I fortsättningen ger ni fan i att tala om hur det går i filmer som NI sett men som andra INTE sett. Jag vet att det kallas "spoilers" men språkvårdaren i mig mår illa av det uttrycket. Ni vet vad jag menar - låt bli att avslöja innehållet i filmer eller böcker för de som inte sett eller läst dem....
allan
Eller ännu bättre samma färg som bakgrunden
Fast i vanliga fall leder väl en markering till att färgerna inverteras och då blev det ju fortfarande omöjligt att se.
syftade på vad jag sade om Star Wars antar jag....man kan ju välja att inte läsa om just det inlägget av den filmen...men helt klart kan man skriva spoliers i titeln på inlägget så vet alla vad det innebär.
syftade på vad jag sade om Star Wars antar jag....man kan ju välja att inte läsa om just det inlägget av den filmen...men helt klart kan man skriva spoliers i titeln på inlägget så vet alla vad det innebär.
Rätt svårt att som i ditt fall strunta i att läsa ett inlägg på en rad om man nu läser tråden. Innan man inser att det är en spoiler har man redan läst det.