Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-11-26, 02:33   #1
carlsm
Registered User

carlsms avatar

Reg.datum: May 2005
Damn dans-problem!! :o(

Tror jag har samma problem som så många killar har....det gäller dans!

På grund av mitt utseende tror så många brudar jag har värsta rytmen i blodet va men ICKE! Jag är alltså 100% försvenskad och totalhårdrockad även om det inte syns, om man säger så och det är alltför undantagsvis jag verkligen känner för ochvill dansa!

Som ikväll en väldigt söt flicka som jag tycker är riktigt charmig börjar köra på rejält om hur jag MÅSTE ha rytmen i blodet och vi SKA dansa till hennes favvolåt bara den börjar! Det sprider sig till samtliga damer om hur jag BARA MÅSTE ha rytmen i blodet! Jag känner att jag egentligen vill dansa BRA med henne men min danslust är inget man bara tar fram på kommando och för det mesta vill jag inte dansa till nattklubbens skitmusik! Men jag känner jag måste eftersom de tjatar så och tja jag vet de kommer bli besvikna för jag har inga moves. Brudarna drar i oss "fegisar" och jag börjar känna mig redo för att shaka loss lite....trots min dansfobi, men inget händer för alla andra bromsar och min påtvingade danslust falnar. Till slut är "alla" ända på gång och vi kantar iväg till värsta sämsata dangolvet tänkabara, trångt som satan och RIKTIGT DÅLIG MÙSIK, min lilla danslust är plöstligt helt borta och all träingsvärk gör sig påmind. Jag gör ett par seriösa försök men blir knödd hela tiden men flickorna börjar helvilt dansa med sig självja och skiter i oss killar. Helt plötsligt känns det som om de tjatade oss upp på dansgolvet bara för att lämna oss där för att känna oss löjliga trots att det fanns bättre dansgolv på stället med mer NORMAL DANSMUSIK. Jag blir uppmuckad av en turk och drar.
Finito, och hur kul var det??!?!
Gammal 2005-11-26, 02:39   #2
Jense
Jensefisken

Jenses avatar

Reg.datum: Oct 2003
men du har väl rytmen i blodet?

nä men det du skulle gjort där som försvenskad är att slå en glasflaska i bakhuvudet på turken och skrika "jevla spagge" o sen springa därifrån.

det hade du vunnit många poäng hos bruden på.

eller så ber du bruden suga och ser om hon har hora i blodet.
bs som bs, menar jag
Jense är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-11-26, 02:43   #3
carlsm
Registered User

carlsms avatar

Uhm eller INTE! Detta var goa jobbpolare och för övrigt slåss jag inte.
Gammal 2005-11-26, 02:52   #4
wintzell
Registered User

wintzells avatar

Reg.datum: Feb 2005
Vad har du för utseende då som får de att tro att du har "rytmen i blodet"??´Jag brukar svänga så mycket på tjejerna att de inte riktigt hinner se att jag inte kan dansa. En favorit är att snurra de 180 grader så att man kan stå och jucka mot dem och vice versa utan att de inte kan se en. Då kan de bara känna och alla juckningar känns bra = då dansar du bra.
wintzell är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-11-26, 07:00   #5
Spannmål
Registered User

Reg.datum: Apr 2005
Vänta tills det kommer någon riktigt bra låt, tex. Helena paprizou eller Alcazar.
Gammal 2005-11-26, 08:11   #6
Tomten
Registered User

Tomtens avatar

Reg.datum: Feb 2002
Citat:
Ursprungligen postat av wintzell
Vad har du för utseende då som får de att tro att du har "rytmen i blodet"??´
Latino eller något säkert. Tvivlar på ryss eller finne
Tomten är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-11-26, 08:18   #7
High1ander
Mycket Irriterande

High1anders avatar

Reg.datum: May 2004
Lugn finns medel för att bota brist-på-rythmis, kallas Alkohol och finns ofta att få tag på dansställen...

Annars är botemedlet att träna.
Söta tjejer är dom man tänker på när man är lite småkär allmänt och saknar någon. -
Snygga brudar är dom man tänker på medans man knullar sin söta tjej så aggresivt man kan, samtidigt som man hatar henne för att hon inte är snygg nog.
High1ander är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-11-26, 08:19   #8
Nina L
Honorary Member.

Reg.datum: Feb 2004
Citat:
Ursprungligen postat av carlsm
Som ikväll en väldigt söt flicka som jag tycker är riktigt charmig börjar köra på rejält om hur jag MÅSTE ha rytmen i blodet och vi SKA dansa till hennes favvolåt bara den börjar! Det sprider sig till samtliga damer om hur jag BARA MÅSTE ha rytmen i blodet!
Herre min skapare. Jag hade ju dött om någon sagt så till mig. Mina fötter hade autolimmats i golvet med den där typen av osynligt lim som bara en 3-4 Red Bull Vodka kan lösa upp.
Nina L är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-11-26, 09:55   #9
Baan
Registered User

Baans avatar

Reg.datum: Apr 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Lätt
Herre min skapare. Jag hade ju dött om någon sagt så till mig. Mina fötter hade autolimmats i golvet med den där typen av osynligt lim som bara en 3-4 Red Bull Vodka kan lösa upp.
du tillhör alltså finne/ryss-kategorin, även om dosen var lite klen

@Twitter
Baan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-11-26, 10:02   #10
Slartibartfast
Finlands svar på Schenkenberg

Slartibartfasts avatar

Reg.datum: Apr 2002
Citat:
3-4 Red Bull Vodka
Mmmmm....smaskens.

Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
Slartibartfast är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-11-26, 11:44   #11
carlsm
Registered User

carlsms avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Tomten
Latino eller något säkert. Tvivlar på ryss eller finne
Haha..."ryss eller finne", den var rätt kul!

Citat:
Typ så det kändes. Först dog jag lite, särskilt som jag nog börjar bli intresserad av denna söta tjej också. Men tänkte elda på mig själv lite och bli modig och lagom loose med lite sprit och öl i blodet vilket inte funkade, så det var nog lite osynligt autolim i drinkarna.

Så nu sitter jag här och grämer mig istället. Fan. Jag hade min chans men det vara bara helt fel kväll.
Gammal 2005-11-26, 12:33   #12
PowPow
Registered User

PowPows avatar

Reg.datum: Jan 2005
Börja fuldansa. Det är ett säkert kort. Ju fulare, desto bättre. Om någon klagar så kontrar du med: "Jag dansar kanske inte snyggt, men jag dansar mycket... och fult!"

Egentligen handlar det nog mycket om att slappna av. Vilket klart inte alltid är så lätt, speciellt inte om man har massa förväntningar på sig. Personligen hade jag aldrig tagit ett offentligt danssteg innan min student. Men då tog jag mitt första, och nu dansar jag genom livet
PowPow är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-11-26, 13:02   #13
Fultjack
Registered User

Fultjacks avatar

Reg.datum: Nov 2001
Citat:
Ursprungligen postat av PowPow
Börja fuldansa. Det är ett säkert kort. Ju fulare, desto bättre. Om någon klagar så kontrar du med: "Jag dansar kanske inte snyggt, men jag dansar mycket... och fult!"

Egentligen handlar det nog mycket om att slappna av. Vilket klart inte alltid är så lätt, speciellt inte om man har massa förväntningar på sig. Personligen hade jag aldrig tagit ett offentligt danssteg innan min student. Men då tog jag mitt första, och nu dansar jag genom livet

im with you dansade hellre aldrig förut, men när man väl testade det en gång så var man fast, nu står man dansgolvet hela tiden när man är ute..
skiter i om det är snyggt eller inte, bara man har roligt så
Lic. Fystränare
Blogg: http://mixedcorner.shapemeup.se/
Fultjack är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-11-26, 13:07   #14
Frantic
Registered User

Frantics avatar

Reg.datum: Mar 2004
Frantic är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-11-26, 13:28   #15
keffat_liv
Banned

keffat_livs avatar

Reg.datum: Aug 2005
aaaaaaaah, alla tjejer är likadana. De tjatar som fan på en och drar med en dit de vill vara sen ser man inte dom mer på resten av kvällen vem har inte varit med om det
keffat_liv är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:23.