Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-09-25, 18:08   #1
Herkulez
Banned

Reg.datum: Apr 2003
Störningsinslag på gymmet

vilket är det värsta störningsmoment på gymmet för er?

själv hatar jag dom som ska börja föra diskussioner på gymmet, finns 3st på mitt gym som ska prata före, under och efter alla jävla set man kör, jobbigt som fan när man håller på att förbereda sig mentalt för ett set . Jag är där för att träna, inte för att idka sociala samlag, småsnacka går an men inga djupare dialoger tack. Värst är väl den killen som envisas med att stå 10cm från ens ansikte, när man vänder sig om för börja köra setet tex så följer han med och man står likfan där med hans fula jävla tryne mittemot sig.

Nu är jag så snäll vill inte vara elak med dom och be dom fuck off för det är ju ändå inte varje dag jag träffar dom där och dom menar ju egentligen inget illa jadda jadda jadda
Herkulez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-09-25, 18:10   #2
palme
Välhängd medlem

palmes avatar

Reg.datum: Oct 2002
När man märker att nån står bedvid när man kör och väntar på att få prata med en. Lite drygt.

Support 81
palme är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-09-25, 18:12   #3
LBacker
Registered User

Reg.datum: Jun 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulez
vilket är det värsta störningsmoment på gymmet för er?

själv hatar jag dom som ska börja föra diskussioner på gymmet, finns 3st på mitt gym som ska prata före, under och efter alla jävla set man kör, jobbigt som fan när man håller på att förbereda sig mentalt för ett set . Jag är där för att träna, inte för att idka sociala samlag, småsnacka går an men inga djupare dialoger tack. Värst är väl den killen som envisas med att stå 10cm från ens ansikte, när man vänder sig om för börja köra setet tex så följer han med och man står likfan där med hans fula jävla tryne mittemot sig.

Nu är jag så snäll vill inte vara elak med dom och be dom fuck off för det är ju ändå inte varje dag jag träffar dom där och dom menar ju egentligen inget illa jadda jadda jadda
Sluta va så jävla bra då Herkan, då slipper du både hang arounds och folk som idoliserar dig.
LBacker är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-09-25, 18:13   #4
RobbeliRobban
Banned

RobbeliRobbans avatar

Reg.datum: Jan 2004
Stör mig som fan på alla som tränar i gäng, typ fem-sju pers som hänger i en hög kring en bänkpress och ockuperar den i en och en halv timme.
RobbeliRobban är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-09-25, 18:15   #5
tuben
Registered User

tubens avatar

Reg.datum: Jul 2005
Folk som snackar länge samt dom som har en odör som inte går av för hackor.
tuben är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-09-25, 18:15   #6
Herkulez
Banned

Reg.datum: Apr 2003
Citat:
Ursprungligen postat av LBacker
Sluta va så jävla bra då Herkan, då slipper du både hang arounds och folk som idoliserar dig.
sant, vara populär är fan inget lätt liv =)
mina föräldrars fel att dom födde en så välskapt pojke, deras fel alltihop

för att inte prata om folk som ska snacka med en hela tiden fast man har på mp3 spelaren på högvolym........
Herkulez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-09-25, 18:17   #7
Weird
Wired

Weirds avatar

Reg.datum: Dec 2003
Citat:
Ursprungligen postat av RobbeliRobban
Stör mig som fan på alla som tränar i gäng, typ fem-sju pers som hänger i en hög kring en bänkpress och ockuperar den i en och en halv timme.
aa sånt e rikigt störande, men värre e nog när det kommer hockykillar som kör bänk latsdrag sen går hem
Gammal 2005-09-25, 18:18   #8
Lallle
Hey Moon

Lallles avatar

Reg.datum: Dec 2004
Det finns nog inget som jag stör mig på riktigt på gymmet, känns mest som jag är ett störningsmoment.
Lallle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-09-25, 18:19   #9
thomast
FUUUUUUUUUUUU

thomasts avatar

Reg.datum: Mar 2005
Det är jobbigt med snackare. Men värst är ändå när människor kommer fram och frågar hur många set man har kvar, vilket oftast är alla för man har inte hunnit börja med första övningen. När de sedan fått svar bestämmer de sig för att stanna kvar och stirra, glo, stressa upp mig som lyfter och lägga in någon dum kommentar mellan seten.
thomast är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-09-25, 18:20   #10
RobbeliRobban
Banned

RobbeliRobbans avatar

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Weird
aa sånt e rikigt störande, men värre e nog när det kommer hockykillar som kör bänk latsdrag sen går hem
Ja hockeykillar. Men snäppet värre är lyftare som envisas med att träna på ngt ställe där det bara finns två stänger.
RobbeliRobban är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-09-25, 18:22   #11
mystic[-_-]
The Supermegasized Hobbit

mystic[-_-]s avatar

Reg.datum: Sep 2004
Ja gymturken som han kallas på vårat gym är ganska störande. Behöver ha hjälp för att spänna sitt bälte (han använder 2), dra på sig handledsskydd, spänna handledslindor, linda knälindor.

Sen frågar han om pass mitt i setet man håller på med. Han tar 50 kg hantlarna i hantelpress för bröst och får inte upp skiten själv ens man måste ge han hantlarna för att sedan hjälpa till väldigt mycket för att han ska göra 0.5 rep själv sen 3-4 forced. Efter det skriker han JA!!!!
Gammal 2005-09-25, 18:24   #12
userfriendly
Registered User

userfriendlys avatar

Reg.datum: Sep 2004
saker jag stör mig på under träning, dock händer det inte så mkt på Fairing faktiskt vi e duktiga på att sköta oss där:

*folk som hjälper andra på ett "elakt" och elitistiskt sätt
*folk som raggar eller försöker prata under själva setet eller distraherar en
*elaka (killar) som tror att man som tjej inte kan lyfta nåt alls o tar vikter (spec av vadpressen) fast man inte är klar
*när de spelar COPA COBANA på gymmet.. *alltid*

* (detta är iof rätt kul) folk som råkar köra EXAKT samma pass som en själv, samma övning vid samma tidpunkt i samma följd

*när jag inser att jag inte orkar lika mkt som jag trodde

jaa jag e lättirriterad just nu
userfriendly är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-09-25, 18:24   #13
Lallle
Hey Moon

Lallles avatar

Reg.datum: Dec 2004
Citat:
Ursprungligen postat av RobbeliRobban
Sånt händer aldrig på mitt gym. Det roligaste jag sett var när två taniga killar körde bänk-marklyft.
Lallle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-09-25, 18:29   #14
LBacker
Registered User

Reg.datum: Jun 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulez
sant, vara populär är fan inget lätt liv =)
mina föräldrars fel att dom födde en så välskapt pojke, deras fel alltihop

för att inte prata om folk som ska snacka med en hela tiden fast man har på mp3 spelaren på högvolym........
Undviker man helt ögonkontakt så går det ofta att komma undan (samtidigt infinner sig en viss känsla av social missanpassning), men nu är du ju den största internetkändis som Boden haft, då blir det rätt lurigt.
LBacker är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-09-25, 18:33   #15
thomast
FUUUUUUUUUUUU

thomasts avatar

Reg.datum: Mar 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Lallle
Sånt händer aldrig på mitt gym. Det roligaste jag sett var när två taniga killar körde bänk-marklyft.
Haha. En annan favoritövning att beskåda är bicepscurl-marklyft.
thomast är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:59.