Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-08-08, 11:57   #106
stiffieboy
Registered User

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Ursprungligen postat av _byggarebob_ Visa inlägg
Hehe, ditt pers är 14 och vill ha 20 är ju bara ett stenkast imellan!
+1

Träningsjournal: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=103046
stiffieboy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-08, 19:58   #107
_byggarebob_
Registered User

_byggarebob_s avatar

Reg.datum: Jun 2008
Triceps & Baksida lår

Lyckades få ett riktigt bra avslut på gymveckan med ett riktigt skönt pass som kommer att ge spår senare frammåt kommande vecka.

Triceps

*Smalbänk : 50kg*15, 70kg*12, 90kg*10, 110kg*2 (trodde på lite bättre här men är ändå nöjd!)

*Franspress : 30kg*15, 40kg*12, 50kg*10, 60kg*4 Rekordserie!

*Pushdown i kabel med rep med metalplatta: 60kg*15, 70kg*12, 85kg*8 (eller var de 10? aja), 95kg*4Rekordserie!

Baksida lår

*Utfall: 50kg*8/ben, 70kg*8/ben, 90kg*6/ben, 100kg*6/benRekordserie!

*Bencurl för baksida i maskin:40kg*15, 55kg*12, 70kg*8, 80kg*2Rekordserie!

*Fäst i nedre delen på kabel runt fotleden och gör hästsparkar: 35kg*15/ben, 40kg*12/ben, 45kg*10/ben, 50kg*12/ben ( vet inte vad krafterna kom ifrån)

Summering: ett jäkla skönt pass som farsan drog med mig på, ville egentligen träna på kvällen, men som sagt drog han med mig.

Planer för helgen: endast vila och äta, mkt mat ska de vara, har hört att de ska vara bra för biceps

Tack & Hej
_byggarebob_ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-09, 13:04   #108
_byggarebob_
Registered User

_byggarebob_s avatar

Helt sjuk, träningsverken har redan kommit på besök och jag kan knappt ta mig upp ur soffan!
Är inte träningsverk den skönaste smärtan så säg?
Gammal 2008-08-09, 13:15   #109
Miquey
Registered User

Reg.datum: Jun 2007
Fan vad du ökar Robin! Skitbra jobbat!
Får nog hålla med om att träningsverk är rätt skönt.. Oftast iallfall (:
Miquey är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-09, 14:20   #110
Spader
Registered User

Spaders avatar

Reg.datum: Aug 2007
fina PBns! Kör du känn eller kör du efter program?
Gammal 2008-08-09, 17:27   #111
stiffieboy
Registered User

Citat:
Helt sjuk, träningsverken har redan kommit på besök och jag kan knappt ta mig upp ur soffan!
Är inte träningsverk den skönaste smärtan så säg?
Vem skulle inte få träningsvärk efter ett sånt där pass, STARKT som vanligt

Blire nån cardio nu då?

Gammal 2008-08-09, 18:44   #112
_byggarebob_
Registered User

_byggarebob_s avatar

Citat:
Ursprungligen postat av stiffieboy Visa inlägg
Vem skulle inte få träningsvärk efter ett sånt där pass, STARKT som vanligt

Blire nån cardio nu då?
Satt uppe till 03.00 i natt & såg klart på prison break, sick vad bra serie! Så känner mig lite degig och de regnar ju , nej men är lite halvskraj för hur dåligt de kommer att gå.
Med mitt phsyke (eller hur de stavas) kan jag aldrig fara ut i spåret och ta ett lugnt pass, blir nästan alltid tills mjölksyran kommer springande.

men men kvällern är ju inte över än!
Gammal 2008-08-09, 19:19   #113
Miquey
Registered User

Citat:
Satt uppe till 03.00 i natt & såg klart på prison break, sick vad bra serie! Så känner mig lite degig och de regnar ju , nej men är lite halvskraj för hur dåligt de kommer att gå.
Med mitt phsyke (eller hur de stavas) kan jag aldrig fara ut i spåret och ta ett lugnt pass, blir nästan alltid tills mjölksyran kommer springande.

men men kvällern är ju inte över än!
Fasen vad alla e beroende av det där prisonbreak haha. Vi som bor i samma del av sverige, det har ju varit grymt segt tråkigt väder denna senaste veckan Tycker du ska ut och springa en runda Om du inte gör det själv, får väll jag ta bussen till linköping lite snabbt och så får jag putta iväg dig så kan vi springa tillsammans Vill nämligen också ut och springa ikväll.
Gammal 2008-08-09, 19:51   #114
_byggarebob_
Registered User

_byggarebob_s avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Miquey Visa inlägg
Fasen vad alla e beroende av det där prisonbreak haha. Vi som bor i samma del av sverige, det har ju varit grymt segt tråkigt väder denna senaste veckan Tycker du ska ut och springa en runda Om du inte gör det själv, får väll jag ta bussen till linköping lite snabbt och så får jag putta iväg dig så kan vi springa tillsammans Vill nämligen också ut och springa ikväll.
Haha nja sitter med ett vinglas i handen nu, så löpningen blir nog av
men har hört att ett glas vin ska vara bra blir nog ett litet dopp i tjärnen vi har här ovanför sedan ett game alfepet (geek varning) jag vet !

Haha
Gammal 2008-08-09, 20:08   #115
Miquey
Registered User

Citat:
Haha nja sitter med ett vinglas i handen nu, så löpningen blir nog av
men har hört att ett glas vin ska vara bra blir nog ett litet dopp i tjärnen vi har här ovanför sedan ett game alfepet (geek varning) jag vet !

Haha
Låter trevligt det också asså, jag har absolut inget att göra ikväll.. Får jag med vara med på alfapet?
Gammal 2008-08-10, 01:01   #116
_byggarebob_
Registered User

_byggarebob_s avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Spader Visa inlägg
fina PBns! Kör du känn eller kör du efter program?
Tack! kör alltid på känn nästan kör dock nästan alltid 12set /muskelgrupp och kör igenom kroppen på en vecka, resten med övningar och vilka muskelgrupper man ska köra bestäms på plats!

Citat:
Ursprungligen postat av Miquey Visa inlägg
Låter trevligt det också asså, jag har absolut inget att göra ikväll.. Får jag med vara med på alfapet?
Du är så välkommen så! Hmm de dära ett vinglas blev tre vinglas, men om ett sägs vara bra, är inte tre , tre gånger så bättre då ?

två polare kom förbi den ena fullare än den andra och vi körde (med mina förälldrar med) först rappakalja därefter alfapet, haha ganska komiska ord som de stavas till när man inte är helt nykter!

I morn måste jag verkligen röra på mig, vet dock inte i vilken form de blir med något aktivt ska ske!

Good night sleep tight!
Gammal 2008-08-10, 12:14   #117
_byggarebob_
Registered User

_byggarebob_s avatar

Kom upp nyss, men en träningsverk i arslet & tricpes som inte är av denna värld!
Jag har alltid sett med förakt på folk som går med armarna utsvängda i öronhöjd och bärande på de tyngsta kylskåp affären har att sälja.
Dock nu när jag gick upp märke med min träningsverk märkte jag att mina armarbågar börjar komma upp i höjd lite !!!

Så tagen projekt och framtidens blir att motarbeta detta, idag skall de blir 3-5km lätt jogging följt av ett jäkla strechingpass!
Gammal 2008-08-11, 20:14   #118
stiffieboy
Registered User

Citat:
Kom upp nyss, men en träningsverk i arslet & tricpes som inte är av denna värld!
Jag har alltid sett med förakt på folk som går med armarna utsvängda i öronhöjd och bärande på de tyngsta kylskåp affären har att sälja.
Dock nu när jag gick upp märke med min träningsverk märkte jag att mina armarbågar börjar komma upp i höjd lite !!!

Så tagen projekt och framtidens blir att motarbeta detta, idag skall de blir 3-5km lätt jogging följt av ett jäkla strechingpass!
Haha lol

Kändes de bra med joggen?

Gammal 2008-08-11, 21:21   #119
Miquey
Registered User

min vän, bobby.

Jag vill se mera bilder!
Gammal 2008-08-11, 21:25   #120
_byggarebob_
Registered User

_byggarebob_s avatar

Bröst & Biceps

Citat:
Ursprungligen postat av stiffieboy Visa inlägg
Haha lol

Kändes de bra med joggen?
Haha jadu, joggen. Vill jag ens nämna den? Okey da!
Från att ha löptränat som en gris för ca 10månader sen när jag höll på med boxningen till att inte ens klara 3km lugn takt. Dock inte för att lungorna sa ifrån, dessa var helt opåverkade men MUSKLERNA!
Speciellt vaderna ville inte vara med då dessa krampade ihop efter ca 2.5km när jag kom till en uppförsbacke, vet inte riktigt vad min hund tänkte om mig då han förut kan ha fått mila löpningar i högt tempo till en 2.5kilometers halvlunk.

Har kommit på en muskelgrupp som jag verkligen måste ge lite då jag tycker denna släpar efter, detta är biceps! och den ska få sig 2pass/vecka hädanefter.
Mätte mina armar alldeleds nyss, då den vänstra låg på 42cm och den högra på 41cm,måtten är OK, men tycker styrkan och piken ligger efter!

Till Dagen pass då jag aldrig varit så taggad och kännt mig i så perfekt form som nu.

Bröst

*Bänkpress (Im loving it ): 50kg*15, 80kg*12, 95kg*10, 112.5kg*7 (PB, men trodde verkligen på en 8a, lyften var om möjligt alldeleds för strikta och 3-4rep kom jag helt ur balans då dessa nästan tog på mitt adamsäpple! Eller så har man bara för höga krav!)

*Sned Hantelpress: 22.5kg*15, 32.5kg*12, 37.5kg*10, 42.5kg*6 Tror detta var PB, men har inte riktigt koll, ska kika bakåt senare!

*Kabelflies (Strikt för pump): 20kg*15, 25kg*12, 30kg*10, 35kg*8

Biceps

*Hantelcurl: 17.5kg*12, 20kg*10, 22.5kg*8, 25kg*6

*21an: 30kg*21, 35kg*21, 40kg*21 (mkt cheat på slutet), 35kg*21

*Kabel, när man står med bägge handtagen och gör som smilisen Haha: 20kg*12, 25kg*8, 25kg*7, 25kg*7

Gick ganska bra idag faktiskt. tycker om humöret är med en så spelar de riktigt ingen roll vilka vikter man lyfter bara de känndes bra & skönt att fara dit!

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:34.