2005-09-25, 18:08
|
|
Banned
Reg.datum: Apr 2003
|
Störningsinslag på gymmet
vilket är det värsta störningsmoment på gymmet för er?
själv hatar jag dom som ska börja föra diskussioner på gymmet, finns 3st på mitt gym som ska prata före, under och efter alla jävla set man kör, jobbigt som fan när man håller på att förbereda sig mentalt för ett set  . Jag är där för att träna, inte för att idka sociala samlag, småsnacka går an men inga djupare dialoger tack. Värst är väl den killen som envisas med att stå 10cm från ens ansikte, när man vänder sig om för börja köra setet tex så följer han med och man står likfan där med hans fula jävla tryne mittemot sig.
Nu är jag så snäll vill inte vara elak med dom och be dom fuck off för det är ju ändå inte varje dag jag träffar dom där och dom menar ju egentligen inget illa jadda jadda jadda
|
|
|
2005-09-25, 18:10
|
|
Välhängd medlem
Reg.datum: Oct 2002
|
När man märker att nån står bedvid när man kör och väntar på att få prata med en. Lite drygt.
|
|
2005-09-25, 18:12
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulez
vilket är det värsta störningsmoment på gymmet för er?
själv hatar jag dom som ska börja föra diskussioner på gymmet, finns 3st på mitt gym som ska prata före, under och efter alla jävla set man kör, jobbigt som fan när man håller på att förbereda sig mentalt för ett set  . Jag är där för att träna, inte för att idka sociala samlag, småsnacka går an men inga djupare dialoger tack. Värst är väl den killen som envisas med att stå 10cm från ens ansikte, när man vänder sig om för börja köra setet tex så följer han med och man står likfan där med hans fula jävla tryne mittemot sig.
Nu är jag så snäll vill inte vara elak med dom och be dom fuck off för det är ju ändå inte varje dag jag träffar dom där och dom menar ju egentligen inget illa jadda jadda jadda
|
Sluta va så jävla bra då Herkan, då slipper du både hang arounds och folk som idoliserar dig.
|
|
|
2005-09-25, 18:13
|
|
Banned
Reg.datum: Jan 2004
|
Stör mig som fan på alla som tränar i gäng, typ fem-sju pers som hänger i en hög kring en bänkpress och ockuperar den i en och en halv timme.
|
|
|
2005-09-25, 18:15
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
Folk som snackar länge samt dom som har en odör som inte går av för hackor.
|
|
|
2005-09-25, 18:15
|
|
Banned
Reg.datum: Apr 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av LBacker
Sluta va så jävla bra då Herkan, då slipper du både hang arounds och folk som idoliserar dig. 
|
sant, vara populär är fan inget lätt liv =)
mina föräldrars fel att dom födde en så välskapt pojke, deras fel alltihop
för att inte prata om folk som ska snacka med en hela tiden fast man har på mp3 spelaren på högvolym........
|
|
|
2005-09-25, 18:17
|
|
Wired
Reg.datum: Dec 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av RobbeliRobban
Stör mig som fan på alla som tränar i gäng, typ fem-sju pers som hänger i en hög kring en bänkpress och ockuperar den i en och en halv timme.
|
aa sånt e rikigt störande, men värre e nog när det kommer hockykillar som kör bänk latsdrag sen går hem
|
2005-09-25, 18:18
|
|
Hey Moon
Reg.datum: Dec 2004
|
Det finns nog inget som jag stör mig på riktigt på gymmet, känns mest som jag är ett störningsmoment.
|
|
|
2005-09-25, 18:19
|
|
FUUUUUUUUUUUU
Reg.datum: Mar 2005
|
Det är jobbigt med snackare. Men värst är ändå när människor kommer fram och frågar hur många set man har kvar, vilket oftast är alla för man har inte hunnit börja med första övningen. När de sedan fått svar bestämmer de sig för att stanna kvar och stirra, glo, stressa upp mig som lyfter och lägga in någon dum kommentar mellan seten.
|
|
|
2005-09-25, 18:20
|
|
Banned
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Weird
aa sånt e rikigt störande, men värre e nog när det kommer hockykillar som kör bänk latsdrag sen går hem
|
Ja hockeykillar. Men snäppet värre är lyftare som envisas med att träna på ngt ställe där det bara finns två stänger.
|
|
|
2005-09-25, 18:22
|
|
The Supermegasized Hobbit
Reg.datum: Sep 2004
|
Ja gymturken som han kallas på vårat gym är ganska störande. Behöver ha hjälp för att spänna sitt bälte (han använder 2), dra på sig handledsskydd, spänna handledslindor, linda knälindor.
Sen frågar han om pass mitt i setet man håller på med. Han tar 50 kg hantlarna i hantelpress för bröst och får inte upp skiten själv ens man måste ge han hantlarna för att sedan hjälpa till väldigt mycket för att han ska göra 0.5 rep själv sen 3-4 forced. Efter det skriker han JA!!!!
|
2005-09-25, 18:24
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2004
|
saker jag stör mig på under träning, dock händer det inte så mkt på Fairing faktiskt vi e duktiga på att sköta oss där:
*folk som hjälper andra på ett "elakt" och elitistiskt sätt
*folk som raggar eller försöker prata under själva setet eller distraherar en
*elaka (killar) som tror att man som tjej inte kan lyfta nåt alls o tar vikter (spec av vadpressen) fast man inte är klar
*när de spelar COPA COBANA på gymmet.. *alltid*
* (detta är iof rätt kul) folk som råkar köra EXAKT samma pass som en själv, samma övning vid samma tidpunkt i samma följd
*när jag inser att jag inte orkar lika mkt som jag trodde
jaa jag e lättirriterad just nu
|
|
|
2005-09-25, 18:24
|
|
Hey Moon
Reg.datum: Dec 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av RobbeliRobban
|
Sånt händer aldrig på mitt gym. Det roligaste jag sett var när två taniga killar körde bänk-marklyft.
|
|
|
2005-09-25, 18:29
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulez
sant, vara populär är fan inget lätt liv =)
mina föräldrars fel att dom födde en så välskapt pojke, deras fel alltihop
för att inte prata om folk som ska snacka med en hela tiden fast man har på mp3 spelaren på högvolym........
|
Undviker man helt ögonkontakt så går det ofta att komma undan (samtidigt infinner sig en viss känsla av social missanpassning), men nu är du ju den största internetkändis som Boden haft, då blir det rätt lurigt.
|
|
|
2005-09-25, 18:33
|
|
FUUUUUUUUUUUU
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lallle
Sånt händer aldrig på mitt gym. Det roligaste jag sett var när två taniga killar körde bänk-marklyft.
|
Haha. En annan favoritövning att beskåda är bicepscurl-marklyft.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:59.
|

|