2008-02-03, 17:26
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2008
|
Någon som styrketränar i Norrköping?
Tjena!
Tänkte kolla hur många styrketränande norrköpingsbor det finns inne på Kolo. Kul att veta också - Vilket gym tränar ni på och hur ni skulle betygsätta det på en skala 1-10.
Jag tränar på Sol & Motion, skulle säga att det är 7/10 - ett trevligt litet gym med medelmycket folk på.
|
|
|
2008-02-03, 19:15
|
|
|
Registered User
|
Är man helt ensam att träna i Norrköping...? ..Eller ligger tråden i fel del?
|
|
|
2008-02-03, 19:20
|
|
|
Trankil.
Reg.datum: Feb 2002
|
Det finns en del. Förvänta dig inte svar av alla bara.
|
|
|
2008-02-03, 19:24
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Mar 2005
|
Blir nog ganska drygt om alla ska fråga om vilka som tränar i ens stad, eller vad säger du?
|
|
|
2008-02-03, 19:37
|
|
|
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
Reg.datum: Jun 2003
|
Jag tränar på Sol.
Är väl snarare ett 9/10 gym enligt mig.
|
|
|
2008-02-03, 19:49
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av krilleh
Blir nog ganska drygt om alla ska fråga om vilka som tränar i ens stad, eller vad säger du?
|
Vet inte - Man behöver inte skriva om man inte vill och jag tycker som sagt att det vore trevligt att se att det finns lite liv i staden, samtidigt som man faktiskt får en liten inblick i hur de olika gymmen är. Vem vet - kanske hittar man någon likasinnad som vill hänga på och träna - som en playdate fast lite modifierad - Workoutdate.
|
|
|
2008-02-03, 19:53
|
|
|
AKA Kapten Klänning
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av KlenÅful
Vet inte - Man behöver inte skriva om man inte vill och jag tycker som sagt att det vore trevligt att se att det finns lite liv i staden, samtidigt som man faktiskt får en liten inblick i hur de olika gymmen är. Vem vet - kanske hittar man någon likasinnad som vill hänga på och träna - som en playdate fast lite modifierad - Workoutdate.
|
Kör hårt, jag ser inte heller något fel med tråden.
Metal_boy är även han från Peking, men han kör mest armhävningar och kungsfjäder i köket.
|
2008-02-03, 20:11
|
|
|
-Frank-
Reg.datum: May 2006
|
När jag bodde i Norrpan tränade jag på hälsostudion. Där fanns en hårdrockare som vi kallade E-type. På den tiden var gymmet inget att ha, kanske är bättre nu. Tränade lite på Feelgood också eftersom det låg vägg-i-vägg med studentpuben, inte heller så roligt. Vågade aldrig gå på sol-o-motion, bara snygga människor där.
|
Balkantrappan
|
|
|
2008-02-03, 20:23
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kurash
Vågade aldrig gå på sol-o-motion, bara snygga människor där.
|
Haha, mycket fint folk finns det.. men sedan finns det dem där ludna, illaluktande typerna som jag som gilder omkring mellan vikterna..och biffarna.
|
|
|
2008-02-03, 20:29
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2007
|
jag håller till på Nautilus. Körde på Nautilus i Linköping när det var nyöppnat och det var ju helt ok alltså, allt nytt. Nu har jag flyttat till Norrköping så nu hänger jag på Nautilus här. Kvalitén är ju förstås inte lika bra som i Linköping, men det funkar. De ska uppgradera styrkelyftsavdelningen men det verkar ta sin tid dessvärre hehe :P
|
|
|
2008-02-04, 00:12
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2005
|
Tränar på hälsostudion eftersom det är billigast och har vad jag behöver. Enda jag saknar är lite längre öppettider. På helgen hinner man inte träna om man jobbat.
|
|
|
2008-02-04, 08:40
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2003
|
Jag kör på World Class, eller heter det WorldClass? Jaja, i vilket fall som helst är jag grymt nöjd, tränade ett tag på Hälsostudion, men det var direkt sunkigt, förhoppningsvis har de fräschat till det lite. Men det var ju som sagt billigt iallafall.
WC har precis uppdaterat hela styrkeavdelningen, med massa nya leksaker för ett träningsfreak! Tyvärr har jag sprungit med gips några veckor så jag har inte kunnat köra fullt ut med de nya grejerna riktigt ännu...
Tycket det är bra folk som tränar för det mesta, rent och fräscht hela tiden. En nackdel är att det är lite ont om utrymme för att stretcha.
Tror jag sätter 8/10.
|
|
|
2008-02-04, 14:23
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Anselm
Jaså du gillar inte de nya prylarna? Vi har ju äntligen fått ett powerrack!! 
|
Korrekt tolkat..  Bänkpressen är sne och obekväm, maxvikterna på hantlarna har minskat och så har det blivit värsta "coola" gymmet.. och powerracket är inte speciellt powerish..
Men de har däremot köpt in en bra "latsdragsmaskin"..
|
|
|
2008-02-04, 15:03
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Xforce
Korrekt tolkat..  Bänkpressen är sne och obekväm, maxvikterna på hantlarna har minskat och så har det blivit värsta "coola" gymmet.. och powerracket är inte speciellt powerish..
Men de har däremot köpt in en bra "latsdragsmaskin".. 
|
Hm, bänkpressen har jag inte testat, körde lite i de nya smithmaskinerna bara... Maxvikterna på hantlarna har jag inte tänkt på, är för klen för dem ändå
Ha ha, men det är dock ett powerrack och det har jag saknat länge...
Vilken är det? Eller menar du det vanliga latsdraget? Jag tycker den nya kabelrodden är suverän...
Men jag kan lite hålla med om det där med "coola", blev lite annan atmosfär med alla svarta maskiner och gråsvart matta....
|
|
|
2008-02-04, 15:24
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Anselm
Hm, bänkpressen har jag inte testat, körde lite i de nya smithmaskinerna bara... Maxvikterna på hantlarna har jag inte tänkt på, är för klen för dem ändå
Ha ha, men det är dock ett powerrack och det har jag saknat länge...
Vilken är det? Eller menar du det vanliga latsdraget? Jag tycker den nya kabelrodden är suverän...
Men jag kan lite hålla med om det där med "coola", blev lite annan atmosfär med alla svarta maskiner och gråsvart matta....
|
Den som är borta vid fönstret, man ligger på en limpa och drar upp en vikt.. lite åt t-bar fast ändå inte..  förresten menade jag roddmasking och inte lats..
Men hursomhelst så är World Class fortfarande WorldClass!
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:26.
|

|