2011-01-05, 16:09
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2010
|
Problem med mitt ex
blev lämnad för två månader sedan av den jag älskar. den jag älskar mest av allt. vi hade det skit bra men hon kände tydligen att hon behövde komma vidare. jag träffade hennes polare på krogen, dom pratade om att hon redan höll på med andra osv. så jag knäckte ur mig att jag hade haft sex med två tjejer (vilket jag inte haft) -_-
hon ville ha tillbaka mig, men nu tycker hon bara att jag är ett äckel..
hur ska jag kontakta henne och lägga fram att jag stod och ljög?! känner mig rätt patetiskt, förstår inte varför jag sa som jag sa. kände mig väll lite trängd och bara knäckte ur mig något.
tack så jätte mycket! btw så har vi inte haft kontakt på 2 månader, fick höra det här av en polare precis (som hon pratat med)
vi var tillsammans nästan två år btw, min första kärlek. mår fortfarande piss.
EDIT:
vill även ta kontakt och försöka få med henne på en fika eller något, men det känns som att hon kommer stöta mig ännu längre bort :/
Senast redigerad av MarkusLindell den 2011-01-05 klockan 16:13.
|
|
|
2011-01-05, 16:12
|
|
Registrerad berusad
Reg.datum: Dec 2010
|
Ring henne och var 100% ärlig.
|
|
|
2011-01-05, 16:15
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2008
|
Ge upp grabben. Förra gången undrade du hur man skickar ett god jul-sms som gör att man vinner tillbaka sitt ex.
Du ryker av desperation. Det är dags att försöka gå vidare.
|
|
|
2011-01-05, 16:16
|
|
Lennart, Sir
Reg.datum: Apr 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av young_george
Ge upp grabben. Förra gången undrade du hur man skickar ett god jul-sms som gör att man vinner tillbaka sitt ex.
Du ryker av desperation. Det är dags att försöka gå vidare.
|
+1.
Att ljuga för hennes kompisar för att verka som att du går vidare, ja, det finns inget bra att se i det. Om hon nu ens ville ha tillbaka dig pga ditt god jul sms innan så är det nog över nu. Dags att gå vidare.
|
|
|
2011-01-05, 16:18
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2005
|
Gå ut och fixa 2 ligg. Lögnen = Sanning. Problem solved?
|
|
|
2011-01-05, 16:19
|
|
Coach
Reg.datum: Oct 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av RassK
Gå ut och fixa 2 ligg. Lögnen = Sanning. Problem solved?
|
Han är ju då fortfarande ett äckel enligt vem det nu var ^^
@TS: sluta vara en sån kärring
|
|
|
småmysigt slampig
Reg.datum: Jul 2006
|
Nja, är du säker på att hon ville ha tillbaks dig? Låter som ett rätt skönt svepskäl för henne för att döva samvetet med: "Ja, jag vet att det var jag som gjorde slut men han var ju ett äckel och låg runt efteråt, klart man inte vill vara ihop med en sådan" *alla vänner nickar medlidande*.
Har man gjort slut så har man gjort slut. Att försöka förklara att du ljög gör ju bara att du ser tragisk ut i vilket fall som helst.
|
|
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
Varför vill du vara ihop med en sådan inkonsekvent person? Hon tycker det är äckligt (?) att du har haft det ihop med två tjejer. Men hon har själv strulat runt:
Citat:
Ursprungligen postat av MarkusLindell
jag träffade hennes polare på krogen, dom pratade om att hon redan höll på med andra osv.
|
Varför blir du inte förbannad för att hon tycker att du är ett äckel? Det är du som borde bli förbannad på henne för att hon tycker att du är ett äckel. Du har inget att be om ursäkt för. Det är det hon som ska göra.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
|
Senast redigerad av stevebc den 2011-01-05 klockan 16:21.
|
|
|
2011-01-05, 16:21
|
|
Legimtimerad flaggstång
Reg.datum: Aug 2008
|
Det fanns en anledning till at det inte funkade...Kom ihåg var det var.
|
|
|
2011-01-05, 16:30
|
|
James Bond
Reg.datum: Nov 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av rooz
Det fanns en anledning till at det inte funkade...Kom ihåg var det var.
|
mm kom ihåg!
|
|
|
2011-01-05, 18:06
|
|
Böj i curlracket
Reg.datum: Jun 2009
|
Många bra tips här, jag instämmer i kören och säger att du ska gå vidare.
|
|
|
2011-01-05, 18:15
|
|
Smalare än Emme
Reg.datum: Jan 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av stevebc
Varför vill du vara ihop med en sådan inkonsekvent person? Hon tycker det är äckligt (?) att du har haft det ihop med två tjejer. Men hon har själv strulat runt:
Varför blir du inte förbannad för att hon tycker att du är ett äckel? Det är du som borde bli förbannad på henne för att hon tycker att du är ett äckel. Du har inget att be om ursäkt för. Det är det hon som ska göra.
|
Håller med om allt! Vilken jävla dubbelmoral från hennes sida.
|
|
|
2011-01-05, 18:20
|
|
Lök
Reg.datum: Jun 2010
|
Gjort samma "misstag", dock tyckte en dubbelt så snygg och skön brud att jag verkade vara en lirare då så jag bytte upp mig, men om du vill ha henne så säg bara att du ljög och varför, svårare än så är det inte
|
|
|
2011-01-05, 19:38
|
|
Stolpe..
Reg.datum: Feb 2005
|
sluta krypa förfan..
fruntimmer ställer bara till massa kaoz i skallen, köp en darttavla å några flaskor whisky så ska du se de blir karl av dig med!
|
2011-01-05, 19:43
|
|
bopibipedibopedibapa
Reg.datum: Feb 2008
|
Det finns en relationstråd på brädan som jag aldrig besöker just för att slippa sånna här sob trådar. Testat skriva där?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:00.
|

|