Klaaaar!
Vet inte vad som finns möjlighet att förbättra med hjälp av en sådan portal. Såhär sköter jag såna saker i dagsläget:
Jag använder mobilen som central för sånt, lägger upp i Outlooks kalender, kontaktlista och uppgifter och sen synkar över det till mobilen. Det tycker jag är en bra lösning. Jag sparar information i hemdatorn istället för att skriva på papper. Är jag på jobbet så mailar jag hem det och i nödfall blir det på en lapp i fickan eller att jag knappar in det i mobilen. Skulle jag behöva åtkomst till annan information än den jag har kört in i mobilen så behöver jag tillgång till en internetansluten dator för att koppla upp till min dator via fjärrskrivbord och då har jag tillgång till allt i min hemdator.
Sen om det är något jätteviktigt så ringer jag morsan och meddelar. Hon litar aldrig på att jag kommer ihåg nått så då kan jag räkna med att hon ringer och tjatar på mig när det börjar närma sig