Bara jag som röstat, sa NEJ!
Söta tjejer är dom man tänker på när man är lite småkär allmänt och saknar någon. -
Snygga brudar är dom man tänker på medans man knullar sin söta tjej så aggresivt man kan, samtidigt som man hatar henne för att hon inte är snygg nog.
Jag har väldigt svårt för att vara religiös och söker alltid så logiska och vetenskapliga svar som möjligt på sånna här frågor. Dock tror jag ändå att vi har någon typ av energi i oss när vi lever. Som när vi dör går vidare och fortsätter i jordens kretslopp. Om det sedan är en själ som lever vidare i något annat eller om det är maskmat kvittar mig.
När man dör är det slut och allt blir svart. Därför gäller det att leva sitt liv till fullo, det finns ingen andra chans.
Saknas ju massa alternativm, exempelvis att man TROR att det bara är slut, men naturligtvis finns ju möjligheten att det inte är så. Tills vi/jag har listat ut VAD liv och medvetande är vill jag inte utesluta att man kan leva vidare även om kroppen "dog".
Hela begreppet "ett liv efter döden" är trasigt. Vad betyder död/döda/döden om inget som har med "livsfaktumet" att göra sker? Om man inte dör.. så lever man ju fortfarande.
Hela begreppet "ett liv efter döden" är trasigt. Vad betyder död/döda/döden om inget som har med "livsfaktumet" att göra sker? Om man inte dör.. så lever man ju fortfarande.