Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-08-27, 01:37   #1
Trance

Trances avatar

Reg.datum: Apr 2004
Män är djur

På riktigt fan. Var ute med tre tjejer som ser riktigt bra ut. Fyfan vad jobbiga killar är, blir ju ett heltidsjobb bara att se till att tjejerna inte blir våldtagna mitt på dansgolvet.

Så skärp er och lär er uppfatta signaler era as. Sedan kan resten också dra åt helvete. Puss!
Trance är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-08-27, 01:56   #2
Fettecke
Registered User

Fetteckes avatar

Reg.datum: Feb 2005
jag kan hålla med dig till viss del. vart i helv*te tror du man hittar de mesta slymen i 18-25 års åldern då? svaret vet du nog redan listat ut!

umngås på andra ställen än krogen så ska du se att du/ni till 90% träffar på vettigare människor som Inte super ner sig och är på ständig jakt efter temporärt ragg för 3 timmar frammöver...

Fast. Om nu män är Djur, och de flesta anser att män är motsatsen till kvinnor... Alltså blir kvinnor Odjur!
Fettecke är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-08-27, 01:58   #3
Trance

Trances avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Fettecke
jag kan hålla med dig till viss del. vart i helv*te tror du man hittar de mesta slymen i 18-25 års åldern då? svaret vet du nog redan listat ut!

umngås på andra ställen än krogen så ska du se att du/ni till 90% träffar på vettigare människor som Inte super ner sig och är på ständig jakt efter temporärt ragg för 3 timmar frammöver...

Fast. Om nu män är Djur, och de flesta anser att män är motsatsen till kvinnor... Alltså blir kvinnor Odjur!
Jag umgås på andra ställen än krogen, men det förändrar ju inte hur folk agerar på krogen. Sedan den där odjursgrejen är rätt gammal vid detta laget. Man kan lika gärna säga att motsatsen till djur är människa. Så tjejer verkar vara mer civiliserade än killar, grattis tjejer!

Förutom fittan som tyckte det var intressant att ragga genom att hoppa runt med en drink och spilla på mig.
Gammal 2006-08-27, 02:06   #4
Fettecke
Registered User

Fetteckes avatar

Reg.datum: Feb 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Trance
Jag umgås på andra ställen än krogen, men det förändrar ju inte hur folk agerar på krogen. Sedan den där odjursgrejen är rätt gammal vid detta laget. Man kan lika gärna säga att motsatsen till djur är människa. Så tjejer verkar vara mer civiliserade än killar, grattis tjejer!

Förutom fittan som tyckte det var intressant att ragga genom att hoppa runt med en drink och spilla på mig.
herrejävlar... dra inte allt så långt ;D

Men jag förstår precis hur du menar med de killar som hänger efter tjejerna med drinkar osv som spills ut... oftast en och samma typ av killar... halvt uppklädda sådana med massa gile´ i håret och oftast fullast när krogen stänger...

Det var länge sedan jag slutade gå dit just pga ovanstående och annat jävla skit som händer där...

Jag förstår ju att vissa tjejer blir helt paranoid på krogen, försöker man föra ett vettigt samtal med någon så tror denne oftast att "nu vill han kn*lla med mig, inget annat"...var så förut iaf, troligen har inte det ändrats.

Till stor del så är det ju ungefär såhär på krogen: männen går dit för att hitta ev. partner för natten och dricka sprit, kvinnorna går oftast dit för att ha kul på dansgolvet.
Eller har jag fel?
Fettecke är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-08-27, 02:13   #5
Trance

Trances avatar

Jag vet inte om du har fel, jag skulle förmodligen vilja sätta 80% av tjejerna där. Men seriöst, skulle jag vara tjej skulle jag ta med en kniv och döda två tre stycken spontant.

Men det går ju mötas på krogen också, har gjort det men inte genom att uppträda som en psykotisk våldtäksman. Nu går jag dock dit mest för att det är roligt att umågås med vänner på krogen, tjejer hittar man mest på förfest och kanske på efterfest. Så kass på att ragga på krogen ändå.

Dessutom måste det vara ett helvete att vara kort på krogen. Hmm, jag känner att jag hatar mycket idag.
Gammal 2006-08-27, 02:14   #6
aliquis
Banned User

aliquiss avatar

Reg.datum: Jul 2003
Citat:
På riktigt fan. Var ute med tre tjejer som ser riktigt bra ut. Fyfan vad jobbiga killar är, blir ju ett heltidsjobb bara att se till att tjejerna inte blir våldtagna mitt på dansgolvet.

Så skärp er och lär er uppfatta signaler era as. Sedan kan resten också dra åt helvete. Puss!
De dansar ju för att de vill gnida hud! Såklart! Varför behövde du försvara dem btw? ...

Äter de döda djur?
aliquis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-08-27, 02:16   #7
aliquis
Banned User

aliquiss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Fettecke
herrejävlar... dra inte allt så långt ;D

Men jag förstår precis hur du menar med de killar som hänger efter tjejerna med drinkar osv som spills ut... oftast en och samma typ av killar... halvt uppklädda sådana med massa gile´ i håret och oftast fullast när krogen stänger...

Det var länge sedan jag slutade gå dit just pga ovanstående och annat jävla skit som händer där...

Jag förstår ju att vissa tjejer blir helt paranoid på krogen, försöker man föra ett vettigt samtal med någon så tror denne oftast att "nu vill han kn*lla med mig, inget annat"...var så förut iaf, troligen har inte det ändrats.

Till stor del så är det ju ungefär såhär på krogen: männen går dit för att hitta ev. partner för natten och dricka sprit, kvinnorna går oftast dit för att ha kul på dansgolvet.
Eller har jag fel?
Vafan skall man då dit o göra om tjejerna bara vill dansa, helt värdelöst ju,
Gammal 2006-08-27, 02:17   #8
Trance

Trances avatar

Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
De dansar ju för att de vill gnida hud! Såklart! Varför behövde du försvara dem btw? ...

Äter de döda djur?
1. För att killar på 90 kilo inte fattar att de kan hoppa på en tjej som väger 50.

2. De inte bara äter döda djur, de även klär sig i dem och jag planerat att involvera döda djur i alla mina sexlekar också. Finns få saker som är så upphetsande som att ****** samtidigt som man slår en död räv i väggen.
Gammal 2006-08-27, 02:17   #9
aliquis
Banned User

aliquiss avatar

Citat:
Jag vet inte om du har fel, jag skulle förmodligen vilja sätta 80% av tjejerna där. Men seriöst, skulle jag vara tjej skulle jag ta med en kniv och döda två tre stycken spontant.

Men det går ju mötas på krogen också, har gjort det men inte genom att uppträda som en psykotisk våldtäksman. Nu går jag dock dit mest för att det är roligt att umågås med vänner på krogen, tjejer hittar man mest på förfest och kanske på efterfest. Så kass på att ragga på krogen ändå.

Dessutom måste det vara ett helvete att vara kort på krogen. Hmm, jag känner att jag hatar mycket idag.
Du tror inte de flesta är som dig? Just du vill "bara träffa folk" men alla andra vill bara ha något för de närmsta timmarna?
Gammal 2006-08-27, 02:17   #10
aliquis
Banned User

aliquiss avatar

Citat:
1. För att killar på 90 kilo inte fattar att de kan hoppa på en tjej som väger 50.

2. De inte bara äter döda djur, de även klär sig i dem och jag planerat att involvera döda djur i alla mina sexlekar också. Finns få saker som är så upphetsande som att ****** samtidigt som man slår en död räv i väggen.
Vad är hoppa på?

2) lol
Gammal 2006-08-27, 02:20   #11
Trance

Trances avatar

Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
Vad är hoppa på?

2) lol
1. "Dansa" när man är full

2. Indeed.
Gammal 2006-08-27, 02:21   #12
aliquis
Banned User

aliquiss avatar

I det där klippet med Jim Carey dansar de ju som man bör,

Klart 90kgkillar kan dansa med 50kgflickor.
Gammal 2006-08-27, 03:35   #13
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Reg.datum: Jun 2003
Citat:

Första gången du varit ute och festat på länge?

Det är så det är Trance!

Snubbar med lite testo + alkohol + kvinnlig fägring = Pra blandning, speciellt på Hirschenkeller!

Man börjar tänka lite på Darwin om man går dit nykter, men sen... efter ett par shots och drinkar, är man värre själv!

Jag säger inte att DU är värre, men jag kan vara det.
Gammal 2006-08-27, 04:24   #14
L-Sami
El grande salami

Reg.datum: Jul 2006
Män är riktiga odjur och kvinnorna är de oskyldiga lammen som äts råa av odjuren!

ne.. det är bara män som har för lite självbehärskning, onödigt mycket manlighet i sig, en del alkohol och för lite förståelse för det kvinnliga könet som beter sig som du förklarar inte alla män!!!

Min träning

Bloggen - 160107
L-Sami är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-08-27, 04:38   #15
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Reg.datum: Jun 2003
Citat:
Ursprungligen postat av L-Sami
Män är riktiga odjur och kvinnorna är de oskyldiga lammen som äts råa av odjuren!

ne.. det är bara män som har för lite självbehärskning, onödigt mycket manlighet i sig, en del alkohol och för lite förståelse för det kvinnliga könet som beter sig som du förklarar inte alla män!!!
Visst, folk är ju olika, snubbar är ju olika och hur man beter sig på apstadiet (aspackade).

Medan vissa kanske "hoppar" på damerna på golvet kanske andra blir lugnare och sitter i ett hörn istället.

Skillnader på snubbar och snubbar

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:20.