Styrkan finns från alla benpressar bara tekniken jag behöver fila på! Gött att äntligen Kunna böja iaf! polaren sa att han brukar köra på 150, men när jag klagat på hans djup tog han samma vikter som mig
Såg stjärnor efter benpasset, haft brutal huvudvärk 1,5 timme nu. Migrän. God natt
Mår inget vidare just nu, av lite olika anledningar... tänkte åka in och köra vader och mage idag, för jag har slarvat lite med det, men det blev inte så. Igår blev det bröst, såg en video med kai och blev inspirerad till att köra med mer kontakt igen... så kommer nog inte bli så många fler pbs på ett tag, förutom i basövningarna möjligen.
gårdagens pass:
bänk
50*10
70*7 repPB
1-2 från fail
pullovers
2 set
hantelpress
3 set
sned hantelpress
3 set
massa flyes med kort vila och olika vinklar
3 set stångcurl
2 set scottcurl
4 set hantelcurls
imorgon blir det rygg om jag lyckas ta mig till gymmet, möjligt att det blir att försöka ta nåt repPB i mark, om inte formen ser alldeles kaotisk ut dvs
Eller hur! Fasen, är inte vi ganska jämna i alla basövningarna förresten?
Haha jo jag tror faktiskt det bänken verkar riktigt lika, ligger också kring 7-8 reps på 70 iallafall. Marken tar du mig nog i, har inte kunnat köra riktig mark senaste 5-6 veckorna så. Böj är nog relativt lika också (beror mycket på djup i böjen)
Haha jo jag tror faktiskt det bänken verkar riktigt lika, ligger också kring 7-8 reps på 70 iallafall. Marken tar du mig nog i, har inte kunnat köra riktig mark senaste 5-6 veckorna så. Böj är nog relativt lika också (beror mycket på djup i böjen)
Tror du tar mig i böjen om jag ska ner med rumpan i gräset, men det är nog knappt! Så 1-1 och en lika ungefär då... fräsigt
Marklyft
60*9
100*3 sumo
110*3
120*3
130*3
140*3
150*3
165*1 PB
hade egentligen tänkt ta det lugnt, kanske möjligen slå nåt repPB, men eftersom tekniken såg tom bra ut på 150, så kändes det rätt med en maxning. 185 med bananrygg, pizzatryck och färre uppvärmningsset, i år kanske inte är heeeelt omöjligt? funderar på att testa lite mer sumo nästa vecka
chins
kv*10
kv*10
kv*9 lite kortare vila till denna
helt okej! fin kontakt
latsdrag
60*10
60*10
60*10
fin kontakt
stångrodd supinerade, smalt grepp
50*13