Vad är det första ni gör? Killarna där nere borrar i väggen och ena snubben hoppar in genom fönstret och laddar manicken. Killen på taget dödar de båda björnarna och tar nyckeln...sen då? Ska man slå nån slags kod däruppe på taget med de röda och gröna knapparna?
Vad är det första ni gör? Killarna där nere borrar i väggen och ena snubben hoppar in genom fönstret och laddar manicken. Killen på taget dödar de båda björnarna och tar nyckeln...sen då? Ska man slå nån slags kod däruppe på taget med de röda och gröna knapparna?
gå fram till dörren, hacka dig in i systemet och stäng av kameror o krejer är en hint
Jag har öppnat burken på taket. Men hur ska man göra med kodlåset? ska de röd/gröna stå i nån särskild ordning? Har tryckt som fan.
Ja, det är lite klurigt. Har du redan varit där och tryckt är det kanske lättast att starta om. Gör du det så är det bara att trycka på de röda hörnen och sen i mitten.
Fan va jag är dålig på detta alltså. Har pillat så alla blev gröna och hackat systemet. Sen skar jag ner masten efter jag stängt av lufttrumman. Men dörren är fortfarande blockerad av stolen, killen på taket kommer inte ner, och snubben där nere har jag ingen aning om vad han ska göra nu.