När jag kontaktade Boxer för att få ett ocr nummer samt bankgironummer för att kunna betala in pengarna + förseningsavgiften. Så får jag först ett ocr-nummer som inte går att använda - internetbanken accepterar det ej.
Ringer till Boxer igen, får ett nytt bankgironummer samt ett ref.nr. i stället för ett ocr-nummer - väldigt betryggande. Får hoppas att det inte blir tjafs den här gången...
De verkar inte ha så bra koll över huvud taget. Antingen är de otroligt klantiga/inkompetenta eller så gör de medvetet fel (nästan så att man börjar tror det...).
Lizard: Ja det låter fullt rimligt det du säger. Tror att jag ska prata med en konsumentvägledare, bara för att jag är nyfiken på att få reda på hur det egentligen ligger till.
Ser svårligen att jag ska stå som ansvarig för de fel som har begåtts.
Som sagt har jag redan betalat fakturan.
Men jag kan knappt påminna mig om att jag har varit med om ett så rent klantigt och omusiklaiskt bemötande från ett företag!