Buahh!
Vaknade med extrema smärtor denna morgon så jag pallrade mitt vältränade arlse till en läkare för att beklaga mig. Jag berättade om de huggande smärtor i bröstet och vi båda kom fram till att det nog handlade om muskelinflammation eller dylikt i bröstmuskeln. Läkaren ville dock för säkerhets skull ta ett EKG för att utesluta hjärtat som felkälla.
Visst tänkte jag och rev fram min manliga (läs håriga) bringa som flertalet mycket nöjda damer legat och krafsat i på kvällskvisten
Vad gör då sjuksyrran?!
Attackerar mig med en rakhyvel och hyvlar bort min manlighet och källa till styrka!
Med gråten i halsen och en påse med antiinlflammatoriskt kommer jag hem och begrundar de två stora vita, kala, fläckarna i min annars så symetriska manspäls! Äh tänkte jag, lika bra att raka bort allt så det inte ser så skumt ut och ryckte fram trimmer. Två minuter senare ser jag ut som en kastratsångare från Prague och kom förskräckt på hur jävla mycket det kommer klia om ett par dagar!
Sitter nu hemma med kalt bröst och bristning och inflammation i musketfästet. Överansträngning kallade dom det och bannlyste mig från träning i ett par veckor
PS Hjärtat var det inget fel på!
PSS Tyck lite synd om mig ?
/Er trogne fabelförtäljare