Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-01-31, 11:32   #1
SummerS
Registered User

Reg.datum: Dec 2006
Lock för huvudet??

Jag har börjat träna mkt hårdare än förut och märkt en sak: Ibland så blir mitt huvud helt tungt, alltså det är som om jag får lock för öronen fast i hela huvudet o det liksom trycker i hela skallen, jag tycker inte jag hör ordentligt plötsligt.. Fast jag blir liksom inte yr så jag måste hålla i nåt.. Vad kan det betyda? Jag orkar ju liksom med passet men det är visserligen den hårdaste träningen jag testat. Kör thaiboxning o det är 1,5 timme långa pass varje gång o det händer väl typ i mitten o mot slutet. Läskigt ju..Och sen undrar jag vad jag ska äta (utöver vanlig mat alltså, typ extra c-vitamin eller nåt??) för att orka träna ofta och hårt utan att bli helt trött i kroppen o med jämna mellanrum få hosta/ont i halsen??
SummerS är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-06, 23:33   #2
SummerS
Registered User

Idag höll jag på att svimma på boxningen, fast det beror nog mest på att vi slog varann i magen o över bröstet, samt knäade (med mitsar) rätt mkt o jag höll på att tappa luften. Jag gissar att mitt problem är att det är mkt hårdare träning än jag är van vid o därför blir så konstig i huvudet? Inga svar, men skriv gärna nåt ifall ni kommer på nåt eller vill tipsa..
Gammal 2007-02-06, 23:47   #3
L-Sami
El grande salami

Reg.datum: Jul 2006
Du kanske ska äta och dricka tillräckligt, få i dig vitaminer/mineraler om du inte gör det nu

Min träning

Bloggen - 160107
L-Sami är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-07, 13:38   #4
SummerS
Registered User

Ja jag försöker dricka mkt vatten, har typ jämt en vattenflaska med mig. Köpte vitaminer nu ("mitt val kvinna", från apoteket) jag tänkte testa o se om det blir bättre..

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:59.