Citat:
Ursprungligen postat av Liten Men Fet
Okej, jag tycker det är en imponerande förändring. Att klara av att vara så seriös under 3,5 år är det ganska imponerande.
Han har gått från 97 kg till 72 sen vänt och börjat bulka och kommit upp till nästan 97 kg igen men då bara med "bara" 14 % kroppsfett samtidigt som han är ungefär 1.80. Att gå upp 26 kg på mindre än 2 år och samtidigt inte bli fet imponerar på mig, om du inte tycker det är så bra så skulle det vara kul att se dina resultat på dom senast 2 åren du har en chans att imponera mycket på mig om du slår det.
|
jag tycker att det är bra, men inte så imponerande om man jämför vad många andra har lyckats med.
har tyvärr inga bilder på mig från då jag var otränad, finns väl nån då jag sitter i fyllan i bar överkropp å magen hänger ut.
sen jag började chalmers så gick jag först inte upp nånting första året, andra året började jag gå upp, vägde kring 90-93 som mest, otränad.
började träna igen i julas (har tränat mkt förr) höll mig kvar på ungefär samma vikt men blev mer muskulös. började jobba massor i början på sommaren, hade inte ork att träna nånting då utan deffade istället, ner till 79.
nu har jag återigen börjat träna och hoppas att hålla mig skadefri tills jag är större
självklart har jag inte gjort lika stora framsteg som killen där, men jag tycker ändå att hans förändring på 3,5 år inte är så stor

även om min förändring är mindre