Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-12-07, 20:35   #121
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.

Lafayettes avatar

Reg.datum: Oct 2018
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief Visa inlägg
Den här tråden är full av amatörer.
Kör hårt! Nu är förväntningarna extremt stora.
Lafayette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-07, 22:34   #122
baktung
cool bispes kung

baktungs avatar

Reg.datum: Apr 2016
Medan MasterChief knappar på sin oslagbara comeback så kör jag en vända till, på samma tema som tidigare givetvis.

Jag och en kompis, vi var 19-20, skulle bo i Göteborg en vecka för att gå på ett stort idrottsevenemang. Vi hyrde då en lägenhet av ett medelålders par på Hisingen en vecka. Dock var det bara kvinnan vi träffade eftersom hon både gav oss och tog tillbaka nycklarna. De hade bara en stor dubbelsäng så jag och polaren delade på sängen, vilket funkade över förväntan. I sovrummet stod dock som det oftast gör en byrå, och nyfikna som vi var började vi förstås smyga i lådorna. Tro på fan när vi inser att en låda är packad med hennes underkläder och dessutom en ganska nätt dildo. Vi skrattar åt det först men lyckas på nåt sätt trigga varandra, så i mitten av veckan bestämmer vi oss för att välja varsitt par underbyxor att taja loss i. Som om inte det var nog minns jag hur vi körde typ grodhopp i hennes trosor i den långa hallen. Uttöjda och nytvättade placerade vi sedan omsorgsfullt tillbaka trasorna i byrålådan.

Men alltså, vem fan lämnar kvar sånt i lådorna när man ska hyra ut sin lägenhet till två ungdomar? Den frågan slår oss fortfarande.

Senast redigerad av baktung den 2018-12-07 klockan 22:35.
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-07, 22:48   #123
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Jag kan inte berätta om de värsta misstagen jag gjort. En rätt mild variant var när jag efter en aw hamnade på t-centralen. Träffade en snygg tjej som bjöd på rökdon. Smakade lite konstigt, men nåväl...

Kom plötsligt på att jag måste köpa snus. Vilket jag enligt kontoutdraget gjort i närheten av Stureplan.

Vaknar i varje fall på en gräsmatta inte långt ifrån där jag bor. Typ tio afghanska ensamkommande som undrar hur jag mår. De hjälper mig hem utan att våldta mig. Jag vet inte IM jag ska vara glad eller förolämpad.
Yes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-08, 08:00   #124
Hobbes
En Svensk Tiger.

Hobbess avatar

Reg.datum: Oct 2003
Röstade JA till EU.
Hobbes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-08, 10:19   #125
Termy
理学療法士

Termys avatar

Reg.datum: Aug 2003
Inget speciellt, småsaker bara.

Året var 1997 tror jag, på högstadiet. Ett gäng satt och surfade på dåtidens primitiva Macintoshdatorer i skolans datorsal. Jag hintade om att det fanns en sida de skulle må pyton av att gå in på. Jag bokstaverade fram namnet samtidigt som killen vid datorn satt där - goatse.cx. Jag gick ut ur rummet samtidigt som han skrev färdigt och tryckte på enter. I takt med att gänget vid datorn utbryter diverse högljudda äckelljud av avsmak så kommer datorläraren spatserandes förbi och hör ljuden och går in för att se vad som försigår. Gänget blev avstängt från datorsalen, men inte jag.
Termy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-08, 10:27   #126
Fordon
Lyft! Upp å ner!

Fordons avatar

Reg.datum: Feb 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbes Visa inlägg
Röstade JA till EU.
Då kan vi låsa tråden.

2019 års journal
Fordon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-08, 21:02   #127
Dreas
Maaaaaaat!

Dreass avatar

Reg.datum: Feb 2006
Satt hemma och jobbade och har två tangentbord och möss. En för privat bruk och en för jobbet. Sitter och skriver lite privata saker under lunchen, avbryts, får för mig att skicka en vuxenmys-sida till frugan när fokus är åter. Skriver och trycker enter - I en kundchatt med fel tangentbord.....
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
Dreas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-08, 21:22   #128
Rikard Jansson
Coach

Rikard Janssons avatar

Reg.datum: Oct 2010
Finns ju många olika sorters dumhet, olika kategorier av saker man ångrar eller är olagliga eller IQ-befriade. Det som passar allra bäst in tror jag var när jag fick för mig att suga munnen full i bensin och spruta det på en tändare efter att ha sett en polare göra det med coolt resultat. Var inte alls lika skicklig och tände eld på hela armen och magen istället
Gammal 2018-12-08, 23:01   #129
Sheogorath
Förslag?

Sheogoraths avatar

Reg.datum: Aug 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas Visa inlägg
Satt hemma och jobbade och har två tangentbord och möss. En för privat bruk och en för jobbet. Sitter och skriver lite privata saker under lunchen, avbryts, får för mig att skicka en vuxenmys-sida till frugan när fokus är åter. Skriver och trycker enter - I en kundchatt med fel tangentbord.....
Damn!

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-08, 23:41   #130
delta_mats
Illrar pillrar

delta_matss avatar

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Vem skyllde du på?

Cardio Freak With Science
En Svensk Klassiker 2019/2020
PB: Böj 185 kg. Bänk 137,5 kg. Mark 235 kg.
delta_mats är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-09, 00:02   #131
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning

Diomedea exulanss avatar

Reg.datum: Dec 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson Visa inlägg
Finns ju många olika sorters dumhet, olika kategorier av saker man ångrar eller är olagliga eller IQ-befriade. Det som passar allra bäst in tror jag var när jag fick för mig att suga munnen full i bensin och spruta det på en tändare efter att ha sett en polare göra det med coolt resultat. Var inte alls lika skicklig och tände eld på hela armen och magen istället
Det fick mig att tänka på en annan grej, det här är off-topic eftersom det inte är dumt, men: Jag gick en kurs i att spruta eld en gång. Det gick bra, men emedan alla andra sprutade vanliga droppformade eldsflammor så gick jag till någon konstig j-a teknik som gjorde att jag sprutade en helt rak stråle som gick jättelångt. Jag lyckades upprepa det flera gånger också. Fattar to this day inte hur fan jag gjorde.

Iallafall, tyckte bara det var lite intressant.
Min bantning just nu!
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-09, 01:16   #132
panzerpig
Registered ulcer

panzerpigs avatar

Reg.datum: Jul 2007
Citat:
Gjort nått liknande.
Hade fått ny jobbdator, en flashig med fingeravtryck läsare för att låsa upp datorn. Vi fick den inte att funka på jobbet, jag testade hemma och löste det. Firade det med att dra en wank till en erotisk film. Dagen efter skulle jag visa en äldre kollega att fingeravtryck läsaren funkade, låste upp datorn när han satt bredvid. Datorn låstes upp med gårdagens vuxenfilm spelandes i helskärm. Hade visst inte stängt av datorn utan bara satt den i viloläge. Kollegan (man 60+) utbrast: VAFAN!!!
Jag skojade bort det med att min fru lånat datorn kvällen innan...
Som tur var var det bara vanlig hårdporr. En tjej red av en kille i reverse cowgirl. Ingen gangbang eller dylikt.
Jag berättade aldrig för min fru att hon porrsurfat på min dator.
(Inte det värsta jag gjort men lite pinsamt)
Gammal 2018-12-09, 08:49   #133
Dreas
Maaaaaaat!

Dreass avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Sheogorath Visa inlägg
Damn!
Citat:
Ursprungligen postat av delta_mats Visa inlägg
Vem skyllde du på?
Frugan! Hon erbjöd sig så jag sa att hon lånat min dator. Kunden verkade inte riktigt tro mig...

Citat:
Ursprungligen postat av panzerpig Visa inlägg
Gjort nått liknande.
Hade fått ny jobbdator, en flashig med fingeravtryck läsare för att låsa upp datorn. Vi fick den inte att funka på jobbet, jag testade hemma och löste det. Firade det med att dra en wank till en erotisk film. Dagen efter skulle jag visa en äldre kollega att fingeravtryck läsaren funkade, låste upp datorn när han satt bredvid. Datorn låstes upp med gårdagens vuxenfilm spelandes i helskärm. Hade visst inte stängt av datorn utan bara satt den i viloläge. Kollegan (man 60+) utbrast: VAFAN!!!
Som tur var var det bara vanlig hårdporr. En tjej red av en kille i reverse cowgirl. Ingen gangbang eller dylikt.
Skönt att fler kan göra bort sig!

Är mån om att inte använda jobbets grejer när det är så privata ärenden
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
Dreas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-09, 09:14   #134
baktung
cool bispes kung

baktungs avatar

Reg.datum: Apr 2016
Citat:
Ursprungligen postat av panzerpig Visa inlägg
Gjort nått liknande.
Inte en chans att han trodde på dig bara...
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-12, 14:37   #135
MackeJuve
Registered User

MackeJuves avatar

Reg.datum: Dec 2008
Jag kom på en jävlig som jag törs posta!

Jag har aldrig haft en homofobisk ådra inom mig men använde trots det ordet "bög" som skällsord upp till, i efterhand, för hög ålder. Nu har jag lärt mig att det är dumt att använda "bara för att man alltid har använt det och inte menar något med det", det hade jag inte då, pepplez minns nog detta Vi är i alla fall på en studentgrej med tusentals andra, står i en ring och kör någon lek med ett gäng kompisar och några som jag aldrig har träffat förut. Kan vara sanning eller konsekvens eller något i det stuket. En snubbe ombeds säga "det värsta han kan" och jag skjuter snabbt in "säg att du är bög!" i ett pubertalt försök att vara rolig. Märker hur stämningen dör och den överförfriskade versionen av mig lommar iväg i jakt på några roligare personer. En polare kommer fram och berättar för mig att han jag "skämtade med/om" de facto är bög. Skämdes fan bra länge över detta.

Detta är nog en av de bättre saker som jag har avvant mig ifrån, ingen bra sak att ha i sitt standard-vokalbulär när man är högljudd och skämtsam Slipper man framstå som en grottmänniska.

5K: 17:43 6-timmars: 76,34 km 24-timmars: 186,91 km
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:55.