Citat:
Ursprungligen postat av Tjuckot
Kan inte någon photoshoppa in brazzersloggan på den där bilden? 
|
lol!
Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Spikskor är underbart att använda på vintern och vad är bättre än att köpa prylar? Kul att du har kommit igång så tidigt med konditionen i år 
|
Haha, ja, jag borde köpa nya löparskor överlag.. tyvärr är ekonomin lite för ansträngd för det. Mexicoresan sopade rent duktigt i plånboken, hela min reskassa var tömd efter 4 semesterdagar gah... å jag behöver stålars till renovering av entré, dräningering och isolering av källare samt takbyte i år... så just nu handlar det nog mest av att göra det bästa av sitsen träningsmässigt, får försöka låta bli att halka helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av PatJack
Bänkstyrkan får du snart tillbaka! Kul med fler som vågar sig ut i kylan! Blir nog 5km för mig imorgon 
|
jadå, å andra sidan är jag rätt nöjd med att dra av 110 i bänken långsamt och kontrollerat... asså jag blir inte per automatik dubbelt så stor om jag drar en 120, kan jag låsa styrkan på 110-115 och försöka hålla den där omkring, så nitar jag ju 130 till höstbulken. Det svåra blir att försöka låsa styrkan när deffen börjar snart.
Citat:
Ursprungligen postat av Gober
Haha, den där bilden kommer dyka upp på 4Chan.
Springa nu på vintern? Nej fy f*n!
|
haha! antagligen!
tänkte försöka köra lite lättare iaf, ett pass i veckan eller så bara för o ge mig själv en ahead-start