1. Min
smartshake. Den är av affektionsvärde; skulle vara med i träningsreportage och gillar smartshake.
Short story long;
Således kontaktade jag smartshakes och frågade om de ville ha med produkten i katalogen. "joo...det låter väl bra?" sa de, men så kom försändelsen med shakes på omvägar. Och jag hörde av mig igen, och igen och igen - fick för mig att de kanske inte alls ville bli förknippade med ngt miffo och jag ÄR inget miffo (jaja, nån här kanske tycker det - men inte jag! ;P) så ville inte ge mig.
Således knatade jag upp till deras kontor en timme innan tåget till fotograferingen skulle avgå, och de samlade ihop shakes till mig och var mkt trevliga.
Så denna shake består av 5 shakes som företaget som skulle ha reportaget inte behöll (fick med mig 10 st), de fick även ett snitsigt rosa visitkort (men blev visst ingen deal för i reportaget var min flarra utbytt mot en nikedito). Så denna shake står för envishet, vänlighet, och att jag inte ska acceptera om jag framstår som ett miffo.. dvs bota lite jantelag samt genans. Dessutom färgglad!

Mao har betalat i rodnad, envishet och mod

- ej kr..
2) Mina
träningshandskar från casall som blivit liggande sedan jag köpte dem för 12 år sedan - men kom till användning när jag fick triggerfinger i höstas. Modifierade dem på så sätt att jag gjorde hål mitt i handen och på handryggen så att det går att fästa en sån där typ
karbinhake i. Så att jag kan använda händerna även när fingrarna fastnat i triggerposition. Awesome! Minns inte vad jag betalade, ett par hundra max. De får symbolisera envishet, finns en vilja finns en väg.

Och att det ibland är bra att vara sån där som inte slänger saker för att - "de kan vara bra att ha.." ;P
3)
Småhanddukar att torka svett med. Brukar köpa när jag hittar sån där "torka tassarna" handduk för hundar billigt, typ 20 kr. Ska vi köra symbolik på den är det väl härligt att ta i så svetten sprutar och att kroppen fungerar? :P Im an animal! ;D