Människor från södra och norra Sverige är inte så nära släkt som man hittills trott.
Diskutera!
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Jag gillar quoten "om man talar olika språk hoppar man inte lika lätt i säng med varandra". Där har vi en akademiker som inte håller på med meningslösa ordbajsande.
Samer och inavlade norrlänningar ( )!= resten av landet.
Kan vi inte bara låta dem bilda Sameland däruppe med de andra samerna i grannländerna? Så kan resten av oss plantera in varg också utan deras tandagnisslan
Skåne är bördigt annars så hade vi gett bort er till Danmark!
Senast redigerad av stridis den 2011-02-11 klockan 12:54.
Som skåning känner man sig hedrad av att till höra de överlägsna, men samtidigt får jag kväljningar av resonemanget. Om det skulle visa sig att ju längre söderut vi kommer, desto bättre, så blir jag lite rädd.