Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Kost & Näring

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-06-14, 18:50   #1
lastbil
Registered User

Reg.datum: Jan 2007
fläckig tunga=vitaminbrist? (svårt å hitta titel)

Jag såg för längesedan ett avsnitt av "Du är vad du äter", hon brittiska tanten som besöker överviktiga personer med hemska levandsvaner; undersöker dem, mobbar dom lite, å slutligen piskar dom i lite bättre form.

Jag minns att i ett program så kollade hon på en tjockis tunga å såg liksom fläckar/kala områden i det där tunna vita lagret som alla har på tungan, det var liksom kala områden i den annars normala tungan.

Aja i vilket fall så menade hon att de kala områderna var tecken på brist av någonting, men ja kommer inte ihåg vad.
Och jag bara måste ha reda på vad exakt det är brist av iom att jag nu upptäckte att jag trots min hälsosamma livstid att jag har sådana kala områden.
lastbil är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-14, 19:43   #2
zeusden1
Starke Adolfs son

zeusden1s avatar

Reg.datum: Oct 2006
http://www.google.se/search?q=spots+...ient=firefox-a
Gammal 2007-06-14, 20:24   #3
NisseEriksson
Registered User

Reg.datum: Nov 2006
Lyssna inte på Anna Skippers råd
NisseEriksson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-14, 20:43   #4
lastbil
Registered User

Reg.datum: Jan 2007
Jag vet hur man använder google innan man gör trådar, tyvärr hittade jag inte det jag sökte. Och jag vet att inte tro på allt annaskipper vad nu det har med saken att göra.

Faktum kvarstår; jag har samma kala ytor som en mycket överviktig rökande man med allmänt pissiga levnadsstandard när jag i självaverket gör allt för att äta å leva så bra som möjligt.

Ok då börjar vi om. Är det nån som kanske såg detta program eller vet vad jag har brist på?
Eller är det bara ett konstigt sammaträffande att vi delar symptomer och att den feta mannens kala ytor inte har något med dålig hälsa/vitamin brist att göra?
lastbil är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-14, 23:10   #5
Rahf
Registered User

Rahfs avatar

Reg.datum: Feb 2007
Ställ dig själv den här frågan: Mår du fysiskt dåligt och kan denna brist vara orsaken till det?
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:03.