handdator

Visa fullständig version : Störningsinslag på gymmet

Sidor : 1 2 [3]

Baan
2007-04-13, 23:45
Vad är det för fel med att svara i Tel. om man tränar? Det ska väll alla andra skita i? Inte direkt så att man väcker er morsa om jag svarar.

Störmomentet kan ligga i att någon snackar skit i 20 min och ockuperar en maskin eller något, sen är det ju inte praxis att bara avbryta folk i ett telesamtal, även om det då blir uppenbart att man får göra det ändå. Lite otrevligt läge och svårt att veta hur han tar det. Dock inget vanligt problem och kanske inte ens ett problem. Svårt att säga.

Självklart dumt irritera sig på bara att någon snackar, jag menar då måste man ju irritera sig på alla som ahr vänner på gymmet.

NisseEriksson
2007-04-14, 00:12
Folk som hostar och harklar sig för att sen snyta sig i duschen. Fy fan vad ofräscht!

En gång var det en gamling på 65+ som stod och rakade pungen mitt i duschen.

Jag ska nog börja duscha hemma ist. =(

Att snyta sig i duschen är inte farligt, det spolas ner, det är som att gnälla på att någon svettig duschar.
Pungrakningen var dock extrem.

Ryska_raketen
2007-04-14, 00:14
Folk som hostar och harklar sig för att sen snyta sig i duschen. Fy fan vad ofräscht!

hahaha:hbang: :hbang: :hbang:

-Niklas-
2007-04-14, 00:16
Blev sur häromdagen när några 16-18 åringar började spela fotboll med pilatesbollen inne i lokalen. Kickade den mot ställningar och var allmänt irriterande.

Ryska_raketen
2007-04-14, 00:19
Blev sur häromdagen när några 16-18 åringar började spela fotboll med pilatesbollen inne i lokalen. Kickade den mot ställningar och var allmänt irriterande.

Jobbigt när dom tar grejerna man vill använda :/

-Niklas-
2007-04-14, 00:39
Jobbigt när dom tar grejerna man vill använda :/

precis :D

shadowfire
2007-04-14, 01:32

spela roll, att han rakade sig störde knappast dig?
nästa gång ni duschar ihop är han len som babyfjun ffs.. istället för gamlingarna som kommer med 43 års oldad buske som täpper till både sin egen sil och din sil i samma veva...

regus
2007-04-14, 01:36
Jag stör mig mest på folk som stör sig på andra
"Ah den där kan inte...... rätt"
"Dom tar alltid uoopp den ställningen masjkinen/ställningen"

Sundsarn
2007-04-14, 02:21
När folk som det verkligen skriker om inte har spec. bra koll på vad de pysslar med ska tala om för mig hur jag ska göra.

Ex när en snubbe som körde på den imponerande vikten 8 kg i hantelrodd sa åt oss att vi skulle hålla emot i 3 sekunder på nedvägen i marklyft och skulle köra med omvänt grepp för att det gick lättare och skulle därför vara mycket bättre...

Mantus
2007-04-14, 02:58
spela roll, att han rakade sig störde knappast dig?
nästa gång ni duschar ihop är han len som babyfjun ffs.. istället för gamlingarna som kommer med 43 års oldad buske som täpper till både sin egen sil och din sil i samma veva...

Killar brukar inte fälla så mycket hår, till skillnad från tjejer verkar det som?

Mantus
2007-04-14, 04:58
kul brud idag som lackade ur vid benpreseen för det låg kvar 50kgs kakor, dumpade dom rakt på golvet (kanske en hm 1.30 m ner?) sådär helt kallt.

Jag förstår henne, femtiokilosvikterna skall fan inte upp i benpressen om de inte tas ned efteråt, var man stark nog att få upp dem skall man fan i mig vara stark nog att få ned dem igen. Till och med jag har problem att få upp femtiokilosvikter i axelhöjd så för en random tjej eller kille också för den delen borde det vara rätt svårt.

cam
2007-04-14, 08:03
Jag förstår henne, femtiokilosvikterna skall fan inte upp i benpressen om de inte tas ned efteråt, var man stark nog att få upp dem skall man fan i mig vara stark nog att få ned dem igen. Till och med jag har problem att få upp femtiokilosvikter i axelhöjd så för en random tjej eller kille också för den delen borde det vara rätt svårt.

+111, jag rubbar inte ens de vikterna :em:

christian
2007-04-14, 10:29
Ok, så nu vet man att även på Kolozzeum bor det äckelpäckar som snyter sig i duschen och rakar könet in public. Bra att veta om det skulle bli en gruppträning någon gång... =(

Sitter ni i bastun utan handduk också, så att ni "kvistar" till träet ordentligt? Vill jag ha någon annans slappa tarmmynning indirekt mot min handduk, så lovar jag att säga till.

Baan
2007-04-14, 10:51

Ja men va fan två fel gör inte en rätt så vad spelar det för roll att någon fuckat upp situationen, är det golvets eller gymägarens fel att vikterna ligger kvar? Det var inte på något sätt kört att få hjälp heller, fanns en hel del personer just då på gymmet som lätt hade kunnat ta ner vikterna. Visst kan det vara tungt om man är klen att få upp 50kgs vikter från golvet, men ta ner dom är inte alls lika tungt.

Baan
2007-04-14, 10:53
Ok, så nu vet man att även på Kolozzeum bor det äckelpäckar som snyter sig i duschen och rakar könet in public. Bra att veta om det skulle bli en gruppträning någon gång... =(

Sitter ni i bastun utan handduk också, så att ni "kvistar" till träet ordentligt? Vill jag ha någon annans slappa tarmmynning indirekt mot min handduk, så lovar jag att säga till.

Bastu utan handduk är tyvärr rätt vanligt på mitt gym. Visst dom flesta är vettiga men det finns tillräckligot många som inte fattar det här med sittunderlag för att det ska bli ett irritationsmoment. Värst är väl snubben på som försöker slänga av sitt svetten så att han indirekt svettar ner allt kring sig också. Maximera skadan..

Snake
2007-04-14, 10:53
Du är bara bitter Baan för att du inte fick chansen att flexa triceps och ligga lite.

Baan
2007-04-14, 10:54
Du är bara bitter Baan för att du inte fick chansen att flexa triceps och ligga lite.

Det är ju grundläget..

J de Koof
2007-04-14, 10:57
Förutom allt som redan sagts - jag sur eller i alla fall indignerad för det mesta på gymmet - så stör jag mig nått oerhört på alla fräna killar som vill att jag ska passa.... enligt mig är jag för det första inte särskilt grov och därmed lämplig att passa på de jävla vikterna som hänger på stängerna - dessutom, OM det vore så att jag just nu var intresserad av ett helvetiskt bicepspass med stång samtidigt som nån ligger framför mig på en bänk och knappt orkar ett halvreps..... varför sitter jag då och kör latsdrag?!*screwy*

Man ska träna med såna vikter man klarar av, eller så är man proffs och har proffskompisar. Punkt slut.

Följden är att min storartade genetiska talang för sur och vrång blick är ständigt ON i en styrkehall. Dessvärre drabbas även vanliga hyggliga och trevliga människor, har jag en känsla av. Men jag skyller på genetiken (där också).

Sen undrar jag lite över dom som stör sig på discobyggarna? Va? Tänk om alla horder av axel-bröst-bicepstränande telefonpratande festplanerande kompisgäng till spegelbildsälskare hängde vid benzonerna OCKSÅ??

Nog för att jag kan reta mig på allt poserandet men det är ju bra att majoriteten håller sig längs hantlarna, så har man övriga hallen fri.

/J

Cilia
2007-04-14, 16:37
Förutom allt som redan sagts - jag sur eller i alla fall indignerad för det mesta på gymmet - så stör jag mig nått oerhört på alla fräna killar som vill att jag ska passa.... enligt mig är jag för det första inte särskilt grov och därmed lämplig att passa på de jävla vikterna som hänger på stängerna - dessutom, OM det vore så att jag just nu var intresserad av ett helvetiskt bicepspass med stång samtidigt som nån ligger framför mig på en bänk och knappt orkar ett halvreps..... varför sitter jag då och kör latsdrag?!*screwy*
jag är av den skumma åsikt att världen och gymmet blir en roligare plats att vistas på om man hjälper varandra. Det gäller generellt sen kan det finnas undantag när man går för långt i vilket stöd och hjälp man vill ha av sina medmänniskor

Cilia
2007-04-14, 16:39

vilket gym kör du på?

Killar brukar inte fälla så mycket hår, till skillnad från tjejer verkar det som?
källa på det

jakke
2007-04-14, 17:02
Det var en gubbe som torkade sitt kön med gymets hårttork. Den använder jag aldrig efter det.

Baan
2007-04-14, 17:11
Det var en gubbe som torkade sitt kön med gymets hårttork. Den använder jag aldrig efter det.

Du bör egentligen inte använda omklädningsrummet heller då säkerligen många gått där nakna och kanske t.o.m. touchat delar av lokalen med sitt verktyg!!

Erik__
2007-04-14, 17:16
Idag var det småbarn som sprang runt med bollar och hade sig, och kom och börja prata medans man träna..hmpf

Honn
2007-04-14, 18:24
Tror aldrig jag sett någon använda handuk i bastun här uppe.

nr16
2007-04-14, 19:08
Det jobbigaste av allt är när man tränar och någon kommer och pratar med en medans man lyfter alla vikter eller om någon komenterar ens utförande medans man fortfarnade håller på att lyfta....åhh...blir så jävla lack på sånna!

Lallle
2007-04-14, 19:55
Har alltid mp3 med mig, så ljud är inga problem.

Däremot finns det två saker som bitvis händer på mitt gym som kan vara irriterande; dels är det nobs som använder powerracksen för att köra hantelflyes, och sen är det gamla kärringar som ständigt sitter och glor. :)

bulldozer
2007-04-14, 21:33
Har du NÅGON tränande tjejkompis dozern?

Ehm, en går på friskis o svettis pass.. Annars så nej, inte nån om man inte räknar hundpromenader som träning typ *whistle*

Metal_boy_
2007-04-14, 21:49
Stör mig på folk som inte kan sköta sitt och skita i andra. Oavsett om det är i eller utanför gymet.

Tenzu
2007-04-14, 22:18
Stör mig bara när det kommer nån sjukling och nyser, hostar o snörvlar runt.

MAXX
2007-04-15, 00:06
Har dom inte klagat på exakt samma sak på getbig nyligen?

Har detta "fenoment" kommit hit te Sverige nu? ;)

ja faktiskt. tror du jag hittar på historier? allt jag säger på getbig och här är 100% sanning. postar aldrig här dock (nästan aldrig) gillar free speach forum bättre :P

prova att gå på sportslife's box eller vad det kallas (ingen aning om vad det heter egentligen men dom boxas och slår lite på pads) så kommer du få se samma syn. garanterat!! ;)

christian
2007-04-15, 00:35
vilket gym kör du på?

Västertorpshallen

J de Koof
2007-04-15, 04:58
jag är av den skumma åsikt att världen och gymmet blir en roligare plats att vistas på om man hjälper varandra.

Jag delar åsikten, i princip. Vad som stör mig är när andra vill ha min hjälp att verka COOLA...

/J

J de Koof
2007-04-15, 05:00
Stör mig på folk som inte kan sköta sitt och skita i andra. Oavsett om det är i eller utanför gymet.

Ja, på sätt och vis. Men båda sakerna kan överdrivas.

/J

Sand3r
2007-04-15, 17:54
Körde lite bänk i smithmaskinen idag med min träningskamrat, just när han skulle påbörja sitt andra set så kommer det en jävla tjomme med hörlurar på sig och börjar plocka av vikter från stången, jag stod där och såg på och undrade vad fan killen höll på med. Gick ikapp honom och frågade argsint vad han håller på med, han förstod nog inte att han hade plockat av vikten från stången vi använde så han bad snällt om ursäkt ett antal gånger, jag skrattade och sa att det inte var någon fara.

Fick flera blickar av killen senare på gymmet, jag måste nog ha skrämt han rejält :D

Att plocka av vikter på det viset är ju nästan som att leka med döden!

ankan
2007-04-15, 17:54
Stör mig på dom som kommer in i tjocktröja och kör 3-4 set biceps. Sen när dom fått pump så åker linnet fram. Och när linnet kommer fram så tappar dom av någon märklig händelse också all rörlighet dom hade i överkroppen då tjocktröjan var på.

Mantus
2007-04-15, 17:59
Ja men va fan två fel gör inte en rätt så vad spelar det för roll att någon fuckat upp situationen, är det golvets eller gymägarens fel att vikterna ligger kvar? Det var inte på något sätt kört att få hjälp heller, fanns en hel del personer just då på gymmet som lätt hade kunnat ta ner vikterna. Visst kan det vara tungt om man är klen att få upp 50kgs vikter från golvet, men ta ner dom är inte alls lika tungt.

Mycket känslor iblandpå gymet du vet. Vem har inte blivit asförbannad för att bänkpressen återigen är upptagen av ett ungdomsgäng på tio pers eller åt att dragremmen går sönder. Hon kanske har det jobbigt hemma också, jobbiga ungar och söndersupen man, kan finnas många förklaringar.

:D

Mantus
2007-04-15, 18:05
vilket gym kör du på?

källa på det

Det var ett skämt drygo.:laugh: Jag hoppas din kommentar var en sorts långsökt skämt det också.

Jag tyckte det var så underligt när hon talade om en tant med en buske så ymnig att den täppte till avloppet. Jag har aldrig märkt att jag lossat så mycket hår så jag undrade lite smått om det var ett vanligt problem för tjejer i allmänhet och tanter i synerhet.:MrT:

kahrle666
2007-04-15, 18:38
säger bara...modebögar och mobiltelefoner samt 1*1 a lá 1500kg- folk i vilken jävla övning som hellst.

Trance
2007-04-15, 18:40
säger bara...modebögar och mobiltelefoner samt 1*1 a lá 1500kg- folk i vilken jävla övning som hellst.

Ni emos är så söta.

Yankeee
2007-04-15, 18:41
90% som grinar i tråden är under 20?

Mson
2007-04-15, 18:48
Stör mig på dom som kommer in i tjocktröja och kör 3-4 set biceps. Sen när dom fått pump så åker linnet fram. Och när linnet kommer fram så tappar dom av någon märklig händelse också all rörlighet dom hade i överkroppen då tjocktröjan var på.

Kan dock vara skönt att värma upp i tröja ibland.

mangemani
2007-04-15, 19:20
kan faktiskt störa mej på folk som stör sej på mej utan att jag gjort något.
sköter mitt och kör mitt race och pass,in kommer småglin/småäckel ungar som går med rak rygg och bröstet framskjutet,dom ser sen mej och ryggen kröks på dom och det ser ut som att dom bara vill gå och gömma sej...dom sätter sej i en maskin,kör några reps och sammlas sen i en klunga för att kommentera mej och min träning(ren avundsjuka och osäkerhet,jag vet) och istället för att träna så fortsätter dom att kommentera mej.

förstår inte riktigt,varför vara avundsjuk?jag menar,dom är ju där på gymmet,varför sätter dom ej igång och tränar och bygger upp muskler dom med?att sitta och kommentera andra människor som är mycket större än dom själva leder ju ingenstans...går inte riktigt ihop för mej,dom är ju där,allt är ju dukat och klart för dom..sätt igång och träna ffs.

ankan
2007-04-15, 20:44
Kan dock vara skönt att värma upp i tröja ibland.

Självklart. Men dom jag tänker på har det inte i det syftet...

Kimpaa
2007-04-15, 22:50
Finns en gubbe på mitt gym som efter att han duschat går runt typ 5 minuter naken i omklädningsrummet, för att sedan ta på sig sockarna,tröjan, tjocktröjan.. sedan blåser han håret och kammar sig några minuter framför spegeln, SEN... tar han på sig kalsongerna. De flesta dagar bryr jag mig inte, men ibland känns det faktiskt lite creepy, han ser oförskämt "nöjd" ut under hela processen också.

Oh yes han ja, eller eyeballingen man får av militärbrallan :P

J de Koof
2007-04-21, 00:55
90% som grinar i tråden är under 20?

... jepp. Och resterande pjosenten är folk som vill utnyttja tiden på gymmet till att göra nå' vettigt. Som det kallas ibland bland tråkiga vuxna. Gym som sociala sällskapsrum tycker jag inte är vettigt (då priset är högt), men så är jag gammal som en knölig kullerstensgata oxå.

/J

Timme
2007-04-21, 08:22
kan faktiskt störa mej på folk som stör sej på mej utan att jag gjort något.
sköter mitt och kör mitt race och pass,in kommer småglin/småäckel ungar som går med rak rygg och bröstet framskjutet,dom ser sen mej och ryggen kröks på dom och det ser ut som att dom bara vill gå och gömma sej...dom sätter sej i en maskin,kör några reps och sammlas sen i en klunga för att kommentera mej och min träning(ren avundsjuka och osäkerhet,jag vet) och istället för att träna så fortsätter dom att kommentera mej.

förstår inte riktigt,varför vara avundsjuk?jag menar,dom är ju där på gymmet,varför sätter dom ej igång och tränar och bygger upp muskler dom med?att sitta och kommentera andra människor som är mycket större än dom själva leder ju ingenstans...går inte riktigt ihop för mej,dom är ju där,allt är ju dukat och klart för dom..sätt igång och träna ffs.

Har du aldrig postt någon bild på dig här på forumet någon gång? Jag säger inte att du sagt att du själv är jätte grov men lite större en medelgrymkillen tycks du vara. Jag blir så förfärligt nyfiken på att se hur du ser ut!

Jag vill, jag vill JAG VILL! :D

larkan
2008-02-25, 23:46
Stör mig på dom som går runt och luftboxas efter dom har kört en övning/set. Tror att dom är jätte tuffa och börjar slå på axeln på sin kompis.

tobbo
2008-02-25, 23:50
Stör mig på dom som går runt och luftboxas efter dom har kört en övning/set. Tror att dom är jätte tuffa och börjar slå på axeln på sin kompis.

Hur påverkar det dig, blir du irriterad för att du är tuffare än de?

Tricklev
2008-02-25, 23:52
Är lite irriterad på tobbo, escape artist behöver en nerf.

Ont: Glatt o se att folk bumpar herkisens gamla tråd då och då, alltid kul läsning.

maaherra
2008-02-25, 23:58

Visste inte man kunde basta med handduk ens.

Exdiaq
2008-02-25, 23:59
När schlagermusik och fjortismusik spelas på gymmet

joriice
2008-02-26, 00:00
Jag skriver varje gång denna bumpas, men jag tror jag fått det klargjort, det är så sjukt irriterande med alla "snorvalpar" främst, som hänger i grupper, vilar på maskiner och bänkar, Det är väl tur att man tränar ben, då får man åtminstonde maskinerna ifred.
Det är mycket speglar också, är de där för att folk skall stå och glo en rakt i ansiktet när man kör ett set?

Viktor_Balck
2008-02-26, 00:01
Har du aldrig postt någon bild på dig här på forumet någon gång? Jag säger inte att du sagt att du själv är jätte grov men lite större en medelgrymkillen tycks du vara. Jag blir så förfärligt nyfiken på att se hur du ser ut!

rycker lite i baguetten mao.

Litecore
2008-02-26, 01:24
rycker lite i baguetten mao.
haha, men kom igen.. vem är INTE sugen på lite mangemani-nakenchock? :naughty:

D-man
2008-02-26, 01:25
jag har en: Det är en snubbe i mitt gym, en ganska tjock kille ungefär 25-30år gammal.

Har bara sett honom gymma 1 gång (det var idag), MEN jag ser honom nästan varje dag i omklädningsrummet, han pratar för sig själv hela tiden, det verkar som han bara bastar för han är alltid helt röd och verkar snurrig i skallen.

Sen torkar han sig aldrig med sin handduk, han virrar sin lilla handduk runt midjan och lägger sig, helt blöt, raklång på en bänk. Där ligger han ett tag och jämrar sig, sen går in i dush/bastutrymmet igen.

han tittar också konstigt på mig hela tiden, han är lite läskig.

D-man
2008-02-26, 01:31
Kan berätta en annan RIKITIGT creepy grej om den snubben som hänt mig.

En gång så hade jag oturen att hitta honom på samma bänk som jag använde eftersom det låg nära skåpet jag använde, han stod där med sin handduk och gjorde nåt, jag vet inte vad, typ pratade högt och tittar sig runt.

Jag sätter mig på bänken och böjer mig ner för att knyta upp skorna mina, ser inte vad han gör. Vet ni vad som hände sen? jo när jag knytit upp skorna och lyfter på huvudet så får jag se RAKT in i hans rövhål!
När jag lyfte huvudet så vände jag det åt hans håll. Han hade då tagit av sig handduken och, helt naken, böjt sig fram med RAKA ben, typ en halv meter ifrån mitt huvud.
Jag blev vettskrämd och hoppade som utav en reaktion åt sidan och tittade på de andra för att få lite medlidande.

KniveN
2008-02-26, 01:44

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1487443&postcount=7

Vet att han har tränas på Sundsvalls Atlet Klubb, men kan inte ha gjort det då han skrev detta :)

D-man
2008-02-26, 01:50
kul brud idag som lackade ur vid benpreseen för det låg kvar 50kgs kakor, dumpade dom rakt på golvet (kanske en hm 1.30 m ner?) sådär helt kallt.

tsss, det är ju så man gör. bara dra ner skiten på golvet alltihop.:devil: och När du inte orkar bära hantlarna tillbaka så bara kastar du dem rakt iväg mot hantstället, så gjorde jag idag efter ett set med en 16kghantel. Strunta i vad andra tycker, kasta bara iväg skiten, de är tåliga och golvet är mjukt.

AlexGBG
2008-02-26, 10:37
jag stör mig på en karl på mitt gym som alltid tränar i strumpor, ibland barfota, alltid hostar äcklig slemhosta, har ett papper i fickan som han spottar i och sen stoppar tillbaka i fickan för senare bruk.

försöker undvika honom så gott det går

clinteastwood
2008-02-26, 10:43
Dåliga passare är värst.

Baan
2008-02-26, 12:42
jag stör mig på en karl på mitt gym som alltid tränar i strumpor, ibland barfota, alltid hostar äcklig slemhosta, har ett papper i fickan som han spottar i och sen stoppar tillbaka i fickan för senare bruk.

försöker undvika honom så gott det går

Det där är en teknik alla födda innan -1950 använder sig av. Bara acceptera, dom har inte så jävla många år kvar ändå.

Morrris
2008-02-26, 15:29
Folk som springer fram och frågar om man är färdig snart så fort man ställt sig vid nånting...

Insulinus
2008-02-29, 12:24
Vi har en skön snubbe som kommer in med en påse chips och en 2 liters coca cola (absolut inte light). Alltid samma koncept. Igår gick han in, satte sig på en bänk och började äta mitt på gymmet. Det slutar med att det är smulor på alla bänkar och att han inte hinner träna.

Så oftast gör han inte mer än 1 - 2 övningar innan han går hem. *screwy*

petah
2008-02-29, 13:21
har en liten ny kille på mitt gym som tränar på bra och ökar på bra, men det irriterande med honom är att han slänger så jävligt med stänger o hantlar hela tiden. Släppa hantlar i golvet istället för att ställa ner dem tex.

tobbo
2008-02-29, 13:37
har en liten ny kille på mitt gym som tränar på bra och ökar på bra, men det irriterande med honom är att han slänger så jävligt med stänger o hantlar hela tiden. Släppa hantlar i golvet istället för att ställa ner dem tex.

Vart tränar du? :D

G_lund
2008-02-29, 15:01
* att de kör håkan hellström och liknande skit på mitt gym. hela december körde nån jävla julskiva. sånt blir man j uverkligen taggad av :P

blir till o byta gym i maj när kortet tar slut, har trttnat på att träna med gammla tanter o gubbar. inget mer O2 för mej. :P

läste nått om en kille som tränat med tanskydd i gymmet på första sidan.
Det är jobbigare att andas med tandskydd, lite av en vanesak. bodde ett tag med en kille som sprang med tandskydd för att vänja sig vid det.

RTB
2008-02-29, 15:13
En kille tränade med tandskydd!!! samt fixade till luggen mellan varje set. Det sabbade mitt pass

Sett en med skyddsglasögon också!:thumbup:

Greg
2008-02-29, 15:22
Jag stör mig på migsjälv. För att jag är tjock och svag.

Tricklev
2008-02-29, 15:22
Jag stör mig på migsjälv. För att jag är tjock och svag.

Word.

Aasa
2008-02-29, 15:23
Vet flera som håller på med kampsport som tränar kondition med tandskyddet i för att vänja sig andas med det på ett effektivt sätt. Kanske var samma syfte han hade? Eller så var han komplett galen. :)

G_lund
2008-02-29, 15:38
kom på en sak till som jag stör mej på.
folk som inte hälsar i omklädningsrummet.

nu menar jag ju inte att man behöver gå o ta alla i omklädningsrummet i hand.
men om jag är inne i omklädningsrummet o det kommer in en annan kille.
om jag då säger "tjena", nog fan svarar man då eller? speciellt om jag har ögonkontakt med killen jag hälsar på.
nä, då brukar folk kolla ner i golvet o bara gå förbi.

för 2-3 veckor sen hälsade jag på en kille även om jag vet att han inte brukar hälsa tillbaks. när han inte hejade den här gången heller så sa jag riktigt högt: NÄ! MEN SKIT I ATT HÄLSA DÅ"
nu har han dock börjat hälsa, jagär nöjd. :P

z_bumbi
2008-02-29, 17:14
Tandskydd/bettskena kan man använda för att skydda tänderna om man biter ihop för hårt när man tränar, det behöver alltså inte vara något konstigt.

Snafu
2008-02-29, 17:16

om jag då säger "tjena", nog fan svarar man då eller? speciellt om jag har ögonkontakt med killen jag hälsar på.

för 2-3 veckor sen hälsade jag på en kille även om jag vet att han inte brukar hälsa tillbaks. när han inte hejade den här gången heller så sa jag riktigt högt: NÄ! MEN SKIT I ATT HÄLSA DÅ"

Om jag inte känner dig och du hälsar på mig i omklädningsrummet skulle jag tro att du är efter lite homoerotik, eller att du bara är bra underlig.

Om du står i kalsongerna eller är naken samtidigt blir det totalfel.

Timme
2008-02-29, 17:22

haha :D Right on! Klart man hälsar :)

Timme
2008-02-29, 17:22
Om jag inte känner dig och du hälsar på mig i omklädningsrummet skulle jag tro att du är efter lite homoerotik, eller att du bara är bra underlig.

Nu tycker jag du är lite väl "svensk" och du som bor i Newcastle och allt!

Timme
2008-02-29, 17:23
Jag stör mig också på mig själv för att jag är klen i bänk. Gaaahahhhhhhh Jag ska bli starkare för tusan! Jag ska bänka idag och behöver peppa mig själv.

Timme
2008-02-29, 17:28
Och utanför gymet stör jag mig på mina tjejkompisar som hävdar å det bestämdast att de absolut inte kan styrketräna för de får så himla stora muskler av träning, yeah right.

Klassikern :D Jag skulle inte ha emot att ha en släng av deras optigener

Three pigs
2008-02-29, 17:30

Stör mig på sådant jag med. Är det ett relativt litet gym så känns som att det är självklart att man hälsar, men tydligen inte för alla.

Mikeman
2008-02-29, 17:52
Stör mig på sådant jag med. Är det ett relativt litet gym så känns som att det är självklart att man hälsar, men tydligen inte för alla.

Finns ingen anledning att gå omkring att hälsa på alla flanar. Jag hälsar på de jag känner.

JustinCredible
2008-02-29, 18:02

Mm. Jag skulle vara helsäker på att det var en gay. Inga om eller men om saken. Så jag skulle väl hälsa men försöka inte visa för mycket intresse. För övrigt vad jag hatar killar som är helt relax nakna. Typ står och pratar om vilken film de såg igår samtidigt som dom gör en lätt helikoptern lite lojt sådär. Man vet ju inte var man ska titta.

Folk som ska prata i bastun är också jobbiga. I bastun vill man bara ta det lugnt och vila. Man vet direkt att det är en pratperson om han gör ett ljud när han sätter sig ner. Alla gubbar gör så. Typ en lätt "uuuhh" så tror dom att isen är bruten och dom kan mala på om fan vet allt.

Three pigs
2008-02-29, 18:05
Finns ingen anledning att gå omkring att hälsa på alla flanar. Jag hälsar på de jag känner.
Är det ett stort gym så kan jag förstå det. Men om det är ett företagsgym (som jag tränar vid), och det är kanske max 10 personer samtidigt vid, så tycker jag att man kan hälsa. I alla fall hälsa tillbaks och inte titta ned i backen..

Math
2008-02-29, 18:48
Mm. Jag skulle vara helsäker på att det var en gay. Inga om eller men om saken. Så jag skulle väl hälsa men försöka inte visa för mycket intresse. För övrigt vad jag hatar killar som är helt relax nakna. Typ står och pratar om vilken film de såg igår samtidigt som dom gör en lätt helikoptern lite lojt sådär. Man vet ju inte var man ska titta.

Folk som ska prata i bastun är också jobbiga. I bastun vill man bara ta det lugnt och vila. Man vet direkt att det är en pratperson om han gör ett ljud när han sätter sig ner. Alla gubbar gör så. Typ en lätt "uuuhh" så tror dom att isen är bruten och dom kan mala på om fan vet allt.

hahahahaha

Baan
2008-02-29, 19:49

Homosexualitet smittar inte. Jag tror om du övertygar dig själv om detta så kommer du kunna snacka om senaste filmen du såg samtidigt som du spontant gör helikoptern utan att tänka på kompisens skinkor alls.

CoKEmaN
2008-03-01, 00:54
skön tråd ^^
jag stör mig mest på folk som gör fel, o sen inte kan ta kritik..