På fel plats vid fel tillfälle!
Tog en kvällspromenad precis och knallar upp för Renstiernasgatan på söder när jag hör ett bekant väsande ljud bakom mig.
Vänder mig om och ser två jävla muppar stå o spraymåla mot det fina gamla hyreshuset som ligger där brevid Sofiaparken.
Busvisslar och skriker att dom ska lägga av. Dom avslutar och går bakom huset, varpå jag låtsas att jag inte bryr mig och går bort från dom.
Dumma som dom är så fattar dom inte att jag sen småspringer runt åt andra hållet och möter upp dom fast i lugn gående takt. När jag är riktigt nära ser dom att det är jag och vänder åt andra hållet.
Jag springer mot dom, och dom verkar paralyseras och står bara där med sin sprayburk och nån jävla folköl i handen.
Ber ena snubben ge mig sin sprayburk vilket han utan att tveka gör.
Lackar ur totalt på dom och säger att dom är i helt fel område, tar tag i honom och sprayar sen ned honom med hans egen sprayburk.
Sen går jag fram till den andra snubben som ser ut att ha skitit på sig och sprayar ned honom riktigt ordentligt framifrån, vänder på honom och fortsätter spraya ned hans fula ryggsäck.
Bra kväll helt klart.