2008-07-13, 17:05
|
|
|
Kolozzeums hjältinna.
Reg.datum: Dec 2006
|
Michael Clarke Duncan
|
2008-07-13, 17:07
|
|
|
Finlands svar på Schenkenberg
Reg.datum: Apr 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Carolinew
och genast började man ju fundera på om han är kroppsbyggare? ]
|
Nej, jag tror han är simhoppare.
ok. jag drygar mig.
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
|
|
|
|
2008-07-13, 17:10
|
|
|
Kolozzeums hjältinna.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
Nej, jag tror han är simhoppare.
ok. jag drygar mig.
|
Nu menar jag givetvis om han tävlat eller liknande, inte bara hänger på gymmet. För det är ju rätt uppenbart.
|
2008-07-13, 17:14
|
|
|
Jag ber om det.
Reg.datum: Sep 2004
|
I Green Mile är han modifierad dock, med dator. Han är dock väldigt stor, normalt sett också
Han var dörrvakt/bouncer innan han blev skådespelare, vet inte om han tävlade i BB dock.
|
|
|
2008-07-13, 17:43
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2007
|
bra form för att vara 51 år också...
|
2008-07-13, 17:51
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2003
|
Han är ju bara 1.96 cm enligt imdb, fast Stoltz sa ju att han var modifierad i The green mile, i andra filmer ser han ju "bara" stor ut.
|
2008-07-13, 17:55
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2005
|
Han ser ju kolossal ut i Green Mile. Men han var alltså datormodifierad, är inte sånt jäkligt high-tech att göra i realtid, en sak om man datoranimerar en figur men att modifiera levande person, kanske bara jag som inte hänger med i tekniken :/ I vilket fall var det en bra film.
|
C4L
|
|
|
2008-07-13, 18:13
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2004
|
In actuality, Michael Clarke Duncan is of a similar height as his co-star David Morse and is a couple inches shorter than James Cromwell. Among other things, creative camera angles were used to create the illusion that Duncan as John Coffey towered over the prison staff, even Brutal Howell and Warden Moores. - IMDB
|
|
|
2008-07-13, 18:36
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Han ser ju kolossal ut i Green Mile. Men han var alltså datormodifierad, är inte sånt jäkligt high-tech att göra i realtid, en sak om man datoranimerar en figur men att modifiera levande person, kanske bara jag som inte hänger med i tekniken :/ I vilket fall var det en bra film. 
|
Undrar också om det verkligen är så, har svårt att tro det eftersom den gjordes 98-99.
|
2008-07-13, 18:38
|
|
|
Jag ber om det.
Reg.datum: Sep 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Frantic
In actuality, Michael Clarke Duncan is of a similar height as his co-star David Morse and is a couple inches shorter than James Cromwell. Among other things, creative camera angles were used to create the illusion that Duncan as John Coffey towered over the prison staff, even Brutal Howell and Warden Moores. - IMDB
|
Så var det kanske, kanske inte alls var datorgjort. My bad, mindes fel.
|
|
|
2008-07-13, 18:44
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Svedberg
Han är ju bara 1.96 cm enligt imdb, fast Stoltz sa ju att han var modifierad i The green mile, i andra filmer ser han ju "bara" stor ut.
|
Han ser ut att vara 50 cm längre än vakterna runtom så den måste vara fett modifierad den bilden. Han borde kanske vara lite längre än deras polismössor då.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
|
|
|
|
2008-07-13, 18:46
|
|
|
Väsby EPA raggare
|
Jepp Tom Hanks är 1.83 och Duncan 1.96 på bilden där Tom är till vänster så ser det ut att skillja betydligt mer än så.
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
|
|
|
|
2008-07-13, 18:58
|
|
|
Går i vanliga skor.....
Reg.datum: Jan 2002
|
Äh, i Hollywood har man kunnat trolla med kameran långt innan datorerna. Det har t o m funnits skådisar som har inskrivet i sina kontrakt att de aldrig får se korta ut. Stallone och Cruise t ex. Alan Ladd fick stå på enlå da när han skulle släta Sophia Loren, vid ett annat tillfälle grävde man ett dike som hon skulle gå i när de promenerade
|
|
|
2008-07-13, 19:52
|
|
|
<Walking Apocalypse>
Reg.datum: Jun 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av stevebc
Han ser ut att vara 50 cm längre än vakterna runtom så den måste vara fett modifierad den bilden. Han borde kanske vara lite längre än deras polismössor då.
|
På den översta bilden Caroline postade så går han på en plattform, därför ser han mycket längre ut.
Hans fysik är dock ej modifierad i bilden, däremot har han en alldeles egen liten catwalk som han går på!  [För att göra hans karaktär gigantisk]
|
|
|
2008-07-13, 19:55
|
|
|
El grande salami
Reg.datum: Jul 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Carolinew
|
Den här bilden kommer ifrån en celebrity all-star game där kändisar spelar mot varandra under all-starhelgen i Februari.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:30.
|

|