Visa fullständig version : Kom tjejer och lämna dina bilder!
speedy83
2012-04-01, 14:28
62,5-59kg!
Ser riktigt bra ut! ser ut som det är mer än drygt 3 kg som försvunnit med tycker jag.
JoHannibal
2012-04-01, 17:06
Ser riktigt bra ut! ser ut som det är mer än drygt 3 kg som försvunnit med tycker jag.
Tack! Jag är nöjd med deffen utseendemässigt men inte viktmässigt, kanske har det tillkommit 1-2kg muskler? Det kan ju hända nybörjare har jag läst :)
smürfpücko
2012-04-01, 17:35
dåliga bilder men man kan se det!då kan man se min fin toalett!
Muskligt och snyggt!
speedy83
2012-04-01, 18:00
Tack! Jag är nöjd med deffen utseendemässigt men inte viktmässigt, kanske har det tillkommit 1-2kg muskler? Det kan ju hända nybörjare har jag läst :)
Det är mycket möjligt för som sagt jag tycker det ser ut som att du har gått ner betydligt mer, men vad spelar vikten för roll när man ser ut sådär :)
Gå efter spegeln och strunta i vikten och känn dig nöjd tycker jag!
Muskligt och snyggt!
tack!*kissass*:D
JoHannibal
2012-04-04, 06:31
Det är mycket möjligt för som sagt jag tycker det ser ut som att du har gått ner betydligt mer, men vad spelar vikten för roll när man ser ut sådär :)
Gå efter spegeln och strunta i vikten och känn dig nöjd tycker jag!
Japp det är ju känslan som räknas och utseendet :)
Jag är dock inte helt nöjd med magen än, det är svårt att få bort fett fram på magen, under naveln. Det verkar vara det fett som försvinner sist/långsammast.
Tips???
Pretorian
2012-04-04, 07:32
Tips???
För min del handlar det "bara" om att tappa mer i vikt.
JoHannibal
2012-04-04, 07:44
För min del handlar det "bara" om att tappa mer i vikt.
Om jag går från 500kcal underskott till ca 100kcal underskott, ökar proteinintaget från 1,5xvikten till 2,0x vikten och fortsätter att träna hårt 4-5ggr i veckan så borde jag inte lägga på mig mer fett på magen va?
Syftet nu är att bygga muskler på ben och rumpa, men jag vill inte "bulka" och gå upp i vikt igen!
Pretorian
2012-04-04, 07:48
Om jag går från 500kcal underskott till ca 100kcal underskott, ökar proteinintaget från 1,5xvikten till 2,0x vikten och fortsätter att träna hårt 4-5ggr i veckan så borde jag inte lägga på mig mer fett på magen va?
Syftet nu är att bygga muskler på ben och rumpa, men jag vill inte "bulka" och gå upp i vikt igen!
Jag räknar inte kalorier utan går bara efter vikten och spegeln. Men ligger du på ett underskott (även om det endast är -100) och gör resten som du säger, träning etc, så kommer du inte lägga på dig fett.
Jag vill också lägga på mig muskler på underkroppen men jag är osäker på om man (jag) gör det nu under deff.
JoHannibal
2012-04-04, 08:23
Jag räknar inte kalorier utan går bara efter vikten och spegeln. Men ligger du på ett underskott (även om det endast är -100) och gör resten som du säger, träning etc, så kommer du inte lägga på dig fett.
Jag vill också lägga på mig muskler på underkroppen men jag är osäker på om man (jag) gör det nu under deff.
Jag har läst lite olika angående bygga under deff, med ett mindre underskott borde det gå att bygga men det är nog individuellt och man får nog testa sig fram!
Japp det är ju känslan som räknas och utseendet :)
Jag är dock inte helt nöjd med magen än, det är svårt att få bort fett fram på magen, under naveln. Det verkar vara det fett som försvinner sist/långsammast.
Tips???
Få inte panik
Träna som vanligt
Håll ett normalt underskott.
Om det inte går utan en vad du bedömer för stor viktnedgång så går det inte och då får du helt enkelt ta det nästa gång när du tränat längre och har mer muskelmassa. Det är inte helt ovanligt att folk fastnar i en halvdeff och därför varken blir deffade eller får några muskler.
62,5-59kg!
Bra skillnad där! :thumbup:
dåliga bilder men man kan se det!då kan man se min fin toalett!
Oj! Har alltid haft lite koll på din fysik då jag alltid gillat den, men det ser ut som om du verkligen har utvecklats framåt! Bra jobbat!
Emma-Lee
2012-04-04, 21:13
Tänkte slänga in en före- och efterbild som togs under min 15 veckor långa deff i höstas/vintras :-).
Även om jag tycker före-bilden känns hemsk att se så kan jag ju alltid påminna mig om att jag faktiskt vägde över 90 för några år sen :-P
Tänkte slänga in en före- och efterbild som togs under min 15 veckor långa deff i höstas/vintras :-).
Även om jag tycker före-bilden känns hemsk att se så kan jag ju alltid påminna mig om att jag faktiskt vägde över 90 för några år sen :-P
Sjukt bra jobbat!
Galet bra!
Emma-Lee
2012-04-04, 21:35
Sjukt bra jobbat!
Galet bra!
Tack snälla! :D
Gabriel174
2012-04-04, 21:44
Riktigt jävla bra Emma
Sjukt bra jobbat! Perfekt kropp i mina ögon :)
Otroligt bra & inspirerande, Emma-Lee!
Väldigt bra jobbat! Riktigt snygg form på efter-bilden.
Rejäl skillnad! Bra jobbat!
JoHannibal
2012-04-05, 06:27
OMG! :thumbup:
Bra jobbat! 15 veckor?? Har du varit vältränad innan bild 1?
jernstedt
2012-04-05, 06:27
Kul och se så många tjejer som pumpar :)
Slartibartfast
2012-04-05, 07:12
*bild*
Sällan man orkar kommentera i bildtrådar, men detdär är verkligen oerhört bra resultat! :thumbup:
speedy83
2012-04-05, 07:25
Riktigt grymt bra! ser ju helt perfekt ut....
Måste kännas grymt att ha genomfört en så lyckad deff!
Grattis till ett riktigt bra jobb!
Grymt jobbat Emma-Lee! :thumbup:
Emma-Lee
2012-04-05, 10:08
Riktigt jävla bra Emma
Sjukt bra jobbat! Perfekt kropp i mina ögon :)
Otroligt bra & inspirerande, Emma-Lee!
Väldigt bra jobbat! Riktigt snygg form på efter-bilden.
Rejäl skillnad! Bra jobbat!
Tack snälla ni!
Emma-Lee
2012-04-05, 10:12
OMG! :thumbup:
Bra jobbat! 15 veckor?? Har du varit vältränad innan bild 1?
Ja, det var femton hårda veckor ;-D. Har haft en del muskler under fodret :-)
Sällan man orkar kommentera i bildtrådar, men detdär är verkligen oerhört bra resultat! :thumbup:
Tack snälla du!!
Riktigt grymt bra! ser ju helt perfekt ut....
Måste kännas grymt att ha genomfört en så lyckad deff!
Tack snälla :-D. Ja, det kändes kul att allt verkligen fungerade och dessutom gillar jag livet på diet så jag trivdes rätt bra ;-D
Grattis till ett riktigt bra jobb!
Stort tack :-D
Grymt jobbat Emma-Lee! :thumbup:
Tack!! :D
Emma-Lee
2012-04-05, 14:02
snyggt emma :)
Stort tack :-D
mattilainen
2012-04-05, 14:27
emma-lee wow!
Vilken skillnad! Ligga otroligt mycke mer till höger ;)
Helt otroligt bra resultat Emma-Lee
Jag är tjatig. Det där ser skitbra ut. Första längre deffen för din del eller har du tidigare resultat att jämföra med?
Albin Eriksson
2012-04-05, 19:57
Från chips-tjej till Wow-vilken-grej.
Fick lust att rimma bara, riktigt bra jobbat. Viktnedgången imponerande i sig, och resultatet riktigt snyggt dessutom.
Emma-Lee
2012-04-05, 20:23
emma-lee wow!
Vilken skillnad! Ligga otroligt mycke mer till höger ;)
Tack :-) Tror jag, förstod inte riktigt meningen ;-D
Helt otroligt bra resultat Emma-Lee
Tack snälla!!
Jag är tjatig. Det där ser skitbra ut. Första längre deffen för din del eller har du tidigare resultat att jämföra med?
Skulle nog säga att det är första riktiga deffen. Har i princip legat på underskott nästan hela tiden senaste åren då jag haft lite strul med ämnesomsättningen men det är utrett och fixat nu och jag tröttnade på att bara få halvdanna resultat och var nyfiken på vad som egentligen fanns under fodret ;-D.
Från chips-tjej till Wow-vilken-grej.
Fick lust att rimma bara, riktigt bra jobbat. Viktnedgången imponerande i sig, och resultatet riktigt snyggt dessutom.
Hahaha ;-D Tack snälla du!
Emma Lee, galet bra jobb. :hbang:
Visar också att det finns en hel del där under bara man tappar fettet. Tror många är mer tränade än dom tror, men aldrig ser det eftersom man har ett lager fett över.
Emma-Lee
2012-04-05, 20:36
Visar också att det finns en hel del där under bara man tappar fettet. Tror många är mer tränade än dom tror, men aldrig ser det eftersom man har ett lager fett över.
Tack snälla!
Ja, det är ju svårt att se genom ett ordentligt lager ;-D.
Får gratulera Emma-Lee som alla andra har gjort, starkt jobbat! :) Ska väl tillägga att det är hög klass i övrigt också.
Bra jobbat mååste kännas fint det där Emma-Lee
Galet bra jobbat! Någon kommer få många blickar på stranden.*rolleyes*
Sjukt bra!
Albin Eriksson
2012-04-07, 13:46
Inte när det handlar om killar, då tror många precis tvärt om. Att de har mindre fett att tappa för att nå tävlingsform än de har, dvs de tror att de har mer fettfri massa än vad som finns.
Emma-Lee
2012-04-08, 18:55
Får gratulera Emma-Lee som alla andra har gjort, starkt jobbat! :) Ska väl tillägga att det är hög klass i övrigt också.
Bra jobbat mååste kännas fint det där Emma-Lee
Galet bra jobbat! Någon kommer få många blickar på stranden.*rolleyes*
Sjukt bra!
Stort tack till er alla :-D
Eldhroka
2012-04-09, 09:03
Det här är min dagsform, lyckades inte riktigt med att hålla en bra nivå på mat/träning efter Body Fitnesstävlingen 2009. Men jag har varit ganska glad ändå, fokus har bara legat på andra saker än träning ett tag.
Men nu känner jag att jag vill göra ett ryck igen, dels för att det är roligare att springa när jag är lite lättare än vad jag är nu :) och dels för att jag vill komma i mina kläder igen.
Så, bilderna då:
88083
88084
88085
88086
Mer information om mig och dieten uppdateras dagligen i bloggen. (http://eldhroka.blogspot.com)
å fråga inte varför bilderna hamnade på fel ledd, ligger åt rätt håll i bloggen iallafall om det här inte duger ;)
Sparven från Minsk
2012-04-09, 09:22
å fråga inte varför bilderna hamnade på fel ledd, ligger åt rätt håll i bloggen iallafall om det här inte duger ;)
Tycker formen ser helt godkänd ut. Visst lite att ta bort om du vill upp på scen igen, men överlag ser det då enligt mitt öga bra ut. :thumbup:
Emma-Lee
2012-04-09, 12:53
Men nu känner jag att jag vill göra ett ryck igen, dels för att det är roligare att springa när jag är lite lättare än vad jag är nu :) och dels för att jag vill komma i mina kläder igen.
Mer information om mig och dieten uppdateras dagligen i bloggen. (http://eldhroka.blogspot.com)
Kul :-D Har lagt till feed på din blogg för det här måste följas ;-D
Lychgate
2012-04-09, 17:50
Fin deff Emma-Lee! Tror vi bytte några ord på talangjakts auditionen i västerås. Lycka till med att komma med dom fyra sista! :)
Warrior89
2012-04-09, 22:17
90 kg.... my ass heller
smürfpücko
2012-04-09, 22:22
Försöker göra chins. Blir aldrig särskilt mycket bättre. Men jag är ganska nöjd med ryggstyrkan i övriga ryggövningar. Ingen biff direkt men det är ju boxning jag pysslar med så det är väl okej.
http://www.youtube.com/watch?v=ZsBk6nDIOpk&feature=context&context=G2809bd4AUAAAAAAABAA
Edit: Tyvärr är jag för dum i huvudet för att fatta hur man får in klippet i inlägget
Försöker göra chins. Blir aldrig särskilt mycket bättre. Men jag är ganska nöjd med ryggstyrkan i övriga ryggövningar. Ingen biff direkt men det är ju boxning jag pysslar med så det är väl okej.
http://www.youtube.com/watch?v=ZsBk6nDIOpk&feature=context&context=G2809bd4AUAAAAAAABAA
Edit: Tyvärr är jag för dum i huvudet för att fatta hur man får in klippet i inlägget
"Det här videoklippet är privat"... Can't see shit! :(
Vad säger ni, kan man se nån skillnad över axlar/armar när det gäller muskelmassa? Vänstra är från sept -11 och högra är nytagen. Väger samma på bilderna.
http://alskatraning.files.wordpress.com/2012/04/skillnad1.png http://alskatraning.files.wordpress.com/2012/04/skillnad2.png
smürfpücko
2012-04-09, 22:39
Hoppsan. Jag trodde det gick om man hade en länk. Testar igen då.
http://www.youtube.com/watch?v=ZsBk6nDIOpk&feature=g-upl&context=G2cfe400AUAAAAAAAAAA
Vad säger ni, kan man se nån skillnad över axlar/armar när det gäller muskelmassa? Vänstra är från sept -11 och högra är nytagen. Väger samma på bilderna.
http://alskatraning.files.wordpress.com/2012/04/skillnad1.png http://alskatraning.files.wordpress.com/2012/04/skillnad2.png
Jag tycker definitivt det var skillnad på armen speciellt, men även axlarna. Svårt att avgöra exakt dock för det ser inte ut att vara samma ljus på bilderna? Men armarna har blivit klart bättre iaf tycker jag
Spartansk
2012-04-09, 23:26
Biceps och axeln ser bulligare ut, men lite svårt att se om det är att du böjer ihop armen mer, eller mer muskler (iaf angående biceps).
smürfpücko
2012-04-10, 08:03
Hoppsan. Jag trodde det gick om man hade en länk. Testar igen då.
http://www.youtube.com/watch?v=ZsBk6nDIOpk&feature=g-upl&context=G2cfe400AUAAAAAAAAAA
ZsBk6nDIOpk
ZsBk6nDIOpk
Nämen, är det inte på DIF boxningsklubb? :)
Emma-Lee
2012-04-10, 09:30
Fin deff Emma-Lee! Tror vi bytte några ord på talangjakts auditionen i västerås. Lycka till med att komma med dom fyra sista! :)
Tack snälla!! Jag kom tyvärr inte med, men det gjorde min pojkvän så jag får väl hänga på där ;-D. Ska satsa på Lucia ändå tänkte jag så nu blir det till att snabbt hitta ett team och fixa sådant som behöver fixas :-). Du har ju gjort en ganska så rejäl förändring du med ;-D
90 kg.... my ass heller
Var det mig du syftade på här i ditt något otrevliga inlägg...? I sådant fall så kan du ju bara titta in på bilderna som ligger här http://emma-lees.blogspot.se/p/min-viktresa.html så kan du ju tänka till en gång innan du slänger ur dig strunt ;-D.
smürfpücko
2012-04-10, 13:23
Nämen, är det inte på DIF boxningsklubb? :)
Jajjamen!
Emma-Lee, måste också få säga att du imponerar stort :)
Biceps och axeln ser bulligare ut, men lite svårt att se om det är att du böjer ihop armen mer, eller mer muskler (iaf angående biceps).
Svårt att göra exakt samma pose i exakt samma ljus. ;) Har i alla fall ökat typ 2-3 cm runt armarna och lagt mycket fokus på axlar för jag tyckte de släpat.
Som alltid så ser det bra ut, Bandito! :)
Emma-Lee
2012-04-10, 16:04
Jajjamen!
Emma-Lee, måste också få säga att du imponerar stort :)
Tack du :-D
Lychgate
2012-04-10, 16:43
Bandit: Diggar Ugglan i spegeln samt bicepstatueringen på armen starkt! :hbang:
Albin Eriksson
2012-04-10, 17:25
Svårt att göra exakt samma pose i exakt samma ljus. ;) Har i alla fall ökat typ 2-3 cm runt armarna och lagt mycket fokus på axlar för jag tyckte de släpat.
Svårt att se, men 2-3cm talar sitt tydliga språk.
Jag tycker ändå att vikten har fördelat sig ganska så bra.
Efter första bilden gick jag ner ännu mer, låg på 52-53 månader därefter.
Sedan har jag sen mitten av 2010 gått upp till stabila 70kg. Känns bra!
Vikten har fördelat sig bra, indeed. :)
Åhh, bruttorna fortsätter leverera!! För att nämna några:
GALET bra deff Emma-Lee: du har gjort fina framsteg både inuti och utanpå vad jag förstått, grymt! :bow:
Kul att se att Eldhroka är back in business, som du har inspirerat - cred! :thumbup:
Banditen levererar fina bilder som alltid, och gosh vad smürfpücko levererar chins, hatten av! :hbang:
Jag vill också aw:a mig.. Ingen fysikbild i egentlig mening, men ändå inte - är stel som jag vet inte vad så såhär ser det ut när jag ska illustrera yoga på bild.. :P Halverad massa, dubblerad livskvalité fångad på bild:
http://i40.tinypic.com/voyb0g.jpg
Fler bilder dyker upp i journal och halens.se! AW all the way... ;P
Lellan! Kan inte jag få ta med dig hem och behålla dig!? *cupid*
Hörru, nu får du ta och ge dig. Jag hade faktiskt paxat. :D
Albin Eriksson
2012-04-12, 01:21
Jag tycker ändå att vikten har fördelat sig ganska så bra.
Efter första bilden gick jag ner ännu mer, låg på 52-53 månader därefter.
Sedan har jag sen mitten av 2010 gått upp till stabila 70kg. Känns bra!
Du måste skrivit fel datum/år på bilden va? :confused:
Mycket bra jobbat! :)
Du måste skrivit fel datum/år på bilden va? :confused:
Oj, jo första är jan 2010
Emma-Lee
2012-04-12, 13:09
GALET bra deff Emma-Lee: du har gjort fina framsteg både inuti och utanpå vad jag förstått, grymt! :bow:
Mycket bra jobbat! :)
Stort tack till er båda!!!
ProteinKreatin
2012-04-12, 13:27
Bra ökningar på armarna! :)
Penntroll
2012-04-12, 17:00
Laddade nyss upp bilder i en annan tråd. Sen hittade jag denna så laddar upp före och efter bilder här med =)
jernstedt
2012-04-12, 17:03
Laddade nyss upp bilder i en annan tråd. Sen hittade jag denna så laddar upp före och efter bilder här med =)
Riktigt bra jobbat. :thumbup:
Bra förändring, Penntroll! :)
Lellan, snygg bild. Skulle jag kunna få tillåtelse att spara bilden och greja lite med den i Photoshop?
TheInsane
2012-04-12, 20:04
Bra jobbat Penntroll.
Hur lång tid är det mellan bilderna?
Tja, aldrig fått frågan förut.. kan meddela att jag bara fejkyogar, om det var det som lockar! :P (ingår fö en "minime" i paketet isf! Vi är dock båda grymma på kladdkakor, banankaka, chokladbollar och potatismos! Han är även ordningssam och städar fint och typ det finaste som finns.. <3).
Hörru, nu får du ta och ge dig. Jag hade faktiskt paxat. :D
Jassåru! ;D
Snyggt Lellan
Tack! :) Blev glatt förvånad när jag såg bilderna; mina lår var mindre enorma än jag hade för mig, min rumpa inte fullt så platt men axlarna lämnar en del att önska - även om de faktiskt bättrat sig (enl Madame som sett mig irl också, blev glad!). Ska piska axlarna och förhoppningsvis framöver bildbevis på när det hänt nåt där!
Bra förändring, Penntroll! :)
Lellan, snygg bild. Skulle jag kunna få tillåtelse att spara bilden och greja lite med den i Photoshop?
Tack! :) Men hm.. hur/vad/varför? (ska jag få skägg? Sitta på en flygande matta..?!)
+1 på Penntrollet förresten! =)
Tack! :) Men hm.. hur/vad/varför? (ska jag få skägg? Sitta på en flygande matta..?!)
Haha, jamen precis! :D
Nej, men jag har börjat pilla runt lite med Photoshop igen. Och den bilden passade rätt bra till något abstrakt jag skulle vilja testa. Bakgrunden var helt vit, enkelt att klippa ut bara dig osv osv..
Visst, du märker väl iofs inte om jag sitter och leker lite med din bild (du kanske redan har en griskropp...?!), men man ska alltid vara artig och fråga först.
Albin Eriksson
2012-04-14, 06:58
Lellan: Du ser ut som lite av ett sundhetsideal på bilden, som omslagsflickan på en bok om Yoga/sunt ätande eller som illustrerande flickan för "kom i form till sommaren"-artikeln i aftonbladet. :)
Haha, jamen precis! :D
Nej, men jag har börjat pilla runt lite med Photoshop igen. Och den bilden passade rätt bra till något abstrakt jag skulle vilja testa. Bakgrunden var helt vit, enkelt att klippa ut bara dig osv osv..
Visst, du märker väl iofs inte om jag sitter och leker lite med din bild (du kanske redan har en griskropp...?!), men man ska alltid vara artig och fråga först.
Haha, det var min tanke också - blev bara fundersam om ett "ja" inte skulle ha en suck av en chans att protestera om du skulle publicera mig i ngt komprometterande sammanhang.. :Virro
Men visst var det vänligt att du frågade! Får jag se? *popcorn*
Lellan: Du ser ut som lite av ett sundhetsideal på bilden, som omslagsflickan på en bok om Yoga/sunt ätande eller som illustrerande flickan för "kom i form till sommaren"-artikeln i aftonbladet. :)
Haha, där ser man.. tack! Har ju mått bra av att jobba på att må bättre faktiskt, liksom - det glad men tacksam förvåning att det funkar! :D
Fantastisk skillnad, grymt fin kropp du har kämpat dig till! *flex*
Penntroll
2012-04-16, 15:35
Bra jobbat Penntroll.
Hur lång tid är det mellan bilderna?
Tack så mkt =)
Ena e från 08 å de andra för några veckor sen..
Hade dock träna ett tag och gått ner endel på "gamla" bilden men ha tyvärr inga bilder från jag va som störst. Hade vare roligt å lägga upp nu å se skillnaden..
Snyggt Penntroll! Verkligen stor skillnad!
Robbans adept
2012-04-22, 19:27
Målet är att vara i kanonform till sommaren. Jag har tränat 6 månader nu.
Feedback sökes. Skulle egentligen bara prova klänningen om ngn undrar. :)
4s0TSz6T5bY
Grymma resultat tjejer! Girl powwah :D
Bidrar med lite bilder från helgen på go-och glad-styrkelyftar-formen ;)
Grymma resultat tjejer! Girl powwah :D
Bidrar med lite bilder från helgen på go-och glad-styrkelyftar-formen ;)
Bra form :)
ZsBk6nDIOpk
Grymt. Jag har äntligen lärt mig att göra chins. Ska be någon filma mig någon dag för jag är så jäkla stolt över det.
Hejsan!
Undrar hur ni tjejer som har gått ner så pass mycket i vikt har fått så bra koll på huden efteråt?
Kanske ska inleda med att jag är en kille om det inte framgår nånstans.
Har själv gått ner från 103-75 varav jag har tränat upp mig och idag väger 82. Visst jag har en del fett kvar, men om jag ställer mig i planka så hänger det lite från magen och brösten. Vad är tricket att få det att strama åt ordentligt, det ser riktigt bra ut på er! Är det någon av era mirakel-hudkrämer eller är tricket att verkligen deffa bort varenda liten gnutta fett för att ge huden möjlighet att strama åt? Jag vet inte, vore väldigt tacksam om någon av er kan hjälpa mig med mitt bekymmer.
Det hänger inte pga utebliven abdominal muskulatur, klättrar (bouldering) och hänger i ringar och har mig så sådana muskler finns det.
Hamnar jag helt utanför trådens område och infiltrerar ber jag så hemskt mycket om ursäkt, brukar inte använda mig av forum så mycket.
Tack på förhand!
Hejsan!
Undrar hur ni tjejer som har gått ner så pass mycket i vikt har fått så bra koll på huden efteråt?
Kanske ska inleda med att jag är en kille om det inte framgår nånstans.
Har själv gått ner från 103-75 varav jag har tränat upp mig och idag väger 82. Visst jag har en del fett kvar, men om jag ställer mig i planka så hänger det lite från magen och brösten. Vad är tricket att få det att strama åt ordentligt, det ser riktigt bra ut på er! Är det någon av era mirakel-hudkrämer eller är tricket att verkligen deffa bort varenda liten gnutta fett för att ge huden möjlighet att strama åt? Jag vet inte, vore väldigt tacksam om någon av er kan hjälpa mig med mitt bekymmer.
Det hänger inte pga utebliven abdominal muskulatur, klättrar (bouldering) och hänger i ringar och har mig så sådana muskler finns det.
Hamnar jag helt utanför trådens område och infiltrerar ber jag så hemskt mycket om ursäkt, brukar inte använda mig av forum så mycket.
Tack på förhand!
Jag har gått ner typ 20 kg och dessutom varit gravid två gånger. Har lite extra hud på magen, när jag står i planka syns det som du säger. Jag tror tyvärr bara du har två val:
- Låta tiden sköta det hela och få huden att dra ihop sig.
- Operera.
Tyvärr finns det inte så mycket att göra. Men även om det syns när man står i planka kanske man kan leva med det? Mitt syns inte när jag står och jag har accepterat mig som jag är :)
http://alskatraning.files.wordpress.com/2012/05/rutor.png?w=529
Dagsfärsk bild på min mage
Yesbox, tack för ditt svar Mommy!
Ser ju helt bra ut på bilden ;) Däremot har du förmodligen bra mycket mindre underhudsfett än vad jag har så jag testar nog varianten att deffa bort några kilon och låta tiden göra sitt.
Tatueringar kan jag sträcka mig till som "skönhetsoperation" annars är jag nöjd med den person jag kan forma utan att skära i mig själv :) Det är ju trots allt jag som själv skapt denna hud en gång i tiden!
Ah men shysst mage har du där och tack igen för ditt svar!
Keep up the good work! ;)
hallonskogen
2012-05-12, 10:39
Hoppar in lite!
Fd hästtjej som nu gymmar istället sedan ca 1 månad. Dålig form men på G... Dömd att träna så hårt jag kan pga sjukdomsbild, ju mer träning desto friskare. :)
Gammal armbild från augusti -11, inget gym inblandat!
http://i21.photobucket.com/albums/b260/hallonskogen/CIMG5813.jpg
Dagsform:
http://sweatnpain.blogg.se/images/2012/1_202136007.jpg
smoothie
2012-05-13, 17:38
ny här på forumet men slänger upp en (iofs hyffsat dålig) bild på min dagsform! Snart ska man iväg till gymmet o köra ben och fortsätta kämpa med att få lite volym på min non existing ass! verkligen en peppande tråd, kämpa på brudar! =)
p.s detta är ett resultat av ca 5-6 veckors hård träning och diet, vet att det är mkt kvar att jobba på men en förändring sker inte över en dag ^^
ny här på forumet men slänger upp en (iofs hyffsat dålig) bild på min dagsform! Snart ska man iväg till gymmet o köra ben och fortsätta kämpa med att få lite volym på min non existing ass! verkligen en peppande tråd, kämpa på brudar! =)
p.s detta är ett resultat av ca 5-6 veckors hård träning och diet, vet att det är mkt kvar att jobba på men en förändring sker inte över en dag ^^
Bra form på midjan samt benen tycker jag, om du vill bygga mer rumpa så får du inte vara rädd för att paja formen en aning och lägga dig på kaloriöverskott om du ska bygga på lite massa för att sedan skala av dig allt fett du lagt på dig under den tiden igen, detta kommer resultera att du lägger på dig en aning massa förutsatt att du sköter kosten samt träningen.
smoothie
2012-05-13, 17:54
bara ordet kaloriöverskott gör mig rädd! :P haha
har blivit galet insatt i vad jag äter, och är så fokuserad på att nå en bättre form att jag tillomed tappat suget efter dom berömda "äta vad jag vill" dagarna, men ska väl försöka få i mig lite mer då om det nu är enda lösningen! ^^
Förstår att du är rädd för att paja formen men du kan köra kortare perioder där du ligger på överskott för att inte lägga på dig för mycket fett som du nog vet är +500 kcal per dag ett bra överskott.
Skulle rekommendera dig att bulka(ligga på överskott) under vintern då man ändå inte visar sig speciellt mycket, och sen skala av dig tills sommaren så håller du på att bygger så tills du blir nöjd sen kan du ligga på balans för att behålla den fysiken du uppnått.
smoothie
2012-05-13, 18:13
ja då är väl största problemet nu att sommaren börjar vara nära o då vill man ju inte sabba formen! har dessutom legat på ett kcal underskott ett tag nu aldrig varit nere på så lite/mkt jag väger nu dvs 58kg till mina 173cm. Är dock sjukt nöjd över det, men får väl försöka få i mig liiite mer ändå och se vars det leder :)
Japp, det är bara pröva dig fram och läsa på hur du lägger upp bra m.m. sen lär du dig med tiden, du kan alltid vänta tills efter sommaren eller köra sakta och så fort du börjar tycka formen blir dålig kan du lägga dig på underskott igen =)
Den här bilden e veckofärsk :)
http://i47.tinypic.com/ms0m5i.jpg
Den här bilden e veckofärsk :)
http://i47.tinypic.pg
Sedärja, bättre form idag än vid bästa fysiken 2011, och lite mer kött också.
Bra state, muskler upp fett ner :thumbup::thumbup:
Februari
2012-05-13, 22:34
Benen växer litegrann :) Knäböj är bra skit ;)
http://img.tapatalk.com/5fc712a1-28c6-ac90.jpg
Förstår att du är rädd för att paja formen men du kan köra kortare perioder där du ligger på överskott för att inte lägga på dig för mycket fett som du nog vet är +500 kcal per dag ett bra överskott.
Är hon rädd om formen så är det ett för stort överskott, ett halvt kg fett i veckan!*gah!*
Visst, lite blir väll muskler men still.
Tycker 500 i överskott är för mkt för alla, +200 på träningsdagar och balans eller +100 vilodagar tror jag man mår bäst av och man kan bygga mkt längre.
0.5 i månaden är något jag kommer satsa på framöver då jag spyr på allt som heter deff för stunden.
Sedärja, bättre form idag än vid bästa fysiken 2011, och lite mer kött också.
Bra state, muskler upp fett ner :thumbup::thumbup:
Oh, spanks!
Det har blivit lite mer träning och kyckling och mindre donuts och skippade träningspass sen dess :)
Benen växer litegrann :) Knäböj är bra skit ;)
http://img.tapatalk.com/5fc712a1-28c6-ac90.jpg
Snygga ben! Fortsätt böja! :thumbup:
Februari
2012-05-16, 22:59
Snygga ben! Fortsätt böja! :thumbup:
Tack! Det ska jag :)
Nu så e vi på rull igen, testar min nya HTC mobil så kass bild men va fan..
Dags å börja lassa in mer mat oxå.cofffee
Kanske en konstig formbild, men känner ändå att jag har börjat få lite rygg!
maximuscle
2012-05-21, 15:40
påkarna på 1684 ser stabila ut ävnen ryggen på dig dooh!
bygga bygga, hela året ut :-)
drakfelt
2012-05-21, 19:26
Grymt Frejaa!
cyclist_90
2012-05-21, 19:38
Ruggig fysik som vanligt Frejaa. Tummen upp!
Sjukt snyggt Freja! Nån tävling på g snart?
Grymt, vilken biceps *flex*
Thatsinane
2012-05-23, 18:33
:thumbup:
Come0nNow
2012-05-23, 22:29
Du har större biceps än de flesta jag känner, både killar och tjejer.
Grymt snyggt!
Purfärsk på Kolo, men här har jag hittat motivationen jag behöver!!
Tjejer, ni är förebilder!!!
Försökt hitta kroppsliga förebilder till hur jag vill se ut, jag insåg ganska snabbt att jag nog inte kan bli pinnsmal och att jag hellre är muskulös (även om det är långt bort).
Har inte tränat länge, inte tränat speciellt hårt i jämförelse men tappat 30 kg sedan 2005 (stått stilla på ca 68-72 under ca 3 år)
dagsform 120526
RobbanColeman
2012-05-26, 15:41
Jennie och jag har dundrat bröst och armar idag...
Du får lära tanten posera bättre Robban, armbågarna ska högra upp ;)
Bra axlar!
RobbanColeman
2012-05-26, 16:46
Du får lära tanten posera bättre Robban, armbågarna ska högra upp ;)
Bra axlar!
Jag tog nog kortet lite för tidigt är jag rädd... Jag får lära mig fota också med andra ord. :)
Albin Eriksson
2012-05-29, 00:15
nytt
Hur ser vikten ut jmf med ett halvår/år sedan?
JoHannibal
2012-05-29, 13:19
Bild 1 är lite väl mörk men man kan se en del skillnad.
-4kg, har dock ej mätt omkrets!
nytt
Snygga linjer ;)
Bild 1 är lite väl mörk men man kan se en del skillnad.
-4kg, har dock ej mätt omkrets!
Visst ser man skillnad, snyggt!
hallonskogen
2012-05-29, 14:37
Nyaste nytt, det börjar ta form... :)
http://sweatnpain.blogg.se/images/2012/img_2716_204525687.jpg
Bra där! ;)
majak0vskij
2012-05-30, 18:59
http://i1146.photobucket.com/albums/o538/majak0vskij/th_Bild2012-05-30kl19312.jpg (http://s1146.photobucket.com/albums/o538/majak0vskij/?action=view¤t=Bild2012-05-30kl19312.jpg)
http://i1146.photobucket.com/albums/o538/majak0vskij/th_Bild2012-05-30kl19382.jpg (http://s1146.photobucket.com/albums/o538/majak0vskij/?action=view¤t=Bild2012-05-30kl19382.jpg)
Ger mig på att posta bilder igen. En aning blekare, en aning fetare än föregående posters, men what the heck liksom.
Optiljus och suverän posering som alltid!
Fredriiik
2012-06-07, 20:29
Hur ser vikten ut jmf med ett halvår/år sedan?
undrar jag också, ser tyvärr smalare ut =/
Flickvännens form. Vad tycks? :)
89534
89535
89536
Ironbabe
2012-06-09, 09:41
Ser ut att finnas massa på din flickvän!
Ger mig på att posta bilder igen. En aning blekare, en aning fetare än föregående posters, men what the heck liksom.
Optiljus och suverän posering som alltid!
Köttigt.
SassyFit
2012-06-15, 15:35
Åh kul att jag hittade hit, ska försöka återkomma lite då och då. Har dock inte några bra formbilder just nu... Men tog dagens bild på återhämtningsmålet efter gympasset. Är riktigt nöjd med mina armar!
http://distilleryimage9.s3.amazonaws.com/ab339218b6c311e1aebc1231381b647a_7.jpg
Får återkomma med före och efter när jag är klar med deffen, minst 7 hg ska bort!
snoflinga
2012-07-13, 16:36
min rygg
notomorrow
2012-07-25, 14:38
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/376692_10151944593350158_851827191_n.jpg
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/561075_10151944593770158_940614012_n.jpg
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/165800_10151944599925158_1369704062_n.jpg
Februari
2012-07-25, 17:02
Notomorrow, riktigt snyggt på samtliga bilder! Det syns att det ligger en hel del träning bakom den kroppen!
notomorrow
2012-07-25, 21:58
Februari, tack så mycket! Men måste tillägga att det är mer kost än träning ;)
mizzbehave76
2012-07-28, 13:06
Ett liten bild på en rykande färsk nykomling! :)
shadowfire
2012-07-28, 13:13
what the f... bitigt värre! tävlar?
Wow, vacker!
Bra bygge!
mizzbehave76
2012-07-29, 07:55
what the f... bitigt värre! tävlar?
Nej, jag tävlar inte men har en liten fundering på att eventuellt prova på de under 2013..
mizzbehave76
2012-07-29, 08:03
Wow, vacker!
Bra bygge!
Nämen ett wow till och med! *ler* ja vad ska säga..dubbeltack för dom orden! ;)
Albin Eriksson
2012-07-29, 16:01
Rykande färsk som ramlar in med buller och brak, av det man ser så ser det ju riktigt bra ut.
Både form och storlek...
Ironbabe
2012-07-29, 18:37
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/376692_10151944593350158_851827191_n.jpg
Snyggt!
Snyggt!
Inspirerande bilder nu tjejer :hbang:
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/165800_10151944599925158_1369704062_n.jpg
Mycket imponerande och starkt jobbat.
Mvh / Alex
Ironbabe
2012-07-31, 12:03
Min sommarform, försöker droppa något kilo inför VEM som går nu i mitten av augusti. Den snygga minen bjuder jag på :)
Min sommarform, försöker droppa något kilo inför VEM som går nu i mitten av augusti. Den snygga minen bjuder jag på :)Damn! De där armarna ser ut att mäta lika mycket som mina?
Bra fysik av det man kan se!
Holmeros
2012-07-31, 13:05
Jösses så läckert! Ur mina ögon är det här inte långt ifrån perfektion!
notomorrow
2012-08-01, 07:01
Tack så mycket! =)
1+
Sjukt snyggt!
Bild tagen för ca 5 veckor sedan! om en vecka kör jag SM i AF :)
StrangeKraem
2012-08-03, 08:03
*vissla* Snyggt!
Tänkte preciiiis fråga om du hade några bilder på din rygg också, men så såg jag din journal *cupid* (Jisses vad motivation jag fick!)
Hur lång är du förresten?
Shredded much?
Lycka till?
Arf Pingvin
2012-08-03, 10:04
Riktigt snygga bilder från fotonord.
Albin Eriksson
2012-08-03, 15:07
Snyggt Jessie, både bild och fysik.
speedy83
2012-08-03, 16:22
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/376692_10151944593350158_851827191_n.jpg[/IMG
[IMG]http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/561075_10151944593770158_940614012_n.jpg[/IMG
[IMG]http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/165800_10151944599925158_1369704062_n.jpg
Ser riktigt bra ut!
*vissla* Snyggt!
Tänkte preciiiis fråga om du hade några bilder på din rygg också, men så såg jag din journal *cupid* (Jisses vad motivation jag fick!)
Hur lång är du förresten?
Tack :) Jag är 167 cm så jag tävlar i långa klassen nästa helg :P
Shredded much?
Lycka till?
Joda det har tagit sig :) Tack!
Riktigt snygga bilder från fotonord.
Tack så mkt!!
Snyggt Jessie, både bild och fysik.
Tack Albin, kul att höra!
benaciii
2012-08-03, 20:19
:mallan: Grymt!
:mallan: Grymt!
Tack!! :)
smeander
2012-08-06, 11:59
Mycket Awesome! :hbang:
Mycket Awesome! :hbang:
Tack Smeander :)
Mycket fint, annorlunda fråga kanske men hur tänker man som tjej när man prioriterar bort sina bröst för att få en schyst fysik?
Inget fel i det absolut inte, men var det inte ett tufft beslut?
Mycket fint, annorlunda fråga kanske men hur tänker man som tjej när man prioriterar bort sina bröst för att få en schyst fysik?
Vad vet du om hennes bröst och hur de såg ut tidigare? Det finns olika storlekar om du inte visste det?
Mycket märklig fråga.
Tack :) För mig är det så att jag alltid haft väldigt små bröst så jag har inte reflekterat över att jag kanske tappat ännu mer nu under dieten och styrketräningen. Det är som en del av mig då de alltid varit små, jag har inte haft möjligheten att prioritera/ta något beslut ang det om jag säger så, jag är van vid detta :)
Vad vet du om hennes bröst och hur de såg ut tidigare? Det finns olika storlekar om du inte visste det?
Mycket märklig fråga.
Såg inte att du hann skriva Gober. Du tänker absolut rätt med tanke på hur det ligger till egentligen för mig (som jag skrev) :) Tur jag inte har några komplex över det en sån här gång.
Både Gober och Jessie har redan påpekat att det finns olika storlekar på bröst i det o-deffade tillståndet. Jag kan till det lägga att alla tjejer inte ser det som ett livsmål att ha stora bröst. Det finns t.o.m. tjejer som känner sig snygga med sina små bröst, tro det eller ej.
Spartansk
2012-08-06, 18:32
Det finns t.o.m. tjejer som känner sig snygga med sina små bröst, tro det eller ej.
Det finns t o m tjejer som tycker det är jättefult med stora bröst.
Mycket märklig fråga.
Varför är frågan märklig för?
Om du fick mindre paket av att du deffade, skulle du inte ha några problem med det?
Tycker det är otroligt starkt att deffa med den "uppoffringen" i baktanke.
Både Gober och Jessie har redan påpekat att det finns olika storlekar på bröst i det o-deffade tillståndet. Jag kan till det lägga att alla tjejer inte ser det som ett livsmål att ha stora bröst. Det finns t.o.m. tjejer som känner sig snygga med sina små bröst, tro det eller ej.
Svårt för mig att veta innan jag frågat bara, det hoppas jag att ni förstod och att det var därför jag frågade.
Svårt för mig att veta innan jag frågat bara, det hoppas jag att ni förstod och att det var därför jag frågade.
Det förstår du att jag gjorde av att inlägget är kvar. :D Hade det varit ett "amagad hur kan du vilja bli så okvinnlig, would not bang!"-inlägg rakt av hade jag plockat bort det.
Spartansk
2012-08-06, 18:49
Nä, det var ju ingen dum fundering egentligen. Lite känsligt att fråga kanske, dock. Lite som att gå fram till en främmande tjej på stan och fråga vad hon har för BH-storlek. :)
De tjejer jag har pratat med som ogillar stora bröst var stereotypa konst-tjejer. Så de hatade muskler på killar, stora bröst på tjejer, och allt annat som var "normalt".
Varför är frågan märklig för?
Om du fick mindre paket av att du deffade, skulle du inte ha några problem med det?
Tycker det är otroligt starkt att deffa med den "uppoffringen" i baktanke.
Mindre "paket" får ju många byggare :D
Man kan inte jämföra bröst med könsorgan.
Bra jobbat förövrigt, glömde nämna det. Kul att se någon i "fitnessform" utan två malplacerade plastbollar till bröst. Men nog om det, bra jobbat.
Mindre "paket" får ju många byggare :D
Man kan inte jämföra bröst med könsorgan.
Bra jobbat förövrigt, glömde nämna det. Kul att se någon i "fitnessform" utan två malplacerade plastbollar till bröst. Men nog om det, bra jobbat.
Tack så mkt :)
mattilainen
2012-08-06, 22:04
jag tycker inte stora bröst är snyggt.
Jag tycker att brösten ska passa den kropp man har. Är man smal och liten så är små bröst perfekt. Är man lite grövre ska man ha lite större. Allt är proportionerligt
sweetkarolina
2012-08-13, 15:07
Relaxed fatspread:
http://robin.teambodyscience.se/files/2012/08/tröjamärken.jpg
Jävlar vad snyggt! Märks att jag inte tittat in i tråden på ett tag när jag missat det här :) Hur gick tävlingen?
Spartansk
2012-09-05, 11:06
Relaxed fatspread:
Stabilt, vad drar du i mark?
sweetkarolina
2012-09-05, 16:57
Stabilt, vad drar du i mark?
Måste man fråga om min sämsta gren? :smash:
Nåväl, utan utrustning är mina pers 140 i böj, 112,5 i bänk och 152,5 kg i mark. Marken haltar sen en hamstringsskada.
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/561075_10151944593770158_940614012_n.jpg
Oh. My. God!
Nu har jag kollat igenom typ 25 sidor bakåt, och det finns ju inte en tjej här som inte är vrålsnygg.
notomorrow
2012-09-14, 05:41
Bra då har träningen Gett sitt resultat!
Silencer
2012-09-14, 09:07
Haters kallas de.
Det är ju i ärlighetens namn ganska få tjejer som behåller sin D-kupa när de deffar ner sig ordentligt, eftersom brösten består av fettvävnad till stor del. Vill man deffa så får man som tjej köpa den dealen eller skaffa plasttuttar.
Haters kallas de.
Nej din mästerskämtare där.
Som alltid här på kolo då håller vi diskussionerna korta i bildtrådarna, eller för att säga inte alls.
Halloj! Är ny här och tänkte lägga upp en förebild! Kör operation magrutor på tolv veckor nu (avklarat första) och tänkte att det här kunde bli en extra motivation. :)
Halloj! Är ny här och tänkte lägga upp en förebild! Kör operation magrutor på tolv veckor nu (avklarat första) och tänkte att det här kunde bli en extra motivation. :)
Snyggt! Du deffar fram rutorna på nolltid!
Tack för peppet! :D
Rent spontant tror jag inte att det blir snyggt. JA rutor på en tjej är awesome men då måste ju resten av paketet finnas där.. Alltså lite muskelmassa.
Du har redan idealkroppen för de flesta tjejer, men jag tror inte du har nog muskelmassa för att ett sexpack ska bli snyggt i nuläget, din kropp blir alldeles för mager innan du styrketränat nåt år.
Ta inte illa upp, bara vad jag tycker.
Albin Eriksson
2012-09-19, 06:30
Troligen inte, men det beror på hur många rutor det handlar om och i nuläget tror jag fyra är absolut max och då är hon i tävlingsform, dvs inte hållbar vardagsform.
Rent spontant tror jag inte att det blir snyggt. JA rutor på en tjej är awesome men då måste ju resten av paketet finnas där.. Alltså lite muskelmassa.
Du har redan idealkroppen för de flesta tjejer, men jag tror inte du har nog muskelmassa för att ett sexpack ska bli snyggt i nuläget, din kropp blir alldeles för mager innan du styrketränat nåt år.
Det behöver nog inte bli fult, men jag tror som du att skall det vara hållbart så får det till mer magträning och muskulatur all over.
Förövrigt en snygg mage redan nu, men utifrån målsättningarna får vi ju prata.
Jävlar vad snyggt! Märks att jag inte tittat in i tråden på ett tag när jag missat det här :) Hur gick tävlingen?
Tack :) Det gick braaa, tog en silverpeng på SM :)
Grymma bilder tjejer, haha känner mig tjock när ja tittar på er bilder:/ haha
Tack :) Det gick braaa, tog en silverpeng på SM :)
Grattis Jessie! :thumbup:
Grattis Jessie! :thumbup:
Tack så jättemkt =)
Tjusigt Jessie!
Tack Dravena :)
Troligen inte, men det beror på hur många rutor det handlar om och i nuläget tror jag fyra är absolut max och då är hon i tävlingsform, dvs inte hållbar vardagsform.
Det behöver nog inte bli fult, men jag tror som du att skall det vara hållbart så får det till mer magträning och muskulatur all over.
Förövrigt en snygg mage redan nu, men utifrån målsättningarna får vi ju prata.
Ni menar att jag måste bygga på mig massa först? Jag kör inte direkt deff just nu, utan typ periodisk fasta och mer eller mindre kaloriintag som går jämnt ut.
Vill sänka mitt kroppsfett och bygga muskler samtidigt, men ni kanske har rätt att det blir svårt. Får se!
Vill sänka mitt kroppsfett och bygga muskler samtidigt, men ni kanske har rätt att det blir svårt. Får se!
Det går, men du får acceptera att vikten inte går ner.
Jag gjorde en liknande sak på försommaren. Jag försökte dieta (en ny variant av diet som jag inte provat tidigare) samtidigt som jag både tränade hårt och var ute och gick 6 timmar i veckan. Resultatet var att jag blev starkare på en bibehållen kroppsvikt, eftersom andelen muskler då ökade (av styrketräning 6 tim per vecka) samtidigt som jag brände så mycket energi på lågintensiv motion, så innebar det här lägre fettprocent men jag nådde aldrig mitt dietmål som var att gå ner i vikt också. Senare på sommaren ansträngde jag mig ännu mer (med kroppsarbete faktiskt, men då utan styrketräning) och då gick jag ner. En av många historier. Min erfarenhet är att muskler inte kommer fram ordentligt förrän man vilar dom, alltså i flera veckor, men då tar jag inga fettförbrännare eller någonting sånt.
http://cdn.publishdev.se/cdn/6/2455035/images/2012/259061_468070409883062_836542670_o_505ffc24e087c33 ec9041a3e.jpg
Gårdagens form! Efter en ätardag med massa havregryn stod vågen på - imorse, lyckad fyllardag :cool:
speedy83
2012-09-24, 08:09
http://cdn.publishdev.se/cdn/6/2455035/images/2012/259061_468070409883062_836542670_o_505ffc24e087c33 ec9041a3e.jpg
Gårdagens form! Efter en ätardag med massa havregryn stod vågen på - imorse, lyckad fyllardag :cool:
Grymt! *drool*
Albin Eriksson
2012-09-24, 08:33
Det går, men du får acceptera att vikten inte går ner.
Jag gjorde en liknande sak på försommaren. Jag försökte dieta (en ny variant av diet som jag inte provat tidigare) samtidigt som jag både tränade hårt och var ute och gick 6 timmar i veckan. Resultatet var att jag blev starkare på en bibehållen kroppsvikt, eftersom andelen muskler då ökade (av styrketräning 6 tim per vecka) samtidigt som jag brände så mycket energi på lågintensiv motion, så innebar det här lägre fettprocent men jag nådde aldrig mitt dietmål som var att gå ner i vikt också. Senare på sommaren ansträngde jag mig ännu mer (med kroppsarbete faktiskt, men då utan styrketräning) och då gick jag ner. En av många historier. Min erfarenhet är att muskler inte kommer fram ordentligt förrän man vilar dom, alltså i flera veckor, men då tar jag inga fettförbrännare eller någonting sånt.
Muskler inte kommer fram förrän man vilar dom i flera veckor? utveckla det tack...
Dagen D står du klar, verkar ju gå som en dans efter den lite tröga starten.
Lycka till på tävling! Hur det ser ut kan jag inte ge någon kvalificerad bedömning på.
liquid diamonds
2012-09-24, 12:57
Superfint!!!
Februari, tack så mycket! Men måste tillägga att det är mer kost än träning ;)
Det kanske finns hopp för mig då :d
gohardorgohome
2012-09-24, 13:06
Grymt som alltid freja *flex*
Reaper123
2012-09-24, 13:25
Gårdagens form! Efter en ätardag med massa havregryn stod vågen på - imorse, lyckad fyllardag :cool:Med tanke på hur långt det är kvar till luciapokalen så måste detta vara en mycket bra dagsform? När påbörjas sista rycket?
Ps. Imponerad över tjejer dedikation till denna sport, för jag som kille tycker iaf inte detta är det minsta kvinnligt att se ut som ni måste göra sen på scenen och jag är väl inte ensam kille att vilja ha lite fett på kvinnans kropp? Ds.
Frejaa ser fortfarande mycket fin ut och alla andra på scen bredvid henne med smycken och smink glittriga poseringskläder och så vidare som håller det på en bra lagom nivå!
Det är ju när du börjar komma in i mer extrema byggartävlingar som vissa damer spårar ur tycker jag men bodyfitness, bikini, figur etc fortfarande fin fina damer :)'
Så jag är inte alls med dig Reaper123, tycker Frejaa/dito är idealet.
ARMSTARK
2012-09-24, 14:14
Med tanke på hur långt det är kvar till luciapokalen så måste detta vara en mycket bra dagsform? När påbörjas sista rycket?
Ps. Imponerad över tjejer dedikation till denna sport, för jag som kille tycker iaf inte detta är det minsta kvinnligt att se ut som ni måste göra sen på scenen och jag är väl inte ensam kille att vilja ha lite fett på kvinnans kropp? Ds.
Du blandar ihop två olika saker. När de står på scen är det inte för att ragga upp snygga killar utan formtoppen som ska visas med minimalt med fett. Off ser de ut som vanliga, fast extremt vältränade, tjejer.
Du är inte ensam om att tycka att en flickvän ska vara lite mjuk å go, men det är en helt annan sak.
Grymt som alltid freja *flex*
Tack :D
Med tanke på hur långt det är kvar till luciapokalen så måste detta vara en mycket bra dagsform? När påbörjas sista rycket?
Jag gillar att vara ute i god tid.
Okej, jag är manlig och killar vill ha fett. Något mer?
speedy83
2012-09-26, 21:20
Verkligen inte!
Rättelse;
Du är kvinnlig och killar vill ha dig.
ARMSTARK
2012-09-27, 08:01
rättelse;
du är kvinnlig och killar vill ha dig.
Så är det, deffad eller inte!
jag som kille tycker iaf inte detta är det minsta kvinnligt att se ut som ni måste göra sen på scenen och jag är väl inte ensam kille att vilja ha lite fett på kvinnans kropp?
Gud så skönt att du, som kille, går in och tar ansvar och talar om för Freja att du (som kille) inte tycker att hon är kvinnlig. Det vore ju sjukt pinsamt om hon (och andra, kanske killar till och med!) faktiskt skulle tycka fel.
Albin Eriksson
2012-09-27, 08:56
Ett Ps. som kändes ganska onödigt va?
Ungefär lika onödigt som när någon upplyser om att riktiga män skall se ut som halvfeta skogshuggare när man ligger på tävlingsdiet.
Själv tycker jag det fortfarande ser väldigt kvinnligt ut och just BF handlar mkt om kvinnlighet, om jag sedan föredrar det ena eller andra känns mindre relevant för en tråd på ett träningsforum där vissa tar mod till sig och postar bilder.
Mycket smör här nu:hbang:
Silencer
2012-09-27, 09:44
Lite dålig bild men ser ut att vara riktigt fin form Freja!
Det uppfattas nog lätt som det. Jag ser en sansad diskussion där folk uttrycker sina åsikter.
Välkommen till Mansklubben. Här får du lite mer hår på bröstet och juridisk rätt att brofista i tid och otid. :D
Ett Ps. som kändes ganska onödigt va?
Ungefär lika onödigt som när någon upplyser om att riktiga män skall se ut som halvfeta skogshuggare när man ligger på tävlingsdiet.
Själv tycker jag det fortfarande ser väldigt kvinnligt ut och just BF handlar mkt om kvinnlighet, om jag sedan föredrar det ena eller andra känns mindre relevant för en tråd på ett träningsforum där vissa tar mod till sig och postar bilder.
+1
Tråden hamnar om fysik och träning, inte en spersonliga åsikt om idealpartner.
Kan folk fan inte särskilja behöver de inte posta i denna tråd.
Finns det ingen tråd för särskilda diskussioner om kroppsideal? Det borde vara ganska intressant.
Albin Eriksson
2012-09-27, 11:35
För att folk uttrycker sig positivt kring en tjejs fysik? Spana in dagsformstråden med kommentarer kring grabbarna då...
smeander
2012-09-27, 11:54
Awesome *drool*
Du visar som alltid upp en riktigt fin fysik! Bra jobbat!
http://www.muscles.se/forum/members/missme-albums-traningen-har-borjat-forandra-mig-picture216-muskler-pa-ryggen-har-borjat-titta-fram-2012-09-22.JPG
Har tränat muskelbyggande på gymmet i enbart några månader, men har lyckats locka fram lite muskler på ryggen och axlar, hoppas på att kunna posta en bild om några månader med ännu större framsteg
http://www.muscles.se/forum/members/missme-albums-traningen-har-borjat-forandra-mig-picture216-muskler-pa-ryggen-har-borjat-titta-fram-2012-09-22.JPG
konstigt, bilden försvann. försöker igen
Gud så skönt att du, som kille, går in och tar ansvar och talar om för Freja att du (som kille) inte tycker att hon är kvinnlig. Det vore ju sjukt pinsamt om hon (och andra, kanske killar till och med!) faktiskt skulle tycka fel.
Ja när ska någon kvinna berätta för reaper att det är dags att deffa eller ta bort lite löshud? :smash:
konstigt, bilden försvann. försöker igen
det funkade inte nu heller... antagligen för att bilden ligger på ett forum bakom inloggning
sweetkarolina
2012-09-28, 21:27
Jag funderade också på att gå in och skriva en feminist-mini om Reaperkommentaren, men tänkte att kan vi inte bara ignorera sönder alla korkade kommentarer om att tjejer borde/inte borde vara deffade/muskulösa/grova eller ha breda käkben. Här har vi en bildtråd dedikerad till kvinnliga fysiker, tjocka smala biffiga whatever.
En och annan idiot kommer alltid lägga in raggningsförslag och dissningar. Men om vi tiger bort dem kanske det inte stör så mycket i tråden.
hertzman
2012-09-28, 21:32
Jag funderade också på att gå in och skriva en feminist-mini om Reaperkommentaren, men tänkte att kan vi inte bara ignorera sönder alla korkade kommentarer om att tjejer borde/inte borde vara deffade/muskulösa/grova eller ha breda käkben. Här har vi en bildtråd dedikerad till kvinnliga fysiker, tjocka smala biffiga whatever.
En och annan idiot kommer alltid lägga in raggningsförslag och dissningar. Men om vi tiger bort dem kanske det inte stör så mycket i tråden.
Men vad i helvete. En dagsformsbild från dödsbänkarn själv! Ser köttigt ut Karro, rejält köttigt! :thumbup:
gratefuldead
2012-09-28, 21:33
Mäktiga Karolina! Har du deffat?
sweetkarolina
2012-09-28, 21:49
Men vad i helvete. En dagsformsbild från dödsbänkarn själv! Ser köttigt ut Karro, rejält köttigt! :thumbup:
Mäktiga Karolina! Har du deffat?
Hahaha, näää den här tråden har väl inget krav på dagsform?!!?
Bilden är från 2008 på typ 56-58 kg kroppsvikt.
Men bara för er skull så bjuder jag på en dagsfärsk bild.
Lite fetare, lite köttigare, +15 kg.
hanushans
2012-09-28, 21:56
Hahaha, näää den här tråden har väl inget krav på dagsform?!!?
Bilden är från 2008 på typ 56-58 kg kroppsvikt.
Men bara för er skull så bjuder jag på en dagsfärsk bild.
Lite fetare, lite köttigare, +15 kg.
Lite mäktigare! Ser grymt ut. Får jag fråga hur lång du är?
sweetkarolina
2012-09-29, 08:21
Lite mäktigare! Ser grymt ut. Får jag fråga hur lång du är?
Tack o bock
Typ 1,60 :)
Skickat från min LT15i via Tapatalk 2
Grymt fluugan, är det en åder man ser på magen där? :)
gratefuldead
2012-09-29, 14:05
dagsform på mig...
*cupid*
provar en sista gång att få in bilden.
Tränat målinriktat på gymmet i 2 månader (innan dess kondition 5 ggr i veckan)
Det har börjat titta fram muskler på ryggen. Kämpar på och hoppas att jag kan posta bättre resultat om några månader.
http://www.kolozzeum.com/forum/picture.php?albumid=719&pictureid=3128
Albin Eriksson
2012-09-30, 12:09
Missme: Bra form, har du som mål att sakta gå upp i vikt nu då? (antar det)
zarnyhax
2012-09-30, 12:14
provar en sista gång att få in bilden.
Tränat målinriktat på gymmet i 2 månader (innan dess kondition 5 ggr i veckan)
Det har börjat titta fram muskler på ryggen. Kämpar på och hoppas att jag kan posta bättre resultat om några månader.
http://www.kolozzeum.com/forum/picture.php?albumid=719&pictureid=3128
Aa som du själv säger så tycker jag att ryggen ser bra ut.
tack albin :-)
Njaä vill ju behålla min kroppsform som den är, men mer snygga sexiga muskler. Så viss viktuppgång lär det väl bli antar jag. :-) Har stått sitlla i vikt nu ett bra tag men minskat i cm så det är ju trevligt.
Har en sidobild också men är rädd att den anses som för avklädd.
Zrnyhax: Tackar :-) Mer ska det bli ;-)
Testar,
Anses den för avklädd får modden plocka bort den. Visar ju egentligen inget privat....
Sidobild
http://www.kolozzeum.com/forum/picture.php?albumid=719&pictureid=3129
Lite form och separation på ryggen syns, och det ser ut som en bra utgångspunkt för att bygga på mer. Kämpa på, så hoppas jag att du når ditt nuvarande mål. Kom dock ihåg att målstolparna alltid flyttas med tidens gång.
Lycka till!
Rahf: Jobbar som en gnu i gymmet 5-6 ggr i veckan, målet är att kunna öka vikt och rep på någon av övningarna minst 1 gång i veckan.
Nu kämpar jag med att få fram mer konturer på magen
Testar,
Anses den för avklädd får modden plocka bort den. Visar ju egentligen inget privat....
Sidobild
http://www.kolozzeum.com/forum/picture.php?albumid=719&pictureid=3129
Om jag inte ser fel så är det gudomliga ben! Sjukt nice!
92495
Beach 2013 here we come. Lite mer uppbyggnad nu under hösten och sedan några kg bort till nästa sommaren så blir det nog bra!!;)
för mer snygga muskler behöver du öka i muskelmassa. så mer mat och träna med målet att se ut som en kroppsbyggare. då kanske du kommer så långt som du vill. (muskelbygge tar tid)
Postat via en mobil enhet
Forgie: tack så mycket *rodnar lite lätt*
Rahf: Jobbar som en gnu i gymmet 5-6 ggr i veckan, målet är att kunna öka vikt och rep på någon av övningarna minst 1 gång i veckan.
Nu kämpar jag med att få fram mer konturer på magen
Du kan alltid kolla in Freja Lindbergs blogg, eller rent av PM:a henne här på forumet.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.