Hej!
Jag är en tjej skulle vilja gå ner några kilo men känner att jag behöver extra motivation.
Jag skulle vilja samarbeta med någon via mejl. Vi kan rapportera våra tränings- och kostvanor för varandra under några veckor och stötta varandra att inte ge upp eller avvika från målet.
Idén kommer från det att det finns personliga tränare som jobbar via mejl, men till en rejäl kostnad. Samma idé skulle kunna användas av oss som inte jobbar som PT, utan istället har ett personligt mål att gå ner i vikt och kan hjälpa varandra gratis.
Jag söker någon som är nyfiken på detta. Är det någon tycker det låter intressant?
Tveka inte att ställa frågor om jag har tänkt, eller om du har önskemål :-)
Starta en journal i träningsjournalsdelen där du skriver dina mål, och sedan postar om hur det går. Det ger en bra överblick samt att du har potentiellt många bollplank som kan följa det du skriver och ge feedback.
__________________ I'm not clumsy. The floor just hates me, the tables and chairs are bullies, and the walls get in my way.
Jag tycker det låter riktigt intressant (: Jag har själv tänkt lite i samma banor, att man behöver ngn att diskutera med för att hålla uppe motivationen.
Detta är en riktigt bra idé faktiskt. Finns på större forum olika trådar där man kan skapa "kontaktannonser" sen kan folk med liknande målsättning hålla kontakt med varandra och hjälpa/stötta varandra osv genom då bl.a mailkontakt