Min katt har nån fetish för brödkorgen
Glömmer man den framme så har man luden frukost, han ryms ju inte i den heller. Han försöker sova som en kringla i den men det mesta hänger utanför, han är inte blyg med bulken min katt
Glömmer man den framme så har man luden frukost, han ryms ju inte i den heller. Han försöker sova som en kringla i den men det mesta hänger utanför, han är inte blyg med bulken min katt
Här hade jag precis köpt nya skor, hann knappt vända mig om så låg Salem där och såg ut som att han ägde lådan. Ser skitsur ut, precis som om jag skulle komma och ta den ifrån honom.
Det kanske inte syns, han får knappt plats, men det är ju en kartong och då bara SKA han ligga där.
Mina katter försöker också klämma ner sig i korgar och lådor som inte skulle rymma en välväxt hamster ens en gång. De tycker också att pappåsar och plastkassar är otroligt sömnvänliga tydligen för sådant ska sovas på.
Den där bilden säger allt. De måste gå fram och sniffa, gå runt lådan ett par gånger och sen långsamt kravla sig ner. De gillar att ligga och trycka helt enkelt, rovdjur som de är.
En kompis katt gjorde ett snyggt dyk ner i en tom papperskasse efter att hon hade varit ute och handlat - sen kunde han inte begripa hur han skulle ta sig ut. Satt där och pep.