrymme när jag kastar ner stången efter en lyckad pushpress.

Saker jag hakar upp mig på, passare som snackar med brudar i 10 min när dom har sagt innan dom gärna hjälper till (vänder man sig till någon annan iofs)

när cdspelaren pajar och det blir lugna favoriter (per gessle) precis när man ska till och köra tunga marklyft.

När folk slänger ner hantlarna, tror inte det är riktigt bra för dom eller golvet speciellt när det inte ligger någon gummimatta under.

Mikeman
2005-09-25, 19:23
Stör mig på när folk ockuperar en maskin under väldigt lång tid.

Stör mig på folk (har inträffat 2 gång) kommer fram och ska ge tips som är helt värdelösa eller inte stämmer och dessutom är räkor. ARRGH.

Folk försöker snacka med en innan och under ett set. HATA!

Annars är det lugnt.

mr ruhl
2005-09-25, 19:25

samma här, fast det brukar vara nåt gäng med hockey alt fotbollskillar som ska köra 1/4 böjjar..

Mass-Tech
2005-09-25, 19:28

allan
Folk har oftast det för att inte själv bli störda.

hubbabubba
2005-09-25, 19:30
När man ber om passning på hantelpressen så står dem 1cm ifrån en och andas en i näsan, det är för jvla irriterande.

Allan
2005-09-25, 19:35
Folk har oftast det för att inte själv bli störda.

Jag är ytterst medveten om det. Men de blir lika störande som nån med ögonbindel - hör ingenting, och emellanåt måste man faktiskt be folk att flytta sig.

allan

Big_Vik
2005-09-25, 19:43
Var fan tränar du? I knutby?

medveten om att jag använder ordet fundamentalist fel nu. :angel: vad jag menar är de som är väldigt strikta i sin kristna tro och inte nog med det, de försöker pracka på en skiten, mitt under mina set, berättelser om deras frälsning och så *grr27*, men givetvis ger man igen sen med att lira "Christraping black metal" på högsta volym :devil:

Dalì
2005-09-25, 19:45
Snubbarna som ockuperar benpressen i 35-40 min. Och kör 91 set a 39 reps. Och pratar 3-4min om hur helgen var med vilka brudar de var med o hur mycket promille de kom upp i !! *grr27*

everete
2005-09-25, 19:49

precis ;)
jävla noobs!! 16-18åringar som tränar i grupp.

everete
2005-09-25, 19:52
jag är less på folk som kikar snett när man stonkar och skriker, släpper vikter och skramlar.

efter varje set bör man släppa sig och rapa för att vara hardcore.. men det har inte alla fattat

Angus
2005-09-25, 19:54

Ungefär så......

allan

Bra där!!

stör mig även på styrketränande som är mer narkomaner än idrottare (om ni förstår vad jag menar)

J.Saarela
2005-09-25, 19:56
Bra där!!

stör mig även på styrketränande som är mer narkomaner än idrottare (om ni förstår vad jag menar)

nä berätta?

Trance
2005-09-25, 19:59
Hatar miffon som slänger hantlar/skivstångar när de kör övningar eller vikter där de absolut inte behöver det.

Annars hatar jag nog de flesta, förutom snygga tjejer.

mangemani
2005-09-25, 20:02
finns en på gymmet som ska börja tok prata med en mitt i en övning.
tex så kan man försöka med att slå sitt personliga rekord och från ingenstans dyker denna människa upp(kan vara när man håller på att ta i som fan för att förska få upp vikten)och börjar snacka om allt möjligt(han är ungefär som den där störiga grannen i filmen "drömkåken").
och det spelar ingen roll hur uttråkad eller less man ser ut,han babblar på ändå,på alla andra funkar den där "snea blicken" samt några suckningar(dom brukar då fatta),men nej nej,inte har det nån effekt på denna människa inte.

Bjorne
2005-09-25, 20:13
Ja hockeykillar. Men snäppet värre är lyftare som envisas med att träna på ngt ställe där det bara finns två stänger.Min Ac har inget annat val :p

Vi kan nog blockera ställningen i en och en halv timme, speciellt när folk ska köra med dräkt/tröja.

Shadow Warrior
2005-09-25, 20:17
Jag blir cp på power racken dom byggt på gymmet (WORKOUT CENTER GÄVLE), stängerna man stoppar in från sidan passar precis in och nu hade dom fastnat totalt eller så hade dom bestämt sej för att ingen fick ställa in höjden längre, försökte banka ut den ena med en 5kgs platta och hela gymmet stannade upp för att stirra på mej, och sen blir jag förbannat irriterad på "dom där" som bara måste ockupera den enda olympiska stången där det finns itrymme att köra mark och sånt....

z_bumbi
2005-09-25, 20:20
Stör mig på när folk ockuperar en maskin under väldigt lång tid.

Ta en annan eller fråga om du får träna mellan?

s_himself
2005-09-25, 20:23
Annars hatar jag nog de flesta, förutom snygga tjejer.

äh, vi förstår nog alla här att du bara spelar ett spel.. du hatar ingen. Du är lika kärleksfull som Di Leva IRL. ;)

Semiramis
2005-09-25, 20:28
Folk som kommer fram och undrar om jag använder den där bänken (som står flera meter bort) mitt i ett knäböjsset.

myggan
2005-09-25, 20:40
inget som egentligen stör mig

lite roliga saker, har sett någon träna i basker och sån gubbkeps (dom kom alså inte i det utan bytte om till träningskläder och plommonbasker :D)

clash
2005-09-25, 20:44
Inget spec. men det känns lite tråkigt ibland när jag vill snacka med nån om lite djupare saker som känns viktiga för mig och min personliga utveckling och de bara skall mala på med sin jävla träning o sina jävla set hela tiden.

mini
2005-09-25, 20:49
Folk som vill prata under ett set. (Egentligen folk som vill prata med mig på gymmet alls.)
Folk som inte kan låta bli att kasta hantlar och stänger bara för att det låter tufft. Frågade en nisse en gång om han inte orkade sista halva reppen i sitt 80-kilos marklyft. Han slängde inte stången efter det.

Piranha
2005-09-25, 21:05
Folk som pekar och glor.

Pingu
2005-09-25, 21:12
Jävligt irriterande att alla ska erbjuda kli hjälp på min pung hela tiden

Piranha
2005-09-25, 21:15
Jävligt irriterande att alla ska erbjuda kli hjälp på min pung hela tiden

stoppa in den i brallorna då..

Cinna hadde en sån där flasher på gymmet i somras, nån gubbe som körde baksida axlar liggandes i cablecrossen i adidasshorts utan innerbyxor.

Tror hon fick byta övning ..

Pez
2005-09-25, 21:18
stoppa in den i brallorna då..

Cinna hadde en sån där flasher på gymmet i somras, nån gubbe som körde baksida axlar liggandes i cablecrossen i adidasshorts utan innerbyxor.

Tror hon fick byta övning ..
"This is a family place.. put the mouse back in his house Mister." :laugh:

Pingu
2005-09-25, 21:18
Jag har ju blöja på mig, men ändå ska dom trilskas

Scratch89
2005-09-25, 21:30
Har också en lirare som tränar med tandskydd. Ingen aning om varför.
Han talar även om att man ska göra många "situps" om dagen för att bränna bort magen, samt att gynstolen funkar för att få snygga lår.

Hatar även discokillarna, två invandrarkillar på 17 år, som tränar alldeles för tungt och klarar inte en enda rep själv, utan passaren blir tröttare än de själva när de ska hantelpressa.

Har även stora killar som tränat i 15 år fast de har inte utvecklats på 10, utan har 5 stora tröjor på sig och endast kör armar. När man frågar varför de inte böjer så är det för att de skadade ena knät för 7 år sedan, och att de vilar.

USCH.

Verni
2005-09-25, 21:49
Folk som använder mössa när dom tränar.

Folk som böjer mer på ryggen i knäböjen än benen.

Folk som inte vet vilka muskler man tränar när man gör en övning. (hur svårt kan det vara att förstå LITE anatomi egentligen)

Tjejer som kör med en kilos vikter och är rädda för att ta i. (Ja för tar man i blir man en äcklig ådrig bodybilder *rolleyes*)

Folk som står vid crosstrainer maskinerna fastän dom är anorektiker.

Intruktörer som är pinnsmala.

14:åringar som bara tränar mage och biceps.

Folk som är anorektiker och säger att dom inte vill bli för stora.

Där fick jag nog med det mesta :naughty:

mini_Arnold
2005-09-25, 22:03

Folk som inte vet vilka muskler man tränar när man gör en övning. (hur svårt kan det vara att förstå LITE anatomi egentligen)

Tjejer som kör med en kilos vikter och är rädda för att ta i. (Ja för tar man i blir man en äcklig ådrig bodybilder *rolleyes*)

:thumbup:

Svedberg
2005-09-25, 23:01
Har en riktigt härlig kille på gymmet, sist när jag och tjejen var nere och tränade så drog han en 1a på 150kg mark me bananrygg. detta var medans jag värmde upp. han slängde på lite vikt men ändrade sig och ökade till 190kg. resten av passet så gick han antingen
1. fram till stången andades tungt och greppade tag i den flera gånger
2. värmde upp inför sitt lyft
3. råkade få mobilsamtal

när jag då nästan var klar med passet, ca 12 set bänk, 3-4 set hantelpress, ett skapligt antal set triceps, så tog han av så tog han fram några "kubbar" och körde några reps kronlyft på ca 130kg.

Stör mig enorm på den här killen, kan aldrig sätta ner stången när han kör marklyft utan det ska smälla som satan, samma sak med hantlar/vikter/stänger i övrigt.

Nått pass stog han brevid mig och skröt hur stark han var(i den övningen jag körde) för sina polare... *screwy*

carlsm
2005-09-25, 23:16
Största störningsmomenten är:

Folk som grupptränar.

Grupptränare som pratar mer än de tränar.

Spotlightsen man får i ögonen vid hantlarna. Nån idiot som bestämt att de ska vara där och förblinda en när man tex kör hantelpress.

Maskiner och bänkpressarbänkar som ställts på snedden. Jävligt svårt att hitta "stödlinjer" i taket eller väggarna för att lättare göra "raka" övningar.

Men framförallt annat: den satans jävla bögmusiken som till 99% aldrig passar mig!

Monoxide
2005-09-25, 23:37
Folk som helt obefogat klonkar med vikterna i typ hantelbänkpress. Speciellt när de högreppar... *cry*

Monoxide
2005-09-25, 23:41
Edit:

Samt män som är nakna alldeles för länge i omklädningsrummet.
1.Ta av dig kläderna
2. Duscha
3. Torka dig
4. Ta på dig kläderna

INTE

1. Ta av dig kläderna
2. Duscha
3 Torka dig
4. Håll en konversation i fem minuter med dolmen dinglandes i vind för våg. (Gör det defintivt inte med ena foten uppe på en bänk.)

The things I've seen... :(

Avesta
2005-09-25, 23:51
en tjockis som skulle köra chins varje träningspass därför att det var så "skönt med vingar när man skulle lägga sig över en tjej och ****** henne" *screwy*. Han var genomsvettig efter att ha sprungit i nån timme, sen skulle man böja sig ner för att hjälpa honom upp. Hade på sig shorts så allt rinnande svett, lukt och hår gjorde att man blev kokade inombords, sedan så fick jag ont i ryggen och berättade till en annan kille, han sa att precis samma sak hade hänt honom.
Till slut fick jag nog, en vacker dag när han bad om hjälp sa jag "jag får ont i ryggen och du väger inte lite" på ett skämtsam sätt. Han hatade mig sen dess.

MilkmaN
2005-09-26, 00:02
Angåeende det där med nakenhet har vi en go kille i A-laget.

När han byter om tar han i princip av sig skorna och knäskyddet sist, sen kan han stå helt naken med röven i vädret och leta efter något i sin väska en jävla stund. Nåja, han kanske inte verkar så kul men det är det.

Bjorne
2005-09-26, 00:11
Folk som är rädda för att slappna av, syftar främst på yngre folk, som lämnar maskiner så fort man frågar ifall de har mycket kvar, fast man vet om att de inte är klara, säger till dem att det inte är bråttom, men de säger att det är lugnt, senare under passet ser man hur de börjat köra vid maskinen igen. Samt folk som kollar ner på andra tränande. Det är sådant jag brukar irritera mig över, annars är det nog rätt lugnt. Eller musiken är rent åt helvete också, samt folk som inte hänger tillbaks viktskivorna på rätt ställe.

prime^
2005-09-26, 00:17
Stör mig på folk som tränat länge och e riktiga biffar som trackar ner och stör sig på folk som e svagare(yngre eller äldre) som gör allt för att bli starkare.. Alla var nybörjare non gång. Hjälp och ge komplimanger istället

(Ja jag e en av dom svagare som e nybörjare :$, ja då vart man väldigt impopulär nu bland dom flesta? =))

Ninjamicke
2005-09-26, 00:33

hehe du fick med allt :)

Pez
2005-09-26, 00:41
Stör mig på folk som tränat länge och e riktiga biffar som trackar ner och stör sig på folk som e svagare(yngre eller äldre) som gör allt för att bli starkare.. Alla var nybörjare non gång. Hjälp och ge komplimanger istället

(Ja jag e en av dom svagare som e nybörjare :$, ja då vart man väldigt impopulär nu bland dom flesta? =))
Ja.

Skämt åsido - det är minst lika störigt med folk som hela tiden går i försvarsläge och tror att alla ser ner på dom bara för att dom är svagare/mindre på gymmet. Var dig själv och sluta blotta strupen hela tiden.. folk som tränar är som folk i allmänhet, huruvida man är trevlig eller ej är inte beroende av storleken på ens biceps ffs. På "mitt" gym finns det grymt trevliga 130kgs-snubbar såväl som lika grymt otrevliga små 60kgs-fjärtar. Fler av den förra än den senare.

chidde
2005-09-26, 01:15
jag orkar inte gå igenom tråden vid den här tiden...

... men jag antar att mobiltelefoner har varit uppe?

anyway, mobiltelefoner är jävligt irriterande
och sen det eviga snacket under passet

helt okej att man snackar i ett hörn när man é klar, jag är inte den som är osocial. ännu mer irriterande é när nån frågar saker när man kör, onödiga frågor... och så vill man inte vara otrevlig och inte svara, samtidigt som man försöker svara på ett sätt som säger: ser du inte att jag tränar?

Herkulez
2005-09-26, 01:43
Inget spec. men det känns lite tråkigt ibland när jag vill snacka med nån om lite djupare saker som känns viktiga för mig och min personliga utveckling och de bara skall mala på med sin jävla träning o sina jävla set hela tiden.
haha

Diana
2005-09-26, 04:20
*när de spelar COPA COBANA på gymmet.. *alltid*

:laugh:
Chandler...? :naughty: :D

Yes
2005-09-26, 04:39
Kan bara hålla med där. Och sen dem som inte kan plocka av sina vikter efter sig. Då man kommer inte och så är det 4 bänkpressar med vikter och en skivstång med vikter på en ställning. Man vet inte om nån kör eller inte.

Gäller dock inte benpressen. Två 50-kilos-klossar bör införas som standard. Jag är ju förfan både kort och svag - det är jobbigt att lyfta upp dom på ställningen!
*grr27*

Något jag stör mig ordentligt på är alla som möblerar om i gymet och sprider ut alla vikter så inget finns där det skall. Så kul är det inte att behöva bära bänkar och vikter kors och tvärs genom gymet.

Mikeman
2005-09-26, 05:22
Ta en annan eller fråga om du får träna mellan?

Gymmet är inte stort och det finns typ bara en maskin av varje.
Är det sen 2 st som kör vilket är ganska vanligt känns det enbart stressigt att köra mellan.
Är det en person kan man givetvis fråga om man kan få hoppa in.

TheBeanSeed
2005-09-26, 06:42

Japp, det låter som du fick med allt .. :thumbup:
och nästan så att vi tränar på samma ställe!

Pingu
2005-09-26, 08:22
Det enda störiga jag kan komma på är väl dom få som kommer 2 cm från mitt ansikte och ska snacka när jag kör. Det är svårt att störa mig

JJ
2005-09-26, 08:33
Folk som går för nära när man kör knäböj.

Klo
2005-09-26, 08:45
']Ja gymturken som han kallas på vårat gym är ganska störande. Behöver ha hjälp för att spänna sitt bälte (han använder 2), dra på sig handledsskydd, spänna handledslindor, linda knälindor.

Sen frågar han om pass mitt i setet man håller på med. Han tar 50 kg hantlarna i hantelpress för bröst och får inte upp skiten själv ens man måste ge han hantlarna för att sedan hjälpa till väldigt mycket för att han ska göra 0.5 rep själv sen 3-4 forced. Efter det skriker han JA!!!!

2 bälten... :laugh: :laugh: :laugh:

Kebab-Arne
2005-09-26, 08:47
Folk som går för nära när man kör knäböj.

Instämmer.

Sen har vi en som jag nämnt i nån annan tråd en som får för sig att gå på händerna på gymmet. Har ifs bara sett det några gånger men har ingen lust att få en fot i huvudet oavsett vad jag kör.

Lillgrabben
Mindre tänkta individer som ska passera just bakom mig då jag tänker försöka göra någon ( för mig ) hygglig knäböjsvikt. Fattar dom inte att de svävar i omedelbar fara om jag råkar tappa stången / tippa bakåt ( har aldrig hänt men men) ?!

Något annat som är otroligt störande är självutnämda passare. Dessa idioter kommer springande så fort som man tränar lite tyngre än medelsvensson tror de att man bommar lyftet ( pga att det går lite långsammare tackvare belastningen). Så fort de kommer fram så rycker de stången & kastar tillbaks den i ställningen. Törs jag säga att de här filurerna har fått sig mer än en rejäl avhyvling?

norsk_gadd
Passare som alltid går in för tidigt och tvingar en att köra ofrivilliga forced reps, samt killar som står läskigt nära när de passar en i knäböj. *grr27*

T-train
2005-09-26, 08:50

Äh..det optimala sättet att få undan flygigt hår på är och förblir mössa. Jag sk-ter i vad folk tänker, huvudsaken är att jag inte har en massa hår i munnen under seten :booty:

prime^
2005-09-26, 08:54
Ja.

Skämt åsido - det är minst lika störigt med folk som hela tiden går i försvarsläge och tror att alla ser ner på dom bara för att dom är svagare/mindre på gymmet. Var dig själv och sluta blotta strupen hela tiden.. folk som tränar är som folk i allmänhet, huruvida man är trevlig eller ej är inte beroende av storleken på ens biceps ffs. På "mitt" gym finns det grymt trevliga 130kgs-snubbar såväl som lika grymt otrevliga små 60kgs-fjärtar. Fler av den förra än den senare.

Jo, d håller jag med om, finns många småfisar som e otrevliga. Men kan bara tala för mig själv o vad jag har upplevt. O jag finner mig inte otrevlig då jag tar all vettig kritik till mig och blir glad om non biff snackar med mig. Dessutom inte e högljud för då skäms jag :D

tenchi
2005-09-26, 09:19
De som ockuperar maskiner och bänkar är irriterande. Folk får för min del klä sig hur de vill men det ser faktiskt rätt kul ut med guldkedjor runt halsen när man tränar...

Folk som GLOR och PEKAR och helt uppenbart TISSLAR och TASSLAR är värst av allt. Va mycket sånt på mitt förra gym (STEP IN LULEÅ).

myggan
2005-09-26, 09:55
Edit:

Samt män som är nakna alldeles för länge i omklädningsrummet.
1.Ta av dig kläderna
2. Duscha
3. Torka dig
4. Ta på dig kläderna

INTE

1. Ta av dig kläderna
2. Duscha
3 Torka dig
4. Håll en konversation i fem minuter med dolmen dinglandes i vind för våg. (Gör det defintivt inte med ena foten uppe på en bänk.)

The things I've seen... :(

haha.. påminner mig om en syn jag ALDRIG kommer att glömma.

Kommer halvtrött inhasandes på gymmet någon vardagsförmiddag.. lite folk som vanligt.
Öppnar omklädningsrummet och möts av den mest skräckinjagande blicken jag sett.
Där sitter en kille utan ett hår på hela kroppen eller huvudet, naken på bänken framför mig i någon slags inte alltför obekväm sittställning och lapar på en banan.
Hela passet var förstört efter det, ryser fortarande :(

Honn
2005-09-26, 09:57
Jag stör mig på passare i bänkpressen som kliver lite för långt fram. Usch. Skulle jag vilja ha deras pung dinglandes ovanför ansiktet så hade jag bett om det och inte om passning.

AngelLove
2005-09-26, 10:07
haha.. påminner mig om en syn jag ALDRIG kommer att glömma.

Kommer halvtrött inhasandes på gymmet någon vardagsförmiddag.. lite folk som vanligt.
Öppnar omklädningsrummet och möts av den mest skräckinjagande blicken jag sett.
Där sitter en kille utan ett hår på hela kroppen eller huvudet, naken på bänken framför mig i någon slags inte alltför obekväm sittställning och lapar på en banan.
Hela passet var förstört efter det, ryser fortarande :(

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Lasse Kongo
2005-09-26, 10:21
Folk som börjar prata med en under ett set, det är det abs värsta som finns, är ju för fan en oskriven regel.

zanzi
2005-09-26, 11:00
Folk som skrämmer iväg tjejer genom att ragga eller stirra på dom. Finns redan för få tjejer som tränar seriöst som det är.

Metal_boy_
2005-09-26, 11:14
Idioter som sitter och vilar på grejerna bara, och pratar i mobil. Fotbollsnördar som springer omkring i sina svettiga nerrullade strumpor.

Piranha
2005-09-26, 11:16
Idioter som sitter och vilar på grejerna bara, och pratar i mobil. Fotbollsnördar som springer omkring i sina svettiga nerrullade strumpor.

STAMPA MOBILER PÅ GYMMET

Metal_boy_
2005-09-26, 11:19
STAMPA MOBILER PÅ GYMMET

heheee, har lust med det.

Überbiffen
2005-09-26, 11:20
Nope, inget. Delvis mitt gym så folk anpassar sig. ;)

Metal_boy_
2005-09-26, 11:21
Jag stör mig på passare i bänkpressen som kliver lite för långt fram. Usch. Skulle jag vilja ha deras pung dinglandes ovanför ansiktet så hade jag bett om det och inte om passning.

Tror man är på spa. Piggare ögon efter en svettig testikel på varje. :D

D Andersson
2005-09-26, 11:23
Ja det är väl det vanliga...

Folk som speglar sig/kollar sin frisyr/står och spänner sig/snackar och skrattar högt med sina polare/pratar i mobil etc. D.v.s. alla som bara tar en djävla massa plats och lika gärna kunde sitta på ett café eller vara hemma.

Folk som kör alldeles för tungt/ostrikt/felaktigt etc. är bara roligt att titta på.

Ryska_raketen
2005-09-26, 11:24

en anledning till att man "kliver fram" så pass långt, kan ju vara att det är bekvämare att stå så. Utan att behöva böja sig ner med ryggen. Det finns ju en anledning med andra ord. Sen tycker ja inte du ska vara så jävla grinig, var glad att dom passar dig istället!

mini_Arnold
2005-09-26, 11:25
Hade jag passat dig i bänk hade jag fisit på dig.

Krampus
2005-09-26, 11:28
En pojke av ursprung från mellanöstern bestlutade sig häromdagen för att supersetta bänkpress-hantellpress-scotcurl av ngn obegriplig anledning..

Bror och far följde med som passare på han monstervikter (4:or på 80kg i bänken...).
Jag tänke i min enfalld att jag hoppar in och värmer i bänken medans han springer omkring till sina andra övningar, som f.ö inte ens utfördes i samma rum.
Fy på mig då! Killen har vait borta i tre minuter, men kommer direkt springade när jag lägger mig och säger: "Urschäkta! Jak koer!".
Ok, tänkte jag, han är snart klar, log vänligt, men möttes av en blick som kunde döda...

Då går killen ut igen med farsan och brosan och bänken står tom i fem minuter till innan han kommer tillbaka och kör en 4:a på 80 med hjälp...

Mer av respekt och ödmjukhet, än för det faktum att de skulle slå mig med skor, väntade jag, inte helt tålmodigt, i fem minuter till...

Sen fick jag köra. :)

Kitano
2005-09-26, 11:29
Folk som aldrig reppar över 10 reps!

Kwon
2005-09-26, 11:36
Mer av respekt och ödmjukhet, än för det faktum att de skulle slå mig med skor, väntade jag, inte helt tålmodigt, i fem minuter till...

Sen fick jag köra. :)

Respekt , Ödmjukhet och framför allt TÅLMODIGHET [är en dygd, Balla Da Li/Ta i trä] varar längst! :thumbup:

Piranha
2005-09-26, 11:38
Respekt , Ödmjukhet och framför allt TÅLMODIGHET [är en dygd, Balla Da Li/Ta i trä] varar längst! :thumbup:

Tillkalla Griip omedelbart ..

Nä boka 2 maskiner paralell är okej , men då får man var beredd att släppa en av dem.

Bara ge han fingret.

Kwon
2005-09-26, 11:39
Tillkalla Griip omedelbart ..

Nä boka 2 maskiner paralell är okej , men då får man var beredd att släppa en av dem.

Bara ge han fingret.

+Proppen!!!!ONE!! :thumbup:

Krampus
2005-09-26, 11:42
Men förstå grabbs! De skulle kasta skor på mig!! Fatta förnderingen...
Bäst att tillkalla både *** OCH Griip!

Piranha
2005-09-26, 11:49
Men förstå grabbs! De skulle kasta skor på mig!! Fatta förnderingen...
Bäst att tillkalla både *** OCH Griip!

Hadde dem buffalodojjor eller new rock ?

Krampus
2005-09-26, 11:55
Hadde dem buffalodojjor eller new rock ?

Typ buffalo.. Det är sant.. :(
Den ena hade ngt som såg ut som bruka för män..
Den andra var klädd som "FAME 1985"...
Farsan, +65år hade pannband á la fitnessbrud!

Tro fan man blev rädd liksom...

Davil
2005-09-26, 11:57
En kille som kör axelpress med 45kgs hantlar 3ggr/vecka och som alltid bokstavligt slänger ner hantlarna efter varje avslutat set.
Det smäller som f-n !

Annars kan jag störa mig på folk som tror de äger 3st maskiner samtidigt i 30minuters tid som man dessutom inte får köra emellan på...

...Eller folk som inte klarar av att plocka av vikterna efter sig.

Krampus
2005-09-26, 12:08
Nä, nu ska jag iväg och köra smalbänk och hänga på tre gula på varje sida för att det ska se mer ut, stöna erotiskt, svetta ner bänken med min nacke utan att torka av den och sen hoppas jag ngn sett mig och skriver om det här... Sho.

Piranha
2005-09-26, 12:10
Nä, nu ska jag iväg och köra smalbänk och hänga på tre gula på varje sida för att det ska se mer ut, stöna erotiskt, svetta ner bänken med min nacke utan att torka av den och sen hoppas jag ngn sett mig och skriver om det här... Sho.

Ta med kameran för jäsiken ..

everete
2005-09-26, 12:25
dom värsta är dom som ljuger, svikare... och dom som slår mina kompisar...

Ryska_raketen
2005-09-26, 12:27
dom värsta är dom som ljuger, svikare... och dom som slår mina kompisar...

öhh på gymmet ?

Mart|n
2005-09-26, 13:08

Varför?

Kitano
2005-09-26, 13:11
Varför?

Därför att du måste variera träningen, det är alltid samma personer som lyfter tungt jämt, dessa individer går dessutom också ofta omkring med småskador!
Det är säkert bra att träna tungt, men inte hela tiden!
Periodisering tack!

Grisen
2005-09-26, 13:13
Därför att du måste variera träningen, det är alltid samma personer som lyfter tungt jämt, dessa individer går dessutom också ofta omkring med småskador!
Periodisering tack!

Det finnst t ex styrkelyftare som nästan aldrig tränar över 5 reps.

Du vet att man kan träna lättare, men fortfarande få reps va?

Kitano
2005-09-26, 13:16
Det finnst t ex styrkelyftare som nästan aldrig tränar över 5 reps.

Du vet att man kan träna lättare, men fortfarande få reps va?

Det är jag mycke väl medveten om men jag tror inte alla går omkring och kallar sig för styrkelyftare bara för att de lyfter tungt!

jwzrd
2005-09-26, 13:16
Periodisering tack!

Hellre grov och halvtrasig än tunn och hel.

Kitano
2005-09-26, 13:17
Hellre grov och halvtrasig än tunn och hel.

Eller varför inte grov och hel!

jwzrd
2005-09-26, 13:19
Eller varför inte grov och hel!

Right :laugh:

Mart|n
2005-09-26, 13:20
Periodisering tack!

Förstår hur du tänker. Och känner igen mig också ;)

Grisen
2005-09-26, 13:21
Det är jag mycke väl medveten om men jag tror inte alla går omkring och kallar sig för styrkelyftare bara för att de lyfter tungt!

He he! Jag är med dig..

Jompi
2005-09-26, 13:50

Säger du det til len SLare som fäller ryggen? :laugh:

Jompi
2005-09-26, 13:57

Hehe, varöfr skulle dom?

Allan
2005-09-26, 17:16
Grabben som skulle passa mig, som har en sån där stoooor tröja på sig, en sån som hänger ner en bit. Han lutar sig fram för att hjälpa mig lyfta ut stången, jag stirrar uppåt och får se att han har jordens tältresning pågående under denna stora tröja.
...Det var bara att lägga in stången direkt och be nån annan om hjälp. Har inte sett honom vare sig förr eller senare...

allan

Herkulez
2005-09-26, 17:55
Grabben som skulle passa mig, som har en sån där stoooor tröja på sig, en sån som hänger ner en bit. Han lutar sig fram för att hjälpa mig lyfta ut stången, jag stirrar uppåt och får se att han har jordens tältresning pågående under denna stora tröja.
...Det var bara att lägga in stången direkt och be nån annan om hjälp. Har inte sett honom vare sig förr eller senare...

allan
:laugh: OMFG jag dööör

fintelligens
2005-09-26, 18:04
Ingen och inga. Alla lever i perfekt harmoni.

Scratch89
2005-09-26, 18:21
Allan: Jag hoppas att du tog hans nummer?

Vesseldahl
2005-09-26, 18:28
Pingponglirare, stora som små.

jwzrd
2005-09-26, 18:30

allan

F'låt, kunde inte kontrollera mig :em:

Kitano
2005-09-26, 18:40

allan

Vilket gym?

Baha
2005-09-26, 18:50
stör mig nästan aldrig på ngt just.

dock undrar jag vad folk tänker när dom lämnar en massa jävla vikter kvar på stången eller i benpressen.

eller när dom pratar i mobilen

eller kör curl i powerracket i 45 minuter *spy*

eller varför folk blir sura när dom vill att man skall passa dom i bänken och man grenslar deras ansikte och lite diskret släpper av en brakare :confused:

Metal_boy_
2005-09-26, 19:00

allan

Nu fattar jag inte. Fick snubben bånge av att hjälpa dig i bänken?

HookersUnited
2005-09-26, 19:31
Nu fattar jag inte. Fick snubben bånge av att hjälpa dig i bänken?
Vem skulle inte få det?

Kebab-Arne
2005-09-26, 19:38
Själv tror jag det var Allans 8 kg bling-bling som gjorde att grabben inte kunde den i styr...

Herkulez
2005-09-26, 20:00
Själv tror jag det var Allans 8 kg bling-bling som gjorde att grabben inte kunde den i styr...
haha du menar han trodde allan var en av dom :D

myggan
2005-09-26, 23:54

hur kan det störa dig? det är väl deras problem i så fall.. var glad att du vet "bättre" i så fall

Megatuttarna
2005-09-27, 00:07

allan

HAHAHAAAAA, Allan för fan :cryout:

Peter-N1
2005-09-27, 15:08
Det som stör mig mest är när det kommer in en riktigt snygg tjej och tränar. Man blir ju distraherad hela tiden. Man vill ju inte titta på henne, men blicken dras ju dit hela tiden.

Man vet ju själv hur irriterande det är när någon stirrar på en medans man tränar.

Fancy
2005-09-27, 15:16
Det som stör mig mest är när det kommer in en riktigt snygg tjej och tränar. Man blir ju distraherad hela tiden. Man vill ju inte titta på henne, men blicken dras ju dit hela tiden.

Man vet ju själv hur irriterande det är när någon stirrar på en medans man tränar.

Då handlar det nästan om chockfas!
Finns även motsatta scenarion!
Har hänt att en riktig "muskelbrud" med maskulint ansikte tränat någon gång, det var till och med för mycket för hela gymmet som för den kvällen bestod av bara stammisar som stirrade som höns!

tinus
2005-09-27, 15:21
Allan: :laugh: :laugh: Den var det roligaste jag hört på länge..

Stör mig enormt på alla små välfriserade småpojkar i djuuuupa v-ringade tröjor,utan en muskel på hela kroppen..som står och kör någon skum övning samtidigt som de står och pratar med sina fyra polare..Tar enormt med plats ..och inte har de vett att flytta på sig när man kommer och bär på ett par tunga hantlar och ska förbi *grr27* Glor gör de också... *rolleyes* :laugh:

Corpobal
2005-09-27, 16:57
Enda irriterande är väl folk som inte följer grundläggande gymetikett, men det händer faktiskt väldigt sällan. Där jag tränar nu så har dom satt upp papper där det står vissa regler som att man ska göra maskinen tillgänglig för andra medan man vilar.

Torka bort sin svett, plocka undan vikter, inte dricka direkt från vattenkranen utan använda flaska och ett par saker till. En sak som också stör mig kom jag på är grupper på mer än två stycken som "hänger ihop" och drar runt på nåt slags kombinerat träningspass/kafferep.

Baan
2005-09-27, 17:04
Enda irriterande är väl folk som inte följer grundläggande gymetikett, men det händer faktiskt väldigt sällan. Där jag tränar nu så har dom satt upp papper där det står vissa regler som att man ska göra maskinen tillgänglig för andra medan man vilar.

Torka bort sin svett, plocka undan vikter, inte dricka direkt från vattenkranen utan använda flaska och ett par saker till. En sak som också stör mig kom jag på är grupper på mer än två stycken som "hänger ihop" och drar runt på nåt slags kombinerat träningspass/kafferep.

tror det du kallar för gymetikett är lite beroende på individen och vart man tränar, tränar du på ett välputsat maskingym så är det väl rätt vanligt att man går runt med en handduk att ligga på, men någon som är mer van vid källargym skiter nog fullständigt i sånt. själv anser jag det inte lite småtöntigt att bry sig om det kommer lite svett på något kudde eller liknande, så länge det inte handlar om liter svett. plocka bort vikter tror jag dock är mer en självklarhet

delta_mats
2005-09-27, 17:07
Personer som stönar, knöstar och låter allmänt konstiga under träningen kan jag störa mig på... Att man gör det vid vissa övningar som marklyft eller knäböj kan jag förstå.

TheBeanSeed
2005-09-27, 18:59
*grr27* Glor gör de också... *rolleyes* :laugh:

Jag retar mig på alla distraktionsobjekt, faan kan inte alla fräscha babes träna kl 0700 på morgonen eller nått? :sleep:

man kan ju skada sig, råka tappa nån hantel eller så... *grr27*

everete
2005-09-27, 19:23
självklart att man ska få prata i mobil på gymmet?!
Klarar ni inte av att ignorera nån som står och pratar ??

Runda Grodan
2005-09-27, 19:36
Senaste gången jag tränade var jag helt själv i gymmet. Det kändes lite konstigt. Lite människor vill jag nog ha där.

Kwon
2005-09-27, 19:37
Det går ju att träna på tider då det är folktomt i gymet om man verkligen vill det.

mr ruhl
2005-09-27, 20:17
Allan: :laugh: :laugh: Den var det roligaste jag hört på länge..

Stör mig enormt på alla små välfriserade småpojkar i djuuuupa v-ringade tröjor,utan en muskel på hela kroppen..som står och kör någon skum övning samtidigt som de står och pratar med sina fyra polare..Tar enormt med plats ..och inte har de vett att flytta på sig när man kommer och bär på ett par tunga hantlar och ska förbi *grr27* Glor gör de också... *rolleyes* :laugh:

förlåt, ska tänka på det i fortsättningen..=)

Jet
2005-09-27, 20:19
på alla som är så satans svaga! *slap*

Leon
2005-09-27, 20:21
på alla som är så satans svaga! *slap*

Ja, det är sant det. Det värsta jag vet är att behöva vänta på de kromade hundbenen framför spegeln, fan vad de klena småtjejerna ska stå ivägen för mig alltid.......

z_bumbi
2005-09-27, 20:25
självklart att man ska få prata i mobil på gymmet?!

Varför skulle det vara självklart?
Fler mobilfria gym till folket..

Cilia
2005-09-27, 20:27
give them to me!!! *L*

Jompi
2005-09-27, 20:34

Så om jag har ne mobil med mig på gymmet på en bänk avskilt från vikter och folk så får jag inte ha den där om mina farsa skuller inga om hämtning tex?

Okej om man upptar en bänk med att sitta ådösnacka så borde man ju få på skallen, men annars?

z_bumbi
2005-09-27, 20:44
Så om jag har ne mobil med mig på gymmet på en bänk avskilt från vikter och folk så får jag inte ha den där om mina farsa skuller inga om hämtning tex?

Om du sköter det snyggt är det ju mindre störande men skulle jag bestämma så skulle du inte få ha mobilen på ett gym där jag jobbar/är ansvarig/har mycket inflytande.

Varför ska du lägga mobilen på en bänk överhuvudtaget?

Vad hindrar dig från att fixa tiden för hämtning innan du börjar träna?

Lillgrabben
2005-09-27, 20:52

Mobiltelefonerande på gymmet är otroligt störande, finns knappast ngt mycket värre.

Enda gångerna jag har med mobilen påslagen har varit;

* då min sambo varit höggravid med våra 2 ungar

* de gånger jag har beredskapstjänst på jobbet

På gymmet är man för att träna & inte för att hitta nån fin maskin att leka telefonhytt i.

Jompi
2005-09-27, 21:01
Om du sköter det snyggt är det ju mindre störande men skulle jag bestämma så skulle du inte få ha mobilen på ett gym där jag jobbar/är ansvarig/har mycket inflytande.

Varför ska du lägga mobilen på en bänk överhuvudtaget?

Vad hindrar dig från att fixa tiden för hämtning innan du börjar träna?

En bänk från allt där mågna lägger grejer, ignen sitter där.

Om farsan aksnke tex är på möte och inte vet när han är färdig, ja det kan vara många orsaker.

jakke
2005-09-27, 21:05
Återigen killen som pluggar in tandskyddet när han tränar. Mellan setten står han alltid och fixar frisyren. Tål det inte
http://img9.echo.cx/img9/2249/angryboese0867yc.gif
Sen hans kompisar som hävdat att smala bic curl bygger "kula".
Dom tränar bara armar, axlar och bröst.

http://img103.exs.cx/img103/8325/angry2.gifhttp://img103.exs.cx/img103/1719/angry.gifhttp://img17.exs.cx/img17/4829/m2hmad2.gif

mangemani
2005-09-27, 21:06

själv tycker jag det är lite irriterande när det kommer in en snygg tjej och man INTE tittar på henne och koncentrerar sej på träningen,då blir det näsan upp i vädret direkt för henne,precis som "jamen skit i det då" och sen verkar dom sur på en under hela passet
:laugh: ,varit med om det några gånger nu.
vad förväntar sej dom egentligen,att alla ögon ska dras till dom när dom kliver in på gymmet eller :laugh: :laugh: ,det är ett gym,ingen krog god damn it.

Pez
2005-09-27, 21:12
En bänk från allt där mågna lägger grejer, ignen sitter där.

Om farsan aksnke tex är på möte och inte vet när han är färdig, ja det kan vara många orsaker.
Nu ska man ha i åtanke att de flesta som märks av med sitt mobilbabblande på gymmet är antingen a) Kontorsgubbar, vilka ofta har en fabläss för att misslyckas med att uppföra sig som en normal gymtränande öht, b) Din average "jag kommer dyka upp i en dokusåpa nära dig snart"-kille.. som mer än gärna diskuterar helgens rumlande i sin mesta överrösta musiken-samtalston (alt. pg av dålig täckning - GÅ UT FÖR FAN!) på bänken bredvid din i 15-20 minuter.

Om du har signalen på ljudlöst, går iväg till ostört område och håller samtalet kort är det väl ok... men då märks du heller inte.

Piranha
2005-09-27, 21:14
Nu ska man ha i åtanke att de flesta som märks av med sitt mobilbabblande på gymmet är antingen a) Kontorsgubbar, vilka ofta har en fabläss för att misslyckas med att uppföra sig som en normal gymtränande öht, b) Din average "jag kommer dyka upp i en dokusåpa nära dig snart"-kille.. som mer än gärna diskuterar helgens rumlande i sin mesta överrösta musiken-samtalston (alt. pg av dålig täckning - GÅ UT FÖR FAN!) på bänken bredvid din i 15-20 minuter.

Om du har signalen på ljudlöst, går iväg till ostört område och håller samtalet kort är det väl ok... men då märks du heller inte.

Hi hi hi jag trodde du skulle skriva Myten där Pez...

Krokodil
2005-09-27, 21:14
Gymraggare!!! *grr27*

xynd
2005-09-27, 21:35
snyggabrudar (går ej träna),folk som glor på en för man grymtar lite & folk med dom senaste träningskläderna fifan...

tuben
2005-09-27, 21:57
snyggabrudar (går ej träna),folk som glor på en för man grymtar lite & folk med dom senaste träningskläderna fifan...

Ja tacka vet jag en skitstor tröja som slutar vid midjan så det fladdrar direkt en fluga flyger förbi. För att inte tala om baggy-mjukbyxor med regnbågens alla färger som bränner hål i näthinnan bara det korsar ens synfält.
Inkludera en magväska så är det hardcore.

Jompi
2005-09-27, 21:59
ljudlöst+ vibratorn, kollar till mobilen i set pauser då de börjar närma sig.

Sen när jag väl pratar går jag ut i hallen.
Sen svarar man inte alls om det skulle vara en polare osv..

Corpobal
2005-09-27, 22:06
själv anser jag det inte lite småtöntigt att bry sig om det kommer lite svett på något kudde eller liknande, så länge det inte handlar om liter svett.

Jo visst, inget jag gör för min egen skull men man får anpassa sig till reglerna som finns på gymmet. Om jag skiter i det så kan jag inte förvänta mig att dom andra t.ex. tar undan vikterna...

bryggarn
2005-09-27, 22:43
Jag stör mig på alla "bänkare" som ska ockupera smithmaskinen med bänkpress. På mitt gym är den nästan alltid upptagen medans benpressen oftast är ledig.

Sen så är det jobbigt med alla tonåringar som tränar tre och tre och som blockerar nyckelmaskiner i evigheter.

jwzrd
2005-09-27, 23:11
ljudlöst+ vibratorn, kollar till mobilen i set pauser då de börjar närma sig.

Sen när jag väl pratar går jag ut i hallen.
Sen svarar man inte alls om det skulle vara en polare osv..

Dör en kines om du inte svarar? Kissar din mamma på sig? Förlorar du pengar?

Stäng av telefonjäveln på gymmet!

RobbeliRobban
2005-09-27, 23:17

han kanske har en moster med ett akut tillstånd som han kanske behöver köra till akuten i tid och otid? En gravid fru? etc.

fabulerat, men vissa måste kunna bli nådda, även om de råkar inneha ett gymkort som de vill utnyttja.

Baan
2005-09-27, 23:20

det gäller fan bli nådd överallt. mitt under böjsettet... passaren får fan ställa upp och hålla i mobilen så man kan snacka lite skit. det är snåt man har passare till.

Jompi
2005-09-27, 23:26

Här var vi balla:)

Skrev ju att jag inte får skjuss hem annars.

Trevligt med en vandring på 1.5 mil hem på kvällen, för att någon som du stör sig på att man går och pratar i telefon i gymmets hall.

Vilket nästan aldrig händer men.

tp_88
2006-03-10, 20:21
Med risk för att va dryg så....BUMP! :D

Kom idag på att jag stör mig en hel del på alla som ställer sina vattenflaskor/lägger sina handdukar på bänkar som de INTE använder. VARFÖR? Händer detta på era gym också?

Gurk-Burk
2006-03-10, 20:28
Med risk för att va dryg så....BUMP! :D

Kom idag på att jag stör mig en hel del på alla som ställer sina vattenflaskor/lägger sina handdukar på bänkar som de INTE använder. VARFÖR? Händer detta på era gym också?

Jepp, finns alltid nissar som av någon skum anledning ska använda en bänk, har sin handduk, vattenflaska+annat grejs på en annan bänk...

olle lindblad
2006-03-10, 20:31
Folk som strör vikter och hantlar över halva gymmet och inte fattar varför de ska plocka undan efter sig är grymt störande.

Fed up
2006-03-10, 20:35
det värsta är när de spelar riktigt dålig musik så högt så att det överröstar min ipod (tex. om man råkar placera sig precis under en högtalare). idag spelade de nån jävla operatechno (fredrik kempe?). det var fan det värsta jag hört.

en annan jobbig sak är när man råkar hamna nära nån som luktar riktigt äckligt. svårt att hålla fokus då.

en tredje störig sak är när man känner sig inkollad när man står i nån käck framåtlutad position. särskilt om man inte tänkt sig för riktigt och har på sig nåt ganska urringat linne.
eller om man över lag känner sig inkollad av nån mycket ocharmant typ. får en ju inte direkt att vilja stanna och köra ett par set till....

Metal_boy_
2006-03-10, 20:39
det värsta är när de spelar riktigt dålig musik så högt så att det överröstar min ipod (tex. om man råkar placera sig precis under en högtalare). idag spelade de nån jävla operatechno (fredrik kempe?). det var fan det värsta jag hört.

en annan jobbig sak är när man råkar hamna nära nån som luktar riktigt äckligt. svårt att hålla fokus då.

en tredje störig sak är när man känner sig inkollad när man står i nån käck framåtlutad position. särskilt om man inte tänkt sig för riktigt och har på sig nåt ganska urringat linne.
eller om man över lag känner sig inkollad av nån mycket ocharmant typ. får en ju inte direkt att vilja stanna och köra ett par set till....

Måste också skaffa en mp3-spelare. Jag är så förbannat trött på Rix FM som dom spelar på gymet, att jag spyr. Man står där och har lastat på skivstången för lite rodd och ska börja köra, så börjar nån fjolla med klädnypor på kulorna sjunga "goodbye my lover, goodbye my friend" *spy* Hur jävla taggad känner man sig då? :(

Fed up
2006-03-10, 20:40
Måste också skaffa en mp3-spelare. Jag är så förbannat trött på Rix FM som dom spelar på gymet, att jag spyr. Man står där och har lastat på skivstången för lite rodd och ska börja köra, så börjar nån fjolla med klädnypor på kulorna sjunga "goodbye my lover, goodbye my friend" *spy* Hur jävla taggad känner man sig då? :(

tvi för den karln. nej man behöver nån som är riktigt jävla rasande i öronen så man blir lite laddad.

Tigerkotten
2006-03-10, 20:48
Avskyr när folk stönar högt alla sina repetitioner,

Metal_boy_
2006-03-10, 20:49
tvi för den karln. nej man behöver nån som är riktigt jävla rasande i öronen så man blir lite laddad.

Iron Maiden Is The Real Deal!

Kwon
2006-03-10, 20:50

Iron Maiden - The Trooper

Fed up
2006-03-10, 20:52
Iron Maiden Is The Real Deal!

jag sa rasande.

Metal_boy_
2006-03-10, 20:52
Iron Maiden - The Trooper

Prisa Gud! :bow:

Metal_boy_
2006-03-10, 20:53
jag sa rasande.

Ja? :) Det gäller bara att välja rätt låt.

Fed up
2006-03-10, 20:55
Ja? :) Det gäller bara att välja rätt låt.

alltså, nu har jag inte lyssnat så mycket på iron maiden, men jag har aldrig uppfattat dem som rasande iallafall.

fast nu när jag tänker på saken funkar det med sjukt svängig musik också. rasande eller sjukt svängig is the shit.

Kwon
2006-03-10, 20:55
alltså, nu har jag inte lyssnat så mycket på iron maiden, men jag har aldrig uppfattat dem som rasande iallafall.

fast nu när jag tänker på saken funkar det med sjukt svängig musik också. rasande eller sjukt svängig is the shit.

Kanske inte alla Maiden-låtar som passar men...

Iron Maiden - The Trooper <---

Metal_boy_
2006-03-10, 21:06

Precis, svängig och rock n´roll is the shit!

"DET är Rock N´Roll", hade Jugge sagt :hbang:

MojjMojj
2006-03-10, 21:37
Jag irriterar säkert några stycken när jag är och tränar :)

Det som irriterar mig är folk som tar exakt lika mkt i alla övningar sedan jag börja träna, dvs inga framgångar alls även fast de tränar ofta.. käkar väl helt fel!

En tjockis-jugge som kör 10 cm rörelser i alla basövningar med absolut för mkt vikt, Ex. när han bänkar så lyfter han ut stången sedan låter han den sjunka 10 cm och sedan upp igen.. ARGH! han har inte ökat i bänken på över 2 år :S

Tränar på fryshuset så ibland kommer det ner SÄR-klasser från skolan och ska träna :(
folk som luktar illa är mysiga också..
små turkar som skriker och skrattar alldeles för högt och mycket :/

Folk som pratar mobil irriterar mig inte och folk som vill prata efter set osv.. säger bara till dem att vara tysta när man ska köra och om personen inte blir tyst då så kommer den personen iaf inte vilja träna i närheten av mig efter det :)

folk som spänner sig är bara kul och inte irriterande på något sätt.

Jobbig musik är det ofta, dock så har gymmet ca 15 cd-skivor som jag har lämnat in så när jag är där så kör de min musik.. Bra att lära känna ägaren och de som jobbar på gymmet :) (jävligt trevlig personal)

Herkulez
2006-03-10, 21:39
J
Tränar på fryshuset så ibland kommer det ner SÄR-klasser från skolan och ska träna :(
)
jävla idiot *grr*

Metal_boy_
2006-03-10, 21:42

Du har ju åtminstone en ursäkt till att ta fram batongen.

Pingu
2006-03-10, 21:43
Stör mig inte på nått

mathor
2006-03-10, 21:44
Jag irriterar säkert några stycken när jag är och tränar :)

Det som irriterar mig är folk som tar exakt lika mkt i alla övningar sedan jag börja träna, dvs inga framgångar alls även fast de tränar ofta.. käkar väl helt fel!

En tjockis-jugge som kör 10 cm rörelser i alla basövningar med absolut för mkt vikt, Ex. när han bänkar så lyfter han ut stången sedan låter han den sjunka 10 cm och sedan upp igen.. ARGH! han har inte ökat i bänken på över 2 år :S

folk som luktar illa är mysiga också..
små turkar som skriker och skrattar alldeles för högt och mycket :/

Folk som pratar mobil irriterar mig inte och folk som vill prata efter set osv.. säger bara till dem att vara tysta när man ska köra och om personen inte blir tyst då så kommer den personen iaf inte vilja träna i närheten av mig efter det :)

folk som spänner sig är bara kul och inte irriterande på något sätt.

Jobbig musik är det ofta, dock så har gymmet ca 15 cd-skivor som jag har lämnat in så när jag är där så kör de min musik.. Bra att lära känna ägaren och de som jobbar på gymmet :) (jävligt trevlig personal)

Juggen är ju gymmets konung! Speciellt när han kör sin Sverigetröja och vandrar runt i gymmet vaggandes. Hans rörelse i bänken är för övrigt ursprunget för min bekantskapskrets begrepp "Juggepump", vilket innebär exakt det du beskriver. Tränar flyttgubben på 2 meter fortfarande där?

MojjMojj
2006-03-10, 21:48
jävla idiot *grr*

Grr vad? är du ett sär lr? gick själv frys från 01-04, men gick basketgymansiet natur/natur.. särklasserna är ju inte del av gymnasiet förutom esteterna
:)

MojjMojj
2006-03-10, 21:50
Juggen är ju gymmets konung! Speciellt när han kör sin Sverigetröja och vandrar runt i gymmet vaggandes. Hans rörelse i bänken är för övrigt ursprunget för min bekantskapskrets begrepp "Juggepump", vilket innebär exakt det du beskriver. Tränar flyttgubben på 2 meter fortfarande där?

haha, du vet vem det är :) Legat inne i lumpen nu i 9 månader så har bara varit där ngra gånger under de sensaste månaderna.. han tränar säkert där fortfarande.. rakad med massa tattos va?

mathor
2006-03-10, 21:53
haha, du vet vem det är :) Legat inne i lumpen nu i 9 månader så har bara varit där ngra gånger under de sensaste månaderna.. han tränar säkert där fortfarande.. rakad med massa tattos va?

Ingen aning, inte varit där sen innan sommaren. Du är Danieles polare va? (med neonbrallor)

MojjMojj
2006-03-10, 21:55
Ingen aning, inte varit där sen innan sommaren. Du är Danieles polare va? (med neonbrallor)

Jo, thats me. Fast inte haft "neonbrallor" på ett tag nu, men det var en kul grej.. vem fan är du? :)

A.Pahkamaa
2006-03-10, 21:58
Grr vad? är du ett sär lr? gick själv frys från 01-04, men gick basketgymansiet natur/natur.. särklasserna är ju inte del av gymnasiet förutom esteterna

Han kanske syftade på att dom också har rätt att styrketräna.
Knappast deras fel att dom inte är som alla andra.

WheyProtein
2006-03-10, 22:03
Edit:
INTE

1. Ta av dig kläderna
2. Duscha
3 Torka dig

:laugh: HAhahahahahah!!!! Stackars dej!

Herkulez
2006-03-10, 22:05
precis

Metal_boy_
2006-03-10, 22:06

Herk syftar nog på att dom har lika stor rättighet att träna där precis som alla andra. Bara för att dom går på en Särskola så betyder inte det att dom automatiskt är jobbiga/störiga och framför allt inte bör särbehandlas( när det gäller mänskliga rättigheter). Det finns värre individer som är "friska" i knoppen som har större problem vad det gäller folkvett bl.a.

Tänk också på att dom som går i särkskola är våra barn, syskon eller nån annan släkting i det privata. Att inte det gäller dig utesluter inte att det finns flera på brädan som har den anknytningen.

A.Pahkamaa
precis

Tränade du tidigare i onsdags?

MojjMojj

hahaha, jahaja. Med sär menade jag på allmänt störiga små-skitar som inte har respekt för någonting osv... många som har eller haft problem som unga, behöver inte bete som en idiot för det.. :/

Pretender
2006-03-10, 22:10
Det enda jag stör mig på är att det frekvent ges en massa "evil-eyes-blickar" på gymmet... fattar inte varför. :MrT:

Herkulez
2006-03-10, 22:12
Tränade du tidigare i onsdags?
nä var så slut efter praktiken så jag sov istället haha.

Fed up
2006-03-10, 22:13
Det enda jag stör mig på är att det frekvent ges en massa "evil-eyes-blickar" på gymmet... fattar inte varför. :MrT:

är du säker på att det är såna då och inte helt oskyldiga blickar som ser lite sura ut? jag tänker alltid att alla tänker att jag gör fel eller att jag är klen eller nåt sånt negativt, när det mycket väl kan vara så att de inte ens tänker på att de tittar på mig eller rentav tänker nåt positivt. det är nog bara för att jag själv alltid tänker elaka saker om andra, hehe.

A.Pahkamaa
2006-03-10, 22:17
nä var så slut efter praktiken så jag sov istället haha.

okidoki
Blir benpass på måndag runt 6-7 tiden tror jag, hojtar väl till om jag ser dig.

Herkulez
2006-03-10, 22:19
okidoki
Blir benpass på måndag runt 6-7 tiden tror jag, hojtar väl till om jag ser dig.
gör så =)

Ectomorph
2006-03-11, 01:44
Stör mig på öppettiderna och den stora feta bulldogen som kom inrusandes i gymlokalen och började slicka på öppningen på min vattenflaska och nosa mig i skrevet mitt under pågående knäböjsession! :furious:

Annars finns inget negativt :thumbup:

Doctor Snuggles
2006-03-11, 02:00
Stör mig på öppettiderna och den stora feta bulldogen som kom inrusandes i gymlokalen och började slicka på öppningen på min vattenflaska och nosa mig i skrevet mitt under pågående knäböjsession! :furious:

Annars finns inget negativt :thumbup:

:laugh:

zuzula
2006-03-11, 11:47

eller ännu värre att dom står vid böjställningen *grr27*

Bolio
2006-03-11, 11:49
eller ännu värre att dom står vid böjställningen *grr27*

Och INTE kör böj. Då vill man spöa folk!

olle lindblad
2006-03-11, 11:56
Folk som sitter på bänkar och vid maskiner de inte kör på. Värst är de som bara hänger med för att kolla på när polaren kör och samtidigt ockuperar hälften av alla bänkar. Det är så man har lust att tappa en hantel på fel ställe. *grr27*

jompa
2006-03-11, 12:34
Dålig musik :P störigt som tusan. Sitter och taggar upp lite så hör man låten Freestyle - Fantasi, förstör hela grejjen ;)

Daniel_S
2006-03-11, 12:37
Finns några som anser sig mäktiga på gymmet, det är bara kablar och curlar för hela slanten när de tränar. Ingen av dem markar eller böjer, skivstången kan de bara använda till bänkpress och bicepscurl (i powerracket naturligtvis, juck-curl style). Det roliga är ju att de trots sina mäktiga biceps (doh!) är svaga krakar. Av någon jävla anledning har det gått förbi dem att en hel del schyssta typer som inte skrävlar, flexar, dansar parningsdanser och gör sig till tränar tyngre och är större.

Men det har sin tjusning att se hur nöjda de är efter dips med +30kg och 15 cm rörelse. Det som är mindre tjusigt är typer som dessa har satt sin prägel på hela stället, så att de flesta har katastrofala utföranden och värdelösa övningar i programmet.

rememberence
2006-03-11, 12:39
ord!

rememberence
2006-03-11, 12:40
Dålig musik :P störigt som tusan. Sitter och taggar upp lite så hör man låten Freestyle - Fantasi, förstör hela grejjen ;)
jag blir bara förbannad när dom spelar typ..rix fm på radion...så det är bra :D

Jishuku
2006-03-11, 13:03
jag blir bara förbannad när dom spelar typ..rix fm på radion...så det är bra :D

Förutom när det är Rix MorronZoo, med Fylking Sverige! .... fast vid den tiden äre iofs bara jag där ändå så. :em:
Annars håller jag med. ;)

Mago
2006-03-11, 13:32

Hur orkar du störa dig på det?
Alla har inte samma mål med sin träning.. och i vilket fall så är det ju enbart deras problem.

BBG
2006-03-11, 15:12
Jag stör mig på folk som glor när jag utför någon övning.

mangemani
2006-03-11, 15:41
styrelsen över gymmet har starka tankar på att anställa mej som PT(samt lite mer som jag skrivit i en annan tråd) och jag gör ju då mitt bästa på att imponera på styrelsen samt på dom som tränar där

men iaf,jag går nu alltid runt och försöker slinka in nått tips i alla konversationer som man har på gymmet,dom äldre lyssnar intresserade,men dom yngre,dom har den där attityden "ähh,jag kan det här,jag behöver ingen hjälp,jag är nybörjare,men kan allt ändå" och det stör mej verkligen(speciellt nu när man är på väg att få jobb som PT).

har hört och sett när dessa mäniskor pratar och tränar, och dom tränar/säger åt helvete fel ibland,har god lust att försöka slinka in ett tips där också(vilket jag också försöker med),men när dom har den där attityden som jag nyss skrev,så vill man bara skita i dom.

iof så är jag ju inte PT än,så jag ska väl egentligen skita i hur dom tränar och jag har inget med det att göra,men samtidigt vill man ju imponera på styrelsen så man får jobbet...jaja,får la koncentrera mej på dom som vill lyssna.

Baan
2006-03-11, 15:45
styrelsen över gymmet har starka tankar på att anställa mej som PT(samt lite mer som jag skrivit i en annan tråd) och jag gör ju då mitt bästa på att imponera på styrelsen samt på dom som tränar där

men iaf,jag går nu alltid runt och försöker slinka in nått tips i alla konversationer som man har på gymmet,dom äldre lyssnar intresserade,men dom yngre,dom har den där attityden "ähh,jag kan det här,jag behöver ingen hjälp,jag är nybörjare,men kan allt ändå" och det stör mej verkligen(speciellt nu när man är på väg att få jobb som PT).

har hört och sett när dessa mäniskor pratar och tränar, och dom tränar/säger åt helvete fel ibland,har god lust att försöka slinka in ett tips där också(vilket jag också försöker med),men när dom har den där attityden som jag nyss skrev,så vill man bara skita i dom.

iof så är jag ju inte PT än,så jag ska väl egentligen skita i hur dom tränar och jag har inget med det att göra,men samtidigt vill man ju imponera på styrelsen så man får jobbet...jaja,får la koncentrera mej på dom som vill lyssna.

jag kan förstå att du är irriterad på det där, men även om du vore PT; vem är det som säger att du ska hjälpa någon som inte vill ha din hjälp? Självklart ska du vara där även om den människan inte är särskilt intresserad, men det ingår väl inte i jobbet att man måste hjälpa?

on topic

en klassiker som alltid stört mig är folk som tar fruktansvärt lång tid på sig på vissa övningar eller kör dom väldigt länge i grupp

GymTT
2006-03-11, 15:46
En del grabbar som är mindre än mig (om möjligt) som går runt med latsen flexade så långt de kan och går ungefär som kålman.
Samt de som fixar frisyren och kikar in biceps mer än fokus ligger på att lyfta.
Samt de #¤#"%" som skall prata i telefonen när de springer, trampar och de pratar så högt att hela gymmet hör exakt allt.

MVH

mangemani
2006-03-11, 16:00
jag kan förstå att du är irriterad på det där, men även om du vore PT; vem är det som säger att du ska hjälpa någon som inte vill ha din hjälp? Självklart ska du vara där även om den människan inte är särskilt intresserad, men det ingår väl inte i jobbet att man måste hjälpa?

on topic

en klassiker som alltid stört mig är folk som tar fruktansvärt lång tid på sig på vissa övningar eller kör dom väldigt länge i grupp

nje,du har helt rätt,jag måste ju inte hjälpa,men jag vill ju hjälpa samt få lite goda ord att börja cirkulera om en på gymmet och i styrelsen(vilket det redan gör,men ändå)....jaja,känns som jag är lite grön än på vad som måste och vad som inte måste göras när man är PT,men jag lär mej väl så småningom.
jag kommer få ett PT märke så att mäniskorna vet att jag är PT och om dom vill ha hjälp så kan dom väl fråga istället,kanske är enklare än att jag springer runt och gissar mej till vilka som vill ha hjälp eller inte...jaja,får la se hur det artar sej.

hahavaffan
2006-03-11, 16:11
Gamla gubbjävlar som sänker volymen på stereon eller rent av stänger av den, och sen sitter och snackar med varandra bara.

gustavk
2006-03-11, 16:23
Först och främst KATABOL MUSIK i form av t.ex "Crazy frog". Sen folk som hindrar andra/en själv, asså håller en maskin för länge, stressar en själv, pratar med en under träningen. Sånt får mig ur "fas". :/

Ninjamicke
2006-03-11, 16:26
Stör mig mest på musiken, dom lirar radio hela dagarna... Nu har jag iofs köpt en ipod vilket leder till att man slipper skitmusiken och blir okontaktbar!

I övrigt, inget jag stör mig på, men det är alltid småroligt att se gymnasieungdomarna som nyss börjat träna och inte kan hålla sig från att smygspänna biceps i speglarna när dom tror att ingen ser...

Timme
2006-03-11, 16:44

Vad har du för problem med det?

Corpobal
2006-03-11, 16:53
Folk som vägrar förstå den tejpade linjen framför hantelställningen och sätter sig 3 cm framför hantlarna och är i vägen.

HenrY
2006-03-11, 16:56

King Grub

Kebab-Arne
2006-03-11, 17:05
När jag körde bröst senast så var det en tant som var minst sagt litegrann i vägen. Blir det mycket folk vid hantlarna så kan det bli ganska trångt. Och hon hade tagit bänken framför de hantlarna jag skulle använda. Sen hade hon lagt en skolskivstång framför sig, såg henne aldrig använda den. Hursomhelst blev iaf så att jag fick krångla mig framför henne där skivstången låg med hantlarna för att komma till "min" bänk. Lite krånligt och även om jag denna dag bara körde med 30 kilos hantlarna så är det inget jag har nån större lust springa omvägar med pga personens frånvaro av hjärna.

reinholdsson
2006-03-11, 17:12
Störning och störning. Jag gillar inte att folk tar med sig barnen in på gymmet, som sedan springer runt hur som helst. Jag vill inte råka skada ett barn med en hantel eller liknande bara för att föräldrarna är oansvariga.

Baan
2006-03-11, 17:15
Störning och störning. Jag gillar inte att folk tar med sig barnen in på gymmet, som sedan springer runt hur som helst. Jag vill inte råka skada ett barn med en hantel eller liknande bara för att föräldrarna är oansvariga.

jag tror t o m det är förbjudet på samtliga gym i princip; problemet är om killen som har barnen med sig är polare med dom på reception eller allmänt någno som alla känner, då är det ingen som kommer och säger till. inget problem jag upplevt på större gym, det är väl dom mindre gymmen där alla käner alla som man kan förvänta sig sånt

H.Emanuel
2006-03-11, 17:31
Stör mig på en snygg tjej som brukar träna där. Häromdan möttes vi ute och pratade om väder och vind. Jag vet inte om det finns nåt intresse hos henne eller om det är den vanliga kvinnliga snällheten? Idag var hon på gymmet igen. Vi hälsade på varandra och hon avfyrade ett smältande leende. Jag frågade om det var bra med henne och hon sa att det var det, ja ni vet det där vanliga. Det är störande som fan.

Metal_boy_
2006-03-11, 17:32
King Grub

Haha! Mr Optimal! Grabben som t.o.m har fotouppdatering på sina leverfläckar!! :hbang:

Ryska_raketen
2006-03-11, 17:32
Stör mig på en snygg tjej som brukar träna där. Häromdan möttes vi ute och pratade om väder och vind. Jag vet inte om det finns nåt intresse hos henne eller om det är den vanliga kvinnliga snällheten? Idag var hon på gymmet igen. Vi hälsade på varandra och hon avfyrade ett smältande leende. Jag frågade om det var bra med henne och hon sa att det var det, ja ni vet det där vanliga. Det är störande som fan.

För att hon dissar dig med stil ? ;)

H.Emanuel
2006-03-11, 17:36
För att hon dissar dig med stil ? ;)
För att jag ställs inför ett läge där jag inte vet hur jag ska agera vidare? Nej jag vet inte

Ryska_raketen
2006-03-11, 17:37
För att jag ställs inför ett läge där jag inte vet hur jag ska agera vidare? Nej jag vet inte

been there ;) fråga mig inte hur det gick, haha.

H.Emanuel
2006-03-11, 17:39
been there ;) fråga mig inte hur det gick, haha.
Klart jag måste fråga det. Berätta nu. Är mycket intresserad

Vic_1981
2006-03-11, 17:43
Har också en lirare som tränar med tandskydd. Ingen aning om varför.

Kanske för att han gnisslar tänder när han tränar och dom nöts ner pga detta och han vill undvika det?

Ryska_raketen
2006-03-11, 17:44
Klart jag måste fråga det. Berätta nu. Är mycket intresserad

Nja, efter en del blickar och diverse samtal. Så tog jag mig modet att fråga henne om hon ville hitta på något, men hon kom med en usel bortförklaring och ja blev dissad. Å andra sidan hade hon berättat att hennes kille hade dumpat henne för ett tag sen. Och jag får fortfarande dom blickarna, samt hon ser nästan lite blyg ut när ja kollar på henne. Ska nog fråga igen, kanske, om ja tål ännu ett nederlag ;)

reinholdsson
2006-03-11, 17:44

Tycker du ska satsa fullt! :)

H.Emanuel
2006-03-11, 17:45
Varför störa sig på nån med ett tandskydd? Som att bry sig särskilt om någon som har en knälinda.

H.Emanuel
2006-03-11, 17:48
Nja, efter en del blickar och diverse samtal. Så tog jag mig modet att fråga henne om hon ville hitta på något, men hon kom med en usel bortförklaring och ja blev dissad. Å andra sidan hade hon berättat att hennes kille hade dumpat henne för ett tag sen. Och jag får fortfarande dom blickarna, samt hon ser nästan lite blyg ut när ja kollar på henne. Ska nog fråga igen, kanske, om ja tål ännu ett nederlag ;)
Du tog steget iaf. Modigt tycker jag. Och nu vet ju hon att du har ett intresse, så hon får tid att tänka. Men visst känns det att bli avvisad.

Ryska_raketen
2006-03-11, 17:50
Du tog steget iaf. Modigt tycker jag. Och nu vet ju hon att du har ett intresse, så hon får tid att tänka. Men visst känns det att bli avvisad.

jao, ja är inte direkt den som "raggar" , men rätt nöjd över jag vågade ja. Och ja visst känns det, så därför var det bara att pumpa vidare :D

Edit. Seså, nu är det din tur att ta steget. Man ska aldrig ångra något man gjort bara det man inte gjort, eller något :)

christian
Så mycket ilska på gymmen. *flex*

Finns inte mycket jag stör mig på, förutom folk med taskig hygien. De är svåra att undvika när de våldtar mina näsborrar.

timoat
Ja fan, man har gått på ett par blåsningar. Jag har tom gjort det fruktade "fråga - få ja - vänta på avtalat cafe i 4 timmar - gå hem" grejen. Sen gick man ner i vikt och blev tight, då var det andra visor i trumpeten. Vinden har vänt baby. Men det sa jag inte.

tossefar
2006-03-11, 17:51

Hade du, med eller utan pt-titel, stört mig när jag tränade så hade du åkt på en propp. Ingen gillar folk som lägger sig i, speciellt om man inte bett om hjälp.

Fed up
2006-03-11, 17:53

jag, som tjej, tror att hon är intresserad. fråga om ni ska ta en fika efter träningen nån gång eller nåt.

visserligen har jag också varit trevlig och charmant mot killar på gymmet utan att vara intresserad men har då varit mycket tydlig med att jag har pojkvän. om hon är det så är hon antagligen bara vänlig och inget mer.