Citat:
Ursprungligen postat av Oliver Cherek
Beror på hur fet du är
|
185cm lång, 90kg. Dock så gissar jag att jag har lite muskler under fettet i alla fall :p Mäter 106cm över bröst och ca 96 runt magen (över naveln, där det är som störst).
Började på 94kg/107cm/102cm för 5-6 veckor sedan.
Citat:
Beror på din målsättning
|
Tappa fettvikt och helst lyckas bygga muskler samtidigt.
Citat:
Beror på hur det har gått hittils
|
Har i stort sett ökat på alla vikter sedan första träningsdagen för 5-6 veckor sedan. Idag var första gången jag sänkte på en vikt, men det gissar jag kan bero på att jag ändrade tekniken samt att jag bara sovit drygt 6h inatt.
Citat:
Ursprungligen postat av kettlebellGuden
Jag tänker påstå att det inte kommer att göra någon skillnad alls, förutom att det kanske känns behagligare. Känns det bättre så kör med det.
Vad är förresten problemet med att få i sig 180g protein på 1500kcal?
|
Blev lite fel där, snarare att hamna över 2g som vissa dagar kan bli knepigt. Problemet ligger i maten jag äter så är nog där jag får prioritera om.
Citat:
Ursprungligen postat av Reaper123
Hur du väljer att lägga upp det per dag har med hur det funkar för dig, men tycker du ska se det i det "stora hela", alltså tex över en vecka! Spelar alltså troligen ingen som helst roll, bara den klassiska optinojja som kickat in!
Förstår däremot inte problemet med att komma upp i 180g protein på 1500kcal, det är förvisso drygt 50E% men jag har klarat av 190g på <1300 kcal! 
|
Okej, då kanske jag ska lägga om det lite beroende på vad jag tänkt göra vissa dagar!
Är nog främst kosten vissa dagar som ställer till det, lite för mycket fett som gör att jag inte kommer upp i det ibland.