hallå, kära kolo-people!
jag har länge funderat på att göra en sån här tråd men aldrig riktigt tagit steget.
men efter lite mild övertalning så tänker jag ge det en chans och se hur det går

alltså; den här tråden är till för att t.ex. prata om vilka produkter som du har testat
och hur du upplever att dom har funkat för dig och din hudtyp (eller inte funkat) :P
helt enkelt en tråd för att dela med oss av erfarenheter och få hjälp med frågor
eftersom jag är medveten om att hudvård för män är ett relativt nytt "fenomen" så
välkomnar jag även alla tjejer som också vill vara med och snacka, komma med råd,
tips eller bara snacka.. MEN! kom ihåg att tråden, ursäkta uttrycket, inte är till för er
och för att slutligen klargöra vad jag tänker när jag menar "hudvård för män" så avser jag t.ex:
rakning, rengöring, anti-acnemedel, lotion/salvor, ansiktsmasker och kringprodukter
-
själv är jag nyfiken på om den nya giletterakhyveln (den med 5 blad) verkligen är
bättre än den "gamla" MACH3 som jag använt så länge jag kan minnas och om det är
nån idé att köpa den och testa över huvud taget.. nån som kan berätta det kanske?