Suck. Nu har jag supit torsdag, fredag och lördag. Käkat ytterst dålig (varit bakis alla dagar t.o.m. söndan). Trots det gick passet helt okej!
Knäböj
Värmning till 150 med bälte.
170kg x 3 - remmar nere, svaga lindor, godkänt sista djupet och ändå lätt
200 x 3 - Kom inte helt ner tror jag, kanske sista lyftet
215 x 2 - Här tappade jag en hel del spänning, dålig bukstyrka så jag fällde framåt vilket gjorde att min knävinkel blev
mycket sämre. Ändå inte långt från godkänt enligt de runtom (vilket jag trodde). Lite besviken på min anspänningsförmåga, för jag har helt klart styrkan till detta. Det var en lätt tvåa på en vikt som är 10kg från toppat PB! Här har jag toppat med 3 råsupar-dagar och 0 mat

När jag lyfte 225 var jag dessutom maxlindad till skillnad från nu då jag lindade mig själv, och dessutom rätt löst (för att komma ner).
200 x 2 - Sänkte vikten och då jävlar lyckades jag hålla spänningen. Första lyftet klart underkänt men andra var bra! Den satt relativt enkelt också.
Lite nojig trots allt. Jag _vill_ ju ha en inte alltför tung 230 på tävlingen men det verkar som jag ska få kämpa som ett svin för det. Nåja, inte mer än jag förtjänar!!
Marklyft
Värmning till 140 naken
190kg x 1 - bälte och dräkt, denna FLÖG upp, riktigt lätt, vilket gjorde mig kaxig inför 220 (förra passet var 180 seg men 220 ändå lätt)
220kg x 1 - inte lätt utan rätt seg, men en bit från fail tack och lov
220kg x 1 - kört vila här, vilket gjorde lyftet segare
220kg x 1 - längre vila, ok lyft
Kan nog göra 230 i dagsläget men då är det nära fail. På torsdag kör jag sista böjpasset och då blir det säkra lyft i böjen och lätta lyft i marken (bara för att få in nervsystemet och tekniken).
Frontböj - för bål, sarcoplasmisk hypertrofi samt aktiv vila
80kg x 3 x 8 - det var konditionen som stoppade mig, 0 syreupptagningsförmåga
Denna veckan blir en strikt vecka med god sömn, rejäla doser mat och full fokus på träningen. Nu jävlar gäller det.