Här vill jag - trots att jag iof inte bryr mig om vad Fettecke tycker om mig eller mina trådinlägg - protestera en aning.
Mina inlägg handlar ganska lite om mina adepter. Framförallt är mina adepter sällan huvudpersoner i mina inlägg, om inte någon särskilt ställt frågor om dem. Mina inlägg i träningsforumet handlar om många olika saker i samband med styrketräning och (framförallt) SL-träning. De flesta gånger jag nämner mina adepter använder jag vår träning som exempel på hur man - vi - KAN göra.
Om Fettecke hävdar att jag skryter om mina adepter kanske han kan svara på följande frågor :
1. Under mina 26 år som tränare har jag haft ett hundratal adepter. Hur många av dessa kan hr Fettecke nämna vid namn?
2. Kan hr Fettecke räkna upp t.ex meriterna för EN ENDA av mina adepter?
Jag tvivlar på att Fettecke kan svara på dessa frågor. Jag tvivlar också på att Fettecke kan hitta flera trådinlägg av mig där mina adepter nämns än trådinlägg där de inte nämns.
Jag har inte märkt det förut. Men i denna tråd - kanske också i andra trådar - kan man förknippa Fettecke med rena rama tramset.