Funderar på ifall man ska spela om;
Half-life
Mafia
Far Cry
Half-life 2
Half-life 2: Episode one
Eller ifall man ska leta upp något annat singelplayer spela att ge en chans? Kan ni rekommendera något, eller ska man finns det inget som håller samma klass? Viktigt att det är ett FPS.
Funderar på ifall man ska spela om; Half-life
Mafia
Far Cry Half-life 2
Half-life 2: Episode one
Eller ifall man ska leta upp något annat singelplayer spela att ge en chans? Kan ni rekommendera något, eller ska man finns det inget som håller samma klass? Viktigt att det är ett FPS.
Köp en påse av dina favoritchips, din favoritdipp och korka upp ett gott och sött vin. Njut av dessa tillsammans med HL2's hela och totala glans, sjunk in i spelvärlden, sjunk in i historien, bara njut.
"Gamla" goda Medal Of Honor: Allied Assault och Return to Castle Wolfenstein är ena riktiga kanonlir.
Om du kan sträcka dig från FPS till 3:e person (vilket du ju kunde med Mafia) så säger jag tveklöst GTA: San Andreas. Det roligaste singleplayerspelet jag spelat tror jag.
GTA San Andreas lutar det mot, har redan spelat det lite precis då när de kom. Fast det är ju inte i närheten av Half-Life eller någon av de andra spelen =p
Ett fps-spel som jag fastnade för var "Rogue Trooper".
Skoj, lite annorlunda och väldigt lätt att komma in i.
Det verkar inte som att så många hört om det. Try it.