söt och rolig Allting är relativt, jag såg transformers igår och den var rentav sketadålig, satt å gäspade av alla specialeffekter sista timmen... "är de klara nångång?". Så det var riktigt najs att gå å se pandan idag!
Citat:
Ursprungligen postat av stridis
Hmm, jag var och kollade den förra veckan, tyckte om den- fast kunde varit en aning bättre.
3d-effekter är väl kul, men story är alltid bäst att slipa på först.
Mmm, jag är inte så kinkig när det gäller storyn. Bara den når upp till godkännt och jag känner att det är tempo och filmen går frammåt (hatar när det blir segt och de snöar in för hårt på nåt för länge!) så är jag nöjd. Tyckte pandan var godkännd
söt och rolig Allting är relativt, jag såg transformers igår och den var rentav sketadålig, satt å gäspade av alla specialeffekter sista timmen... "är de klara nångång?". Så det var riktigt najs att gå å se pandan idag!
Mmm, jag är inte så kinkig när det gäller storyn. Bara den når upp till godkännt och jag känner att det är tempo och filmen går frammåt (hatar när det blir segt och de snöar in för hårt på nåt för länge!) så är jag nöjd. Tyckte pandan var godkännd
Du kommer bli en filmconnesör i den här takten! Bra bra, kultur är nice!
Nu har jag hittat och hämtat mitt paket - OCH köpt mjölk.
Paketet var tungt. Hoppas jag blir starkare av paketet tills jag ska köpa ett nytt så det inte är lika tungt. :s
Du kommer bli en filmconnesör i den här takten! Bra bra, kultur är nice!
haha ja kanske det! Har även sett Pirates, X-men, Unknown, Melancholia och Super 8 nu på sistone. Next up är nog bad teacher och kanske kronjuvelerna..? Jag gillar att gå på bio
Låter mer som en filmgourmand snarare än en filmgourmet.
man kan ju inte veta om filmen är bra innan man har sett den ju! jag tycker det är intressant att veta vad vi visar för nåt och så bildar jag gärna min egen uppfattning genom att se själv
Intressant ämne, tyvärr lite för pratig. Jag gillar kapitlena som handlar om NLP, "Influence" samt kroppsspråk. Antagligen för att jag har läst böckerna han använt som referens :-)
Har själv läst The Art of Deception & The Art of Intrusion (Kevin Mitnick) som tar upp ämnet, jävligt intressant får man väl rentav säga.
man kan ju inte veta om filmen är bra innan man har sett den ju! jag tycker det är intressant att veta vad vi visar för nåt och så bildar jag gärna min egen uppfattning genom att se själv
Helt rätt - ät lite av allt så missar man inget gott!
En kul sak: de koloiter jag vet hur de låter, hör jag rösten på när jag läser.. dvs din ljuva stämma nu Madame! Är jag ensam?