2006-07-14, 06:24
|
|
|
Förslag?
Reg.datum: Aug 2004
|
Vilken underbar morgon...
Vaknade halv fem innan solen gått upp, gick upp och kokade mig ett stort glas kaffe. Satt och smuttade på det och laddade MP3:an med musik. Mina favoriter av Metallica minus deras mer kända tracks som vid det här laget är sönderlyssnade, och fyllde på med System of a Down. Drack upp mitt kaffe, och solen hade precis stigit upp. Snörde walkingskorna, fyllde vattenflaskan och började promenera. Arbetade på mitt gångsteg och min hållning; njöt av musiken och såg världen vakna med solen i ryggen...
Träffade en söt hund också.
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
|
|
|
|
2006-07-14, 06:26
|
|
|
Banned
Reg.datum: Jul 2005
|
Njut medan du kan.
|
|
|
2006-07-14, 06:29
|
|
|
Förslag?
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av mathor
Njut medan du kan.
|
*nickar*
Jag vet vad du menar.
The higher you are, the further you fall. The longer the walk, the further you crawl...
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
|
|
|
|
2006-07-14, 06:33
|
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
Grattis till att du inte somnade om iallafall, vilket jag själv gjorde!
|
|
2006-07-14, 06:36
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2005
|
Du är så jävla skön sheo.
|
|
|
2006-07-14, 06:48
|
|
|
Banned
Reg.datum: Sep 2005
|
Tack för att du påminde mej om system of a down som är väldigt bra..
|
|
|
2006-07-14, 06:52
|
|
|
-Frank-
Reg.datum: May 2006
|
Vaknade trött och stel efter ett provpass på Gerda igår. Tänkte ligga kvar lite extra för att sedan stressa till jobbet. Men, inspirerad av tråden, så lyckas jag istället ta en dusch och peta igång espressomaskinen, så nu väntar 30 minuters njutning framför nyheterna.
|
Balkantrappan
|
|
|
2006-07-14, 06:56
|
|
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
Nice, man kanske borde prova en promenad före jobbet någon gång.
|
|
|
2006-07-14, 06:57
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Javisst är det en underbar morgon, solig som få! Gött med promenix.
|
|
|
2006-07-14, 06:59
|
|
|
Förslag?
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Kurash
Vaknade trött och stel efter ett provpass på Gerda igår. Tänkte ligga kvar lite extra för att sedan stressa till jobbet. Men, inspirerad av tråden, så lyckas jag istället ta en dusch och peta igång espressomaskinen, så nu väntar 30 minuters njutning framför nyheterna.
|
Jag minns en viss Kurash som var tokrippad när jag såg honom sist. Den uppenbarelsen var en viktig del i beslutet att skala av vinterspäcket även det här året, om än något sent påtänkt.
Vad tycker du om mitt gym?
( It's MY Island! Ireland! osv...)
|
|
|
|
2006-07-14, 07:08
|
|
|
-Frank-
Reg.datum: May 2006
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Sheogorath
Jag minns en viss Kurash som var tokrippad när jag såg honom sist. Den uppenbarelsen var en viktig del i beslutet att skala av vinterspäcket även det här året, om än något sent påtänkt.
Vad tycker du om mitt gym?
(It's MY Island! Ireland! osv...)
|
Tokrippad? Nä, du var nog bara full, haha. Gillar Gerda. Mycket. Det går knappt föreställa sig skillnaden om man tränat på Nautilus 1,5 år. Så det lutar nog ett kort där. Och givetvis är det din ö, så jag ber ödmjukast om tillåtelse att tillträda den.
|
Balkantrappan
|
|
|
2006-07-14, 07:24
|
|
|
Matematisk Styrkelyftare
Reg.datum: Apr 2004
|
Fint
Jag hade också en bra morgon, vaknade vid kl sex och var pissnödig samt frös lite. När jag pissat klart hämtade jag det varmare täcket. Så skön omsomning har jag nog aldrig haft tror jag
|
|
|
2006-07-14, 07:27
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Dec 2004
|
En toppenmorgon här hos pepparkakssmurfen också!
|
|
|
2006-07-14, 07:36
|
|
|
Jag ber om det.
Reg.datum: Sep 2004
|
Det låter gott Sheo
Själv hasade jag mig upp kl 6, åt min första riktiga frukost på länge (Några skålar musli och några mackor samt den nyinköpta laktosfria kvargen) och sen var det iväg till körskolan.
Jag hade egentligen tänkt sova när jag kom hem så att jag skulle vara fullt utvilad till jobbet, men nu får man ju inte en blund i ögonen!
|
|
|
2006-07-14, 07:42
|
|
|
Mycket Flitig Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
Låter härligt Sheo!
Vad är hemligheten? Har försökt att göra samma prestation ett par gånger, men har inte lyckats, kuddens och täckets järnhårda grepp släpper inte taget, madrassens mjuka värme övertalar mig gång på gång att missbruka Snoose-knappen på väckaren!
Vad är hemligheten? Vore gott att snöra på sig löparskorna och börja dagen med ett konditionspass.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:15.
|

|